NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Pigs and Vikings
Autor Wiadomość
Nornik 
Sierżant


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: nie
Posty: 134

5629 Prestiż
Wysłany: 09-12-2023, 22:54   Pigs and Vikings

Tytuł: Pigs and Vikings

Gatunek: Platformówka

Autor: Nornik
Grafika: Nornik, Pixel Frog
Dźwięk: itch.io
Muzyka: Shononoki, Joel Steudler, Waldy

Opis:
Czarne chmury nadciągnęły nad małą wioskę Wikingów. Zapasy żywności zostały skradzione, a w stronę osady maszeruje ogromna armia świniaków. Sytuacja jest krytyczna.

Jako waleczny wiking musisz wkroczyć do zamku świniaków, szukając skradzionych zapasów żywności, skarbów, potężnej broni i innych przedmiotów, które zwiększą twoje umiejętności. Eksplorując poszczególne poziomy nie zapomnij o swoim głównym celu - odnalezieniu i zabiciu króla świń. Tylko w ten sposób możesz przerwać oblężenie i ocalić swoją wioskę.


Dostępnych jest 10 zróżnicowanych poziomów, na których znajdziesz:

  • coraz bardziej skomplikowane układy
  • coraz bardziej zróżnicowani (i silniejsi!) wrogowie
  • skrzynie, skarby, pick-upy, broń
  • dźwignie, pułapki, wyrzutnie (sprężyny), windy, ukryte klocki i wiele innych
  • specjalne power-upy, aby ulepszyć swoją postać
  • ukryte lokalizacje



Gra oferuje:

  • 10 poziomów
  • 4 profile
  • sterownie klawiaturą i gamepadem (obie możliwości konfigurowalne)
  • 3 poziomy trudności
  • tryb śmiałka (tylko jedno życie)
  • lokalne highscore'sy


Zrzuty ekranu:
https://nornik81.itch.io/pigs-and-vikings

Download:
https://nornik81.itch.io/pigs-and-vikings


Zapraszam do ściągania i grania :)
 
     
Temporal 
Podporucznik
CP user


Główny edytor: GameMaker Studio 2
Pomógł: 1 raz
Posty: 674

334 Prestiż
Wysłany: 10-12-2023, 10:17   

Zagrałem więc:

- szkoda, że nie można w PCtowej grze użyawać myszy do nawigacji menu
- dlaczego jak się wejdzie w jakieś subemnu to zawsze nasze zaznaczenie jest na samym dole czyli na przyciku "back"? strasznie to nie praktyczne i nie bez powodu w większości gier zawsze jesteśmy na samej górze
- przyciski w menusach się nie warpują, w sensie z ostatniej pozycji nie przeskoczymy do pierwszej i na odwrót, szkoda
- przydałby się jakiś dźwięk przy przeskakiwaniu z przycisku na przycisk i przy zatwierdzaniu, żadnego feedbacku, że w ogóle zatwierdziłem daną opcję
- plus za możliwość zmiany klawiszy bo sporo indyków o tym zapomina, ale wykonanie fatalne. Dlaczego nie mogę zmienić konkretnej akcji tylko muszę nadpisywać wszystkie akcje by móc nadpisać tą którą chcę? Chcę zmienić klawisz skoku, to muszę też pozmieniac chodzenie w prawo i lewo... bez sens
- ta chodząca armia zasłania część przycisków w menu, raczej nie powinno się tak robić, zawsze przyciski powinny być na wierzchu, a jeśli już mają być zasłonięte to przez jakiś bardzo mały element by napisy były wciąż łatwe do odczytu
- przydałoby się trochę więcej dźwięków w gameplayu, przy skoku, upadku, chodzeniu nie ma żadnych dźwięków
- grawitacja jest , kumulujesz prędkość po osi y gdy postać stoi na podłożu, przez co zaraz przy spadku z platormy postać upada z gigantyczną prędkością (porównaj sobie prędkość przy upadku podczas skoku, a przy zejściu z wyższego poziomu na niższy
- platformówka bez coyote time w dzisiejszych czasach to tak nie bardzo, zero precyzji przy skokach
- przydałby się input jump buffer bo to też standard w platformówkach
- fajnie gdyby zaatakowany przeciwnik stawał by w miejscu, albo nawet odskakiwał do tyłu o jakiś mały dystans
- level design w stylu losowe elementy poukładane bez żadnego większego celu
- brakuje jakiegoś urozmaicenia w rozgrywce, wygląda bardziej jak przykład do jakiegoś tutoriala gdzie pokazujemy działające mechaniki, sama gra jest nudna i na każdym poziomie robimy to samo. Nie przeszedłem całej gry, ale pierwsze parę poziomów mnie zniechęcił całkowicie by sprawdzać czy dalej będą inni wrogowie, płupki, bossowie itp. Trailer przez 2 minuty pokazuje w kółko to samo, więc chyba ta gra za wiele nie oferuje
- ładna grafika
- miła dla ucha muzyka

Wiem, że bardzo krytycznie, ale wolę być szczery, bo z takiego feedbecku więcej wyciągniesz na przyszłość niż z sztucznej uprzejmości.
_________________
Tajemnica 4

Soundcloud

msg napisał/a:
Temporal, fakt, jest bardzo wyluzowany. Ale to taki człowiek, który będzie chichotał na pogrzebie własnej matki. A to z kolei albo doskonałe aktorstwo albo bycie przygłupem.
 
     
Cootje 
Legenda


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: MMF Express
Pomógł: 35 razy
Posty: 644

18047 Prestiż
Wysłany: 12-01-2024, 23:54   

Przypomina mi to https://ibb.co/4tNgGBw
_________________
Mój klucz publiczny PGP
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group