NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Klikowiec] BROO
Autor Wiadomość
Rexu 
Bohater


Główny edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 206

22306 Prestiż
Wysłany: 08-09-2016, 15:54   

A czy ja jestem fajny? Z wrażeń ludzi tutaj w to wątpie.
_________________
Communities so toxic i forgot to take my hazmat gear off.
 
 
     
masterjayz 
Bohater


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: być może
Posty: 228

10209 Prestiż
Wysłany: 09-09-2016, 15:46   

zależy jaki masz humor :-P
 
     
Rexu 
Bohater


Główny edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 206

22306 Prestiż
Wysłany: 14-09-2016, 17:08   

A.. Z tym się zgodzę.
_________________
Communities so toxic i forgot to take my hazmat gear off.
 
 
     
zetcom 
Młodszy chorąży
Grafik 2D

Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Posty: 230

1632 Prestiż
Wysłany: 26-09-2016, 12:37   

BROO napisał/a:
Z perspektywy czasu widzę, że robienie gier jest bardzo trudną czynnością. Najtrudniejsze jest stawianie kropki nad i.

Niestety tak to już jest, że aby stworzyć coś bardziej złożonego potrzeba więcej czasu i wizji jakie to ma być finalnie (wiedzieć, że to jest literka i z kropką na górze). Podziwiam tych, którzy mają po kilka lub kilkanaście gierek na koncie. Podziwiam tych, co tworzą gry... proste a grywalne (bez zbytniego przeciążenia OA) xD

BROO napisał/a:
Forum klikowe może powstać bez fundamentów. Istnieje jednak ograniczony czas, na wytworzenie solidnej bazy - pasji (użytkowników)/przykładów/materiałów/programów/gier. Jeśli do tego czasu administrator się zniechęci - wszystko stracone.

Jeszcze dobrze by było dodać, że narzędzie którym jest poświęcone forum powinno się stale rozwijać. Mam nadzieje, że premierowy pokaz dema Clickteam Fusion 3 (1 października) wniesie wiele do nowych dyskusji ;)

A czy Ty BROO masz zamiar w przyszłości opublikować jakiś nowy twór? Sądząc po czasie przeszłym w pierwszym poście: ,,Robiłem gry, zapowiadałem, odwoływałem.'' śmiem sądzić, że emertyowany klikowiec jesteś. A, że nie bardzo śledze ostatnimi czasy fora klikowe (w sumie tylko Nukeboards... jak czasem się przypomni), stąd pytanie do Ciebie.
_________________
DLA TWÓRCÓW GIER:
http://chomikuj.pl/zetce/TWORZENIE+GIER
 
     
BROO 
Pupogłowy
Wizard x-)


Główny edytor: TGF
Pojedynki: nie
Posty: 502

31680 Prestiż
Wysłany: 27-09-2016, 06:34   

Cytat:
Jeszcze dobrze by było dodać, że narzędzie którym jest poświęcone forum powinno się stale rozwijać. Mam nadzieje, że premierowy pokaz dema Clickteam Fusion 3 (1 października) wniesie wiele do nowych dyskusji ;)


Faktycznie, narzędzie, wokół którego zbudowane jest społeczeństwo, musi się rozwijać. Przeoczyłem ^_^.

Clickteam Fusion 3 w tej chwili to dla mnie kolejna próba wyłudzenia grosza. Programiści mieli wielokrotnie okazję naprawić dotychczasowe problemy. Najważniejsze problemy z punktu widzenia użytkownika:
-> kompatybilność wsteczna z wbudowanym ruchem platformowym
-> kompatybilność z zewnętrznymi rozszerzeniami
-> wyrzucenie backdropa, najwyższa pora, by program sam potrafił ocenić charakter używanego obiektu
-> na temat innych nie mam pojęcia, bo trzeba używać klików by wiedzieć, co tam potrzebne

CF3 nie będzie przyszłością, jeśli nie rozliczy się z przeszłością.

Mamy w tej chwili użytkowników MMF2 i CF2.5, po co kolejny program i problemy z kompatybilnością pytań/odpowiedzi na forum?

Cytat:
A czy Ty BROO masz zamiar w przyszłości opublikować jakiś nowy twór? Sądząc po czasie przeszłym w pierwszym poście: ,,Robiłem gry, zapowiadałem, odwoływałem.'' śmiem sądzić, że emertyowany klikowiec jesteś. A, że nie bardzo śledze ostatnimi czasy fora klikowe (w sumie tylko Nukeboards... jak czasem się przypomni), stąd pytanie do Ciebie.

Mam zaplanowane w kalendarzu sprawdzenie, czy będę zainteresowany tworzeniem gier. Odpowiedź na to pytanie jest w tej chwili niemożliwa.
 
     
wermi 
Major
Depressive Disorder


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Posty: 1012

15738 Prestiż
Wysłany: 27-09-2016, 18:44   

BROO napisał/a:
-> na temat innych nie mam pojęcia, bo trzeba używać klików by wiedzieć, co tam potrzebne


-> niska wydajność
-> brak wbudowanego języka skryptowego (istnieją jedynie rozszerzenia typu lua lub python object, które są dość niewygodne i ograniczone)
-> niepotrzebne rozszerzenia jak np. lives czy score, które są po prostu globalnymi counterami czy shoot/launch object które można po prostu zastąpić bouncing ball movement (i do tego masz większą kontrolę nad ruchem)
-> słaba obsługa audio, w tym niedokładny silnik odtwarzania modułów
-> dość spora ilość zmian w produktach clickteamu to po prostu zaimplementowanie tego co było można zrobić wcześniej za pomocą rozszerzeń (np. DMC2, Box2D, Fast Loop, For Each, Advanced Math object, Alpha Channel object), a nie nowe przydatne funkcje

jak mi się coś przypomni to dopiszę.
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Posty: 1731

37281 Prestiż
Wysłany: 27-09-2016, 19:24   

worm napisał/a:

-> niepotrzebne rozszerzenia jak np. lives

z Lives akurat dość często kożystałem... bo to ma pewną funkcję ,która moim zdaniem powinna być dodana do zwykłych counterów - czyli by licznik wyświetlał obrazek powtórzony tyle razy, ile wynosi jego wartość.
 
     
wermi 
Major
Depressive Disorder


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Posty: 1012

15738 Prestiż
Wysłany: 27-09-2016, 23:03   

jarlfenrir napisał/a:
bo to ma pewną funkcję ,która moim zdaniem powinna być dodana do zwykłych counterów - czyli by licznik wyświetlał obrazek powtórzony tyle razy, ile wynosi jego wartość

tak, ale to jak mówisz powinno być po prostu zaimplementowane dla zwykłego countera.
 
     
Temporal 
Podporucznik
CP user


Główny edytor: GameMaker Studio 2
Posty: 644

55 Prestiż
Wysłany: 28-09-2016, 14:41   

worm napisał/a:
BROO napisał/a:
-> na temat innych nie mam pojęcia, bo trzeba używać klików by wiedzieć, co tam potrzebne


-> niska wydajność
-> brak wbudowanego języka skryptowego (istnieją jedynie rozszerzenia typu lua lub python object, które są dość niewygodne i ograniczone)
-> niepotrzebne rozszerzenia jak np. lives czy score, które są po prostu globalnymi counterami czy shoot/launch object które można po prostu zastąpić bouncing ball movement (i do tego masz większą kontrolę nad ruchem)
-> słaba obsługa audio, w tym niedokładny silnik odtwarzania modułów
-> dość spora ilość zmian w produktach clickteamu to po prostu zaimplementowanie tego co było można zrobić wcześniej za pomocą rozszerzeń (np. DMC2, Box2D, Fast Loop, For Each, Advanced Math object, Alpha Channel object), a nie nowe przydatne funkcje

jak mi się coś przypomni to dopiszę.


Clickteam - taki biedniejszy Autodesk. Dodawaj co nową wersję nowe ikonki i każ ludziom za to płacić.
_________________
Tajemnica 4

Soundcloud

msg napisał/a:
Temporal, fakt, jest bardzo wyluzowany. Ale to taki człowiek, który będzie chichotał na pogrzebie własnej matki. A to z kolei albo doskonałe aktorstwo albo bycie przygłupem.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group