NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
PIDŻAMA #4

W jaki dzień? (jak pasuje ci i to i to - nie głosuj!)
Sobota
25%
 25%  [ 1 ]
Niedziela
75%
 75%  [ 3 ]
Głosowań: 4
Wszystkich Głosów: 4

Autor Wiadomość
msg 
Pupogłowy
~~~~~~~~~~~


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: KNP
Posty: 1411

40082 Prestiż
Wysłany: 27-01-2018, 22:04   

Czas czwartej Pidżamy minął. Zakwalifikowały się następujące prace:


> Pobierz wszystkie [30 MB] <


03:03 - worm - Pijam - wcale nie edition
03:08 - Herrios - Gra robienie eliksirów 3 HD Edition
03:11 - Aha - Sierżant McBiałko broni Chińczyków przez wybuchającymi bakłażanami zagłady v1.0
03:11 - noxx - Make love, not games
03:28 - Happy Orange - Back to Body
03:30 - Kyogi - Słabagra simulator 2012
03:30 - Rexu - Mice quest


Nadesłano 7 prac.

Rozpoczynamy głosowanie w systemie 3-2-1. Przyznajecie 3 punkty osobie, która waszym zdaniem zasługuje na 1 miejsce, 2 pkt dla miejsca drugiego i 1 pkt dla trzeciego. Osoby biorące udział automatycznie przyznają sobie 3 pkt, więc mają do rozdzielenia 2 pkt i 1 pkt.

Głosowanie trwa 7 dni, tak więc zakończy się 03.02.2018 o 22:00.
_________________
:razzugly:
 
     
Kyogi 
Starszy sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Skype:
Posty: 187

2933 Prestiż
Wysłany: 27-01-2018, 22:09   

3pkt - Mice quest - ciekawe, fajne i daje wyzwanie za razem
2pkt - back to body - nie widziałem połączenia robienia blocków i tego movementu, ciekawe
1pkt - Pijam wcale nie edition - też fajności


3pkt - Słabagra simulator 2012
2pkt - Mice quest - ciekawe, fajne i daje wyzwanie za razem
1pkt - back to body - nie widziałem połączenia robienia blocków i tego movementu, ciekawe


Poprawione. // msg
_________________
wracam tu co parę lat
Ostatnio zmieniony przez msg 27-01-2018, 23:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Posty: 1731

37283 Prestiż
Wysłany: 27-01-2018, 22:24   

3 punkty - Pijam - Worm - znalazłem w jednym poziomie jeden błąd, kiedy to strzałka w górę posyła przeciwnika w lewo. Ale chyba najciekawsza gra.
2 punkty - Back to body - Happy orange - Denerwujące było to, że po przegraniu cała gra się resetuje, a nie tylko jeden poziom... ale ogólnie to gra w trzyma poziom (piżamowy)
1 punkty - Make Love - noxx - przypomina mi pewną grę z pegazusa, którą lubiłem (może ktoś pamięta tytuł?). Grywalna i w ogóle, ale graficznie trochę słabo. Ten różowy jakiś taki zbyt różowy i w ogóle...

McBiałko - nie porwało mnie gameplayowo, aczkolwiek doceniam interpretację tematu.
Dałbym Ci punkcik honorowy, który i tak nie ma wartości, więc nie dam ;)
Robienie eliksirów - pomysł może i ciekawy, ale gra była irytująca. Im bliżej jesteś wykonania zdania, tym dłużej musisz czekać aż będziesz mógł sprawdzić, czy faktycznie się nie pomyliłeś...
Mice Quest - podoba mi się pomysł, ogólnie lubię takie gry, ale denerwował mnie pewien drobny szczegół: jak modyfikuję polecenia podczas odtwarzania, to zmiany się resetują. Żeby dodać jedno polecenie trzeba: puścić odtwarzanie, przyjrzeć się gdzie dodać polecenie, zatrzymać odtwarzanie, zorientować się, że się nie pamięta, na której kratce się skończyło, dodać gdzieś na pałę, puścić odtwarzanie, zatrzymać odtwarzanie, skorygować poprzednio postawione polecenie. Ogólnie za dużo klikania żeby dobrze zrobić jedną czynność.
Słaba gra - udało Ci się osiągnąć maksymalny poziom irytacji. Ginie się 3 sekundy po uruchomieniu gry, po czym... gra się wyłącza. Po odpaleniu ponownie (co chwilę trwa) uzbrojony w nową wiedzę starasz się zareagować szybciej... ale i tak giniesz, a gra się wyłącza. Po kilku próbach się poddałem.
 
     
Rexu 
Bohater


Główny edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 206

22306 Prestiż
Wysłany: 27-01-2018, 22:24   

1. Mice Quest - Rexu - Własne
2. Back to Body - HappyOrange - Grywalne i przyjemne, jedyne problemy to niski poziom trudności i
3. Sierżant McBiałko... - Aha - Zaśmiałem nawet na interpretacji tematu.

Honorable mentions:
Gra robienie eliksirów 3 HD Edition - Herrios - Ładne ale nudne jak flaki z potionem.
Pijam - wcale nie edition - worm - Było by ok gdyby nie muzyka, nieprzewidywalni wrogowie (jest na strzałce w jednym kierunku i idzie gdzie indziej) i bezsensowne uliczki. Jeszcze pozostały ruch: 1, tak naprawdę to koniec poziomu.

Folder z wszystkimi grami i tabelą wyników.
https://drive.google.com/drive/folders/12Qtaoz7xo-quraf4nTXaULV28x-bJUsm?usp=sharing
_________________
Communities so toxic i forgot to take my hazmat gear off.
 
 
     
wermi 
Major
Depressive Disorder


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Posty: 1015

15748 Prestiż
Wysłany: 27-01-2018, 22:28   

track ktory wsadzilem to banger, a jak ci sie nie podoba to mozesz wyciszyc w windowsie
 
     
HappyOrange 
Plutonowy


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Posty: 91

2544 Prestiż
Wysłany: 27-01-2018, 22:30   

jarlfenrir napisał/a:
Denerwujące było to, że po przegraniu cała gra się resetuje, a nie tylko jeden poziom...
W zaktualizowanej wersji (nawet MSG taką podał) już tego problemu nie ma.
 
     
wermi 
Major
Depressive Disorder


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Posty: 1015

15748 Prestiż
Wysłany: 27-01-2018, 22:33   

@jarl binary land
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Posty: 1731

37283 Prestiż
Wysłany: 27-01-2018, 22:36   

worm napisał/a:
@jarl binary land

Dziękuję ;) Czas sobie pogiercować.
 
     
HappyOrange 
Plutonowy


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Posty: 91

2544 Prestiż
Wysłany: 27-01-2018, 22:47   

3p. Back to Body - HappyOrange - Ujdzie
2p. Make loves, not games - podoba mi się pomysł, przyjemne
1p. Worm - spoko pomysł, muzyka mnie bardzo wnerwiała, dlatego ją ściszyłem
 
     
msg 
Pupogłowy
~~~~~~~~~~~


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: KNP
Posty: 1411

40082 Prestiż
Wysłany: 27-01-2018, 22:52   

Kyogi, popraw swój głos.
_________________
:razzugly:
 
     
Kyogi 
Starszy sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Skype:
Posty: 187

2933 Prestiż
Wysłany: 27-01-2018, 22:55   

Nie chcę głosować na siebie, chyba że to mus, to tam przesuń kolegów w liczeniu o jeden punkt ode mnie w dół
_________________
wracam tu co parę lat
 
     
noxx 
Młodszy chorąży


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 262

7107 Prestiż
Wysłany: 28-01-2018, 09:55   

3 pkt. Make love, not games - ujmę to tak: <3

2 pkt. Back to body - pomysł fajny, robocik też fajny, głową się rusza dosłownie i trochę w przenośni, co na plus. Poza tym lubię pomarańczę. Jeśli ktoś pija meliskę to polecam wycisnąć do niej pomarańczkę i jest bardzo smaczne, a i w objęcia Mateusza się szybciej wpada, podobno.

1 pkt. Sierżant McBiałko broni Chińczyków przez wybuchającymi bakłażanami zagłady v1.0 - nie lubię gier logicznych, nie umiem, są nudne i w ogóle nie fajne. Dlatego to się wybija, gdyby nie to, że w głębi serduszka jestem żółty i mój honor został obrażony tym, że nazwałeś obywateli ChRL bezbronnymi, byłyby dwa punkty.
 
     
kamiledi15 
Kapitan


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Posty: 846

8519 Prestiż
Wysłany: 28-01-2018, 20:09   

3 punkty. Mice quest - Rexu - chyba najlepsza gra. Jako jedyna stanowiła jakieś wyzwanie (nie licząc zręcznościówek Aha i Kyogiego), spełnia wymogi tematu, jednym słowem dobra robota. A nie, to dwa słowa.

2 punkty. Back to Body - HappyOrange - druga dobra gra. Może bez jakiejś specjalnej rewelacji, ale podobała mi się. Nie wiem, czy to klon jakiejś innej gry, pewnie tak, ale mimo wszystko na plus.

1 punkt. pijam - wcale nie edition - Worm - ciekawy pomysł, choć dość wyeksploatowany w grach na telefon. Myślałem, że drugi poziom jest zbugowany, bo ginąłem bez powodu, ale potem się zorientowałem, że jeśli wróg wejdzie w ścianę, to wtedy też ginę o_O No nie powiem, oryginalne i podnosi poziom trudności, choć oczywiście z powodu krótkiego czasu Pidżamy nie zostało to wykorzystane poza tym jednym poziomem.

4 miejsce - GRA ROBIENIE ELIKSIRÓW 3 HD EDITION - Herrios - ponownie ciekawy pomysł, ale tym razem zbyt prosty. Zatwierdzanie eliksiru czasami się buguje i nie da się go wcisnąć - chyba dzieje się to po zminimalizowaniu gry, ale nie jestem pewien. Kolor wódki nie pokrywa się z tym, który mamy w przewodniku (zielony - niebieski). Kiedy połapałem się, o co chodzi, to gra stała się banalnie prosta, ale plus za pomysł. Jarlfenrir - nawet nie trzeba używać tego zwoju. Możesz użyć go za pierwszym razem, bo po zresetowaniu kocioł ma zawsze te same wartości. Jeśli masz np. 10, 20, 30, a musisz mieć 50, 10, 40, to dodajesz lewego 4 razy, odejmujesz środkowego raz i dodajesz prawego raz. Oto cała filozofia.

5 miejsce - Make love, not games - Noxx - oczywiście jest to klon innej gry, ale wykonanie całkiem spoko. Na tle innych gier wygląda mi jednak mało oryginalnie.

6 miejsce - Sierżant McBiałko broni Chińczyków przez wybuchającymi bakłażanami zagłady - Aha - gra niezbyt pasująca do tematu Pidżamy, zrobiona najmniejszym kosztem. Plus za własne dźwięki, choć to niewielki plus. Bakłażany spadają losowo i często nie da się zdążyć, żeby je odbić, nawet przyśpieszając bieg. Nie widać też, ile jeszcze ,,życia" mi zostało. Z tego powodu nie jestem w stanie dojść do podanej w intro liczby 9001. Zresztą i tak byłoby to strasznie nudne, bo punkty lecą bardzo powoli.

7 miejsce - Słaba Gra - Kyogi - niestety gra jest chyba niegrywalna. Ucieczka przed jointem to hardcore, ale gdy raz jedyny mi się to udało, to potem nie dało się zjeść hamburgera. Poza tym nie jest to chyba gra logiczna. Ale plus za dubbing :P

Ogólnie, doceniam starania. Wymyślić grę logiczną w tak krótkim czasie, a do tego jeszcze zrobić w miarę trudne poziomy, to musiało być trudne wyzwanie. Dlatego brawo dla wszystkich.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Posty: 1731

37283 Prestiż
Wysłany: 28-01-2018, 21:18   

kamiledi15 napisał/a:

ginąłem bez powodu, ale potem się zorientowałem, że jeśli wróg wejdzie w ścianę, to wtedy też ginę o_O

No więc też nie od razu się połapałem i myślałem, że ginę bez powodu... ale na każdy poziom masz licznik ruchów :P Prawdopodobnie zrobiłeś więcej ruchów niż wyznaczona ilość.
 
     
kamiledi15 
Kapitan


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Posty: 846

8519 Prestiż
Wysłany: 28-01-2018, 21:23   

Heh, chyba masz rację - wygląda na to, że akurat w tym poziomie moment wejścia wroga w ścianę pokrywa się z momentem, gdy kończą mi się ruchy. Szkoda, bo w sumie to byłby ciekawy pomysł.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group