NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Mam] Przykład edytora misji.
Autor Wiadomość
wisnia_pc 
Sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: nie
Pomógł: 4 razy
Posty: 100

2108 Prestiż
  Wysłany: 19-01-2017, 13:24   [Mam] Przykład edytora misji.

Edytor misji – jest to przykład w którym przedstawiam jak można dodać skrypt do własnej gry, który będzie dawał nam zadania, wyświetlał teksty, grafiki itp. W zależności od czasu który upłynie w grze. Przykład ten jest nastawiony na gry typu RTS, ale można go wykorzystać do innych gier. To jest zalążek kodu z przykładowymi akcjami, resztę musicie sobie zakodować. Opisałem w kodzie co i jak myślę że załapiecie o co chodzi.

Edytor misji
_________________
Prawdopodobnie najbardziej zaawansowany RTS jaki powstaje w klikach.
 
     
Neoqueto 
Moderator
Rainbow Dash


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 59 razy
Posty: 529

7902 Prestiż
Wysłany: 19-01-2017, 14:10   

I właściwie to jest dobra metoda na programowanie wydarzeń w oparciu o licznik czasu. Nada się też dobrze do cutscenek i innych przerywników, tylko musimy ustawić zdarzenia ruchu i inne akcje jeśli będzie konkretny tekst. Pomoże tu String Parser.
_________________
Jeśli otrzymałeś pomoc - pamiętaj o przyznaniu punktu Pomógł!
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group