[MMF2] Odtwarzanie jednego dźwięku kilkukrotnie w tym samym |
Autor |
Wiadomość |
Wrott12
Bohater
Główny edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 76
11834 Prestiż
|
Wysłany: 15-01-2012, 05:32 [MMF2] Odtwarzanie jednego dźwięku kilkukrotnie w tym samym
|
|
|
Jak zrobić aby (np. podczas strzelania z pistoletu) dźwięki "nachodziły" na siebie tzn. trwały w tym samym czasie? Z jakiego rozszerzenia skorzystać? |
|
|
|
|
Wackyjackie
Bohater Starszy Chorąży Sztabowy Randomu
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 69 razy Posty: 717
36331 Prestiż
|
Wysłany: 15-01-2012, 10:36
|
|
|
Z żadnego. Ustawienia aplikacji -> "Multi-samples". Musisz mieć jakiegoś starego MMFa, bo u mnie domyślnie jest zaznaczone. |
_________________
|
|
|
|
|
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 105 razy Posty: 1773
51612 Prestiż
|
Wysłany: 15-01-2012, 11:21
|
|
|
I należy pamiętać aby przypadkiem nie odtwarzać dwóch dźwięków na tym samym kanale - wtedy na pewno nie odtworzą się razem, niezależnie od zaznaczonej opcji. Należy po prostu nie określać kanału do obsługi dźwięku. |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
|
Wrott12
Bohater
Główny edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 76
11834 Prestiż
|
Wysłany: 15-01-2012, 13:27
|
|
|
Nie do końca wyjaśniłem Chodzi o to żeby odtwarzać ten sam dźwięk w czasie trwania drugiego(tego samego dźwięku)
Tu macie Example:
Postać strzela z pistoletu raz. Słychać dźwięk wystrzału. Jeszcze nie ucichł a postać strzela drugi raz słychać dwa te same dźwięki. Jeden kończący się i drugi zaczynający :] |
|
|
|
|
Wackyjackie
Bohater Starszy Chorąży Sztabowy Randomu
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 69 razy Posty: 717
36331 Prestiż
|
Wysłany: 15-01-2012, 13:47
|
|
|
Przecież tak jest . Jak masz włączone multi-samples, to dotyczy to wszystkiego. |
_________________
|
|
|
|
|
Wrott12
Bohater
Główny edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 76
11834 Prestiż
|
Wysłany: 15-01-2012, 15:20
|
|
|
No to teraz jak to zrobić w zdarzeniach?
Mam tak:
Gracz pojedyńczo kliknie prawym przyciskiem myszy
-Włącz muzykę z Direct Show
I co dalej bo dźwięk mi się potem nie chce powtarzać a jak ustawie na loop to powtarza bez końca? |
|
|
|
|
Wackyjackie
Bohater Starszy Chorąży Sztabowy Randomu
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 69 razy Posty: 717
36331 Prestiż
|
Wysłany: 15-01-2012, 15:58
|
|
|
Dlaczego w Direct Show? Odtwórz przez zwykłe, wbudowane "Sound" :Q. Poza tym Direct Show powoduje zacinanie się gier na komputerach bez odpowiednich kodeków. Używaj ONU jak już. |
_________________
|
|
|
|
|
Ayth
Podporucznik
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 31 razy Posty: 686
7700 Prestiż
|
Wysłany: 15-01-2012, 16:08
|
|
|
Direct Show zajmuje dużo pamięci i lepiej nie dodawać tego dodatku do gry/programu |
|
|
|
|
Wrott12
Bohater
Główny edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 76
11834 Prestiż
|
Wysłany: 15-01-2012, 16:13
|
|
|
Więc co polecacie? Chciałbym tylko jeszcze zaznaczyć że to będzie gra Flash |
|
|
|
|
Wackyjackie
Bohater Starszy Chorąży Sztabowy Randomu
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 69 razy Posty: 717
36331 Prestiż
|
Wysłany: 15-01-2012, 16:15
|
|
|
MMF przy konwersji do SWF konwertuje wszystkie pliki dźwiękowe do MP3. Użyj wbudowanego "Sound". |
_________________
|
|
|
|
|
Wrott12
Bohater
Główny edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 76
11834 Prestiż
|
Wysłany: 15-01-2012, 16:22
|
|
|
Wielkie dzięki Wacky Już wszystko działa Trzymaj pomógł. |
|
|
|
|
|