NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
PIDŻAMA #3
Autor Wiadomość
Kyogi 
Starszy sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Skype:
Posty: 186

2928 Prestiż
Wysłany: 10-12-2016, 22:21   

3 - Dla siebie (z zasady)
2 - HappyOrange
1 - Herrios
_________________
wracam tu co parę lat
Ostatnio zmieniony przez Kyogi 10-12-2016, 22:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Rexu 
Bohater


Główny edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 206

22306 Prestiż
Wysłany: 10-12-2016, 22:33   

3 - Zniszcz lewaka - Rexu (należy się i tak)
2 - Kapitan Polska v2 - masterjayz
1 - Stara Baśń - Sporek

Pozwolę sobię zrobić tabelę.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1zx44kM4Cd7cC6c9Q4-3vDG06MXFc7vyvl6S_uhJ4q-M/edit?usp=sharing
_________________
Communities so toxic i forgot to take my hazmat gear off.
 
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Posty: 1732

37281 Prestiż
Wysłany: 10-12-2016, 22:36   

Worm - Pomysł może ciekawy, ale... jakoś nie wciąga. Interfejs jest bardzo nieczytelny i źle się gra.
fil - może graficznie nieźle, mój ulubiony gatunek, bo survival, ale... chyba zapomniałeś o warunkach porażki.
Temporal - Znów to samo długie intro, no i chyba nie jestem dość hardcorowy, by w to grać ;) Utknąłem już na pierwszej zagadce.
masterjayz - Pomysł całkiem niezły. Poziomu z samochodem chyba nie da się przejść.
Herrios - przydałaby się opcja gry na pełnym ekranie, trochę niewygodnie się gra w takim małym okienku. Ale póki co ta gra mnie wciągnęła najbardziej. Plus za gameplay i grafikę.
Kyogi - W drugim poziomie dotarłem do wroga, który czymś strzela. Mogę tylko przeskakiwać pociski i jakby zacina się możliwość chodzenia. To bug, czy muszę przetrwać odpowiednią ilość czasu?
Ishimura - prosta gierka, ale da się pograć ;) Są karpie, jest cebula... czego chcieć więcej?
HappyOrange - według opisu powinienem wygrać, jak przetrwam do 3:30, a jednak gra szła dalej i przegrałem gdzieś w ponad 4tej minucie... gra ma mały exploit - wystarczy ciągle strzelać, by wszystko widzieć dookoła ;)
Pisarz - jakoś nie wciąga... ;)
Rexu - j.w.
Sporek - fajnie się zapowiadało, ładnie wygląda... ale nie znalazłem tu praktycznie żadnej gry. Same dialogi i jeden poziom, w którym nie da się zginąć...

Tak więc punktacja:
3 pkt - JarlFenrir - za największy gniot tej batalii
2 pkt - Herrios
1 pkt - Ishimura

Nie bierzcie ocen zbyt do siebie, one są całkowicie subiektywne i ani trochę nie ma w nich obiektywności ;)
 
     
Kyogi 
Starszy sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Skype:
Posty: 186

2928 Prestiż
Wysłany: 10-12-2016, 22:38   

Musicie walić w ten statek i skakać nad pociskami kurde!
_________________
wracam tu co parę lat
 
     
Pisarz 
Młodszy chorąży
Spinacz


Główny edytor: MMF2
Drugi edytor: TGF2
Posty: 239

2677 Prestiż
Wysłany: 10-12-2016, 23:11   

3 - Pisarz - czyż gra w której chodzimy cebulą nie emanuje POLSKOŚCIĄ? (w sumie to bez przekonania, ale wszyscy to robią, więc czemu nie)
2 - fil - urzekł mnie klimat.
1 - HappyOrange - ahaaa, czyli to się dzieje w mojej lodówce...

Zabrakło mi miejsc:
Herrios - plusy za to, że w tej grze jest gameplay, to bardzo ważna cecha.
jarlfenrir - nie rozumiem interfejsu, wygląda jak dobry pomysł zrealizowany w paru procentach.
Kyogi - trochę meh, od strony gameplayu (dlaczego ci zieloni kosmici sobie tak po prostu stoją? :/ )
masterjayz - urzeka mnie pomysł, ale trochę za mało tu wszystkiego (zrozumiałe, w końcu było całkiem mało czasu).
worm - całkiem udany symulator żula na przystanku w stanie głębokiego upojenia alkoholowego.
_________________
Czy wiesz że... jedzenie kanapki powoduje zmniejszenie jej objętości?
 
     
GHPL 
Starszy chorąży


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Skype:
Posty: 386

6050 Prestiż
Wysłany: 10-12-2016, 23:29   

1 - worm (3 pkt)
2 - Sporek (2 pkt)
3 - Ishimura (1 pkt)
Ostatnio zmieniony przez GHPL 11-12-2016, 09:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
HappyOrange 
Plutonowy


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Posty: 90

2538 Prestiż
Wysłany: 10-12-2016, 23:33   

3 pkt - HappyOrange
Przekupił mnie moim rodzimym miastem pokazanym w jak najlepszej jakości.
2 pkt - Herrios
Bardzo zaskoczyła mnie jakość wykonania i pomysł. Przyjemnie się grało i grafika była miła dla oka.
1 pkt - masterjayz
McPixel i co tu dużo mówić.
 
     
Ishimura 
Chorąży


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 299

4531 Prestiż
Wysłany: 11-12-2016, 00:36   

3 - Ishimura
2 - Herrios (fanem wieśka nie jestem, ale gra jest kompletna, bez bugów #Sporek)
1 - fil (Za przyjemny feeling strzelania, bez względu na okoliczności) :D
Ostatnio zmieniony przez Ishimura 11-12-2016, 00:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
wermi 
Major
Depressive Disorder


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Posty: 1011

15733 Prestiż
Wysłany: 11-12-2016, 00:38   

Sporek - wbudowany ruch platformowy? Naprawdę? Ja rozumiem, że ograniczona ilość czasu, ale czy naprawdę szkoda poświęcić tę minutę więcej żeby ustawić PMO? Gra strasznie słabiutka.

Temporal - niestety ale daje 2/10 za propagowanie nienawiści w stosunku do użytkowników forum : (

Rexu - Exported games won't work until you upload them. Świetna acapella oka tygrysa.

Pisasz - Pierwszy raz widzę projekt z Unity na bitwie/pidżamie. Zła praca kamery i ustawione na sztywno sterowanie WSAD sprawiają że bardzo ciężko się w to gra (używam Colemaka, dlatego sterowanie jest strasznie pokraczne).

masterjayz - gra a'la McPixel. Cytując autora "szkoda, że jest słaba, ale zrobiłem".

Kyogi - kolejna gra ze sterowaniem na WSAD bez możliwości zmiany. Mała rada, używaj zamiast warunków klawiatury warunków z Player 1/2/3/4. W ten sposób możesz bardzo szybko zrobić możliwość zmiany sterowania przez wciśnięcie Ctrl+Y. Gameplay nuży.

Jarlfenrir - nudne i łatwe.

Ishimura - muzyka zbyt cicha w porównaniu do dźwięków.

Herrios - sterowanie w menu strzałkami, a w grze WSADem i myszką? : / Dobra oprawa audiowizualna (no, poza odgłosem miecza).

HappyOrange - cieszę się że doczekałem się własnej marki konserw w 2069 :--) Podoba mi się to jak ta gra próbuje mieć taki horrorowy klimacik, ale wszystko jest przykryte warstwą humoru. Doczekałem do 3:30 i nic się nie stało. Tekst na początku ciężko się czyta bo się obraca i jest na to zbyt mało czasu.

fil - uśmiechnąłem się.

worm - guwno robione 20-30 minut, zapomniałem o pidżamie i temat mi nie przypasował, więc uznałem że nie warto się starać. W czasie tworzenia udało mi się zagotować makaron.

Moje głosy:
HappyOrange - 3 pkt
Herrios - 2 pkt
fil - 1 pkt


zapomniałem że brałem udział xd

worm - 3 pkt
HappyOrange - 2 pkt
Herrios - 1 pkt

BTW.

GHPL napisał/a:
1 - worm
2 - Sporek
3 - Ishimura

Zrobiłeś to w nieco dziwnej kolejności, masz na myśli to że oddajesz mi jeden punkt czy pierwsze miejsce (trzy punkty)?
 
     
Ishimura 
Chorąży


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 299

4531 Prestiż
Wysłany: 11-12-2016, 00:46   

@up
Ja też się nad tym zastanawiam :D
 
     
Rexu 
Bohater


Główny edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 206

22306 Prestiż
Wysłany: 11-12-2016, 00:54   

Wrm... http://movegaming.com/yazir/pijama3/
_________________
Communities so toxic i forgot to take my hazmat gear off.
 
 
     
Herrios 
Sierżant


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: być może
Skype:
Posty: 106

5532 Prestiż
Wysłany: 11-12-2016, 00:56   

worm napisał/a:

Herrios - sterowanie w menu strzałkami, a w grze WSADem i myszką? : / Dobra oprawa audiowizualna (no, poza odgłosem miecza).

Do menu dałem strzałki bo całe menu jest parodią poradników do tgfa z youtube pokazujących jak zrobić menu :P
 
     
wermi 
Major
Depressive Disorder


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Posty: 1011

15733 Prestiż
Wysłany: 11-12-2016, 01:09   

Rexu napisał/a:
Wrm... http://movegaming.com/yazir/pijama3/

po co mi to wysyłasz, przecież drugie zdanie wyraźnie sugeruje, że grałem w grę

@Herrios ah.

[ Dodano: 11-12-2016, 01:21 ]
 
     
Rexu 
Bohater


Główny edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 206

22306 Prestiż
Wysłany: 11-12-2016, 02:29   

Well... Pliki są otwarte.
_________________
Communities so toxic i forgot to take my hazmat gear off.
 
 
     
wermi 
Major
Depressive Disorder


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Posty: 1011

15733 Prestiż
Wysłany: 11-12-2016, 03:50   

fakt, ale kto normalny zagląda do plików przed zagraniem?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group