NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Program] HiperKalk
Autor Wiadomość
Seba 
Starszy sierżant
Zwolnij!


Główny edytor: MMF2
Posty: 184

Prestiż
Wysłany: 11-09-2010, 12:31   [Program] HiperKalk

Tytuł: HiperKalk

Gatunek: Program
Język: C++

Autor: Seba
Grafika: brak
Dźwięk: brak
Muzyka: brak

Opis:
HiperKalk to program w C++ który pozwala na dodawanie liczb o dużej wielkości. Niby proste, jednak gdy wchodzą w grę liczby po przecinku, sprawa się komplikuje. Instrukcje znajdziecie w programie ;D
Wspominam tutaj o przecinku, jednak w programie piszcie kropki. Nie chcę na razie tego zmieniać, co by było gdyby się zepsuł (znowu) :D

Jeżeli się nie mylę, skala liczb to -9223372036854775808.999999999999999999 do 9223372036854775808.999999999999999999.

Zrzuty ekranu:
Program jest konsolowy :D , chyba nie potrzebne

Download:
Tutaj

Uwagi:
Jeśli chcecie dodać liczby bez liczby po przecinku, zróbcie x.0 gdzie x to ta liczba. Inaczej program się po prostu 'crashnie' ;p
_________________

WIN!
Чувак сегодня, выпил много водки.
 
 
     
p98 
Sierżant


Główny edytor: Inny
Drugi edytor: GDevelop
Pojedynki: tak
Posty: 106

Prestiż
Wysłany: 11-09-2010, 14:08   

Jakiego kompilatora użyłeś, że ten program zajmuje aż 504'936B?
_________________
Człowiekiem jestem i nic, co ludzkie, nie jest mi obce
 
 
     
Seba 
Starszy sierżant
Zwolnij!


Główny edytor: MMF2
Posty: 184

Prestiż
Wysłany: 11-09-2010, 14:35   

DevC++.
Sam program ma 122 linijki kodu, wliczając opisy i przerwy :D
_________________

WIN!
Чувак сегодня, выпил много водки.
 
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 3444

Prestiż
Wysłany: 11-09-2010, 14:50   

Tylko taki kiepski zakres? Trzeba było wsadzić tam jakąś bibliotekę do obsługi wielkich liczb (1024 bitowych na przykład). Poza tym, samo dodawanie to nic specjalnego, nawet liczb zmiennoprzecinkowych (bo to niczego nie zmienia...).
 
     
Seba 
Starszy sierżant
Zwolnij!


Główny edytor: MMF2
Posty: 184

Prestiż
Wysłany: 11-09-2010, 14:55   

lol
To ja chyba w tyle jestem...
Ja użyłem zmiennych 64bitowych, nie mam pojęcia czy da się za jednym razem zrobić kilobitowe ;p
_________________

WIN!
Чувак сегодня, выпил много водки.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group