NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[MMF2] Auto update do gry, generator mapy, multiplayer?
Autor Wiadomość
Rexu 
Bohater


Główny edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomógł: 1 raz
Posty: 206

22306 Prestiż
  Wysłany: 01-10-2011, 19:31   [MMF2] Auto update do gry, generator mapy, multiplayer?

Jak w temacie
1. Jak zrobić że jak np. scrollem (tym środkowym przyciskiem myszki) zmieniać broń itp. Chodzi mi tylko o te zdarzenie ze scrollem. SOLVED!

2. Zrobiłem lock na jednym z obiektów. Teraz jak tego się pozbyć? SOLVED! :D

3. Jak zrobić texture pack do swojej gry? SOLVED!

4. Jak zrobić ze np. zdobyło się broń z 1 poziomu i teraz idzie się na 2. Jak tą broń tam "przezucic"? SOLVED!

5. Czy da się zwiększyć limit obiektów? SOLVED!

6. Mam problem. Chcę przyczepić do ręki mojego ludzika jakiś klocek. No i jak to zrobić?
Chce tak zrobić, żeby się obracała i była w tym punkcie, gdzie jest np. hotspot albo jakiś inny sposób? SOLVED!

7. Multiplayer? Jaki jest najłatwiejszy sposób?

8. Jak zrobić auto-updater do gry. Do mojej by się bardzo to przydało.

9. Jak zrobić generator mapy?

Jestem oszczędny i nie będe spamował. Będę pytał w 1 poście :D
Ostatnio zmieniony przez Rexu 03-10-2011, 17:29, w całości zmieniany 8 razy  
 
 
     
Wackyjackie 
Bohater
Starszy Chorąży Sztabowy Randomu


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Stencyl
Pojedynki: nie
Pomógł: 69 razy
Posty: 717

36331 Prestiż
Wysłany: 01-10-2011, 19:41   

1. W tych "zdarzeniach ze scrollem" masz "On mouse whell up/down". Gdy kółko idzie do góry/w dół to dodaj/odejmij od jakiejś wartości przechowującej obecnie wybraną broń.

2. We "Frame Editor" na górnym pasku masz "Arrange>Unlock All".
_________________
 
 
     
Rexu 
Bohater


Główny edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomógł: 1 raz
Posty: 206

22306 Prestiż
Wysłany: 01-10-2011, 23:54   

ref. Potrzebuje pomocy z tymi nowymi punktami
_________________
Communities so toxic i forgot to take my hazmat gear off.
 
 
     
Wackyjackie 
Bohater
Starszy Chorąży Sztabowy Randomu


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Stencyl
Pojedynki: nie
Pomógł: 69 razy
Posty: 717

36331 Prestiż
Wysłany: 02-10-2011, 01:04   

3. Picture Object, Active Picture Object, Animated Picture Object.
4. Globalne Wartości (Global Values). F1 for help.
5. Da się (w ustawieniach aplikacji, czy tam ramki), ale nie powinno się przekraczać już tego domyślnego.
 
 
     
Rexu 
Bohater


Główny edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomógł: 1 raz
Posty: 206

22306 Prestiż
Wysłany: 02-10-2011, 09:10   

No dobra z 2 punktami sobie poradziłem z twoją pomocą. A punkt 3? Możesz mi to "wytłumaczyć"?
_________________
Communities so toxic i forgot to take my hazmat gear off.
 
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 105 razy
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 02-10-2011, 09:20   

Po prostu wczytujesz grafiki obiektem Picture/Active Picture z katalogu z grą, wtedy bez przeszkód można je modyfikować.

Żeby coś wczytać z katalogu z grą nadajesz ścieżkę, przykładowo: ".\obrazek.jpg"; jeśli ma być w jakimś folderze to ".\folder\obrazek.jpg".
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy
Posty: 3446

33789 Prestiż
Wysłany: 02-10-2011, 10:56   

Co do 3: Możesz wzorować się na tym na: http://romanx.webd.pl/?37 - ale prawdopodobnie chodzi Ci o wykorzystanie obiektów aktywnych, a nie Picture, wobec tego: http://romanx.webd.pl/?100
 
     
Rexu 
Bohater


Główny edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomógł: 1 raz
Posty: 206

22306 Prestiż
Wysłany: 02-10-2011, 16:12   

Ref. Teraz punkt 6 :P .
_________________
Communities so toxic i forgot to take my hazmat gear off.
 
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy
Posty: 3446

33789 Prestiż
Wysłany: 02-10-2011, 16:15   

6.
Ustawiaj (poprzez akcje) pozycję klocka na punkt akcji (action point; nie mylić z punktem zaczepienia: hot spot) ludzika. W oknie dialogowym ustawiania pozycji musisz kliknąć przycisk Options i to zmienić lub użyć zmiennych XActionPoint("Active") i YActionPoint("Active"). W edytorze animacji ludzika zmień pozycję punktu akcji na stosowną (ostatni guzik na pasku narzędzi; także Q na klawiaturze).
 
     
Rexu 
Bohater


Główny edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomógł: 1 raz
Posty: 206

22306 Prestiż
Wysłany: 02-10-2011, 19:35   

No dobra. Punkt 7 XD
_________________
Communities so toxic i forgot to take my hazmat gear off.
 
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy
Posty: 3446

33789 Prestiż
Wysłany: 03-10-2011, 09:29   

7.
Mało kiedy wychodzi udana gra multiplayer w klikach, no ale spróbuj użyć rozszerzenia Lacewing; 4 na liście: http://romanx.webd.pl/nb/viewtopic.php?t=3218
 
     
Rexu 
Bohater


Główny edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomógł: 1 raz
Posty: 206

22306 Prestiż
Wysłany: 03-10-2011, 15:25   

Nie ma strony takiej.
Znalazlem to
http://www.clickteam.com/...r=163191&page=1
Ale link jest zepsuty ;/.

Słyszałem coś o Mooclick. I teraz nie wiem, z kąd wziąść i co wziąść
 
 
     
Aleks 
Moderator
Wilczek


Główny edytor: GDevelop
Skype:
Pomógł: 78 razy
Posty: 636

28588 Prestiż
Wysłany: 03-10-2011, 16:40   

Mooclicka nie da się "wziąść" on jest domyślnie w MMF2

http://www.clickteam.com/...r=248006&page=1
_________________
( Przystan Ocalenie | Centaurus | Skrzydlaty Pies | WWF | Nakarm Psiaka )
 
     
Rexu 
Bohater


Główny edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomógł: 1 raz
Posty: 206

22306 Prestiż
Wysłany: 03-10-2011, 16:51   

No o Mooclicku wiem :P . Dzieki za lacewinga :) . Hmm... Coś tu nie gra. Instaluje dobrze, ale nie pokazuje mi się w MMF2 że go mam.
 
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 105 razy
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 03-10-2011, 17:46   

Być może masz za starą wersję MMFa? Postaraj się korzysta z najnowszej (jeśli nie masz takiej możliwości to nie to forum ;) ).
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group