NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[TGF] Porównywanie tych samych obiektów
Autor Wiadomość
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 105 razy
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 25-11-2005, 15:51   [TGF] Porównywanie tych samych obiektów

Czy jest możliwe w TGF porównywanie takich samych obiektów? (względem flagi, kierunku, wartości A, B lub C)
Chodzi mi o to:
Robię grę, że jak naciśniesz na kulkę i jak 3 ze sobą kolidują (wiem jak to zrobić - napisałme w skrócie) to się niszczą.
Jednak wszystkie te objecty są te same i nie wiem jak je porównać :?
Są czerwone i niebieskie kulki i jak klikniesz na czerwone, to one znikają, a jak na niebieskie, to niebieskie.
Wszystkie kulki to jeden objekt aktywny z kilkoma kierunkami i nie wiem jak je porównać.
Proszę o radę.
Jak się nie da, to zrobię kulki jako kilka obiektów aktywnych-trudno.
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
msg 
Pupogłowy
~~~~~~~~~~~


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: KNP
Pomógł: 76 razy
Posty: 1411

40082 Prestiż
Wysłany: 25-11-2005, 16:43   

Nie rozumiem. Jeśli masz "potrójną" lub bardziej mnogą kolizję między np. obiektem aktywnym 1 to je niszczysz. Tylko, że każdy kolor musi być innym obiektem aktywnym. I kolizję każdego koloru trzeba wrzucać do zdarzeń osobno.
_________________
:razzugly:
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 105 razy
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 25-11-2005, 16:47   

Tylko, że ja mam jeden obiekt aktywny z kilkoma kierunkami :(
Bardzo mi na tym zależy!
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Omenski
Starszy kapral


Pomógł: 2 razy
Posty: 40

1019 Prestiż
Wysłany: 25-11-2005, 17:29   

A pewnie, że się da. Na EF był podobny problem, tyle, że wtedy akcją było kasowanie jednego z obiektów nakładających się.
Link do rozwiązania tamtego problemu:
http://rapidshare.de/file...kladan.zip.html
Ten przykładzik po drobnych modyfikacjach jest rozwiązaniem Twojego problemu.
 
 
     
Michal 17 
Starszy kapral


Posty: 50

166 Prestiż
Wysłany: 25-11-2005, 21:23   

Czemu ci tak zależy na tym???

Prosiłbym abyś pisał troche bardziej rozbudowane posty :D / Fred
_________________
Na górze Multimedia Fusion
Na dole Game Maker
a my klikamy jak po Wallpaper

To ulegnie zmianie :)
 
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 105 razy
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 25-11-2005, 21:25   

Bo:
Tak najszybciej
Tak najładniej
Tak najlepiej
Lubię mieć porządek w zdarzeniach ;D
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group