NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Lista Rekordów
Autor Wiadomość
sulge 
Sierżant


Pomógł: 1 raz
Posty: 125

3935 Prestiż
Wysłany: 14-12-2005, 11:55   Lista Rekordów

Nie wiem czy to pasuje do tego działu czy nie ale mysle, że tu zobaczy ten przykład (bo o przykładzie tu mowa) wiecej userów.
Jest to przykład własnej listy rekordów w 100% nie zalerznej od standardowej. Technologia opiera się na standardowej tablicy z MMF i Binaryobiect.

Przewaga nad standardowym Hiscore:

-więcej pól (np. miejsce, imie, wynik, poziom) w standardowym tylko imie i wynik
-praktycznie nie ograniczona liczba rekordów w standardowym tylko 15
-kodowanie rekordów w pamięci (standardowo przechowywane sa w pliku ini, mozna je samemu zakodowac ale na czas odczytu trzeba je odkodowac czyli na dysku przez jakiś czas 1ms znajduje się plik niezakodowany) to jest inaczej wyniki z tablicy wczytywane sa do binary object tam kodowane i dopiero zapisywane na dysku.

Wady w porónaniu z standardowymi Hiscore:

-standard to tylko 1 object tu jest ich znacznie wiecej (np. jesli mamy 4 pola i 20 rekordow to tych obiektow jest 4*20 string +3 array+1 binary=84 objekty) to duzo ale to nie sa aktywne obiekty przecież i mozna prezętacje wyników zrobic inaczej np. za pomocą list object. Wtedy ilość objektów spada do 5.
- przykład tylko do MMF (i tum mam prośbę jeśli ktoś zajmuje się MMF i TGF to mógłby zrobic analogiczny przykład do TGF)

Tu możecie pobrać ten przyjkład. http://www.bsskl.5gigs.com/wlasnalistarekordow.cca
_________________________________
Proszę o jakieś dobre słowo w końcu się poświęciłem :)
 
     
BROO 
Pupogłowy
Wizard x-)


Główny edytor: TGF
Pojedynki: nie
Pomógł: 37 razy
Posty: 502

31680 Prestiż
Wysłany: 14-12-2005, 14:23   

Fff... pozostaje ubolewać nad tym, że w MMF to wykonane jest. Użycie Binary Object w pełni uzasadnione, szkoda tylko, że nie udostępniłeś tutaj tego rozszerzenia :( .

Nie mam możliwości sprawdzić tego przykładu, ale trzeba trochę objechać to, co napisałeś tutaj.
:arrow: kodowanie rekordów w pamięci i takie samo powinno znajdować się na dysku. Nie rozumiem, dlaczego przez 1ms wynik ma rozkodowany na dysku leżeć? Przecież to jest pozbawione sensu... nie lepiej w Binary Object rozkodować wszystko i porozdzielać wszystkie wyniki od siebie?
:arrow: Czytając sposoby, w jaki można te wyniki przedstawić (84 obiekty czy też 5 obiektów list object, array, string, binary) dostaję zawrotów głowy. Chyba większym problemem jest przekonwertować wyświetlanie tych wyników niż stworzyć własną nową tablicę wyników.

Z przybyciem MMF obadam to, chociaż wygląda na chińszczyznę.
 
     
sulge 
Sierżant


Pomógł: 1 raz
Posty: 125

3935 Prestiż
Wysłany: 14-12-2005, 14:37   wiem ze zamieszałem

I tak plik nie leży na dysku ani 1ms chodziło mi raczej o to ze zazwyczaj jak ktos koduje pliki to tak właśnie robi.
Oczywiście ten przykład jest w 100% juz do zastosowania. Możemy zmieniać wygląd wyników i ich pozycje.
Robiłem to wczoraj przez 5 min. Bo mi sie nudziło zresztą zobaczysz to stwierdzisz :) Mozna wiele poprawić ale .. A wyświetlanie jest juz zrobione.
Czyli wystarczy skopiować ten etap z przykładu zrobić swoją grafę i zdeczko pozmieniać tzn. tu dodajemy rekord wpisując swuj wyniki imie i etap w pola tekstowe i klikjac dodaj. Oczywistym jest ze tak nie moze byc w grze.
 
     
BROO 
Pupogłowy
Wizard x-)


Główny edytor: TGF
Pojedynki: nie
Pomógł: 37 razy
Posty: 502

31680 Prestiż
Wysłany: 14-12-2005, 20:13   

A to skoro tak mówisz to już MMF poszukujem i do diełania przystąpim :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group