NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[TGF2] Niszczenie terenu
Autor Wiadomość
Wackyjackie 
Bohater
Starszy Chorąży Sztabowy Randomu


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Stencyl
Pojedynki: nie
Pomógł: 69 razy
Posty: 712

36298 Prestiż
Wysłany: 04-08-2010, 21:42   [TGF2] Niszczenie terenu

Kolejne pytanie z serii niemożliwe ;) . Da radę w GFie 2 niszczyć teren innym sposobem niż wklejaniem OA do tła? Problem leży w tym, że mam wielokolorowe tło. O ile w MMFie nie byłoby większego problemu, to tutaj nie wiem nawet jak się za to zabrać.

Dodam że warstwy w programie są obsługiwane.
_________________
 
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy
Posty: 3444

33730 Prestiż
Wysłany: 04-08-2010, 22:15   

http://romanx.webd.pl/nb/...p?p=10286#10286 ?
 
     
Wackyjackie 
Bohater
Starszy Chorąży Sztabowy Randomu


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Stencyl
Pojedynki: nie
Pomógł: 69 razy
Posty: 712

36298 Prestiż
Wysłany: 04-08-2010, 22:34   

Tło jest gradientem i jest to platformówka :P . I w dodatku tło jest zmieniane. Ale rozwiązanie ciekawe...
/Szukałem wcześniej żeby nie było. I znalazłem podobny temat. Te same linki podałeś :P .
_________________
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group