[Przygodowa] Potrzebuje jakichś pomysłów do gry ;-)) |
Autor |
Wiadomość |
baq
Sierżant
Główny edytor:
Posty: 109
2075 Prestiż
|
Wysłany: 18-10-2009, 23:15 [Przygodowa] Potrzebuje jakichś pomysłów do gry ;-))
|
|
|
Witam serdecznie!
Robię gierkę dziejącą się w czasie I Wojny światowej od 1914 do 1918 roku
Będzie to przygodówka/strzelanka.
Potrzebuje jakichs pomysłow przygodowych w okopach.
np. musimy zaniesc rozkazy do punktu dowodzenia itp )
Będzie jazda czołgiem, przebijanie sie przez linie wroga i wspomaganie piechoty (walki AI są już zainspirowane silnikiem RomanX'a) nad grafiką wciaż pracuje w photoshopie.
Wszyscy na tym forum tryskają masą pomysłów, a więc piszcie co ciekawego może się wydarzać w okopach
Jakby ktos chcial screeny to SCREEN Z GRY
Dzieki z góry! |
Ostatnio zmieniony przez baq 20-10-2009, 18:46, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Minty
Stwórczyni omc dr fizyki
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy Posty: 3446
33789 Prestiż
|
Wysłany: 19-10-2009, 17:38
|
|
|
Chlor oraz iperyt to podstawowy element I WŚ. Tak jak walki wręcz. Obie rzeczy "działy" się chyba głównie w okopach.
Ciekawa jestem, jak zrealizowałeś (technicznie) okopy, tj. 2 poziomy wysokości. Od tego zależy to, co może się (technicznie ) wydarzyć z takim okopem. Jeśli byłyby dostatecznie dynamiczne, mogłyby się zawalać przy większym wybuchu. |
|
|
|
|
baq
Sierżant
Główny edytor:
Posty: 109
2075 Prestiż
|
Wysłany: 19-10-2009, 18:18
|
|
|
No wlasnie Roman z okopami mam problem bo niewybralem jeszcze sposobu jak je skonstruuje narazie jest tylko grafika jak one beda wygladaly |
|
|
|
|
Grzyboleusz
Mięso armatnie
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 1
5 Prestiż
|
Wysłany: 20-10-2009, 14:46
|
|
|
Tylko czy widać wszystko od góry, boku, w izometrii, czy jak tam jeszcze? Bo bez tego to nie wiem czy można by np. oczyszczać okopy z wrogów, albo osłaniać się przed nalotem... |
|
|
|
|
Minty
Stwórczyni omc dr fizyki
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy Posty: 3446
33789 Prestiż
|
Wysłany: 20-10-2009, 17:56
|
|
|
Jeśli widok jest z góry, to najlepiej byłoby to zrobić w MMF2, warstwami. W przeciwnym wypadku czeka Cię zabawa z obiektami aktywnymi okopów i flagami wysokości. Albo coś. |
|
|
|
|
baq
Sierżant
Główny edytor:
Posty: 109
2075 Prestiż
|
Wysłany: 20-10-2009, 18:28
|
|
|
Hmm tak jak, by izometria i z boku ; )
Roman co masz na mysli 'flagami wysokosci' co to jest ;] ? jakis przykladzik ;] ?
btw. okopy okopami, ale dalej niemam pomyslu na przygody w okopach ;] (niechce samych walk w grze, chce przygodowke w okopach)
SCREEN Z GRY |
Ostatnio zmieniony przez baq 20-10-2009, 18:43, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Kodek
Starszy sierżant
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 8 razy Posty: 176
12261 Prestiż
|
Wysłany: 20-10-2009, 18:36
|
|
|
Może zaraza w okopach? Zombie? No chyba, że chcesz realistycznie to wtedy jakaś epidemia która wymusza przeniesienie się gdzieś indziej, a potem się coś stanie, jakaś walka czy coś i potem znowu okopy które zaatakują np. xD Ja ci tam fabuły nie będę wymyślał, ale coś zasugerowałem. |
|
|
|
|
baq
Sierżant
Główny edytor:
Posty: 109
2075 Prestiż
|
Wysłany: 20-10-2009, 18:45
|
|
|
Dzieki Kodek , ale jak narazie jest jeden podobny pomysl, że trzeba bedzie odkupic Lek, przeciwko tyfusowi od innego żołnierza |
|
|
|
|
Minty
Stwórczyni omc dr fizyki
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy Posty: 3446
33789 Prestiż
|
Wysłany: 21-10-2009, 07:54
|
|
|
Z flagami chodzi o to, żeby wszystkie ważne obiekty (postaci, pociski) miały flagę 0 włączoną w okopie i wyłączoną poza okopem. Na pewno by się takie oznaczenie przydało |
|
|
|
|
baq
Sierżant
Główny edytor:
Posty: 109
2075 Prestiż
|
Wysłany: 21-10-2009, 15:43
|
|
|
Aha, czaje zatem co masz na myśli )
Mam jeszcze jedno pytanko, jak zrobić ( kiedys gdzies byl przyklad ale niemam juz pojecia gdzie), ze jak obiekt wchodzi z prawej strony danego obiektu to zmienia sie animacja na taką, a jak ze obiekt wchodzi na obiekt z lewej strony to zmienia sie na cos innego ) |
|
|
|
|
Minty
Stwórczyni omc dr fizyki
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy Posty: 3446
33789 Prestiż
|
Wysłany: 21-10-2009, 20:24
|
|
|
Może po prostu sprawdzaj pozycję X obiektu "ludź" względem obiektu "okop"? |
|
|
|
|
baq
Sierżant
Główny edytor:
Posty: 109
2075 Prestiż
|
Wysłany: 21-10-2009, 21:47
|
|
|
Hmm no tak wzgledem obiektu okop, ale czy ten okop to zrobic wielki obiekt aktywny ?? niewiem czy to gry nie bedzie zbyt mocno obciazalo ;p bo planuje troche tych okopow zrobic he ; )) |
|
|
|
|
Wojownik21
Plutonowy
Główny edytor:
Drugi edytor:
Posty: 76
451 Prestiż
|
Wysłany: 10-09-2010, 19:40
|
|
|
Jesteś niezłym grafikiem baq. GRATULUJĘ!!!
[ Dodano: 10-09-2010, 20:43 ]
Jam mam projekt niezłej gierki wojennej! |
|
|
|
|
Vader
Chorąży Nastoletni emeryt
Główny edytor:
Pojedynki: być może
Pomógł: 5 razy Posty: 342
3177 Prestiż
|
Wysłany: 09-02-2011, 13:04
|
|
|
Nie chciałbym się dopuścić nekropostingu bo ten temat już trochę trwa, ale w grze mogłaby być historia wydarzeń z twojego życia, to by był ciekawy projekt. |
|
|
|
|
Ayth
Podporucznik
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 31 razy Posty: 686
7700 Prestiż
|
Wysłany: 27-05-2011, 18:51
|
|
|
Dodaj do gry jakieś sekrety (easter eggs) np. ukryte miejsce dostępne po przynajmniej 1 przejściu gry gdzie będzie broń laserowa albo jakieś kody po przynajmniej 1 przejściu gry żeby się nie nudziło |
|
|
|
|
|