NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Zręcznościowa] Pies Syrena
Autor Wiadomość
kamiledi15 
Kapitan


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 846

8519 Prestiż
Wysłany: 26-02-2019, 07:23   [Zręcznościowa] Pies Syrena

Tytuł: Pies Syrena

Gatunek: Zręcznościowa/logiczna

Autor: kamiledi15
Grafika: kamiledi15
Dźwięk: kamiledi15
Muzyka: kamiledi15

Opis:
Pies Syrena to tajemnicza, podwodna postać, która nie pamięta swojej przeszłości. Z powodu jej odmienności nikt jej nie lubi. Jakie przeżyje przygody i czego się dowie? O tym można się przekonać w czasie gry.
Grę zrobiłem w programie Multimedia Fusion 2. Jest trudna. Czasem trudność polega na refleksie, ale zwykle tempo jest nieśpieszne i wymaga dokładnego zapoznania się z instrukcjami oraz obserwacji otoczenia.
Gra posiada pełny dubbing. Starałem się, żeby głosy jak najbardziej się od siebie różniły, ale wszystkie należą do mnie. Nie używałem żadnych filtrów do ich modyfikacji. Tak samo muzyka składa się tylko z mojego głosu. Również wszystkie dźwięki nagrałem sam - gdy postać drapie się po głowie, to słychać dźwięk drapania się po mojej głowie :)
Jeśli chodzi o grafikę, to wszystko, co widać na ekranie, narysowałem ołówkiem na kartce, pomalowałem kredkami, a potem zeskanowałem do komputera.
Silnik gry kosztował mnie dużo pracy, co chyba widać na zwiastunie :) Steruje się klawiaturą, ale jednocześnie za pomocą myszki można regulować położenie każdej części ciała.
Teraz trochę historii, czyli jak to się zaczęło?
Spoiler:


Zrzuty ekranu:
Zwiastun gry

Download:
LINK DO WERSJI POPRAWIONEJ:
https://drive.google.com/file/d/1qreMcJTG1zdvkeMBVdDOyZJ6qeIK7rk1/view
Uwaga, link do Klikibazy w poście msg zawiera starą wersję.

Uwagi:
W paczce jest plik exe oraz save.ini. Można je trzymać w dowolnym foderze, ale plik ini musi być tam, gdzie exe, żeby zapisywał postępy w grze oraz głośność muzyki, dźwięków i dialogów.
Grę testowałem na WinXP, Win7 i Win10. Na dwóch ostatnich działało dobrze, na pierwszym nie wyświetlała się ikona gry i nie działały filmy. Być może z powodu braku kodeków, nie wiem.
Gra stworzona w Multimedia Fusion 2. Filmy zrobione w programie Anime Studio Pro.
Czas przejścia gry - mi to zajęło 3 godziny i 11 minut, w tym jest 26 minut przerywników filmowych (z intrem 28 minut, bo ono jest zrobione na silniku gry). Na pewno da się szybciej, bo się nie śpieszyłem, ale nowym graczom zajmie to z pewnością znacznie więcej czasu.
Zanim zaczniecie grę, upewnijcie się, czy działają wam filmy i zapisy. Filmy - po odpaleniu gry powinniście zobaczyć rękę rysującą po kartce, zanim zacznie się właściwe intro. Zapisy - najprościej wejść do opcji w menu i zmienić głośność i sprawdzić, czy zmieniają się wtedy wartości w pliku ini. Następnie polecam zapoznać się ze wskazówkami w polu "Instrukcja" w menu głównym.
Po przejściu gry pojawi się ekran informujący o bonusie w folderze gry. Na razie jeszcze go tam nie ma, będą to moje stare komiksy i rysunki użyte do gry. Gdy je zeskanuję, dam znać.
Jeśli słyszeliście muzykę w zwiastunie, to zauważycie, że ta sama pojawia się w menu gry, ale tam była skrócona wersja - w menu jest znacznie dłuższa.
Powodzenia i dobrej zabawy.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
Ostatnio zmieniony przez kamiledi15 01-03-2019, 08:46, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
Kalon 
Pupogłowy


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: być może
Pomógł: 1 raz
Posty: 29

331 Prestiż
Wysłany: 26-02-2019, 07:57   

Jak to chyba gra roku jest, tak długo się na nią czekało. Pobiorę w najbliższym czasie. Może na koniec jakieś posumowanie ile czasu ją robiłeś, kiedy się narodził pomysł itp.
 
     
kamiledi15 
Kapitan


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 846

8519 Prestiż
Wysłany: 26-02-2019, 07:59   

Cytat:
Może na koniec jakieś posumowanie ile czasu ją robiłeś, kiedy się narodził pomysł itp.

Rozwiń sobie pole "spoiler", wszystko tam jest.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
msg 
Pupogłowy
~~~~~~~~~~~


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: KNP
Pomógł: 76 razy
Posty: 1411

40082 Prestiż
Wysłany: 26-02-2019, 10:35   

Mirror Klikibaza: http://kb.blis.tk/Gry/Pol...miledi15.7z.exe
_________________
:razzugly:
 
     
Temporal 
Podporucznik
CP user


Główny edytor: GameMaker Studio 2
Pomógł: 1 raz
Posty: 674

334 Prestiż
Wysłany: 26-02-2019, 10:58   

zasysanko :)
_________________
Tajemnica 4

Soundcloud

msg napisał/a:
Temporal, fakt, jest bardzo wyluzowany. Ale to taki człowiek, który będzie chichotał na pogrzebie własnej matki. A to z kolei albo doskonałe aktorstwo albo bycie przygłupem.
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pomógł: 82 razy
Posty: 1731

37283 Prestiż
Wysłany: 26-02-2019, 22:00   

Gra jest naprawdę trudna. Na początku miałem problem z wyjęciem telewizora, ale jak już mi się udało, to dalej gra jakoś poszła. Na razie poziomy mi się dłużą.
Spoiler:

Mam też problem z opanowaniem dwóch klawiszy na myszce naraz - trzymanie LMB i kręcenie rolką jest niezbyt wygodne. Może gdyby tak jako alternatywę dodać jakieś dwa przyciski z klawiatury do chwytania i puszczania?
 
     
kamiledi15 
Kapitan


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 846

8519 Prestiż
Wysłany: 26-02-2019, 23:28   

Niektórzy mają problem w pierwszym etapie, że nie mogą postawić telewizora na szafce. Przyznam, że nie wiem, z czego to wynika, ale wprowadziłem parę drobnych poprawek.
1-pokombinowałem z telewizorem, być może to naprawi problem, ale nie gwarantuję, bo u mnie zawsze działa ok, więc nie miałem jak tego przetestować.
2-teraz gra sprawdza przy uruchamianiu, czy plik ini jest w folderze z grą, jeśli go nie ma, to sama go tworzy, więc nie trzeba już go ściągać.
3-ini zapamiętuje tempo postaci.
4-poprawiłem ściąganie postaci w dół, gdy w pierwszym etapie trzyma telewizor. Podczas testów trochę z tym namieszałem i czasami nie ściągało postaci tak jak trzeba. Chodzi o grawitację, gdy postać trzyma ciężki telewizor, to powinno ją ciągnąć na dno.

Na razie tych poprawek nie ma do ściągnięcia, jak uzbiera się tego więcej, to spróbuję wydać jakiegoś patcha (choć na razie nie mam pojęcia, jak to zrobić), albo wstawić cały nowy plik exe.

Jarl podpowiedział, żeby dodać jako alternatywę E na podnoszenie przedmiotów i Q na puszczanie. Zanim to dodam, to napiszcie, co o tym myślicie.

Etap z ośmiornicą nie jest taki trudny, gdy się rozgryzie, jak ona działa. Jeśli będziecie mieć pomysł, jak można naprowadzić gracza na rozwiązanie tego pojedynku, to dajcie znać.

Dużo osób narzekało na skomplikowane sterowanie. Głównie opiera się na ruchu WSADem oraz łapaniu i puszczaniu ręki za pomocą myszy. Pozostałe elementy są rzadziej używane. Jeśli macie pomysł, jak to usprawnić, to słucham, ale nie chciałbym wywracać całego systemu do góry nogami - mi się podoba ta mechanika, ale jakieś drobne poprawki mogę wprowadzić. Msg proponował, żeby gra sama wybierała odpowiednią rękę i odpowiedni przedmiot do użycia, tak że nawet nie trzeba by było używać myszy, ale po pierwsze wydaje mi się to zbyt dużym uproszczeniem, a po drugie wymagałoby zbyt dużej ingerencji w silnik. Jeśli macie pomysł na jakieś mniejsze usprawnienia, to śmiało.

[ Dodano: 27-02-2019, 10:34 ]
Wygląda na to, że etap z ośmiornicą jest zbyt trudny. Wymyśliłem więc coś takiego:
Spoiler:

Co o tym myślicie?
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Temporal 
Podporucznik
CP user


Główny edytor: GameMaker Studio 2
Pomógł: 1 raz
Posty: 674

334 Prestiż
Wysłany: 27-02-2019, 10:58   

Wyjdzie wszystko w praniu, ale pomysł wydaje się rozsądny.
_________________
Tajemnica 4

Soundcloud

msg napisał/a:
Temporal, fakt, jest bardzo wyluzowany. Ale to taki człowiek, który będzie chichotał na pogrzebie własnej matki. A to z kolei albo doskonałe aktorstwo albo bycie przygłupem.
 
     
wisnia_pc 
Sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 5 razy
Posty: 128

2356 Prestiż
Wysłany: 27-02-2019, 12:15   

Gra legenda już zasysam :) nie myślałem że gra w klikach może tyle zajmować :) , ale w dzisiejszych czasach jakoś nie jest to problem :) Pogram trochę dopiero ocenie.
_________________
Prawdopodobnie najbardziej zaawansowany RTS jaki powstaje w klikach.
 
     
kamiledi15 
Kapitan


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 846

8519 Prestiż
Wysłany: 27-02-2019, 13:07   

Kolejna zmiana - walka z ośmiornicą ma teraz do wyboru tryb łatwiejszy i trudniejszy. Ten łatwiejszy jest teraz naprawdę banalny. Trudniejszy na razie jest bez nagrody - komiksy się odblokowuje na końcu gry, więc chyba nie powinien być jako nagroda.

Zanim wydam poprawioną wersję, toczę na Discordzie dyskusje na temat sterowania myszą. Dajcie swoje propozycje, jak by to miało wyglądać. Na razie mam propozycję msg, o której pisałem wyżej, ale nie mogę jej dać, ponieważ łapanie dłonią gracza za ciało postaci musi zostać - ma to uzasadnienie później w fabule. Temporal dał swoją propozycję, której szczerze mówiąc nie rozumiem :P Musi zrobić chyba przykład, bo mimo tłumaczeń nie mogę dojść, jak on to wymyślił. No i propozycja Jarlfenrira, żeby do wyboru dać klawisz E do podnoszenia przedmiotów i Q do puszczania - na szczęście da się to zrobić jednym zdarzeniem, więc to nie problem.

[ Dodano: 27-02-2019, 17:12 ]
Kolejna poprawka - okazało się, że niektóre obiekty miały zaznaczone "Inactive if too far from window" i "destroy if too far from frame". Czasami niektóre obiekty niektórym osobom znikały. Mogę się tylko domyślać, że to dlatego, bo u siebie nie umiem nawet tych bugów wywołać, więc nie wiem, czy je naprawiłem :p Mam też nadzieję, że nie spowoduje to nowych błędów, ale nie powinno. Poczekam do jutra, jeśli nie będę miał propozycji co do ruchu, to wrzucam poprawiony exe.

[ Dodano: 27-02-2019, 17:39 ]
Jeszcze jedno - w etapie ze szkołą przez głupie przeoczenie można było robić czary książkami - kto tam dojdzie, będzie wiedział, o co chodzi. Naprawione.

[ Dodano: 27-02-2019, 19:47 ]
Kolejne:
-w niektórych sytuacjach przy dłoni mogła pojawić się czerwona kropka, naprawione.
-Ośmiornica w trzecim etapie miała zbyt duży hitbox, więc mogła odbić piłkę już po jej ominięciu, naprawione.
-czasem przy obracaniu postaci mogła jej nagle urosnąć głowa, naprawione.

Znane błędy:
-niektórzy mają przesunięte w lewo intro. Nie wiem czemu, bo u mnie jest ok. Sprawdzę na drugim komputerze i może coś wymyślę.
-gdy ktoś się pcha na chama w przeszkodę, to jakimś cudem może przez nie przeniknąć. Jak, to wie tylko Wermi. Też nie wiem, jak to naprawić, ale to się dzieje raczej tylko przy upartym, celowym działaniu.

[ Dodano: 01-03-2019, 08:45 ]
Kolejne:
-już się nie da przelatywać przez sufit w niektórych etapach.
-poprawiony pasek zdrowia (czasem postać nie umierała przy zerowym pasku).
-przejście ośmiornicy na łatwym poziomie zablokuje dostęp do bonusowych komiksów na końcu gry, ale tryb trudniejszy też jest teraz odrobinę łatwiejszy - ośmiornica ma zmniejszony hitbox z tyłu, więc już nie powinna oszukiwać, odbijając piłkę, która już ją minęła.
-etap w szkole - oprócz naprawienia bugu z lewitującymi książkami poprawiłem też minibug w kolejnym minietapie, jedną czynność można było pominąć.
-parę poprawek w etapie z koronacją.
-na niektórych rozdzielczościach było poprzesuwane intro i ekran tytułowy, chyba naprawiłem, ale mój komputer nie obsługuje bardzo wysokich, więc nie gwarantuję.
-parę mniejszych naprawionych bugów, które czasem uniemożliwiały ukończenie etapu (na przykład w jednym z etapów scrollowanie myszą wyrzucało przedmiot potrzebny do ukończenia, jeszcze zanim się pojawił).
Dajcie znać, czy wyłączenie wszystkim obiektom "inactive if too far from window" i "destroy if too far from frame" nie spowodowało jakichś nowych bugów, bo nie miałem czasu testować od nowa całej gry.
Możliwe, że i tak znajdziecie potem kolejne bugi i że trzeba będzie wrzucać jeszcze bardziej poprawioną wersję :P Ale z tego, co mi zgłaszaliście, zrobiłem chyba wszystko. Mam tylko nadzieję, że nic nowego nie zepsułem przy okazji. Link do poprawionej wersji jest w pierwszym poście.

[ Dodano: 03-03-2019, 19:37 ]
Zbieram rzeczy, które nadal trzeba poprawić. Pewnie konieczne będzie wydanie jeszcze poprawionej poprawionej wersji :p
1. W ostatniej wersji zwiększyłem grawitację telewizora. Okazało się, że jedna osoba trzymając za telewizor zapada się pod planszę. Dziwne, bo u mnie się to nie dzieje. Zrobiłem, że grawitacja ma się zerować gdy telewizor dotyka podłogi, więc już nie powinno się to dziać, choć nie mogę tego sprawdzić, bo u mnie zawsze było ok.
2. Gdy głowa się nakłada na telewizor, to już nie miga.
3. W ekranie tytułowym dopiszę, że trzeba wcisnąć enter, żeby przejść dalej.
4. Poprawię opis uderzania pięścią w instrukcji, bo chyba nie jest to jasne. Trzeba kliknąć 2x lpm, ale po drugim kliknięciu nadal trzymać lpm, a wtedy machnąć mocno myszką w kierunku wroga lub niszczonego obiektu.
Na razie tyle. Za mało, żeby wydawać kolejną wersję, ale pewnie jeszcze coś dojdzie.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pomógł: 82 razy
Posty: 1731

37283 Prestiż
Wysłany: 04-03-2019, 14:06   

W poziomie z gotowaniem często znika mi druga ręka. Co ciekawe jak się zgadnie, gdzie jest, to da się na nią kliknąć i normalnie wywoływać interakcje.
 
     
kamiledi15 
Kapitan


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 846

8519 Prestiż
Wysłany: 04-03-2019, 16:50   

Pokręciłem się trochę po etapie i nie widzę, żeby łapa znikała. Jesteś pewien, że nie chowa się za resztą ciała? W każdym razie jeśli to jeden z tych bugów, których u mnie nie ma, to chyba niewiele mogę z tym zrobić.
Chyba, że możesz ustalić, w jakich okolicznościach ta łapa znika? Może tylko znika tylko w określonej sytuacji, o której nie wiem? Co konkretnie robisz przed jej zniknięciem?

[ Dodano: 23-12-2021, 01:44 ]
Witam,
poprawiam niektóre elementy w grze:
1 Narzekaliście, że gra jest za trudna i za szybko się ginie. Faktycznie czasem było tak, że każda część ciała zliczała obrażenia osobno i gdy pocisk przelatywał przez całą długość ciała, to traciliśmy więcej życia. Wprowadzam więc chwilową nieśmiertelność po oberwaniu na ułamek sekundy, to powinno wyeliminować ten problem.
2 Instrukcja dostępna cały czas, a nie tylko z menu - to również zgodnie z waszymi sugestiami.
3-tutorial dostępny z menu - wyjaśnienie mechanik w praktyce.
4-dwa poziomy trudności przy etapie z książkami i etapie z płynięciem w rytm dźwięków - narzekaliście, że za trudne.
5-w etapie skradankowym - pasek hałasu i ostrzeżenie, żeby być cicho - bo fakt, tutaj skopałem i na początku nie było wiadomo, czemu od razu giniemy, gdy popłyniemy zbyt szybko.
6-bugi - naprawa w miarę możliwości (latanie nad statkiem, spadanie pod pokład, wykrywacz metalu cofa jak jest się już za nim itp)
7 wróg z dzidą - w tym momencie zgubienie korony? żeby było jasne, czemu nie blokuje dzid w tym momencie - tutaj chodzi o to, że w większości etapów korona odbija ataki lecących włóczni, ale w pewnym momencie trafia się wróg, który nas rani dzidą i trzeba znaleźć sposób na pozbycie się go.
8- korona - łapanie jej przez przypadek - fakt, że to trochę przeszkadza, więc postaram się to wyeliminować.
9-lepsze tłumaczenie co trzeba zrobić? - tu chodzi o to, że w niektórych momentach nie wiedzieliście, co zrobić. Co prawda mam tutaj mieszane uczucia, bo te momenty były pomyślane jako zagadki. Np stoisz przed bramą z wykrywaczem metalu - na głowie masz metalową koronę - kombinuj. Ale na streamie były narzekania, że po 5 sekundach nie wiadomo co zrobić. Dlatego pomyślałem, że wprowadzę system podpowiedzi - jeśli powiedzmy przez minutę nie udaje ci się przejść danego fragmentu, to pojawia się możliwość wyświetlenia podpowiedzi lub wręcz oczywistego opisu przejścia.

Co o tym myślicie? Coś byście dodali? Pomijam propozycje niektórych, żeby przedmioty zbierały się same, albo żeby zrezygnować z systemu łapania kończyn - to musi zostać, bo jest wytłumaczone w fabule. Czy po tych poprawkach dacie grze jeszcze szansę, czy raczej jej tu nie wrzucać?
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Wackyjackie 
Bohater
Starszy Chorąży Sztabowy Randomu


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Stencyl
Pojedynki: nie
Pomógł: 69 razy
Posty: 717

36331 Prestiż
Wysłany: 28-12-2021, 09:35   

Jeśli Cię dużo to nie kosztuje, to możesz zrobić, szczególnie punkt 1 i 6. Tutorial powinien być zawarty w gameplayu, ale na szybko to możesz dać ten ekranik, bo to parę minut roboty.

Punkt 9 w moim przypadku przy poziomie z detektorem nie wynikał z tego, że nie wiedziałem co mam robić, bo było to dla mnie wystarczająco dobrze przedstawione.

Co mi przeszkadzało i w sumie każdemu, to sterowanie. To jest główna bolączka całej gry, już się żaliłem na to parokrotnie. Nie miałem wrażenia, że robiłem coś tak jak "się powinno", tylko zwykle przez przypadek udawało mi się przechodzić dalej. Do czasu ;) . No ale tego nie będziesz w stanie szybko przerobić.

Cały czas mi chodzi po głowie zrobić taki proof of concept sterowania dla Psa Syreny, oparty na silniku fizycznym, ale jak do tej pory nie znalazłem na to czasu, to nie wiem czy kiedykolwiek znajdę ;d.

Szacun, za to, że chcesz wrócić z poprawkami po takim czasie :) .
_________________
 
 
     
kamiledi15 
Kapitan


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 846

8519 Prestiż
Wysłany: 28-12-2021, 10:48   

Dzięki za info.
Co do sterowania, nadal nie rozumiem, co w nim jest takiego skomplikowanego - ruch WSADem i okazjonalna potrzeba przesunięcia dłoni postaci myszką to nie jest nie wiadomo jak ogromnie rozbudowana klawiszologia. Oczywiście dochodzi do tego parę dodatkowych przycisków, jak zmiana prędkości, ale tego używa się tylko raz na jakiś czas. Nawet w najzwyklejszym Call of Duty używa się więcej klawiszy. Ale jedyne co mogę zrobić to właśnie tutorial, który mam nadzieję rozwieje trudności, instrukcja dostępna cały czas, żeby podejrzeć klawisze oraz wybór poziomu trudności w trudniejszych etapach.
"przez przypadek udawało mi się przechodzić dalej" - możesz rozwinąć? Chodzi o to, że nie wiedziałeś co masz zrobić i zgadywałeś?
Jeśli sterowanie wam nie odpowiada to obawiam się, że pod tym kątem niewiele mogę zrobić. Ale te poprawki i tak powinny pomóc.

[ Dodano: 28-12-2021, 13:38 ]
Przyznam, że od pewnego czasu chodzi mi po głowie stworzenie gry naprawdę retro - jestem posiadaczem prawdziwego dosowego starożytnego komputera z Windowsem 3.11 i fajnie by było stworzyć grę w Klik and Play na oryginalnym systemie. Nie byłby to remake Psa Syreny, a raczej jakaś mniejsza minigierka. Na razie nie mam za bardzo pomysłu jak by to miało wyglądać, ale jeśli macie jakiś pomysł na fabułę, sterowanie itp. to dajcie znać. Nie wiem też jakie Klik and Play ma możliwości, bo nigdy go nie używałem, ale chyba nadałby się do takiego celu? Oczywiście nie byłoby to nic zaawansowanego, raczej prosta minigra z paroma etapami.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Wackyjackie 
Bohater
Starszy Chorąży Sztabowy Randomu


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Stencyl
Pojedynki: nie
Pomógł: 69 razy
Posty: 717

36331 Prestiż
Wysłany: 28-12-2021, 15:01   

Cytat:
stworzyć grę w Klik and Play

Dla takich zabaw możesz też wziąć The Games Factory 1. Wersja 16 bitowa działa na Win 3.1.

Cytat:
Co do sterowania, nadal nie rozumiem, co w nim jest takiego skomplikowanego


Nie wiem jak już mam wytłumaczyć to sterowanie. Po prostu nie działa tak jak tego jako gracz bym oczekiwał, jest toporne, działa źle. I nie wyskakuj mi teraz że w innych starych grach też jest toporne, ani z argumentem, że sterowanie musi takie być, bo jest to uzasadnione fabularnie, bo zupełnie nie tego dotyczą te zarzuty.

Jest nieresponsywne, wymaga idealnej precyzji a i tak przy jej zachowaniu odnoszę wrażenie, że "coś" powinno się zrobić, a się nie zrobiło (typu kliknąłem przesunięcie ręki i nie zadziałało, albo nie złapało przedmiotu, albo nie wyrzuciło przedmiotu, itp. - takie sytuacje są właściwie na każdym poziomie).

Cytat:
przez przypadek udawało mi się przechodzić dalej - możesz rozwinąć? Chodzi o to, że nie wiedziałeś co masz zrobić i zgadywałeś?

Nie. Tak jak napisałem - wiedziałem co miałem zrobić, ale nie umiałem tego wykonać bo patrz @sterowanie.
_________________
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group