NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Strategia] Warriors of sword and spell
Autor Wiadomość
mrPG 
Sierżant


Główny edytor: TGF
Pomógł: 2 razy
Posty: 145

4382 Prestiż
Wysłany: 15-05-2010, 01:01   

myślałem ze ponad rok powstawała :P imo bardzo szybko skończyłeś
 
     
Nornik 
Sierżant


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: nie
Posty: 134

5629 Prestiż
Wysłany: 16-05-2010, 22:54   

No i oczywiście pojawiły się poważniejsze problemy. "Save frame position" w dalszym ciągu nie jest zbyt stabilny (często wybija i ma problemy z poprawnym wczytaniem stanu z innej ramki) - pomimo builda 248. Zacząłem się bawić "Save game object", ale to też nie jest idealne. Tzn byłoby, gdyby działało jak należy. A tymczasem zdarza się, że czasem po wczytaniu obiektów, niezidentyfikowane COŚ je niszczy, albo wczytany obiekt ma grafikę innych obiektów :O. Z moich obserwacji wynika, że "Save game object" ma problemy z zapisywaniem/odczytywaniem kierunku, prędkości i wartości animacji. Jak odhaczę tę opcję, aby tych wartości nie zapisywał to wygląda na to, że jest ok. Problem w tym, że wolałbym aby jednak tę animację zapisywał... Macie jakieś doświadczenia z tym extensionem? Dobre mam spostrzeżenia? Czy może coś źle robię?
 
     
Jood 
Młodszy chorąży
Graphic master


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: tak
Pomógł: 1 raz
Posty: 227

7104 Prestiż
Wysłany: 17-05-2010, 10:32   

Ta gra jest zarąbista. Sam siedzę nad Rpg i wiem że wiele pracy i czasu w to poszło. Gdyby był ten "Zapis Gry".... XD
 
 
     
Fanotherpg 
Porucznik
I'm livin' proof


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: tak
Skype:
Pomógł: 8 razy
Posty: 821

14370 Prestiż
Wysłany: 19-05-2010, 02:00   

Nornik sugestia, zbazuj animacje i kierunki o wartości obiektu i zapisuj tylko wartości. Np. Z dla kierunku Y dla animacji X dla klatki animacji, czy jak tam chcesz.
_________________
Indie since 1997.
 
 
     
Nornik 
Sierżant


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: nie
Posty: 134

5629 Prestiż
Wysłany: 21-05-2010, 17:06   

Witajcie,

W końcu jest długo oczekiwana wersja 1.07 :) , a w niej zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany. A więc przechodząc od razu do meritum:

Wersja 1.07:
1. Wprowadzono możliwość zapisu stany gry (w głównym oknie gry po lewej stronie HUD'a jest MENU. Zawiera ono możliwość zapisu oraz odczytu gry, sprawdzenie zadań do wypełnienia w bieżącej misji oraz wyjście do menu głównego)
2. Wprowadzono "mgłę wojny" - dzięki temu zwiedzanie świata gry nabiera nowego wymiaru
3. Nowe grafiki menu głównego, ukończenia misji powodzeniem oraz porażką
4. Korekta pomniejszych błędów, które udało mi się jeszcze wychwycić
5. Drobne zmiany w jednostkach
6. Wprowadzono pośrednie adresy odtwarzania muzyki - choć raczej to nie było powodem ich nieodtwarzania.

Download:
SpeedyShare
Rapidshare

Zapraszam do ściągania, grania, zapisywania, odczytywania i znów grania. I tak w kółko :)

[ Dodano: 22-06-2010, 20:39 ]
Huh, minął dokładnie miesiąc od wydania wersji 1.07 i żadnego komentarza? Ani że się podoba, ani że się nie podoba, ani nic :P . Ale widzę, że trochę ściągnięć gierki było - to cieszy.

W załączeniu jest, a jakże kolejna wersja 1.08. Wersja ta głównie skupia się na kontynuacji zmian graficznych. Poniżej lista głównych rzeczy jakie uległy zmianie:
1. Nowe grafiki całego interfejsu (w tym HUD'a, zamku, walki)
2. Zmodernizowano układ i interfejs zamku dzięki czemu jest on bardziej przejrzysty
3. Wprowadzono własną ikonę kursora
4. Wprowadzono nowe tereny walki - grafiki są teraz ściśle związane z miejscem jakie zostały przez gracza zaatakowane
5. Poprawiony został błąd występujący podczas wczytywania zapisu gry z innej misji niż dotyczy zapis

Ponieważ gra się już trochę zmieniła od pierwszej wersji poniżej załączam nowe screeny:
Mapa1
Mapa2
Walka1
Walka2
Zamek
Dowódca
Menu

Linki do wersji 1.08:
Speedyshare
Rapidshare

Może zmiany nie są kluczowe dla funkcjonowania gry, ale jednak znacznie poprawiają jej wygląd, co sprawia, że zabawa jest przyjemniejsza.

Zapraszam do ściągania i grania.

P.S. Powiedzcie mi jak u was jest z szybkością gry? U mnie działa normalnie ale np. na innym komputerze (kilkulatek ale wcale nie taki cienki) jest wyraźnie wolniejsza - pewnie wynika to z dużej ilości obiektów (mgła wojny). Ale z drugiej strony co to za problem dla dzisiejszych komputerów - tak sobie myślę...
 
     
blablarobiegry 
Plutonowy
Aha.


Główny edytor: RPG Maker
Pojedynki: nie
Posty: 88

9842 Prestiż
Wysłany: 23-06-2010, 16:54   

Fajna gra, tylko nie widzę całości :( Jaka jest najlepsza rozdzielnczość? Bo mam 1024 na 768 pix i mi ucina :(
_________________
siema
 
 
     
Nornik 
Sierżant


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: nie
Posty: 134

5629 Prestiż
Wysłany: 23-06-2010, 18:45   

Okno gry ma wielkość 1000x800, więc musisz ciut zwiększyć sobie rozdzielczość.
 
     
Pisarz 
Młodszy chorąży
Spinacz


Główny edytor: MMF2
Drugi edytor: TGF2
Pomógł: 2 razy
Posty: 239

2677 Prestiż
Wysłany: 24-06-2010, 07:57   

To dobrze, że jeszcze nie włączałem, bo też mam 1024x768, ale brak możliwości jej zmiany na np. 1280 na ileśtam.
_________________
Czy wiesz że... jedzenie kanapki powoduje zmniejszenie jej objętości?
 
     
blablarobiegry 
Plutonowy
Aha.


Główny edytor: RPG Maker
Pojedynki: nie
Posty: 88

9842 Prestiż
Wysłany: 24-06-2010, 09:58   

Już zmieniłem i jest O.K. Gra super, nawet trudna >:)
_________________
siema
 
 
     
Nornik 
Sierżant


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: nie
Posty: 134

5629 Prestiż
Wysłany: 24-06-2010, 16:37   

Oczywiście następnego dnia po wrzuceniu gry do sieci wykryłem kilka drobnych błędów (głównie w grafice). Nic poważnego ale nie lubię niedoróbek, więc zamieszczam zaktualizowaną wersję.

Wersja 1.09:
1. Poprawiono błędy z niewłaściwymi tłami walki w drugiej misji
2. Poprawiono inne drobne błędy graficzne na ekranie walki
3. Usunięto błąd przy najmowaniu dowódcy pokazujący w zamku pierwszą umiejętność Dowodzenie: +3 inicjatywy (zamiast +5)
4. Zmniejszono parametr "umiejętność specjalna" gryfa z 20% na 15%
5. Kilka innych drobnych poprawek w grafice i opisach jednostek

Link:
Speedyshare
Ostatnio zmieniony przez Nornik 24-06-2010, 17:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
blablarobiegry 
Plutonowy
Aha.


Główny edytor: RPG Maker
Pojedynki: nie
Posty: 88

9842 Prestiż
Wysłany: 24-06-2010, 16:52   

A jak zwiększyć ilość żołnierzy w armii? Bo zwiększam i nic. Zrobiłem drugą i też nic!
_________________
siema
 
 
     
Nornik 
Sierżant


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: nie
Posty: 134

5629 Prestiż
Wysłany: 24-06-2010, 17:15   

A Samouczek odpaliłeś? Najedź kursorem na komnatę żołnierzy w zamku. Pojawią się wtedy strzałki do przemieszczenia żołnierzy pomiędzy zamkiem a armią.

[ Dodano: 26-06-2010, 09:43 ]
Wersja 1.10 w załączeniu:

Speedyshare

Zmiany:
1. Poprawiono błąd w 3 misji powodujący tworzenie się armii nieumarłych pomimo zniszczenia cmentarzy
2. Wyeliminowano błąd pojawienia się armii wroga na ekranie walki bądź zamku
3. Ciut podniesiono poziom trudności w misjach 3 i 4

[ Dodano: 05-07-2010, 00:30 ]
Wykryłem dość poważny błąd w 5 misji, związany z wczytywaniem uprzednio zapisanego stanu gry (odczyt nie wczytywał dokonanej rozbudowy zamków, pomimo że je zapisywał i że działało to we wcześniejszych misjach). Oczywiście zostało to skorygowane w wersji 1.11:

Speedyshare

Wersja 1.11:
- Poprawiono system odczytu zapisanego stanu gry (błąd z niewczytaniem stanem rozbudowy zamku)
- Zmieniono grafiki ramek jednostek (ramki są "delikatniejsze")
- Poprawiono wykryte literówki w tekstach gry
- Wprowadzono drobne poprawki w samouczku
- Zmiana nazwy portali na krótsze (obecne nie mieściły się w oknie lunety)
- Menu w trakcie misji uruchamiane na "kliknięcie" (a nie na "najechanie" kursorem)

Jednocześnie proszę o informację, na temat wszelkich wykrytych błędów, a także sugestii co można zmienić lub dodać do gry. Ewentualne propozycje nie oznaczają, że będą one wprowadzone, ale na pewno zostaną rozpatrzone ;) .
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy
Posty: 3446

33789 Prestiż
Wysłany: 26-07-2010, 17:06   

Zaktualizowałam pierwszy post do 1.11 (lepiej póno, niż wcale).
 
     
Shivek 
Sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Pomógł: 3 razy
Posty: 132

1052 Prestiż
Wysłany: 27-07-2010, 09:24   

Na ZTG była mowa o tym, że choć grafika jest prosta, powinna być bardziej złożona pod względem zapchania pustych obszarów, więc fajnie by było, gdyby puste łąki porosły kwiatkami :)
 
     
Nornik 
Sierżant


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: nie
Posty: 134

5629 Prestiż
Wysłany: 27-07-2010, 18:22   

Na ZTG była poruszana kwestia mojej gry? To miło :D

A na poważnie. Dodatki do tła są (kwiatki, grzyby, kości, gdzieniegdzie spękania terenu), ale nie chciałem ich tak nawalić na kupę na pół mapy bo to by wyglądało jeszcze gorzej (i byłoby gadanie ze za dużo wspomnianych kwiatków ;) ). Ale może i macie rację, że więcej takich dodatków, nie mających wpływu na grę ale cieszących oko, powinno być... hmmm...

W celu wyszukania jeszcze niewykrytych błędów przeszedłem jeszcze raz całą grę i coś niecoś wykryłem i poprawiłem. Mam zamiar wydać jeszcze jedną aktualizację (jak dobrze pójdzie to ona będzie już ostatnią naprawką błędów, choć nie ma co obiecywać ;) ) - pomyślę więc o jakiejś większej ilości dodatków do tła.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group