NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Neoqueto
30-10-2016, 13:28
[Mam] BFS pathfinding
Autor Wiadomość
GHPL 
Starszy chorąży


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Skype:
Pomógł: 18 razy
Posty: 386

6049 Prestiż
Wysłany: 29-10-2016, 21:44   [Mam] BFS pathfinding

Witam. Dawno temu zrobiłem pathfinding, ale działał on na mało optymalnej metodzie spawnowania klocków do sprawdzania. Teraz odświeżyłem projekt i wszystko chodzi na pętlach i tablicach. Oczywiście w czasie rzeczywistym.



.mfa https://drive.google.com/open?id=0B5ibEMfC9vbdM0tMMi1hNlBuN1E
.exe https://drive.google.com/open?id=0B5ibEMfC9vbdcVJ4X1kxVmszWm8

EDIT: ta niebieska kreska nie zawsze będzie robiła się od razu, bo zrobiłem odświeżanie losowe, ale same "zaplecze" działa od razu
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group