NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[C/C++] Wojna i Bitwa
Autor Wiadomość
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 3444

Prestiż
Wysłany: 16-12-2006, 22:28   [C/C++] Wojna i Bitwa

Tytuł: Wojna i Bitwa (v1.2)

Gatunek: wspomaganie działań militarnych

Autor: RomanX

Opis:
Programy bazujące na ulepszonym algorytmie Lanchestera. Wojna służy do przeliczania wyników całych wojen, a Bitwa - pojedyńczych bitew, które np. ze względu na swoją złożoność nie mogły być uwzględnione w ogólnowojnennym przeliczeniu.

Download:
Tutaj (260KB).

Uwagi:
Programy te posiadają obsługę profilów! W paczce znajdują się 2 przykładowe - kampania wrześniowa 1939 dla Wojny i bitwa pod Termopilami dla Bitwy.
 
     
Xaus 
Plutonowy
LOL?!


Posty: 80

Prestiż
Wysłany: 16-12-2006, 23:40   

Programy wymiatają! Bardzo ciekawe jest to że armia 20 000 tys. wygra z 200 000 tys. w zależności od motywacji. Ocena:

Grafika: 4/10 (dlatego bo konsolowe ale pasuje).
Muzyka: 0/10 (Brak).
Dźwięki: 0/10 (jw.).

Ogółem: 5+/10 (skąd? Ten program wymiata :) ).
_________________

Skontaktuj się z kosmitą: http://www.humansneedhelp...actAnAlien.aspx

Ciekawostka:
Jurij Gagarin był pierwszym w historii kosmonautą, który w 1961 roku poleciał w przestrzeń międzyplanetarną.

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul
 
 
     
Jakim 
Młodszy chorąży
Mjuzik Mejker


Główny edytor: GameMaker
Pojedynki: tak
Posty: 263

Prestiż
Wysłany: 17-12-2006, 03:40   

A co z uwzględnieniem pola bitwy, aktualnego stanu pogody?

Fajny programik, ale raczej bezużyteczny ;) .

Oprawa: 2/10
Przydatność: 5/10

Ocena ogólna: 5/10

PS. Bug report: liczebność armii wyniosła mi -157. Do naprawy ;) .
 
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 3444

Prestiż
Wysłany: 17-12-2006, 10:28   

Gdy liczebność armii wynosi coś ujemnego, to armia została pokonana przed upływem pełnej godziny. Mogłabym oczywiście to uściślić, ale te wyniki i tak są przybliżone, bo w końcu nie da się poznać dokładnych szczegółów starcia.

Cytat:
A co z uwzględnieniem pola bitwy, aktualnego stanu pogody?

A generowałeś współczynniki waleczności? Nie? To co gadasz :)

Od razu mówię, że w Termopilach współczynniki są baaardzo rozbieżne, bo teren uniemożliwił walkę większości wojsk Kserksesa, przez co szli do Greków "gęsiego" :) Sprytnie...

Programy te mogą pomóc w grach z serii Total War ;) A tak właściwie, to można by się pobawić: co by było, gdyby... zamiast Kserksesa w Termopilach walczyła Kleopatra :) Wystarczy stworzyć profil dla jakiejś autentycznej bitwy Kleopatry, po czym przenieść współczynniki do bitwy pod Termopilami xD

BTW, program uwzględnia poddanie się. Jeśli jedna z armii jest skrajnie wykończona, to choćby został jeden przeciwnik, to i tak mu się podda (to mój dodatek, ale wg. algorytmu Lanchestera i tak by go nie zabili przez kilkadziesiąt godzin :) ).
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group