kamiledi15
Kapitan
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomógł: 8 razy Posty: 846
8519 Prestiż
|
Wysłany: 29-06-2017, 18:50
|
|
|
Też mi się tak wydaje, że to za dużo kombinowania. Zwłaszcza że tak jak piszę, u mnie animacje są oparte na kątach, więc tylko zmiana kierunku lewo/prawo ryzykuje nagłą zmianą koloru. Ale animacja obracania jest tak szybka, że raczej nikt tego nie zauważy, a logiczne jest też, że drugi bok psa może mieć inny kolor niż pierwszy. Z animacjami typu mruganie czy otwieranie pyska też sobie poradzę bez konieczności przeskoku. Więc zostawmy już tak, jak jest.
[ Dodano: 11-07-2017, 16:48 ]
Msg, chyba będę potrzebował jeszcze twojej pomocy. Ustawiłem efekt Hue i parametr fHue tak, jak pokazałeś na filmiku, czyli w pierwszym przypadku na (timer/1000) mod3, ale kolor zmienia się co sekundę, w dodatku nie jest to płynne, tylko skokowe. Gdy zamiast 1000 daję mniej, to zmienia się szybciej, ale nadal nie jest to płynne, tylko skokowe. Możesz mi to wytłumaczyć? |
_________________ Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
|
|