NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Anhalor 1.0.0
Autor Wiadomość
Temporal 
Podporucznik
CP user


Główny edytor: GameMaker Studio 2
Pomógł: 1 raz
Posty: 674

334 Prestiż
Wysłany: 24-02-2008, 11:59   Anhalor 1.0.0

Tytuł: Anhalor 1.0.0

Gatunek: silnik cRPG
Opis: Anhalor - silinik cRPG, twor tworzony w programie Multimedia Fusion 2 majacy na celu przysluzyc sie powstaniu klikowych gier fabularnych. Silnik ten ma dac nowatorskie rozwiazania w systemie gier fabularnych.
Silnik zawera:
- system chodu - ekwipunek - zdobywanie doswiadczenia

- system walki - uczenie sie czarow - AI bohatera i przeciwnikow

- system armora - grafika i animacje glownej postaci oraz 4 wrogow

- system rozmow - quest log - stany bohatera: zatruty, zamrozony, kamien

- mapa - system przechodznie lokacji - save/load

Jest to niby tylko silnik ale w aplikacji znajduje sie 5 lokacji to przetestowania walki i rozmowy z NPC.


Download: http://www.kalisz.mm.pl/~kain/download/Engine.rar
Rozmiar pliku: 50mb


Autorzy:
[indent]Kod: Temporal
Fabuła: brak
Grafika: Temporal i Oldboy
Muzyka: Wafull[/indent]
Screeny:
http://www.kalisz.mm.pl/~kain/modele/screen7.png
http://www.kalisz.mm.pl/~kain/modele/screen6.png

dodatkowe materialy:
http://pl.youtube.com/watch?v=zYDwoXgahbM (akcja z silnika/gry part 1)
http://pl.youtube.com/watch?v=8fBhQg5Be ... re=related (akcja z silnika/gry part2)
http://pl.youtube.com/watch?v=fFqgk55p_ ... re=related (video tutorial part 1)
http://pl.youtube.com/watch?v=1h3DXEny9 ... re=related (video tutorial part 2)
http://pl.youtube.com/watch?v=x0xx-kULGis (video o tym jak powstawal anhalor part 1)
http://pl.youtube.com/watch?v=Fv4ceXxItmM (video o tym jak powstawal anhalor/akcja part 2)

Strona projektu: http://www.swarm.4.pl oraz http://www.swarm.ir.pl
_________________
Tajemnica 4

Soundcloud

msg napisał/a:
Temporal, fakt, jest bardzo wyluzowany. Ale to taki człowiek, który będzie chichotał na pogrzebie własnej matki. A to z kolei albo doskonałe aktorstwo albo bycie przygłupem.
 
     
msg 
Pupogłowy
~~~~~~~~~~~


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: KNP
Pomógł: 76 razy
Posty: 1411

40082 Prestiż
Wysłany: 24-02-2008, 13:30   

Cóż, grafika urocza, ale gostek z rzadka macha tasakiem (czemu jest grafika miecza) W KIERUNKU wroga, co wygląda wręcz komicznie, jak od ciosu w powietrze ginie jakaś poczwara. Zdecydowanie nie przypadł mi do gustu łuk, bo nawet z jednego metra rzadko się zdarza trafienie. Czasem trzeba "inaczej" podejść do wroga, żeby w ogóle tasak działał. Gram tylko tym, więc mówię o tej broni. Np. jak ja byłem niżej, to tasak nie tasakował, tak samo jak broń wroga mnie się nie imała :) . Szkoda, że mojej broni nie widać, jak idę. Niektórym elementom tła przeszkadza towarzystwo tego żółtego licznika, po prostu zanikają w jego okolicy. Kolejnym bugiem jest "krótkie chodzenie" gdy kursor jest niżej od postaci i przewiniesz go lekko w dół postać dziwnie dyga. Na trzecim levelu zdarzyło mi się, że czarodziej wyszedł "nad" drzewo, a zdecydowanie powinien być pod nim. Czekam na produkcję opartą na tym silniku :>
_________________
:razzugly:
 
     
Temporal 
Podporucznik
CP user


Główny edytor: GameMaker Studio 2
Pomógł: 1 raz
Posty: 674

334 Prestiż
Wysłany: 24-02-2008, 13:39   

Jak macha tasakiem to macha tasakiem nie ma animacji miecza. Macha toporem wolno bo ma byc wolniejsze w uzyciu za to z reguly topory zadaja wiecej dmg. Luk jest dosc celny ale trzeba miec podwyzszony odpowiedni sklill postac nieumiejaca sie poslugiwac lukiem nie bedzie z niego dobrze strzelac. Z reszty rzeczy sie nie bede tlumaczyl bo nie mam jak wystepuja te dolegliwosci i do nich sie przyznaje.
_________________
Tajemnica 4

Soundcloud

msg napisał/a:
Temporal, fakt, jest bardzo wyluzowany. Ale to taki człowiek, który będzie chichotał na pogrzebie własnej matki. A to z kolei albo doskonałe aktorstwo albo bycie przygłupem.
 
     
Qdlaty 
Starszy sierżant


Główny edytor: Construct
Pomógł: 5 razy
Posty: 185

1998 Prestiż
Wysłany: 24-02-2008, 13:45   

Temporal napisał/a:
Z reszty rzeczy sie nie bede tlumaczyl bo nie mam jak wystepuja te dolegliwosci i do nich sie przyznaje.

O.o Po trzecim przeczytaniu tego zdania zrozumiałem, używaj trochę interpunkcji. ;) A dolegliwości to Ty możesz mieć żołądkowe. ;p Ściągam to, zobaczymy, co to jest...

[ Dodano: 24-02-2008, 14:39 ]
Zabugowane na maksa, nie pomyślałeś chyba o tym (albo to ja taki niepojęty jestem), że można 2 levele zdobyć bez klikania "C" między nimi, bo można wybrać, nawet jak kilka poziomów sobie podwyższę level, tylko 1 czar.
Najciekawsze smaczki:
http://fantasyart1.republika.pl/an1.jpg
http://fantasyart1.republika.pl/an2.jpg
http://fantasyart1.republika.pl/an3.jpg
iii... Uwaga, uwaga...
http://fantasyart1.republika.pl/an4.jpg
xD

Mniej ważne (z racji, że to silnik):
Dziwnie gościu chodzi, nienaturalnie, prędkość animacji chodzenia potworków niedopasowana do ich prędkości. Za to dolne menu (czy jak to nazwać, ten panel z życiem, czarami, maną itp) bardzo ładny.

Spodziewałem się czegoś lepszego. ;p
 
 
     
Fanotherpg 
Porucznik
I'm livin' proof


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: tak
Skype:
Pomógł: 8 razy
Posty: 821

14370 Prestiż
Wysłany: 24-02-2008, 15:05   

Gra zapowiada się niezwykle interesująco, jednak tym co jest dla niej kluczowe (fabuła) mogą być największe problemy.

BTW dzięki że o mnie pamiętałeś :P

BTW2 DE zrób coś lepszego
_________________
Indie since 1997.
 
 
     
Qdlaty 
Starszy sierżant


Główny edytor: Construct
Pomógł: 5 razy
Posty: 185

1998 Prestiż
Wysłany: 24-02-2008, 15:28   

Fanotherpg napisał/a:
BTW2 DE zrób coś lepszego

Raz. Nie przepadam za RPG'ami fantasy.
Dwa. No wiesz, silnik jest spoko, ale są głupie błędy. ;p
To jest najlepsze: Nie ocenisz czegoś "wow, wyśmienite", to jest "zrób coś lepszego". To znaczy, że np. jak ja nie umiem śpiewać i usłyszę jakiś bardzo przeciętny kawałek, to mam mówić, że jest super, bo inaczej będzie "zrób coś lepszego"? ^^
Te błędy raczej nie są trudne do wyeliminowania, tylko trochę trzeba pokombinować.
 
 
     
Temporal 
Podporucznik
CP user


Główny edytor: GameMaker Studio 2
Pomógł: 1 raz
Posty: 674

334 Prestiż
Wysłany: 24-02-2008, 15:39   

Hmmm ja mam mala sugestie: dawac plusy i minusy ;] Rozwiazanie takie chyba najbardziej sprawiedliwe. Wsumie to niech kazdy pisze co chce przynajmniej wiem co mam do poprawienia. A co do animacji to jakos ludzie nienarzekaja wiec jestes przewrazliwiony panie D. Najbardziej topoarna animacja to jest chyba chod maga no ale o gustach sie nie dyskutuje niektorzy wola motion capture ale to chyba juz nie dla SG :P .
_________________
Tajemnica 4

Soundcloud

msg napisał/a:
Temporal, fakt, jest bardzo wyluzowany. Ale to taki człowiek, który będzie chichotał na pogrzebie własnej matki. A to z kolei albo doskonałe aktorstwo albo bycie przygłupem.
 
     
Qdlaty 
Starszy sierżant


Główny edytor: Construct
Pomógł: 5 razy
Posty: 185

1998 Prestiż
Wysłany: 24-02-2008, 16:36   

No, ja już tak mam, wybacz... ;p
Cóż, niektórzy nie zwracają uwagi na grafikę i nie szukają błędów. Widzę, co jest nie tak, więc piszę. ;p "Drugie Diablo" to to nie jest.
Nie mówię, że projekt słaby, Dobry jak na klikowe, tylko psują efekt te błędy.

[ Dodano: 24-02-2008, 17:19 ]
A oto coś w rodzaju fanarta: http://fantasyart1.republika.pl/jaszczur.jpg
xD Rysowane na szybko, nie miałem czasu dokończyć.
 
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy
Posty: 3446

33789 Prestiż
Wysłany: 24-02-2008, 17:19   

Po co publikować sam silnik, który nie jest otwarty?

Każdy tekst z dialogu w osobnym pliku. Chyba sobie nie wyobrażasz, jakie to robi problemy. Mnóstwo błędów w warstwowaniu. Fatalne animacje :P gostek macha mieczem w jedną stronę, a za plecami jaszczur pada trupem... Nie widzę wpływu wybranego ekwipunku na wygląd postaci (poza machaniem daną bronią podczas walki). Chaos w jakimkolwiek panelu sterowania. Chaos! Przydałyby się choćby podpisy. Ogólnie brak estetyki - co to są te 4 czarne liczniki w polu gry? Czemu jaszczury jeżdżą na łyżwach? Dlaczego postać potrafi zabić plecami (może to ma związek z niższymi partiami ciała)? Ponarzekałabym jeszcze na AI, ale do RPG powinno wystarczyć, przecież tam chodzi o expowanie i lootowanie, a nie o dynamiczną i wymagającą sprytu walkę. ;P

Poza ładną, ale zabugowioną grafiką to niestety nie jest (aktualnie) nic więcej, niż prosty silnik - a nie przełom czy jakiś mega-hit, na który jest kreowany :(
 
     
Qdlaty 
Starszy sierżant


Główny edytor: Construct
Pomógł: 5 razy
Posty: 185

1998 Prestiż
Wysłany: 24-02-2008, 17:24   

RomanX napisał/a:
Poza ładną, ale zabugowioną grafiką to niestety nie jest (aktualnie) nic więcej, niż prosty silnik - a nie przełom czy jakiś mega-hit, na który jest kreowany :(


Właśnie dlatego oczekiwałem więcej. ;) Bo było dosyć głośno o tym, filmiki z produkcji itp... Silnika nie widziałem, ale wydaje się prosty.

Temporal napisał/a:
silinik cRPG, twor tworzony w programie Multimedia Fusion 2 majacy na celu przysluzyc sie powstaniu klikowych gier fabularnych. Silnik ten ma dac nowatorskie rozwiazania w systemie gier fabularnych.

??? Skoro nie umieszczasz otwartej wersji, to trochę tego nie rozumiem... Przysłużyć się powstaniu TWOICH klikowych gier fabularnych... A jakie nowatorskie rozwiązania? ;p
 
 
     
Temporal 
Podporucznik
CP user


Główny edytor: GameMaker Studio 2
Pomógł: 1 raz
Posty: 674

334 Prestiż
Wysłany: 25-02-2008, 15:04   

A ja widze dwoch kolesi ktorzy maja szanse ze sie wyzyc. RX nigdy nie zrobil nic tak rozbudowanego na tym poziomie, wkurza sie sie gdy Zenki i inne takie staja sie popularne no i juz nie oddawna mamy ze soba na pienku wiec komentarz ze strony rx musial byc taki zero pozytywowo wszystko jest do bani. Deagle byly czlonek Zerg Swarm niestety uwazal sie ze jest nalepszym grafikiem na swiecie i on bedzie tworzyl wtedy kiedy mu sie zachce. Nie umial takze pracowac wedlug wytycznych wiec pozwolilem sobie go sie pozbyc a po jego nastepach calkowicie rozwiazac ZS. Jeszcze brakuje mi tutaj jednej osoby ale znajac zycie wkroczy na czas. Ogolnie silnik anhalor w sieci jest przyjmowany dosc dobrze nie mowie ze ludzie mowia ze to jakies cudo ale engine jest dosc doceniany nawet w srodowisku programistycznym. No ale wiadomo autor jest najwazniejszy jak znasz odpowiedni nick to widzisz albo same plusy, same minusy badz calosc negatywy i pozytywy.

Ja ze swojej strony mam tylko do zarzucenia bledy z warswowaniem bo to naprawde niewyglada za ciekawe reszta napewno trzyma jakis poziom niewidoczny oczywiscie dla moich wrogow.
_________________
Tajemnica 4

Soundcloud

msg napisał/a:
Temporal, fakt, jest bardzo wyluzowany. Ale to taki człowiek, który będzie chichotał na pogrzebie własnej matki. A to z kolei albo doskonałe aktorstwo albo bycie przygłupem.
 
     
Qdlaty 
Starszy sierżant


Główny edytor: Construct
Pomógł: 5 razy
Posty: 185

1998 Prestiż
Wysłany: 25-02-2008, 16:51   

Temporal napisał/a:
Deagle byly czlonek Zerg Swarm niestety uwazal sie ze jest nalepszym grafikiem na swiecie i on bedzie tworzyl wtedy kiedy mu sie zachce. Nie umial takze pracowac wedlug wytycznych wiec pozwolilem sobie go sie pozbyc a po jego nastepach calkowicie rozwiazac ZS. Jeszcze brakuje mi tutaj jednej osoby ale znajac zycie wkroczy na czas. Ogolnie silnik anhalor w sieci jest przyjmowany dosc dobrze nie mowie ze ludzie mowia ze to jakies cudo ale engine jest dosc doceniany nawet w srodowisku programistycznym. No ale wiadomo autor jest najwazniejszy jak znasz odpowiedni nick to widzisz albo same plusy, same minusy badz calosc negatywy i pozytywy.

Ja ze swojej strony mam tylko do zarzucenia bledy z warswowaniem bo to naprawde niewyglada za ciekawe reszta napewno trzyma jakis poziom niewidoczny oczywiscie dla moich wrogow.


Były członek czego? To znaczy chodzi Ci o to, że kiedyś tam miałem robić concept arty do Twojej gry, zrobiłem z 2, nie miałem czasu, czy coś takiego? Człowieku, ja o tym już zapomniałem, dopiero mi przypomniałeś. ;p Mam gdzieś spod jakiego nicku to wyszło, nigdy przecież nie miałem do Ciebie żadnych wątów. Zawsze normalnie ze sobą gadaliśmy, a anhalor po prostu mi się nie podoba i nic na to nie poradzę. Potworki się ślizgają, źle dobrana prędkość animacji, błędy z warstwowaniem, zabijanie wroga patrząc w zupełnie inną stronę...... Sorry, ale Diablo to to nie jest, mimo że na CP niektórzy tak słodzą. Po prostu po tych filmikach itp. spodziewałem się czegoś więcej. Podziwiam Twoje zdolności graficzne, robisz świetne prace 3D, ja w 3D nie umiem, ale nad ruchem tego gościa (no przynajmniej głównego bohatera, błagam) mogłeś popracować. Jak już masz zrobioną postać w 3D to szybciej zrobisz ruch w kilku kierunkach niż grafik 2D. Tylko poruszasz jego "stawami" i obracasz kamerę. Możesz zrobić sobie serię zdjęć jak idziesz i dopiero wtedy ułożyć tą animację, ja czasem robię tak zanim zacznę rysować jakąś postać (przynajmniej wiem jaki będzie zarys sylwetki, jakie wygięcia w którym stawie). Nie muszę chyba słodzić tego projektu, jeśli nie mam z Tobą na pieńku, co? Chyba mogę Cię lubić a mimo to może mi sięnie podobać ten projekt. ;] Tak właśnie jest, nic do Twojej osoby nie mam.
 
 
     
Cremmy 
Sierżant


Główny edytor: MMF2
Pomógł: 1 raz
Posty: 114

16736 Prestiż
Wysłany: 25-02-2008, 17:44   

Nawet Diablo 2 ma czasem bledy z warstwami, postac czasem chodzi tylem a w Baldur's Gate i Icewind Dale postac macha mieczem w powietrze :P
Co do 'czepiania sie', to lepiej jest podac jakie sa bledy i liczyc ze autor je poprawi niz wyliczac co jest dobre bo i po co? Zeby autor sie cieszyl? Bedzie sie cieszyl jak wszystko to poprawi ;p
Jak na silnik klikowy nie jest zle ;p
_________________
<Wyobraź tu sobie podpis~>
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy
Posty: 3446

33789 Prestiż
Wysłany: 25-02-2008, 18:08   

Temporal napisał/a:
RX nigdy nie zrobil nic tak rozbudowanego na tym poziomie, wkurza sie sie gdy Zenki i inne takie staja sie popularne no i juz nie oddawna mamy ze soba na pienku wiec komentarz ze strony rx musial byc taki zero pozytywowo wszystko jest do bani.

Śmiem twierdzić, że niektóre moje przykłady są bardziej rozbudowane, nie wkurzam się od "zenków" i na pieńku to ty masz w swoim mniemaniu z każdym, bo jesteś paranoikiem, a silnik jest wadliwy, dlatego dostałeś krytyczny komentarz, z którego zresztą powinieneś wyciągnąć wnioski co do poprawek w projekcie.
Silnik przyjmowany jest "pozytywnie", bo ma ładną grafikę, a nie, że jest dobry technicznie. Ludzie naprawdę nie potrafią tego rozdzielić, nie łudź się.
 
     
Temporal 
Podporucznik
CP user


Główny edytor: GameMaker Studio 2
Pomógł: 1 raz
Posty: 674

334 Prestiż
Wysłany: 25-02-2008, 20:26   

A duzo jest tych bledow? Bo to jest takie patrzenie jest blad to jest kicha. To lepiej zrobic cos bez bledu i cos co do niczego sie nienadaje jak kolejny notatnik klikowy. To ze ktos krytykuje i wypomina to dobrze bede wiedzial co poprawic ale jak ktos podsumuwuje calosc na podstawie ilosci bledow a nie na podstawie tego co oferuje oprocz tego silnik to wiesz. Jakos najwazniejsze zalozenia sa zrealizowane i dzialaja wiec nie wiem czemu nagle kilka bledow estetycznych decyduje o tym ze silnik sie do niczego nienadaje. Rozumiem gdyby wystepowaly jakies powazne bugi jak smierc postaci bez powodu, puszczanie czarow nie posiadajac go i inne takie niedorobki. A co do twoich przykladow heh zaaplikuj to cos do wiekszej produkcji i pokaz ze to super dziala bo z tego co pamietam to twoje produkcje to nie oferuja tego co te twoje super przyklady. Chyba jedynie vectro 2 jako tako moglo przykuc uwage no ale raczej nie bylo tam super AI i innych bajerow ktorych wymagasz od innych raczej kolesie sie blokujacy co chwile i to toporne sterowanie glowna postacia. Z Obcym to juz dopiero byla tragedia glowny bohater sam sobie chodzil bo ktos zaaplikowal gotowy ruch.

Ja rozumiem jestes super wymagajacy i uznajesz anhalora ze jest slaby no to przynajmniej w takiej sytuacji nie uwazaj swoich dziel za wyrozniajace sie poziomem bo jakos zbytnio sie niewybijaja.
_________________
Tajemnica 4

Soundcloud

msg napisał/a:
Temporal, fakt, jest bardzo wyluzowany. Ale to taki człowiek, który będzie chichotał na pogrzebie własnej matki. A to z kolei albo doskonałe aktorstwo albo bycie przygłupem.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group