NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Fusion] Przeniesienie active'ów z jednego do drugiego frame
Autor Wiadomość
Dumper 
Kapral


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: Fusion 2.5 Dev
Posty: 34

472 Prestiż
  Wysłany: 26-07-2017, 19:34   [Fusion] Przeniesienie active'ów z jednego do drugiego frame

Witajcie, to znowu ja. Chciałbym się dowiedzieć jak przenieść active pomiędzy frameami, tzn. Robię grę o pokemonach. Polega ona na tym że rozbija się jajko np 50 kliknięciami i po tym z jajka wykluwa sie (tworzy) jeden z 16 pokemonów. Po lewej jest tabelka z 4 kwadracikami. Gdy kliknie się na jeden z nich to pokemon który się wyklul (stworzył) idzie na miejsce kliknietego kwadraciku, po czym kwadracik się niszczy. I teraz chcę zrobić tak, że jak wszystkie 4 kwadraciki są zapelnione pokemonem (zniszczone) to pojawia się przycisk walki. Gdy klika się na przycisk walki, przechodzi się do 2 frame'u i tam mają się pojawić te pokemony które były w kwadracikach. Jak to zrobić?
_________________
 
     
Ishimura 
Chorąży


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 11 razy
Posty: 299

4531 Prestiż
Wysłany: 27-07-2017, 11:52   

Jeśli chcesz żeby set pokemonów był tymczasowy i nie zapisywal się, to po prostu stwórz IDENTYCZNY objekt aktywny w obu frame'ach i zaznacz w opcjach (Global Object). To spowoduje że ten obiekt nię bedzie "czyszczony" przy zmianie framu.

No i wtedy każdemu wybranemu pokowi przyporzadkuj wartość w stworzonym objekcie np:

pok nr 1 - Altertable Value A = 1
pok nr 2 - Altertable Value B = 2
dalej analogicznie...

Na 4 poki potrzebujesz 4 zmienne. No i wtedy przy wybieraniu, ustawiasz te zmienne na nr poka i jak zmienisz klatkę, to w drugiej klatce obiekt też będzie posiadał te zmienne bo ustawiłeś go na Global Object.

No i teraz wystarczy tylko wyświetlić te poki odpowiadające numerom w objekcie.
Obiekt wyczyści się dopiero jak wylaczysz grę, tak więc jeśli chcesz grać drugą runde poków czy coś, to musisz ręcznie wyczyścić zmienne na 0 jakimś zdarzeniem.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group