NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[C++] Ciekawostka :)
Autor Wiadomość
NeTRaY
Plutonowy


Główny edytor: Inny
Posty: 91

Prestiż
Wysłany: 04-02-2006, 18:57   [C++] Ciekawostka :)

http://img134.imageshack.us/img134/776/edob7pv.png

Coś nad czym pracuje od jakiegos juz czasu czyli moj wlasny silnik spritow do SDL, ciekawe czy cos wam przypomina :P

Cechy juz zaimplementowane:

wbudowana obsluga kanalu alfa (polprzezroczystosc)
gladkie obracanie
dowolna liczba animacji
funkcja przyspieszenia animacji w zaleznosci od predkosci obiektu do wyboru (liniowa, wykładnicza, potegowa i logistyczna)
dowolna liczba klatek animacji
typ lapania kolizji (pixel-perfect, box, elipse, circle)
hot-spot
action-point

import:
png, bmp, gif (bez animacji), jpg
export:
pliki png, pliki bmp, pliki gif, pliki jpg, nso (netray sprite object :P )

do zrobienia:
import plikow gif z animacjami
efekty (blur itp)
automatyczne animacje z efektami (blur, morph, grayscale, blink, itd.)

Puszczam to tylko i wylacznie jako ciekawostke
 
     
Kaytek 
Chorąży


Posty: 293

Prestiż
Wysłany: 04-02-2006, 20:14   

Fajno, fajno, będzie do TGF jak udostępnisz... :)
_________________
 
 
     
msg 
Pupogłowy
~~~~~~~~~~~


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: KNP
Posty: 1400


Prestiż
Wysłany: 04-02-2006, 20:17   

NeTRaY napisał/a:
Puszczam to tylko i wylacznie jako ciekawostke


Ciekawostkę? Chyba żartujesz! Ukończ to, wrzuć na NB, i będzie bardzo przydatne narzędzie! Nie będę chyba musiał rotatować co 5 stopni animacji, żeby mieć co wrzucić do tgf'a by uniknąć jego nieszczęsnego 32kierunkowego obrotu :D
_________________
:razzugly:
 
     
BROO 
Pupogłowy
Wizard x-)


Główny edytor: TGF
Pojedynki: nie
Posty: 502

Prestiż
Wysłany: 04-02-2006, 20:19   

Raczej nie do TGF :)

Fajnie wiedzieć, nad czym tak ostro pracujesz :) .

W jakim programie piszesz kod?
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

Prestiż
Wysłany: 04-02-2006, 20:23   

:shock: Extra to wygląda... Jakby się dało przekopiować klatki do TGF [ i vice versa] (co jest chyba niemożliwe, jednak jakby się kogoś z clickteamu zapytało ;) ) to to by było tak dobre narzędzie, że chyba bym porzucił tworzenie gier i robił w tym animacje <joke>, ale taki programik na pewno się przyda :)
Daj może alfę? :)
Czekam z utęsknieniem!!!

PS: co do udostępniania, to netray przecież nie jest samolubem, a poza tym nie chwaliłby się tym jakby nie miał zamiaru udostępnić... :) Mam nadzieję tylko, że za Free :)
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Tasmpol 
Bohater
young god


Główny edytor: MMF2
Posty: 955

Prestiż
Wysłany: 04-02-2006, 20:24   

To do SDL, nie do klików czy czegoś. Chociaż by się przydało, bo fajnie wygląda :)
_________________
the preacher man says its the end of time
 
     
Kaytek 
Chorąży


Posty: 293

Prestiż
Wysłany: 04-02-2006, 20:27   

Miałem na myśli kopiowanie do klików... :)
_________________
 
 
     
Temporal 
Podporucznik
CP user


Główny edytor: GameMaker Studio 2
Posty: 648

Prestiż
Wysłany: 04-02-2006, 21:56   

Nieźle nieźle. Więc teraz małe pytanko: kiedy skończysz?
_________________
Tajemnica 4

Soundcloud

msg napisał/a:
Temporal, fakt, jest bardzo wyluzowany. Ale to taki człowiek, który będzie chichotał na pogrzebie własnej matki. A to z kolei albo doskonałe aktorstwo albo bycie przygłupem.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group