NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Bitwa NB] 37
Autor Wiadomość
duur 
Starszy sierżant


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 178

1622 Prestiż
Wysłany: 18-09-2016, 16:32   

aktywnie używam "deja vu" i jak do tej pory stanowi to doskonałą linię obrony... czy okoliczność łagodzącą :--)
 
     
Malin 
Młodszy chorąży

Główny edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: tak
Skype:
Posty: 237

4748 Prestiż
Wysłany: 18-09-2016, 17:05   

A w grze gdzie jest deja vu?
_________________

 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Posty: 1732

37281 Prestiż
Wysłany: 18-09-2016, 17:45   

Malin napisał/a:
A w grze gdzie jest deja vu?
Jak pograsz dość długo to je zobaczysz... ja zobaczyłem dwa razy. A potem się grą zmęczyłem.
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Posty: 803

8267 Prestiż
Wysłany: 18-09-2016, 21:35   

Przetestowałem wszystkie gry wstawione dotychczas. Ja niestety tym razem udziału nie biorę, bo byłem zajęty czymś innym, ale następnym razem postaram się nadrobić.

Duur - Black Kate - gra dość... oryginalna. W tle leżą jakieś dziwne stwory. Chodzimy gołą kobietą i zabijamy zakonnice. Jeśli ich nie zabijemy, zostajemy przeniesieni do planszy z czerwonymi ludkami, z którymi nie ma żadnej interakcji i nie wiadomo po co są. Rozwalamy krzyże z Chrystusem w ramach checkpointu. Co jakiś czas jesteśmy teleportowani na początek poziomu - chyba w losowych momentach i to pewnie miało być deja vu. Na usta ciśnie się tylko komentarz - wtf. Lubię Twoje gry, Duurze, ale ta jest zbyt porąbana, żebym mógł cokolwiek pozytywnego o niej napisać.

Temporal - deja vu potraktowane tak, że intro powtarza się dwa razy (nawiasem mówiąc, z innej Twojej gry). W grze latamy jakimś statkiem, który ma ustawiony ruch samochodowy i którym bardzo ciężko się steruje. Omijamy skrzynki i strzelamy do jakichś ludzików, którzy strzelają do nas. Niestety grę skończyłem po paru minutach, bo przez ciężkie sterowanie szybko ginąłem, więc nie wiem, czy dalej dzieje się coś więcej.

Jarlfenrir - tutaj deja vu potraktowane tak, że gra jest niby remakiem starej gry. Przeciwnicy ruszają się chaotycznie, przez co łatwo ich wykiwać. Ostatnie parę poziomów jest dość trudne, ale dałem radę - przeszedłem całe. Całkiem udana gra.

Masterjayz - no i tutaj naprawdę mamy porządne deja vu. Są wybory, więc grę trzeba przejść kilka razy, żeby poznać całą fabułę. Fabuła, nawiasem mówiąc, jest ciekawa, ale widać, że zabrakło czasu, bo szybko się kończy i to w dość prosty sposób:
Spoiler:

Dobrze, że można przewijać dialogi, szkoda tylko, że nie można przewijać animacji (tak, zaliczyłem wszystkie wybory dialogowe), więc za trzecim razem już trochę to męczy. Duży plus za grafikę i za sposób prowadzenia dialogów - jeszcze nie widziałem czegoś takiego w klikach. Ale przyznałeś się, że grę zacząłeś robić w wakacje, więc nie wiem, czy to trochę nie podpada pod regulamin. Mimo wszystko - zdecydowanie najlepsza gra. Dobra grafika i animacje, całkiem niezła fabuła (która niestety ucina się i nie wyjaśnia niektórych kwestii) i ciekawy system dialogów (choć jest parę literówek). Gry w tym niewiele, bo sprowadza się do wciśnięcia paru klawiszy kilka razy w ciągu całej rozgrywki, mamy tu raczej interaktywny film. Jest jakiś niby sekretny poziom, ale o co w nim chodzi, nie wiem - mamy przycisk do oddechu (nie wiadomo po co), mamy skanowanie wrogów (nie wiadomo po co, bo poza paroma niezbyt przydatnymi informacjami nic nie daje), mamy też rzucanie wabika, które chyba nie działa (nic się nie dzieje). Strzelamy po jednym razie do 3 wrogów i tyle. Pewnie miało się to wszystko znaleźć w grze, ale widocznie zabrakło czasu.

Z ocenami wstrzymam się do czasu publikacji kolejnych gier.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Sporek 
Bohater
Producent Wody w Proszku


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: być może
Posty: 348

15759 Prestiż
Wysłany: 18-09-2016, 22:59   

http://www.gg.pl/dysk/LTO...ht%20Vampff.exe 17:20
Da się przejść całą grę! Sterowanie strzałki i Z. Najbardziej dopracowane jest same miasto, jak i silnik tam ma najlepszy.
///
PS: SCENY W ŁÓŻKU MAJĄ RÓŻNE DIALOGI, ALE POD KONIEC CZASAMI ICH NIE WIDAĆ, TO JEST BUG KTÓRY NIE WIEM CZYM JEST SPOWODOWANY BO STRING DOBRZE JEST OZNACZONY. WIĘC POD KONIEC MUSICIE IŚĆ NA SAMĄ GÓRĘ PO LEWO JAK JUŻ ZŁAPIECIE SZEFA OD DETONACJI. TO JEST W DIALOGU, ALE ZNIKA.
Oczywiście jak widać wiele bugów i niedoróbek, pomysł był, ale czasu brakło... byłem chory dość długo i leżałem w łóżku(1 raz w życiu bylem tak chory, bo zwykle mogłem chociaż przed kompem coś robić :/ ) , no ale trudno :) Muzyka grafika pomysł ja... ale muzyka to nagrane szkice do gry, miały być o wiele dłuższe i bardziej dopracowane, ale jest :) To najważniejsze.
Na pewno jestem zadowolony z siebie z ogółu. 1 raz dla tej gry nauczyłem się fastloopa, nauczyłem się systemu dialogowego, zrobiłem WŁASNY ruch dla tej gry... wiele pomysłów nie wdrożyłem bo czasu brakło, ale ogólnie to jestem z siebie zadowolony, szczególnie, że większość zrobiłem śpiesząc się. Zacząłem, potem zachorowałem więc nie mogłem ani nie miałem siły tego robić, potem jak już zacząłem to ledwo zdążyłem, zresztą zakończenie miało być w stylu grafiki gry, a nie ze zdjęć, tak samo filmiku początkowego nie ma, ale w planach był :/ Nawet nie ma bonusów ani grafik koncepcyjnych, każdy przechodzień miał inaczej wyglądać... ale no wiadomo, czas. Ale i tak myślę że nie jest tak źle :)
_________________
 
     
masterjayz 
Bohater


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: być może
Posty: 228

10209 Prestiż
Wysłany: 19-09-2016, 05:35   

Kamiledi, dzięki za recenzję! :D
Bitwa zaczęła się jeszcze w wakacje przecie :(
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Posty: 1732

37281 Prestiż
Wysłany: 19-09-2016, 09:31   

kamiledi15 napisał/a:

Jest jakiś niby sekretny poziom

Jak go uruchomić? ;)

BTW. dość zgadzam się z twoimi ocenami, z tym, że w No Woman's Sky dotarłem jeden poziom dalej ;)
Grę Sporka sprawdzę dziś wieczór.
 
     
masterjayz 
Bohater


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: być może
Posty: 228

10209 Prestiż
Wysłany: 19-09-2016, 11:34   

To poziom testowy. Jak skończysz gre to dostajesz kody.
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Posty: 1732

37281 Prestiż
Wysłany: 19-09-2016, 12:34   

Hm, pamiętam tylko kod na pomijanie dialogów :P Przeoczyłem tamten.
 
     
masterjayz 
Bohater


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: być może
Posty: 228

10209 Prestiż
Wysłany: 19-09-2016, 12:37   

Od dzisiaj można oceniać prace? Co jak gra jest +18 a ja nie mam 18 lat? Nie oceniać czy jak :D :D
 
     
Malin 
Młodszy chorąży

Główny edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: tak
Skype:
Posty: 237

4748 Prestiż
Wysłany: 19-09-2016, 12:44   

Lol. Coś jest bardzo mało prac :O
_________________

 
     
wermi 
Major
Depressive Disorder


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Posty: 1011

15733 Prestiż
Wysłany: 19-09-2016, 12:48   

bo temat był słaby
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Posty: 1732

37281 Prestiż
Wysłany: 19-09-2016, 12:51   

Nie tyle słaby, co ciężki w interpretacji.
 
     
masterjayz 
Bohater


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: być może
Posty: 228

10209 Prestiż
Wysłany: 19-09-2016, 13:15   

Temat był fajny. Wystarczyli chociażby zrobić gre na podstawie np jakiegoś wydarzenia historycznego albo coś. Nawet ja zrobilem to chyba larwy jest xD
 
     
Temporal 
Podporucznik
CP user


Główny edytor: GameMaker Studio 2
Posty: 639

15 Prestiż
Wysłany: 19-09-2016, 14:45   

Cytat:
Temporal - deja vu potraktowane tak, że intro powtarza się dwa razy (nawiasem mówiąc, z innej Twojej gry). W grze latamy jakimś statkiem, który ma ustawiony ruch samochodowy i którym bardzo ciężko się steruje. Omijamy skrzynki i strzelamy do jakichś ludzików, którzy strzelają do nas. Niestety grę skończyłem po paru minutach, bo przez ciężkie sterowanie szybko ginąłem, więc nie wiem, czy dalej dzieje się coś więcej.


Myślałem że Ty jako jedyny przejdziesz moją grę i odkryjesz wszystkie smaczki, a tu takie coś :( Zawiodłem się na Tobie, naprawdę się zawiodłem ;) O dziwo cała grę przeszła osoba, której bym o takie coś nigdy nie podejrzewał :) Źle to jednak rozegrałem, trzeba było stopniować poziom trudności i pierwszy lvl zrobić samoprzechodzący się jak w dzisiejszych modernistycznych grach :P Jeśli jakimś cudem chciałbyś kiedyś jeszcze spróbować przejść tę gre, to polecam myśleć trochę poza schematy/ skrzynkę czy jak to tam ludzie zwą. Poziom ze skrzynkami jest prosty, tylko niepotrzebnie tyle kombinujesz. Gra jest trochę monotonna, ale z czasem się rozkręca. Deja vu w tej produkcji, to nie tylko intro, ale i inne zagrywki. Ja bym określił że deja vu tutaj występuje na 3 płaszczyznach, ale trzeba trochę samozaparcia by się o tym przekonać.

PS Nie będę zrzynał z sznurka czasu i publikował specjalnie let's playa by pokazać grę, wystarczy że moja giera strasznie naśladuje twój tytuł ;)
_________________
Tajemnica 4

Soundcloud

msg napisał/a:
Temporal, fakt, jest bardzo wyluzowany. Ale to taki człowiek, który będzie chichotał na pogrzebie własnej matki. A to z kolei albo doskonałe aktorstwo albo bycie przygłupem.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group