NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Middle Ages - RTS - tytuł roboczy
Autor Wiadomość
msg 
Pupogłowy
~~~~~~~~~~~


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: KNP
Pomógł: 76 razy
Posty: 1411

40075 Prestiż
Wysłany: 02-03-2017, 07:36   

Fanotherpg napisał/a:

msg napisał/a:
Middle Ages nadal wygląda ambitniej. A już na pewno jest najładniejsza z zestawienia.


Ambitniej od czego? Ukończonego WoA z całą kampanią? Czy też zbędnymi efektami graficznymi aby gra wyglądała ładnie i chowała niedoróbki?

Tak, ambitniej od ukończonego WoA z całą kampanią. Nie widzę w MA zbędnych efektów graficznych chowających niedoróbki.
_________________
:razzugly:
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pomógł: 82 razy
Posty: 1731

37283 Prestiż
Wysłany: 02-03-2017, 10:04   Re: Middle Ages - RTS - tytuł roboczy

Fanotherpg napisał/a:

War on Antarctica?

Chyba jedyny RTS, w jakiego grałem w klikach. Miał jakieś swoje bolączki, już nie pamiętam jakie dokładnie, ale niektóre rzeczy nie działały tak jak powinny.

Myślę, że nie ma co gdybać, a finalny osąd, który RTS jest najbardziej zaawansowany, lepiej odłożyć do momentu ukończenia Middle Ages ;)

[ Dodano: 02-03-2017, 10:04 ]
Ale chętnie dowiem się, który RTS jest najbardziej zaawansowany według Ciebie, Fanotherpg.
 
     
Fanotherpg 
Porucznik
I'm livin' proof


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: tak
Skype:
Pomógł: 8 razy
Posty: 821

14370 Prestiż
Wysłany: 02-03-2017, 12:29   Re: Middle Ages - RTS - tytuł roboczy

Fanotherpg napisał/a:
Myślę, że nie ma co gdybać, a finalny osąd, który RTS jest najbardziej zaawansowany, lepiej odłożyć do momentu ukończenia Middle Ages ;)

[ Dodano: 02-03-2017, 10:04 ]
Ale chętnie dowiem się, który RTS jest najbardziej zaawansowany według Ciebie, Fanotherpg.


Nie tylko Middle Ages ;)

Jak na razie nie po prostu nie zgadzam się z stwierdzeniem że jest to najbardziej zaawansowany RTS w klikach, gdyż tego zaawansowania nigdzie nie widać - np brak łączenia/adaptacji grafik wzgórz w edytorze poziomów mnie załamał, toż to już w zeszłym wieku mieliśmy.
_________________
Indie since 1997.
 
 
     
wisnia_pc 
Sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 5 razy
Posty: 127

2349 Prestiż
Wysłany: 02-03-2017, 13:23   

Fanotherpg napisał/a:
ak na razie nie po prostu nie zgadzam się z stwierdzeniem że jest to najbardziej zaawansowany RTS w klikach, gdyż tego zaawansowania nigdzie nie widać - np brak łączenia/adaptacji grafik wzgórz w edytorze poziomów mnie załamał, toż to już w zeszłym wieku mieliśmy.


Trzeba było przeczytać ze zrozumieniem (Prawdopodobnie najbardziej zaawansowany RTS jaki powstaje w klikach.) Co do edytora to tak miało być, weź też pod uwagę że gra cały czas powstaje i sporo się może zmienić.

Skoro nie widzisz szczegółów którymi ta gra się wyróżnia od innych w klikach to pozwolę sobie wyliczyć kilka.
1. Zapis gry i nie tylko co poziom ale w czasie rzeczywistym.
2. Mini mapa która rysuje sobie teren oraz mgła wojny na mini mapie.
3. Mgła wojny, która nie spowalnia działania gry.
4. Grupowanie jednostek zarówno przypisywanie klawiszem do grupy jak i nie nachodzenie jednostek na siebie.
5. Zaawansowany algorytm wyszukiwania ścieżek, znajduje najkrótsza drogę do celu omijając przeszkody.
6. Powiązany ze sobą system badań.
7. Multum komunikatów do opcji związanych z grą (badaniami, kosztem budynków, komunikaty od poszczególnych jednostek, które się różnią w zależności od typu jednostki i wykonywanej pracy) możliwość dodania wszystkich wersji językowych do gry.
8. Każda jednostka zdobywa doświadczenie może awansować do 20 lvl co za tym idzie zwiększa ona swoje statystyki.
9. Jednostki w zależności od wykonywanej pracy poruszają się szybciej lub wolniej. np. drwal idzie wolniej z pniem niż bez.
10. Cały system stawiania budynku zawarte 23 animacje budowy + 5 animacji niszczenia.
11. Efekty graficzne: deszcz, animacja wody która nie spowalnia działania gry bo jest tłem, dym itp.
12. Edytor ma ok 400 obiektów tekstur, oraz obiektów, dzięki czemu można robić ciekawe mapy.

To kilka przykładów jakie są zawarte w grze, wiem trudno wywnioskować to z krótkich filmów, jak udostępnię wersję testową wtedy możemy gdybać :D
_________________
Prawdopodobnie najbardziej zaawansowany RTS jaki powstaje w klikach.
 
     
Fanotherpg 
Porucznik
I'm livin' proof


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: tak
Skype:
Pomógł: 8 razy
Posty: 821

14370 Prestiż
Wysłany: 02-03-2017, 13:29   

wisnia_pc napisał/a:
tl;ra


Pojedynek?
_________________
Indie since 1997.
 
 
     
wisnia_pc 
Sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 5 razy
Posty: 127

2349 Prestiż
Wysłany: 02-03-2017, 18:11   

Fanotherpg napisał/a:

Pojedynek?


Co niby miał by ten pojedynek udowodnić? To strata czasu, a i tak mam go jak na lekarstwo wolę ten czas poświęcić na tworzenie.
_________________
Prawdopodobnie najbardziej zaawansowany RTS jaki powstaje w klikach.
 
     
Fanotherpg 
Porucznik
I'm livin' proof


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: tak
Skype:
Pomógł: 8 razy
Posty: 821

14370 Prestiż
Wysłany: 02-03-2017, 18:25   

wisnia_pc napisał/a:

Co niby miał by ten pojedynek udowodnić? To strata czasu, a i tak mam go jak na lekarstwo wolę ten czas poświęcić na tworzenie.


Widzisz i za taki rozsądny komentarz zyskujesz szacunek. Z chęcią potestuje twój projekt aby pomóc go rozwinąć i lepiej zaprezentować te wszystkie 'zaawansowane' elementy o których wspominasz.
_________________
Indie since 1997.
 
 
     
Temporal 
Podporucznik
CP user


Główny edytor: GameMaker Studio 2
Pomógł: 1 raz
Posty: 669

289 Prestiż
Wysłany: 02-03-2017, 20:25   

Coś mnie ominęło?
_________________
Tajemnica 4

Soundcloud

msg napisał/a:
Temporal, fakt, jest bardzo wyluzowany. Ale to taki człowiek, który będzie chichotał na pogrzebie własnej matki. A to z kolei albo doskonałe aktorstwo albo bycie przygłupem.
 
     
Fanotherpg 
Porucznik
I'm livin' proof


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: tak
Skype:
Pomógł: 8 razy
Posty: 821

14370 Prestiż
Wysłany: 05-03-2017, 13:46   



Bydgoszcz zapowiada się ciekawie:

https://www.facebook.com/events/419266058424282/
_________________
Indie since 1997.
 
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy
Posty: 3446

33789 Prestiż
Wysłany: 05-03-2017, 17:15   

A co z Terminal Orbit?
http://www.create-games.com/download.asp?id=8145
 
     
Fanotherpg 
Porucznik
I'm livin' proof


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: tak
Skype:
Pomógł: 8 razy
Posty: 821

14370 Prestiż
Wysłany: 05-03-2017, 23:51   

Wspominalem TO wraz z innymi strategiami. Ale prawda ze zbazowane jest na 20 zdarzeniach wiec jest bardzo uproszczone.
_________________
Indie since 1997.
 
 
     
wisnia_pc 
Sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 5 razy
Posty: 127

2349 Prestiż
Wysłany: 04-05-2017, 12:21   

Witam

Dawno nie pisałem co się dzieje z projektem, a więc była mała przerwa w tworzeniu. Ogólnie projekt ma się dobrze kilka dni temu wróciłem do tworzenia. Obecnie dodawane są jednostki AI oraz akcje z nimi związane, jest sporo roboty przy tym niestety. Powstał również zalążek kampanii początkowe misje które można nazwać uproszczonym samouczkiem. To by było na tyle raczej nie będę zamieszczał obszerniejszych informacji, żeby nie zepsuć zabawy podczas gry.
_________________
Prawdopodobnie najbardziej zaawansowany RTS jaki powstaje w klikach.
 
     
kamiledi15 
Kapitan


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 835

8474 Prestiż
Wysłany: 04-05-2017, 23:37   

A może dałbyś ten samouczek jako demo? To byłoby chyba dobre zapoznanie z tym, co oferuje gra.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
wisnia_pc 
Sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 5 razy
Posty: 127

2349 Prestiż
Wysłany: 09-05-2017, 13:42   

kamiledi15 napisał/a:
A może dałbyś ten samouczek jako demo? To byłoby chyba dobre zapoznanie z tym, co oferuje gra.


Dam demo to na pewno ale raczej to nie będzie samouczek, ponieważ w samouczku jest wstęp do kampanii, a nie chciał bym zdradzać fabuły wcześniej. Raczej będzie to jakaś pojedyncza misja specjalnie stworzona na potrzeby dema.

Miałem już nie zamieszczać materiałów z gry, ale będę to robił myślę że i tak nie zepsuje to zabawy, a zawsze jest miło pochwalić się swoim osiągnięciem :) .

Oto więc przedstawiam obóz bandytów AI w większości jest już wdrożone dla tych jednostek.


Obóz bandytów

Kilka informacji odnośnie bandytów.
Bandyci to dość parszywe jednostki które potrafią uprzykrzyć życie twoim mieszkańcom osady. Bandyci potrafią rabować twoje zasoby, atakować sojusznicze jednostki. Mogą również podpalić niektóre budynki w twojej wiosce co sprawia ze jest to dość niewygodny i niechciany przeciwnik.
_________________
Prawdopodobnie najbardziej zaawansowany RTS jaki powstaje w klikach.
Ostatnio zmieniony przez wisnia_pc 09-05-2017, 18:24, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
kamiledi15 
Kapitan


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 835

8474 Prestiż
Wysłany: 09-05-2017, 17:07   

Raczej odradzam serwis Imgur, bo oni często mają tymczasowe awarie i chyba dziś jest taka awaria - twój obrazek nie działa.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group