[Strzelanka na dwóch] LagMasters |
Autor |
Wiadomość |
Minty
Stwórczyni omc dr fizyki
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy Posty: 3445
33774 Prestiż
|
Wysłany: 05-02-2006, 20:11 [Strzelanka na dwóch] LagMasters
|
|
|
Tytuł: LagMasters
Gatunek: strzelanka / 2 graczy
Autor: RomanX
Grafika: RomanX
Dźwięk: RomanX
Muzyka: źródła internetowe
Opis:
Bardzo prosta strzelanka, w której dwóch zawodników z bardzo opóźnionym zapłonem walczy ze sobą farbą. Czyli nietypowy paintball
Zrzuty ekranu:
Arena
Download:
Tutaj.
Uwagi:
Zrobiona w 30 minut. Najwięcej czasu zajęło mi robienie menu i dźwięków - z godzinkę W sumie to jest taka prezentacja wykorzystania przykładu. |
|
|
|
 |
bmatrix
Starszy sierżant
 
Główny edytor: 
Pomógł: 4 razy Posty: 204
2055 Prestiż
|
Wysłany: 05-02-2006, 21:53
|
|
|
Hmm, nie wiem jak to ocenić. Dość dobre, jak się nudzi, ale sterowanie jest niestety spartaczone. Ciężko trafić w przeciwnika no i często nie można iść w odpowiednim kierunku bo postać zablokowała się w ścianie. Oprócz tego gra jest pewien bug... można strzelać przez ściany . Ogółem dobra gra, ale trzebaby jeszcze nad nią popracować i dodać kilka nowych plansz, broni. |
|
|
|
 |
BROO
Pupogłowy Wizard x-)

Główny edytor: 
Pojedynki: nie
Pomógł: 37 razy Posty: 502
31680 Prestiż
|
Wysłany: 05-02-2006, 22:03
|
|
|
Sterowanie jest genialnie bezczelne ... tzn. unikalne i wyjątkowo nieprzyjemne. Bardzo fajny pomysł. Moim zdaniem nie ma sensu go rozbudowywać w nowe broni, liczy się sam fakt, że ten ruch jest jaki jest.
Gra idealna dla masochistów . Przynajmniej tu można się pośmiać z tego, co na ogół wkurza, gdy gra się przez sieć. |
|
|
|
 |
Minty
Stwórczyni omc dr fizyki
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy Posty: 3445
33774 Prestiż
|
Wysłany: 05-02-2006, 22:12
|
|
|
Hm... wydawało mi się, że ten błąd z blokowaniem się i strzelaniem przez ściany już naprawiony (to jeden i ten sam) tuż przed wysłaniem... i to prawda tylko pomyliły mi się pliki i poszedł nie ten, co trzeba x[ Mea culpa. Zostało wysłane ponownie. Nawet nie zmieniam numerka wersji na stronie, bo wcześniej było 0.9, a nie 1.0
W sumie dziwna reakcja: "dobra gra". Wydawało mi się, że wszyscy będą, że tak powiem, "bluzgać". Można by dodać inne bronie obecne w paintballu i upgrade'ować grę do moich standardów technologicznych tj. ruch 360° z pixelową dokładnością, efekty wizualne i takie tam, może nawet singleplayer (z silnika "Zaawansowane AI" ). Tylko muszę mieć pewność, że to w ogóle ma szanse |
|
|
|
 |
BROO
Pupogłowy Wizard x-)

Główny edytor: 
Pojedynki: nie
Pomógł: 37 razy Posty: 502
31680 Prestiż
|
Wysłany: 05-02-2006, 22:16
|
|
|
Zalagowane AI vs zalagowany gracz? Chmmm . [z głosem jadącym po ambicji] Jeśli tylko potrafisz... |
|
|
|
 |
Tasmpol
Bohater young god
 
Główny edytor: 
Pomógł: 14 razy Posty: 955
24606 Prestiż
|
Wysłany: 05-02-2006, 22:38
|
|
|
Jeżeli chcesz to rozwijać o singla, nowe bronie itp. to radze dobrze
USUŃ TE LAGI!
A jak ma pozostać multi, to mogą być |
_________________ the preacher man says its the end of time
|
|
|
|
 |
smajler
Sierżant
 
Posty: 101
1300 Prestiż
|
|
|
|
 |
Temporal
Podporucznik CP user
 
Główny edytor: 
Pomógł: 1 raz Posty: 661
234 Prestiż
|
Wysłany: 06-02-2006, 20:19
|
|
|
Lagi może i śmieszne ale sam gra jest słaba. Grafa jest ok ale zabardzo rozbudowana ta gra nie jest. Niezniechęcam cię bo jak chcesz możesz robić dalej gierę bo może jeszcze będą z niej ludzie :lol: . Moim zdaniem zróbiłeś giere by pochwalić się tym lagiem bo sam dobrze wiesz że od gry nie ma co oczekiwać 8) . Rozbuduj to może będzie dobrze a jak nie to weź się za robienie innego projektu? A no właśnie jak tam Vectro? |
_________________ Tajemnica 4
Soundcloud
msg napisał/a: | Temporal, fakt, jest bardzo wyluzowany. Ale to taki człowiek, który będzie chichotał na pogrzebie własnej matki. A to z kolei albo doskonałe aktorstwo albo bycie przygłupem. |
|
|
|
|
 |
Minty
Stwórczyni omc dr fizyki
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy Posty: 3445
33774 Prestiż
|
Wysłany: 06-02-2006, 20:44
|
|
|
Cytat: | Moim zdaniem zróbiłeś giere by pochwalić się tym lagiem bo sam dobrze wiesz że od gry nie ma co oczekiwać |
Właściwie zostało to przeze mnie oznajmione na samym początku
Co do innych projektów: LagMasters jest zrobione właśnie dla odetchnięcia od Vectro 2 i Projektu Tlen No i, jak już było wspomniane- nie za bardzo widzę sens rozbudowywania LagMasters...
Do BROO:
Cytat: | Jeśli tylko potrafisz... |
Najbanalniej można by zrobić 1 vs. 1, wtedy AI dostałoby takie prawa, jak drugi gracz (dostęp do bufora). Można też sprawić, by wszystkie reakcje były opóźnione poprzez manipulacje wartościami, wtedy można by zrobić 1 vs. kilku Trudne to nie jest, ale czy warto? |
|
|
|
 |
Tasmpol
Bohater young god
 
Główny edytor: 
Pomógł: 14 razy Posty: 955
24606 Prestiż
|
Wysłany: 06-02-2006, 20:53
|
|
|
RX, prosze opowiedz coś o Projekcie Tlen! Bo wielokrotnie o tym wspominałeś, a n igdy o tym nie czytałem! |
_________________ the preacher man says its the end of time
|
|
|
|
 |
Mr Knife
Bohater

Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pojedynki: tak
Pomógł: 2 razy Posty: 266
13819 Prestiż
|
Wysłany: 06-02-2006, 21:17
|
|
|
Bardzo realistyczne odwzorowanie LAGU, naprawdę. Od teraz nie musze CoD odpalać by móc znów ujrzeć to piękne zjawisko. Duży plus za realizm i funkcjonalność. Jak mi wysiądzie net, to nadal moge odczuć te emocje związane z pojawianiem się ich. Dodatkowo można pokazać tą grę jako przykład osobą, które nigdy osobnika zwanego LAGiem nie spotkały. Brawa dla RX za odwzorowanie! Granie z LAGami jest świetne, zawsze panuje totalne zamieszanie, gdy pingi sięgną 900. I nie ma obawy, że pingi drastycznie spadną w okolice 30-50 ( koniec stresu z tym związanego ). Po prostu jeszcze lepsze od orginału!!!
Nie oceniam gry, bo po prostu żartu się nie ocenia, tylko z niego śmieje. Tak więc: heheheheh :lol: |
|
|
|
 |
msg
Pupogłowy ~~~~~~~~~~~

Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pomógł: 76 razy Posty: 1406

40048 Prestiż
|
Wysłany: 06-02-2006, 21:38
|
|
|
Heh. No to jest śmieszne.
Od razu mi się przypomina moja koleżanka z klasy, która śmieje się zawsze 30 sekund po tym jak inni zrozumieją kawał. Po prostu ją laguje.
Ja na moim lanie gram przy ping 60 ms, ale mam tak wrażliwego neta, że zatrzymuje serwer już przy 300. |
_________________
|
|
|
|
 |
Moro
Sierżant
 
Posty: 130
538 Prestiż
|
Wysłany: 24-02-2006, 22:47
|
|
|
Hehe niezle xD Ale jak ktos ma slabe nerwy to lagi moa go do reszty wyczłapać :badgrin: |
|
|
|
 |
Fred
Bohater
 
Główny edytor: 
Pomógł: 2 razy Posty: 358
3404 Prestiż
|
Wysłany: 26-02-2006, 12:05
|
|
|
Hehe, nie no dobra gra Gram często z qmplem Bardzo fajnie, tak jak powiedział Knif'e, zrobiłeś lagi Widać że zrobiłeś tą gre w 30 minut, ale jak na taki czas to jest bardzo nieźle. |
|
|
|
 |
michal.10
Starszy sierżant Club to Death Angel
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pomógł: 1 raz Posty: 180
2376 Prestiż
|
Wysłany: 27-02-2006, 14:39
|
|
|
Ech... Spoko!
Nawet ze starym pograłem.
W sumie - może być, tylko te LAGI :!: :!: :lol: :lol:
|
_________________ "Nić życia jest mieszanym włóknem, dobro i zło przewijają się razem."
"Nie kocha się za, kocha się pomimo, że..." |
|
|
|
 |
|