|
|
[Bitwa NB] 37 |
Autor |
Wiadomość |
Malin
Młodszy chorąży

Główny edytor: 
Pojedynki: tak
Skype: 
Posty: 237
4748 Prestiż
|
Wysłany: 20-09-2016, 20:48
|
|
|
Mimo że się napaliłem, nie wziąłem udziału xD (Następnym razem będzie lepiej!)
Oto moje głosy + mini-recenzje:
3 punkty - Sporek
Mimo wielu bugów daję Koight Vampuffie 3 punkty. Ciekawa i wciągająca rozgrywka, grafika - bardzo ładny pixel art. Muzyka ładna... a raczej jej początek. Kilku sekundowy loop sprawia, że słuchawki same wypadają z uszu xD
2 punkty - MasterjayZ
Poza tym, że w tej grze jest mało gry, jest dobrze. Grafika według mnie dość przeciętna, jednak widać że się starałeś. Audio - nie okropne, nie wybitne. Dobre. Jak wyżej wspomniał Kamiledi, trochę bliżej temu do filmu niż do gry, ale mnie się podoba, stąd dostajesz 2 punkty
1 punkt - Jarlfenrir
Prosty pomysł. Ładna grafika. W sumie nie wiem co powiedzieć, przyjemnie się gra. Wiem, że to wygląda trochę jakbym dawał ten jeden punkt tobie, bo pozostałe gry są okropne, ale tak nie jest xDD
Duur - Pfff... Grając w Black Kate mam w głowie jedną myśl. "WTF?!". Łamanie krzyży, zabijanie zakonnic? No ciekawe, ale raczej nie zagłosowałbym na taką grę xDD
Temporal - Nie doszedłem za daleko, nie odczułem deja vu (no pewnie przez to, że za wcześnie skończyłem). A czemu nie chciało mi się w to grać? No przyznam, mało mnie wciągnęło |
_________________
 |
|
|
|
 |
wermi
Major Depressive Disorder
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Posty: 1015
15748 Prestiż
|
Wysłany: 20-09-2016, 20:53
|
|
|
3 pkt - masterjayz - Deus Vult
Za dużo skupiłeś się na prezentacji, mogłeś zrobić to w stylu visual novel a pozostały czas poświęcić na rozwinięcie fabuły, gra byłaby znacznie lepsza IMO.
2 pkt - jarlfenrir - Red Revolt
Dość solidna gierka. Przeciwnicy dziwnie się poruszają i potrafią mnie nie widzieć gdy jestem obok nich (albo po prostu nie chce im się strzelać). Maska kolizji to sprite postaci, przez co można się wbijać w ściany. No i po śmierci na walce finałowej muzyka nakłada się na siebie.
1 pkt - Temporal - No Womans Sky
a jednak nie |
|
|
|
 |
Cootje
Legenda
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Posty: 640
18037 Prestiż
|
Wysłany: 21-09-2016, 00:57
|
|
|
Zagrałem w wasze produkcje i mile zaskoczyliście mnie tym co zrobiliście! Na wstępie chciałbym zwrócić uwagę na wręcz poetyckie odwołanie się Pikora poprzez swoją grę do jednego z ubiegłych Click Jamów i powrotu do tych wspomnień w akademiku. Kolejną produkcją zasługującą na uwagę jest gra Masterjay bo widać, że włożył w nią sporo pracy, a jedynym jej minusem są niedopracowane dialogi, ale mimo to taką grę bym z Tobą dokończył.
Gier w bitwach jest za każdym razem mniej, ale teraz autorzy się starali i następną grą, która wpadła mi w oko jest gra sporka:)
Pikor - 3 pkt
Masterjay - 2 ptk
Sporek - 1 pkt |
_________________ Mój klucz publiczny PGP |
|
|
|
 |
jarlfenrir
Generał brygady
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Posty: 1731
37283 Prestiż
|
Wysłany: 21-09-2016, 09:13
|
|
|
3 pkt. oczywiście jarlfenrir - Red Revolt. Nikt tego w żadnym komentarzu nie napisał, część osób już zagłosowała, więc może już trochę za późno, ale... moja gra w rzeczywistości jest demakiem Red Faction gameplayowo wzorowanym na tankach. Sądziłem, że odwołania do Red Faction są aż nadto oczywiste
Nad drugim miejscem się długo zastanawiałem... a tak naprawdę to nie wiem, która gra bardziej zasługuje na 2, a która na 3cie, jednak musiałem wybrać:
2 pkt. masterjayz - Deus Vult. Za świetne intro, muzykę, grafikę i klimat. Minusem natomiast jet to, że... na moje standardy nie jest to gra
1pkt. Sporek - Koight Vampff. Za pomysł najbardziej pasujący do tematu bitwy, jednak gra mocno niedokończona.
[ Dodano: 21-09-2016, 10:16 ]
worm napisał/a: | Przeciwnicy dziwnie się poruszają i potrafią mnie nie widzieć gdy jestem obok nich (albo po prostu nie chce im się strzelać). Maska kolizji to sprite postaci, przez co można się wbijać w ściany. |
Ruchu gracza jestem świadomy, ale nie zdążyłem już tego naprawić.
A wrogowie widzą gracza tylko w liniach lewo/prawo/góra/dół. Gdyby patrzyli również na ukos, uważam, że gra stałaby się już nie do przejścia. Dzięki temu po oddaniu serii możesz uciec. No i wrogowie strzelają też w stałych interwałach. |
|
|
|
 |
Cootje
Legenda
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Posty: 640
18037 Prestiż
|
Wysłany: 21-09-2016, 12:46
|
|
|
Zauważyłem nawiązanie, ale skomentowałem tylko gry z mojego podium i to jeszcze bardzo skromnie. Wadą Twojej gry jest lekkie niedopracowanie. Zmień poruszanie się obiektów na typowo gridowe jak w pierwowzorze i zobacz jak podniesie to jakość rozgrywki. |
_________________ Mój klucz publiczny PGP |
|
|
|
 |
jarlfenrir
Generał brygady
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Posty: 1731
37283 Prestiż
|
Wysłany: 21-09-2016, 15:15
|
|
|
Ciągle się zastanawiam, czy by nie wydać wersji Extended czy tam Director's Cut Nadal jest kilka rzeczy, które chciałem w grze umieścić, ale zrezygnowałem ze względu na czas. |
Ostatnio zmieniony przez jarlfenrir 21-09-2016, 15:41, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Sporek
Bohater Producent Wody w Proszku
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pojedynki: być może
Posty: 349
15764 Prestiż
|
Wysłany: 21-09-2016, 15:37
|
|
|
3 punkty - Sporek. Co tu dużo mówić, najlepsza gra... Wiele rzeczy nie dokończyłem, w oryginale miało się pojawiać wprowadzenie na które zabrakło czasu, zróżnicowani przechodnie, jazda samochodami, ogólnie samochody i autostrady powietrzne, minigry w hakowanie (zostały tylko obiekty aktywne więc marnie), a samo zakończenie miało być animacją jak gra, a nie robioną na szybko grafiką. Muzyka tez nie miała być tak brzydko zapętlona tylko miała być dokończona Ale jest robiona na potrzeby gry, to najważniejsze I tak, miało być wykorzystywanie całej wiedzy w kolejnym dniu np. ta karta, ale nie wyszło, brakło czasu.
2 punkty - i tu o punkty walczą No Woman's Sky, Red Revolt i Deus Volt... ciężki wybór, bardzo ciężki, dlatego za godzinę edytuje posta z ocenami bo się nie mogę zdecydować
EDIT: Dobra, no to tak:
2 Punkty dostaje uwaga tumtutrurururururrum... Temporal. Dlaczego ? Dobra. Bugi były Nie mogłem zebrać surowców po 2 krotnym wciśnięciu spacji. Denerwujące resetowanie całej gry. Ale były całkiem śmieszne pomysły. A jednak nie. No i chyba najwięcej w nią grałem xD Tylko ma już nie być całych gier resetowanych i trochę krótsze i bardziej urozmaicone fragmenty przy przyszłych grach oczekuję
1. Tu walczył Deus Volt i Red Revolt... 2 volty. Który lepszy ? Jeden bardziej film, a drugi gra... no cóż. Deus Volt miał ciekawy pomysł oraz ruch kamery taki filmowy i patriotyczny klimat z oddziałami krzyżackimi. Ale nie wiem co to miało wspólnego z deja vu, poza tym, że trochę Deus Exem mi zalatywało Niby można bylo powtarzać, ale jednak się urywa ta historia. Red Revolt za to mnie zaprowadził daleko do dzieciństwa gdy grałem w tanki na nesie codziennie robiąć plansze w edytorze Fajnie się grało, ale były bugi z kolizjami, oraz strasznie trudni bossowie oraz zbugowany ich ruch sam w sobie gdy wchodzi w ciebie ludzik i nie możesz przejść. Ale klimat był super i za to jest jeden punkt, no po prostu bym nie mógł nie dać tej grze punktu Dałbym więcej, ale czułem niedosyt pewien, czegoś mi tam brakowało
Gra duurzego twórcy była w sumie klimatyczna, ale miała tylko skoki i naskakiwanie na zakonnice, i w ogóle na golasa się latało, no a zima idzie no to kurtkę chociaż dać mogłeś Ale nie licząc tematu konkursu to mogłoby być coś z tego jak meat boy albo coś
No to tak, dla podsumowania:
Sporek - 3
Temporal - 2
Jarl - 1
Więcej takich bitew fajnych |
_________________
 |
Ostatnio zmieniony przez Sporek 21-09-2016, 18:11, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
masterjayz
Bohater
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pojedynki: być może
Posty: 228
10209 Prestiż
|
Wysłany: 21-09-2016, 15:48
|
|
|
Dawaj Jarl, rób wersję ulepszoną |
|
|
|
 |
jarlfenrir
Generał brygady
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Posty: 1731
37283 Prestiż
|
Wysłany: 21-09-2016, 16:03
|
|
|
Cootje napisał/a: | Zmień poruszanie się obiektów na typowo gridowe jak w pierwowzorze i zobacz jak podniesie to jakość rozgrywki. | Właśnie pograłem chwilę w tanki i nie do końca jest tam ruch po gridzie... aczkolwiek całkowicie rozwiązuje problem z poruszaniem się. Otóż ruch w jednym kierunku jest o piksel, ale jak gracz zmieni kierunek (skręca), to wtedy czołg dopasowuje się do grida. |
|
|
|
 |
BROO
Pupogłowy Wizard x-)

Główny edytor: 
Pojedynki: nie
Posty: 502
31680 Prestiż
|
Wysłany: 21-09-2016, 23:48
|
|
|
Po kolei. Każdy z twórców trafia do swojej fan-bazy jak widać.
Temporal - celował i trafiał w moje serce, mocno oczekiwaną grą No Man's Sky. Mimo, że gra ogólnie wygląda badziewnie (celowe zamierzenie autora), rozbawiła nieraz. A kto się nie uśmiechnął na walce z dużym bossem to ma coś nie z sobą. Graficznie nie powala, chociaż to mój styl MsPaintowy :->.
Pomysł gry bardzo trafiony, bije ironią na kilometr. Na początku nie zrozumiałem mechaniki gry i naciskałem wielokrotnie spację by zabić kryształ, powodowało to bug animacji disappearing i nie potrafiłem przejść dalej. A wystarczyło tylko raz spokojnie wymierzyć w minerał.
Jeżeli chodzi o Out of Bounds, testowałem każdy etap. No i animacja spadającego ludka/statku znowu bawi. Możesz nie lubić Temporala, ale jak spróbuje być śmieszny to jest śmiesznie.
Sporek - modna gra. Ogólnie wszystko, co powiązane ze Sporkiem, musi posiadać stylowy ciuch na aktualną czy przeszłą tradycję. Gra bardzo interesująca, historia świetnie wykorzystuje mechanikę, którą część z nas stosuje we snach (śni się akcja w miejscu A i wykorzystuje się ją do miejsca B).
Graficznie stylowo, chociaż jest troszeczkę za dużo lenistwa w animacji (i jej braku). Artystyczne zakończenie typowe dla Sporka, smutny z niego człowiek i tyle :->. Podobało się, wciągnęło, budowałem dalsze części gry wiedząc, że nie będzie zbyt długa. No cóż, techniczne niedociągnięcia przemawiają na korzyść autora, to już jego znak rozpoznawczy.
masterjayz - Bollywood anyone? Ta gra to właściwie film. Wygląda przecudo... oczywiście jak na możliwości graficzne autora(autorów?). Oświetlenie, ujęcia, wszystko co miodne znalazło się w produkcji (trzęsąca kamera, rzut z góry). Um, Sporku, proponuję zapytać mastera jak zrobił taki fajny film, bo to naprawdę trzymało i nie wiało nudą (... no trochę wiało, bo dialogi na początku długie).
Staranność o każdy szczegół, to bardzo cieszy. Żaden element sceny nie został zmarnowany. Mógł być słabo technicznie narysowany, mógł mieć dziwny efekt szumu, ale stanowił całość. Było spójnie, można było wejść w historię. A historia jest właściwie do dupy... płytka i inspirowana współczesnymi zdarzeniami. Też takie robiłem jak miałem 15 lat czy coś takiego (Komandos Ratunek Ludzkości~).
jarlfenrir - a tutaj *całkowita* odwrotność masterjayz. Staranny warsztat graficzny, dźwiękowy, oprawa bardzo stabilna, ale wieje nudą. To jest okropna gra jeżeli chodzi o grywalność, po prostu smutno się robi widząc tak kompletną produkcję, która nie zadbała o element zręcznościowy.
Zręcznościówka musi być zręcznościowa i najważniejszy element został zniszczony. Zostałem z ładnie zapakowanym w papierek kawałkiem . . . czegoś. Naprawdę szkoda, bo nie pierwszy raz przygotowujesz grę, w której media są świetne, a grywalność leży. Na pidżamie pokazywałeś, że robisz takie rzeczy b. szybko (chyba nie masz tutaj równych sobie jeżeli chodzi o przygotowywanie takiej ilości zasobów graficznych takiej jakości... no może Herrios narysuje jeden obrazek 64x64 w tym czasie co ty całą grafikę do gry).
Dopracuj grę. Niestety nie jestem miłośnikiem "Tanków" z pegasusa, a jej jedyny miodny punkt - "inteligencję" przeciwników - zniszczyłeś.
duur - w paczce błędnie napisane "deer". Nie rozumiem tej gry, to jest inside joke, który Cootje rozumie i najwidoczniej zabawa była przednia przy robieniu tej gry. Platformówka z b. miodnym sposobem poruszania się - można ją przejść szybko i jest naprawdę fajne wrażenie z poruszania się. Kolejna gra profanująca, nie jest to nic dziwnego w przypadku duura, który z motywami Jezusowymi ma ostatnio dużo wspólnego.
Ta gra nadaje się na speedruny najbardziej ze wszystkich. Tak jak masterjayz zaczął pokazywać warsztat efektowy, duur po raz kolejny pokazał, jak fajnie potrafi migać się na czerwony kolor ekran, bardzo wzmacniając grę pozbawioną dźwięków. Można powiedzieć, że obok stylów graficznych rodzą się na scenie style ruchu kamery (albo jej efekty kolorystyczne?).
Gra pozbawiona jakiejkolwiek mechaniki, po prostu skakanie i właściwie umieranie, co do którego nie miałem pojęcia, jak następowało (po pierwszym nieudanym morderstwie nie zamierzałem się z atakiem na czarne kobiety).
Ostateczna ocena...
Temporal - 2pkt
Sporek - 0pkt
masterjayz - 3pkt
jarlfenrir - 0pkt
duur - 1pkt |
|
|
|
 |
masterjayz
Bohater
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pojedynki: być może
Posty: 228
10209 Prestiż
|
Wysłany: 22-09-2016, 16:03
|
|
|
Cytat: | oczywiście jak na możliwości graficzne autora(autorów?). |
Broo, grę robiłem sam :-P
Podpis w intrze wynika z tego, że zapomniałem, że na nukeboards mam inny nick i dałem taki jaki mam w reszcie internetu :D
Ale na forum jednak wolę masterjayz i czasem też tego nicku używam. Nawet fajny tylko przeszkadzało mi w nim to, że jest raper o nazwie jayz i to głupio wygląda. |
|
|
|
 |
Minty
Stwórczyni omc dr fizyki
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pojedynki: być może
Posty: 3446
33789 Prestiż
|
Wysłany: 23-09-2016, 12:22
|
|
|
Sporek + 3
jarlfenrir + 2
Temporal + 1 |
|
|
|
 |
BROO
Pupogłowy Wizard x-)

Główny edytor: 
Pojedynki: nie
Posty: 502
31680 Prestiż
|
Wysłany: 23-09-2016, 17:32
|
|
|
Ty się chyba zakochałaś w Sporku. |
|
|
|
 |
msg
Pupogłowy ~~~~~~~~~~~

Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Posty: 1411
40080 Prestiż
|
Wysłany: 23-09-2016, 18:18
|
|
|
BROO napisał/a: | Ty się chyba zakochałaś w Sporku. |
BROO napisał/a: | Temporal - celował i trafiał w moje serce |
3 pkt masterjayz
2 pkt jarlfenrir
1 pkt Sporek |
_________________
|
|
|
|
 |
BROO
Pupogłowy Wizard x-)

Główny edytor: 
Pojedynki: nie
Posty: 502
31680 Prestiż
|
Wysłany: 23-09-2016, 20:13
|
|
|
Wow msg nie spodziewałem się tego po tobie. Nie oddam serduszka, ale wiedz, że cię lubię. |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|