NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Bitwa NB] 26
Autor Wiadomość
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 3446

33789 Prestiż
  Wysłany: 08-10-2010, 12:29   [Bitwa NB] 26

Ogłaszam dwudziestą szóstą BITWĘ NUKEBOARDS!
To bitwa "podwójna" - prace można również przesyłać na równoległy konkurs GameBuildera!

:arrow: Temat:
Halloween, czyli horror, koszmar, terror, zjawy, zombie, diabły, potwory i spółka - gra dowolnego typu.

Linki pomocnicze:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Halloween
http://pl.wikipedia.org/wiki/Horror
Konkurs GameBuildera

:arrow: Wytyczne:
• limit wielkości pracy: 25 MB,
• maksymalny rozmiar ekranu to 1024x768,
• dozwolone programy:KNP, TGF 1/2, MMF 1/2 (w tym kompilacje do Flasha), GM oraz Construct,
• plik gry nie musi być odblokowany,
• główny kod pracy musi być tworzony specjalnie na Bitwę lub na konkurs GameBuildera,
• jeśli używasz DMC2, plik bass.dll musi być dołączony, tak samo jak pliki CNCS##.DLL,
• praca musi być zapisana bez instalatora, jako plik wykonywalny (EXE) i powinna być zarchiwizowana,
• prace można dodatkowo wysłać do 1 listopada na konkurs GameBuildera! Oczywiście bez obaw o dyskwalifikację - wszystko uzgodnione. Oznacza to szansę na nagrody rzeczowe!

:arrow: Przewidywane nagrody:
I miejsce:
• 3000 Punktów Prestiżu!
• przynależność do grupy Bohaterowie!
• specjalny kolor użytkownika!

II miejsce:
• 2250 Punktów Prestiżu!

III miejsce:
• 1500 Punktów Prestiżu!

Dla wszystkich uczestników:
• 750 Punktów Prestiżu!
• Kopia prac na wieczność!

:arrow: Nadsyłanie prac:
Link do pracy należy umieścić w wiadomości w tym temacie do dnia 01.11, godziny 23:59. Macie 24 dni na wykonanie! Następnie odbędzie się trwające ok. 3 dni głosowanie. Wiadomość zgłoszeniowa powinna zawierać nazwę pracy. UWAGA! Tylko pierwszy post się liczy, o ile jury nie zadecyduje inaczej (jedynie specjalne okoliczności).

Do Bitwy, gotowi... START!
 
     
Kodek 
Starszy sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: nie
Posty: 176

12261 Prestiż
Wysłany: 08-10-2010, 13:42   

Pierwszy ;D ^^ ;*

A teraz serio:
RomanX napisał/a:
To bitwa podwójna - prace można również przesyłać na równoległy konkurs GameBuildera!


To zapewne coś wyskrobię ;)
 
     
Jood 
Młodszy chorąży
Graphic master


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: tak
Posty: 227

7104 Prestiż
Wysłany: 08-10-2010, 14:07   

Do 31 powiadasz... Się zobaczy... Nie chciał bym znowu nadsyłać pracy z dwu linijkowym kodem XD
_________________
Victory EXE - Dążę do ładu graficznego.
 
 
     
noxx 
Młodszy chorąży


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 262

7107 Prestiż
Wysłany: 08-10-2010, 16:34   

O znów okazja na zrobienie gniota i zajęcie drugiego miejsca :rollugly:

A teraz na serio:
Już mam fabułę ;p Czasu dużo to się zrobi coś bardziej sensownego niż na poprzedniej bitce.
 
     
Piter 
Bohater
roflolmaomgeezonk


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Posty: 265

23049 Prestiż
Wysłany: 08-10-2010, 19:54   

Nie mam pomysłu i chęci. Raczej nic nie zrobię, ale zobaczymy ;) .
_________________
 
 
     
VegetaZen 
Kapral


Główny edytor: MMF2
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: tak
Posty: 17

341 Prestiż
Wysłany: 10-10-2010, 16:05   

Już się zabieram za grę : ), chociaż tak sobie myślę, że temat jest wyjątkowo nieprecyzyjny, bo nie wiadomo czy podejść do tego komicznie czy na poważnie. Moim zdaniem zrobienie przerażającej (albo chociaż troszkę klimatycznej gry) w klikach jest wyjątkowo trudne dlatego podejmuję się tego zadania.
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 3446

33789 Prestiż
Wysłany: 31-10-2010, 14:58   

Ostatnie chwile! Tylko nie mówcie, że nikt nic nie zrobił...
 
     
Jood 
Młodszy chorąży
Graphic master


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: tak
Posty: 227

7104 Prestiż
Wysłany: 31-10-2010, 16:59   

chyba tak jest :D mówiłem to od początku
_________________
Victory EXE - Dążę do ładu graficznego.
 
 
     
Sunflower 
Bohaterka


Główny edytor: GameMaker
Posty: 100

29218 Prestiż
Wysłany: 02-11-2010, 02:04   

Eee... czy jest ktokolwiek na sali?
...wszyscy się rozeszli? (a, może to dlatego, że się spóźniłam)
No nic... (zostawia jakąś teczkę z namalowaną małą dziewczynką; w końcu wiadomo, że małe dziewczynki są najstraszniejsze) ...może ktoś się zainteresuje.

Ps. Gra wykazuje szczególną zgodność z tematem, jeśli pominie się dwa pierwsze poziomy i 47 następnych, które to są praktycznie puste, i od razu wpisze w pliku ini 50. Jednak to już jest spoilowanie totalne (hmm... skończyć grę, zanim w ogóle powstała chociaż jedna dziesiąta poziomów), toteż takie rozwiązanie zdecydowanie odradzam, jeśli nie jest to motywowane sprawdzeniem pracy jako sędzia (patrząc więc po frekwencji, chyba wystarczy jedynie, żeby RomanX mnie nie zdyskwalifikował ^^ ').
Ostatnio zmieniony przez Sunflower 14-11-2010, 21:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 3446

33789 Prestiż
Wysłany: 02-11-2010, 10:09   

Interesująca praca, choć niedokończona. Bardzo estetyczna, przynajmniej tam, gdzie nie jest pusta. Nawet wysłana do GB. Wzór do naśladowania :P
 
     
Wackyjackie 
Bohater
Starszy Chorąży Sztabowy Randomu


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Stencyl
Pojedynki: nie
Posty: 717

36331 Prestiż
Wysłany: 02-11-2010, 10:24   

Zdeklasowała konkurencję...wait, what?
W ostatniej planszy "boy" zagadał do mnie podczas wykonywanego skoku - nie wiedziałem, że ta postać potrafi lewitować. Grę przeszedłem bez edytowania INI :rollugly: .
A zakończenie jest trochę w stylu endingu z 'Sanitarium'. Ogólnie mogłoby być ciekawie, gdyby te 47 poziomów zostało uzupełnionych ;- ).
<Sprawdziłem zakończenie, bo wiem że gra i tak czy siak nie wyjdzie. Bez urazy oczywiście :P .>

BTW Czy można było używać Game Makera w tym konkursie? (na GB) :P .
_________________
 
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 3446

33789 Prestiż
Wysłany: 02-11-2010, 10:37   

Wackyjackie napisał/a:
Czy można było używać Game Makera w tym konkursie? (na GB)

Można było.
 
     
Jood 
Młodszy chorąży
Graphic master


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: tak
Posty: 227

7104 Prestiż
Wysłany: 05-11-2010, 15:06   

A więc bitwę wygrywa SUNFLOWER? o_O
_________________
Victory EXE - Dążę do ładu graficznego.
 
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 3446

33789 Prestiż
Wysłany: 05-11-2010, 16:11   

Właściwie tak, bo praca jest, mimo niedokończenia, całkowicie zgodna z założeniami i dodatkowo reprezentuje pewien poziom.
Najwyraźniej to jakiś sezon ogórkowy, bo na GB prac doszło ledwie 8...
 
     
Wackyjackie 
Bohater
Starszy Chorąży Sztabowy Randomu


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Stencyl
Pojedynki: nie
Posty: 717

36331 Prestiż
Wysłany: 05-11-2010, 17:41   

RomanX napisał/a:
prac doszło ledwie 8...

W takich chwilach człowiek ubolewa, że się nie przyłożył i nic nie zrobił ;<.
_________________
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group