Nie mam pomyslu |
Autor |
Wiadomość |
Robii
Kapral
 
Posty: 34
68 Prestiż
|
Wysłany: 09-10-2006, 20:49 Nie mam pomyslu
|
|
|
To tak... Zabralem sie za gre bez zadnego pomyslu co bedzie sie w niej robic Wiem ze to ogromny blad, ale ja nie mam pomyslu a moze wy macie? Jak na razie to wiem ze chodzi sie po budynku, wchodzi do roznych biur... mozna jezdzic winda... moze nawet zaraz dam tam screena xD No ale nie wiem... Jestesmy akwizytorem? Mamy porozrzucac ulotki i nie zostac zauwazonym podczas wchodzenia do biur? Nie mam pojecia
Moge powiedziec ze wszystkie grafiki robie sam. Pixel po pixelu, wiec nie myslcie sobie ze to bedzie wypas 3d game
Taki sobie screen z windy ktora bedziemy sie przemieszczac (schodow nie bedzie )
Sorka za tamten napis (na screenie). Uwierzcie mi. To nie ja! To huligani!! Probowalem zmyc to gabka ale nie do konca zeszlo
P.S.: Jak zrobic zeby w danym momencie myszka znikla? Bo chce zrobic ze w windzie reka chodzi za myszka ale muszka ja zaslania i chce zeby znikla. |
|
|
|
 |
Markus
Kapral
 
Posty: 33
174 Prestiż
|
Wysłany: 10-10-2006, 12:37
|
|
|
Robii napisał/a: | P.S.: Jak zrobic zeby w danym momencie myszka znikla? Bo chce zrobic ze w windzie reka chodzi za myszka ale muszka ja zaslania i chce zeby znikla. |
Mówimy o TGF?. Tak?, to łatwe .
1.Wchodzimy do edytora TGF:
2.Edytor zdarzeń
3.Nowy warunek(PPM*)-ikona ręki(PPM*)-sprawdź obiekt w strefie(zaznacz w jakim obszarze ma dziłać myszka).ok.
4.Kliknij na- Obiek ręki jest widoczny w strefie(i tu numerki). W tym polu znajdź
obiekt ręki i podnim klikaj:
Po wciśnięciu kalwisza(lub kliknięciu myszy), uczyń niewidzialnym, po klknięci innego przycisku myszy, bądź innego klawiza-uczyń widocznym.
Mam nadzieję, że ikonę ręki wcześniej już zdefiniowałeś!(Tak aby zachowywała się jak kursor myszy :roll: )
Wrazie problemów pisz do mnie na PW. Chętnie pomogę!.
Powodzenia!
------------------------------------------------------
PPM*- Prawy przycisk myszy, LPM*-Lewy przycisk myszy |
_________________ ..."Są ludzie są serca, jeden żar!." |
|
|
|
 |
Sebol
Bohater
 
Główny edytor: 
Pomógł: 1 raz Posty: 249
5905 Prestiż
|
Wysłany: 10-10-2006, 16:00
|
|
|
Jemu chyba chodzi o kursor Windowsowy że zasłania tą rękę. Jesli chcesz aby ręka sama była widoczna bez strzałki (Kursora) to w zdażeniach daj zdażenie "ALWAYS" i w tym daj akcje pod taką ikonką (Myszka i literka A) Na pustym polu w zdazeniu kliknij prawym przyciskiem myszki i daj "HIDE windows mouse pointer"
Wtedy kursor Windowsowy zniknie
:cool: |
Ostatnio zmieniony przez Fadex 10-10-2006, 16:02, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
 |
Robii
Kapral
 
Posty: 34
68 Prestiż
|
Wysłany: 10-10-2006, 16:43
|
|
|
chodzi niestety o GM |
|
|
|
 |
copperdragon
Bohater Popieram Ice Cold Revolucion
 
Główny edytor: 
Pojedynki: tak
Pomógł: 5 razy Posty: 625
55382 Prestiż
|
Wysłany: 10-10-2006, 17:09
|
|
|
Jest to możliwe w zarejestrowanej wersji GMa:
W zakłądce extra ze zdarzeniami obiektu na początku pozimu (Room Start) wybierz ikonkę z myszką, a potem ustaw kursor myszki na sprite'a ręki; wtedy mysz zacznie wyglądać jak ta ręka, odpadają wtedy też zdarzenia z lokalizowaniem ręki.
Jak to zrobić w niezarejestrowanej wersji? Tego raczej chyba się nie da. |
|
|
|
 |
morty
Młodszy chorąży
 
Pomógł: 7 razy Posty: 236
6521 Prestiż
|
Wysłany: 10-10-2006, 17:20
|
|
|
window_set_cursor(cr_hand) ustawi na rączkę z palcem wskazującym a window_set_cursor(cr_none) ukrywa kursor. Inne możliwości? Wpisz cr_* w wyszukiwarkę w helpie do GMa.
Te funkcje chyba w niezarejestrowanym działają, ale głowy nie dam. |
_________________ http://gmapsapi.com - Poznaj Google Maps API |
|
|
|
 |
Robii
Kapral
 
Posty: 34
68 Prestiż
|
Wysłany: 10-10-2006, 18:19
|
|
|
mam zarejestrowana wersje dzieki
Jeszcze jedno... jak ustawic pierwszenstwo objectow? bo postac jest za winda, reka jest za przyciskami... nierealistycznie to wyglada |
|
|
|
 |
Tasmpol
Bohater young god
 
Główny edytor: 
Pomógł: 14 razy Posty: 955
24606 Prestiż
|
Wysłany: 10-10-2006, 18:53
|
|
|
Hej, co to, od pomocy technicznej jest dział Pomoc.
Pomysł akwizycji jest niezły Gra mogła by polegać na umiejętnym wkręceniu klientowi bubla wybierając odpowiednie teksty do powiedzenia. Dobrze poprowadzony dialog kończy się na szeleszczących zielonych, a zły - na potężnym kopniaku |
_________________ the preacher man says its the end of time
|
|
|
|
 |
morty
Młodszy chorąży
 
Pomógł: 7 razy Posty: 236
6521 Prestiż
|
Wysłany: 10-10-2006, 18:56
|
|
|
Robii napisał/a: | mam zarejestrowana wersje dzieki
Jeszcze jedno... jak ustawic pierwszenstwo objectow? bo postac jest za winda, reka jest za przyciskami... nierealistycznie to wyglada |
Depthem. Gdy masz otworzone okno parametrów obiektu, to jednym z ich parametrów jest głębia (depth). Im mniejsza względna wartość tym bardziej z przodu będzie. Np. obiekt o głębi 32 będzie za obiektem o głębi 2 a ten za obiektem o głębi -2. Można to też zmieniać dynamicznie za pomocą zmiany zmiennej depth. |
_________________ http://gmapsapi.com - Poznaj Google Maps API |
|
|
|
 |
Robii
Kapral
 
Posty: 34
68 Prestiż
|
Wysłany: 10-10-2006, 19:39
|
|
|
aha. wielkie dzieki |
|
|
|
 |
Markus
Kapral
 
Posty: 33
174 Prestiż
|
Wysłany: 12-10-2006, 12:57
|
|
|
Sebol napisał/a: | Jemu chyba chodzi o kursor Windowsowy że zasłania tą rękę |
Czy oto Ci chodziło?
Dokładnie... tyle, że w GM. | RomanX |
_________________ ..."Są ludzie są serca, jeden żar!." |
Ostatnio zmieniony przez Minty 12-10-2006, 13:17, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
|