NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
[MMF2] Sprawdzanie odległości, wyrównanie do siatki
Autor Wiadomość
Aleks 
Moderator
Wilczek


Główny edytor: GDevelop
Skype:
Pomógł: 78 razy
Posty: 636

28587 Prestiż
Wysłany: 30-05-2011, 19:52   

Active to bohater
Active 2 to tło do niszczenia

1
+ User clicks with left button on Active 2
+ (porównaj 2 wartości) Distance( "Advanced Direction Object", X( "Active" ), Y( "Active" ), X( "Active 2" ), Y( "Active 2" )) <= 90
• Active 2 destroy (zniszcz)
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy
Posty: 3444

33725 Prestiż
Wysłany: 30-05-2011, 19:54   

Świetnie! Widzę, że rozwiązania obu problemów zostały już jasno opisane i przedstawione. Wobec tego zamykam wątek.

PS tracersgta, jeśli dalej nie załapałeś, to przeczytaj wszystko jeszcze raz, naprawdę temat został już wyczerpany. No i proszę grzeczniej :razzugly:
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group