[TGF] Porównywanie tych samych obiektów |
Autor |
Wiadomość |
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 105 razy Posty: 1773
51612 Prestiż
|
Wysłany: 25-11-2005, 15:51 [TGF] Porównywanie tych samych obiektów
|
|
|
Czy jest możliwe w TGF porównywanie takich samych obiektów? (względem flagi, kierunku, wartości A, B lub C)
Chodzi mi o to:
Robię grę, że jak naciśniesz na kulkę i jak 3 ze sobą kolidują (wiem jak to zrobić - napisałme w skrócie) to się niszczą.
Jednak wszystkie te objecty są te same i nie wiem jak je porównać :?
Są czerwone i niebieskie kulki i jak klikniesz na czerwone, to one znikają, a jak na niebieskie, to niebieskie.
Wszystkie kulki to jeden objekt aktywny z kilkoma kierunkami i nie wiem jak je porównać.
Proszę o radę.
Jak się nie da, to zrobię kulki jako kilka obiektów aktywnych-trudno. |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
|
msg
Pupogłowy ~~~~~~~~~~~
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomógł: 76 razy Posty: 1411
40082 Prestiż
|
Wysłany: 25-11-2005, 16:43
|
|
|
Nie rozumiem. Jeśli masz "potrójną" lub bardziej mnogą kolizję między np. obiektem aktywnym 1 to je niszczysz. Tylko, że każdy kolor musi być innym obiektem aktywnym. I kolizję każdego koloru trzeba wrzucać do zdarzeń osobno. |
_________________ |
|
|
|
|
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 105 razy Posty: 1773
51612 Prestiż
|
Wysłany: 25-11-2005, 16:47
|
|
|
Tylko, że ja mam jeden obiekt aktywny z kilkoma kierunkami
Bardzo mi na tym zależy! |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
|
Omenski
Starszy kapral
Pomógł: 2 razy Posty: 40
1019 Prestiż
|
Wysłany: 25-11-2005, 17:29
|
|
|
A pewnie, że się da. Na EF był podobny problem, tyle, że wtedy akcją było kasowanie jednego z obiektów nakładających się.
Link do rozwiązania tamtego problemu:
http://rapidshare.de/file...kladan.zip.html
Ten przykładzik po drobnych modyfikacjach jest rozwiązaniem Twojego problemu. |
|
|
|
|
Michal 17
Starszy kapral
Posty: 50
166 Prestiż
|
Wysłany: 25-11-2005, 21:23
|
|
|
Czemu ci tak zależy na tym???
Prosiłbym abyś pisał troche bardziej rozbudowane posty / Fred |
_________________ Na górze Multimedia Fusion
Na dole Game Maker
a my klikamy jak po Wallpaper
To ulegnie zmianie |
|
|
|
|
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 105 razy Posty: 1773
51612 Prestiż
|
Wysłany: 25-11-2005, 21:25
|
|
|
Bo:
Tak najszybciej
Tak najładniej
Tak najlepiej
Lubię mieć porządek w zdarzeniach ;D |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
|
|