NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Pociskiem na Księżyc
Autor Wiadomość
Sporek 
Bohater
Producent Wody w Proszku


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: być może
Pomógł: 2 razy
Posty: 349

15764 Prestiż
Wysłany: 10-05-2013, 19:52   

Rexu napisał/a:
Sporek napisał/a:

PS: Muszę się coś spytać. Zostawić tą nazwę, czy zmienić na inną ? A jak tak to na jaką ? Mam parę pomysłów, ale może lepsza jest ta co teraz jest.


Nie wiem, możesz pomyśleć nad nazwą Anglojęzyczna lub coś w tym stylu, ale takiej gry nie nazywaj jak zapowiedź horroru albo dramatu i nie na pewno nazwą własną czyli np. Cookienut, chociaż jeśli wymyślił byś jakąś zabawną nazwę nie było by to głupie :) .

Angielskiej nazwy nie chcę, to polska gra :P Co do horroru/zabawnej nazwy - e tam, to poważna gra ma być. Chyba jednak zostanę przy tej.
Ostatnie pytanie dotyczące konstrukcji gry - historia ma być opowiadana z dialogami, czy bez ? W sumie z dialogami byłoby bardziej wytłumaczone, ale bez też da się zrobić (chodzi mi o to, że postacie nic nie mówią, i tylko to co widzimy to musimy sobie zinterpretować), bo nawet konstrukcja mojej gry temu sprzyja. Wiadomo, w poradniku jakimś albo coś muszą być napisy, ale mógłbym wtedy wszystko do minimum zrobić. Co wolicie ?
_________________
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy
Posty: 3446

33789 Prestiż
Wysłany: 11-05-2013, 08:47   

Fajny byłby tytuł "Armata".
 
     
Sporek 
Bohater
Producent Wody w Proszku


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: być może
Pomógł: 2 razy
Posty: 349

15764 Prestiż
Wysłany: 11-05-2013, 12:23   

RomanX napisał/a:
Fajny byłby tytuł Armata.

W sumie w pewnym stopniu pasuje, ale armata pojawia się w tej grze tylko na początku, i jest tylko elementem przez którą zostaje wystrzelony pocisk, w sumie nawet gra nie jest głównie o pocisku, ale jest jakiś sens nazwania gry "Pociskiem na Księżyc", zastanawiałem się trochę nad tym. W sumie rozważałem jeszcze czy nie nazwać gry "Armatą na Księżyc", "Armata na Księżyc" "Księżycowy Pocisk" "Kosmiczna Armata" "Pocisk z Armaty" "Pocisk w Kosmos" "Armatą w Kosmos" ale nazwy wydają mi się bez sensu, i nie oddają tego co jest w grze. Ktoś oglądając tytuły gier (wiele osób wybiera gry po tytule) popatrzy, i powie "o, armata" i pomyśli, że to jakaś wojenna gra :( W sumie raczej zostanę przy Pocisku na Księżyc, ale jak mi coś wpadnie do głowy albo ktoś będzie miał jakiś pomysł to istnieje możliwość, że zmienię :)
Aby określić grę muszę jeszcze wiedzieć czy zrobić dialogi (postacie mówią literkami itp.) czy grę bez dialogów, tylko dialogiem jest to, co się dzieje. To mnie zastanawia, w sumie nie jest problem w niczym, ale nie wiem sam, w sumie jestem za brakiem dialogów, ale w niektórych sytuacjach będzie to trudne, i większość jest za dialogami, a raczej 2 osoby które pytałem :P
Niedługo opublikuję blog gry, ale najpierw muszę znać nazwę gry, bo jak zmienię, a strona będzie Pociskiem na Księżyc to będzie średnio :) Jak tylko będzie 100 % nazwa, to opublikuję dużo informacji o grze, ale też nie wprost, ale będą dokładniejsze niż w tych "pseudozwiastunach" które dawałem :P

EDIT: Na 100 % będzie Pociskiem na Księżyc. Tak żem postanowił, będzie mi żal tej nazwy xD Zostaje. Już jutro opublikuję bloga o grze.
_________________
 
     
Rexu 
Bohater


Główny edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomógł: 1 raz
Posty: 206

22306 Prestiż
Wysłany: 14-05-2013, 17:12   

Wymyśl jakąś błyskotliwą nazwę
_________________
Communities so toxic i forgot to take my hazmat gear off.
 
 
     
Sporek 
Bohater
Producent Wody w Proszku


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: być może
Pomógł: 2 razy
Posty: 349

15764 Prestiż
Wysłany: 14-05-2013, 17:51   

Rexu napisał/a:
Wymyśl jakąś błyskotliwą nazwę

Przecież napisałem wyżej, że na 100 % już będzie moja nazwa ;) Okej, blog jeszcze nie jest skończony, niestety (chcę przygotować do perfekcji zanim dam, poza tym robię przerwy na robienie gry, a blog nie jest aż tak ważny natychmiast).
Mam jeszcze jedno pytanie które jest bardzo, BARDZO ważne :(
Jaki zrobić zapis ? Istnieje kilka opcji które mogę zrobić.
- Na kod, czyli w ważnych momentach będzie pokazywał się kod który trzeba będzie spisać na kartkę albo do notatnika i potem wpisać w odpowiednim miejscu aby kontynuować od tego momentu w którym wyświetla się kod,
- Zapis zwykły, czyli gra zapisuję się sama gdzieś w plikach systemowych na C,
- Zapis zwykły przy klawiszu, czyli zapisuje się gdzieś na C po kliknięciu np. F5,
- Zapis w którym naciskamy aby zapisać i nazywamy własny plik i wybieramy gdzie ma się znajdować, i tak za każdym razem, i przy wczytywaniu, i przy zapisywaniu (na początku taki miał być, ale zwątpiłem w ten pomysł),
- 0 zapisu, gra podzielona na kilka rozdziałów i będę ufał graczom którzy chcą pograć i zamiast kodów wystarczy kliknąć w dany rozdział, wiele graczy może przez to zepsuć sobie rozgrywkę :(
- pomysł którego nie umiem zrobić, np. odblokowujące się rozdziały w menu wyboru. Nie potrafię tego zrobić, jeżeli ktoś jest za tym pomysłem to niech mi pomoże :(
Który wybrać ?
_________________
 
     
SilentBob92PL 
Starszy sierżant
Sairento


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 31 razy
Posty: 163

15684 Prestiż
Wysłany: 14-05-2013, 20:14   

Do zapisywania tych odblokowujących się poziomów możesz użyć INI++ który od razu szyfruje plik.
_________________
 
 
     
Sporek 
Bohater
Producent Wody w Proszku


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: być może
Pomógł: 2 razy
Posty: 349

15764 Prestiż
Wysłany: 14-05-2013, 21:06   

SilentBob92PL napisał/a:
Do zapisywania tych odblokowujących się poziomów możesz użyć INI++ który od razu szyfruje plik.

Wiem, ale właśnie będę się musiał nauczyć bo nie umiem tego zrobić ;)
_________________
 
     
SilentBob92PL 
Starszy sierżant
Sairento


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 31 razy
Posty: 163

15684 Prestiż
Wysłany: 15-05-2013, 00:15   

Jakbyś miał z tym problemy to pisz na PW.
_________________
 
 
     
Sporek 
Bohater
Producent Wody w Proszku


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: być może
Pomógł: 2 razy
Posty: 349

15764 Prestiż
Wysłany: 24-05-2013, 16:31   

Kolejne info co do gry: Często przepadały mi pomysły, więc postanowiłem je zapisywać, i w 1 dzień mam już z 5 linijek pomysłów.
I jeszcze coś dla ciekawskich: W grze pojawi się wiele nawiązań, bo jak już mówiłem każdy element jest przemyślany, ale nie obejdzie się bez niespodzianek np. easter eggów ;) W grze będzie się znajdować takie miejsce w którym można coś wpisać, i w zależności co się wpisze to będzie wyskakiwało (trzeba utrafić, będzie z 10 może takich ukrytych kodów). Niektóre będą easter eggami, a niektóre będą odkrywały ukryte części fabuły których trzeba się domyśleć. I od razu powiem, że się nie domyślicie :) (Fabuły, a nie kodu który to odkrywa :D ) W niektórych rubrykach postawie napis który będzie mówił aby nie publikować tej informacji innym, ale to się jeszcze pomyśli ;) Puki jeszcze nie mam zrobionych dźwięków, to zastanawiam się nad tym, czy użyć samych instrumentów, i sprawić, że ta gra będzie mniej RETRO tzn, oprócz pixeli nie będzie żadnej muzyki (no, oprócz midi), lub wszystko wpakowane w jedno. Tyle na dzisiaj, i potrzebuje kolejną pomoc albo sugestię. Mam problem ze zrobieniem dymu w kominie, i nie chodzi mi tutaj o dodanie tego do gry, tylko o sam wygląd, nie wiem, nie wychodzi mi po prostu, jeśli nikt nie może pomóc to sam coś wymyślę, ale szybciej będzie jak ktoś pomoże ;)
ZAPRASZAM NA BLOGA :) http://pociskiem-na-ksiezyc.blogspot.com/
Link dla okazania wsparcia: http://adf.ly/PY4Ba
_________________
 
     
kamiledi15 
Kapitan


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 846

8524 Prestiż
Wysłany: 28-05-2013, 21:35   

Pomysł z brakiem dialogów jest bardzo ciekawy. Widziałem kilka takich animacji, ale jeszcze nie widziałem gry tego typu - zwykle gry bez dialogów to albo ciąg zagadek jedna po drugiej, albo historia jest tylko na początku i końcu, a środek to likwidowanie kolejnych fal wrogów - w obu przypadkach fabuły nie ma prawie wcale i jest tylko po to, żeby była. Może być problem ze zrozumieniem, co trzeba w danej sytuacji zrobić - w przypadku przygodówki znacznie trudniej zrobić grę bez dialogów. Musiałbyś to bardzo mądrze rozplanować, żeby w danej sytuacji dało się wykombinować dalsze działania. Ja jestem zdecydowanie za opcją bez dialogów, ale to bardzo trudne zadanie, żeby gra nie była nudna i żeby można było wywnioskować ciekawą fabułę z tego, co się dzieje przy pewnej dozie dowolności w interpretacji. Najlepiej, jakby w grze nie było wcale napisów, również na początku i końcu, to uczyniłoby twoją grę wyjątkową, ale też ciężko by było to zrobić, żeby gracze nie pousypiali z nudów i żeby mimo wszystko to fabuła najbardziej przykuwała do gry. Do głowy przychodzi mi Braid, gdzie zakończenie było przedmiotem licznych interpretacji (trochę napisów tam było, ale bardzo luźno powiązanych z grą) i Limbo - tam fabuła była łatwiejsza do interpretacji, ale też chyba nie było żadnych napisów. Ale Limbo i Braid to właśnie przykłady gier, które są ciągiem zagadek jedna po drugiej i fabuły tam w sumie niewiele. Mógłbyś się trochę wzorować na animacjach Tomasza Bagińskiego. Ewentualnie mógłbyś zrobić grę z fabułą przedstawioną tak jak w Silent Hill, czyli niby coś mówią, niby zbierasz notatki, ale żeby zrozumieć całą fabułę trzeba zagrać drugi raz i samemu poskładać ją do kupy.
Tytuł jest mom zdaniem dobry. ,,Lot na Księżyc" może by brzmiał poważniej, ale też bardziej standardowo - twój tytuł ma trochę unikalnego klimatu, choć nie brzmi jakoś bardzo poważnie :) Ale w sumie ciężko zastąpić słowo ,,pocisk" czymś innym. Do głowy mi jeszcze przyszło ,,Rozbitek na Księżycu", albo ,,Wystrzelony ku Księżycowi".
PS. Pomysł z tym pociskiem skojarzył mi się z taką jedną starą grą:
http://www.youtube.com/watch?v=mfIP_WOdafM
3:26 :)
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Sporek 
Bohater
Producent Wody w Proszku


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: być może
Pomógł: 2 razy
Posty: 349

15764 Prestiż
Wysłany: 28-05-2013, 22:49   

kamiledi15 napisał/a:
Pomysł z brakiem dialogów jest bardzo ciekawy. Widziałem kilka takich animacji, ale jeszcze nie widziałem gry tego typu - zwykle gry bez dialogów to albo ciąg zagadek jedna po drugiej, albo historia jest tylko na początku i końcu, a środek to likwidowanie kolejnych fal wrogów - w obu przypadkach fabuły nie ma prawie wcale i jest tylko po to, żeby była. Może być problem ze zrozumieniem, co trzeba w danej sytuacji zrobić - w przypadku przygodówki znacznie trudniej zrobić grę bez dialogów. Musiałbyś to bardzo mądrze rozplanować, żeby w danej sytuacji dało się wykombinować dalsze działania. Ja jestem zdecydowanie za opcją bez dialogów, ale to bardzo trudne zadanie, żeby gra nie była nudna i żeby można było wywnioskować ciekawą fabułę z tego, co się dzieje przy pewnej dozie dowolności w interpretacji. Najlepiej, jakby w grze nie było wcale napisów, również na początku i końcu, to uczyniłoby twoją grę wyjątkową, ale też ciężko by było to zrobić, żeby gracze nie pousypiali z nudów i żeby mimo wszystko to fabuła najbardziej przykuwała do gry. Do głowy przychodzi mi Braid, gdzie zakończenie było przedmiotem licznych interpretacji (trochę napisów tam było, ale bardzo luźno powiązanych z grą) i Limbo - tam fabuła była łatwiejsza do interpretacji, ale też chyba nie było żadnych napisów. Ale Limbo i Braid to właśnie przykłady gier, które są ciągiem zagadek jedna po drugiej i fabuły tam w sumie niewiele. Mógłbyś się trochę wzorować na animacjach Tomasza Bagińskiego. Ewentualnie mógłbyś zrobić grę z fabułą przedstawioną tak jak w Silent Hill, czyli niby coś mówią, niby zbierasz notatki, ale żeby zrozumieć całą fabułę trzeba zagrać drugi raz i samemu poskładać ją do kupy.
Tytuł jest mom zdaniem dobry. ,,Lot na Księżyc może by brzmiał poważniej, ale też bardziej standardowo - twój tytuł ma trochę unikalnego klimatu, choć nie brzmi jakoś bardzo poważnie :) Ale w sumie ciężko zastąpić słowo ,,pocisk czymś innym. Do głowy mi jeszcze przyszło ,,Rozbitek na Księżycu, albo ,,Wystrzelony ku Księżycowi.
PS. Pomysł z tym pociskiem skojarzył mi się z taką jedną starą grą:
http://www.youtube.com/watch?v=mfIP_WOdafM
3:26 :)

Dzięki za opinię :) Co do tytułu - rzeczywiście, dałeś mi do namysłu co do nazwy "Wystrzeleni Na księżyc", ale raczej zostanę przy swoim tytule. Nie wiem czy teraz cię zawiodę czy nie, ale to taka przygodówka raczej fragmentami, bo widok jest jak w typowych platformówkach, najczęściej steruje się strzałkami, a i elementów platformowych nie będzie brakować, tak samo zręcznościowych (nie będą jakieś bardzo trudne, ale będą), a czasami myszką sterować też się będzie, ale tylko w wypadkach kiedy będzie trzeba coś kliknąć albo będzie zagadka (w sumie zagadek trochę będzie, ale nie za dużo). Na swoim blogu opublikuje wygląd postaci aby już nie robić wątpliwości, w sumie gra jako przygodówka z normalną grafiką byłaby bardzo fajna, ale mam już sentyment do tej grafiki którą już robię, bo tak jakby to mój styl nad którym kombinowałem, aby zrobić coś minimalistycznego :) I co do bohaterów - nie steruje się tylko jednym bohaterem, mimo że ogólny zarys fabuł skupia się na jednym (czasami się nim steruje), to ogólnie steruje się grupką ludzi, jednak oddzielnie, tylko na raz, albo jednym z grupy, a reszta stoi w miejscu albo coś robi. Jednak ta postać którą będzie się sterowało oddzielnie, a nie będzie to główny bohater którym będzie się najmniej z całej gry sterowało będzie w pewnym sensie połączona z bohaterem (to nie żaden matrix, ale nie będę mówił na razie kto to). Co do humorystyki gry - będzie tam kilka fragmentów które mogą rozbawić, ale bardziej staram się zrobić grę poważną która opowiada historię i ładnie się ją ogląda :) Dałeś mi do myślenia z brakiem dialogów. Chyba zrobię tak, że w grze nie będzie dialogów, tylko jakieś napisy np. na budynkach albo od czasu do czasu jakiś dialog się trafi, ale rzadko. Nie dość, że to da mi efekt jaki oczekuję, to jeszcze nie będę musiał się babrać nad enginem do dialogów lub obiektami tekstu :) Oczekuj wiadomości na blogu gry, niedługo tam opublikuje parę rzeczy ;) (styl w budowie więc nie przejmuj się tym jeszcze).
EDIT: Już jest nowy news. Zapraszam :) http://adf.ly/PY4Ba
_________________
 
     
kamiledi15 
Kapitan


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 846

8524 Prestiż
Wysłany: 29-05-2013, 08:44   

Aha, no to też w porządku :)
Cytat:
to co widzimy to musimy sobie zinterpretować

Na to mam nadzieję, bo żeby nie wyszła z tego taka gra jak np. pierwsze Prince of Persia, gdzie sobie skaczemy po platformach, walczymy z kolejnymi wrogami, a fabuła to dwa zdania :)
A jeszcze z podobnych gier przypomniało mi się Machinarium, albo Botanicula - przygodówki bez napisów i dialogów. Skoro twoja gra będzie bardziej platformówką, to też musisz mieć trochę fajnych pomysłów, żeby się wybić, bo ostatnio jest trochę gier tego typu, ale tam zwykle fabuła jest bardzo krótka i prosta. To co napisałeś o tym pomyśle o napisy znowu przypomina mi Braida albo Silent Hill, tam co jakiś czas trafiało się na notatki luźno ze sobą powiązane i poskładanie tego do kupy wymagało sporo uwagi i wyobraźni.
Grafika jest fajna. Lubię stare gry, więc panująca ostatnio moda na powrót do pikseli bardzo mi się podoba :)
Domyślam się, że gif na twojej stronie to ta ,,armata", która wystrzeli pocisk, choć wygląda raczej jak studnia. Gif jest zapętlony, więc trudno powiedzieć, która wersja jest pierwsza, a która ostatnia, bo wszystkie są niezłe.
To, że tworzysz grę od paru lat i dopiero teraz się za nią wziąłeś, przypomina mi moją grę - postać wymyśliłem w wieku 7 lat w 1995 roku, zacząłem tworzyć grę w 2005 roku, ale z powodu awarii dysku wszystko straciłem i niedługo do niej wrócę, ale też sporo się zmieni.
W każdym razie trzymam kciuki :)
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Sporek 
Bohater
Producent Wody w Proszku


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: być może
Pomógł: 2 razy
Posty: 349

15764 Prestiż
Wysłany: 29-05-2013, 16:33   

kamiledi15 napisał/a:
Aha, no to też w porządku :)
Cytat:
to co widzimy to musimy sobie zinterpretować

Na to mam nadzieję, bo żeby nie wyszła z tego taka gra jak np. pierwsze Prince of Persia, gdzie sobie skaczemy po platformach, walczymy z kolejnymi wrogami, a fabuła to dwa zdania :)
A jeszcze z podobnych gier przypomniało mi się Machinarium, albo Botanicula - przygodówki bez napisów i dialogów. Skoro twoja gra będzie bardziej platformówką, to też musisz mieć trochę fajnych pomysłów, żeby się wybić, bo ostatnio jest trochę gier tego typu, ale tam zwykle fabuła jest bardzo krótka i prosta. To co napisałeś o tym pomyśle o napisy znowu przypomina mi Braida albo Silent Hill, tam co jakiś czas trafiało się na notatki luźno ze sobą powiązane i poskładanie tego do kupy wymagało sporo uwagi i wyobraźni.
Grafika jest fajna. Lubię stare gry, więc panująca ostatnio moda na powrót do pikseli bardzo mi się podoba :)
Domyślam się, że gif na twojej stronie to ta ,,armata, która wystrzeli pocisk, choć wygląda raczej jak studnia. Gif jest zapętlony, więc trudno powiedzieć, która wersja jest pierwsza, a która ostatnia, bo wszystkie są niezłe.
To, że tworzysz grę od paru lat i dopiero teraz się za nią wziąłeś, przypomina mi moją grę - postać wymyśliłem w wieku 7 lat w 1995 roku, zacząłem tworzyć grę w 2005 roku, ale z powodu awarii dysku wszystko straciłem i niedługo do niej wrócę, ale też sporo się zmieni.
W każdym razie trzymam kciuki :)

Dzięki :) Ta "studnia" to nie armata, ale ma podobną funkcję do studni ;) Z niej właśnie wyjdzie armata :) Gra z Silent Hillem i Braidem oprócz widoku 2D ma niewiele wspólnego ;) Gif jest i tak dla bonusu. dzięki za skomentowanie, będę informował o kolejnych rzeczach, bo jeszcze sporo trzeba zrobić i obmyślić, ale jest już bliżej niż dalej :) Jak ci się podobają postacie ? Pisałeś o awarii dysku - miałem coś takiego ze swoim komiksem, i przez to, że każdemu wysyłałem fragmenty moich prac mogłem zrekonstruować prawie 100 % dokładnie moje postacie, więc akurat tak źle nie miałem ;)
_________________
 
     
kamiledi15 
Kapitan


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 846

8524 Prestiż
Wysłany: 29-05-2013, 21:14   

Cytat:
Gra z Silent Hillem i Braidem oprócz widoku 2D ma niewiele wspólnego

No spoko, chodziło mi o sposób poznawania fabuły, a nie o samą fabułę.
Postacie fajne, tak jak pisałem podoba mi się panująca ostatnio moda na taką grafikę. Trochę wyglądają jak Żydzi, z tymi kapeluszami i brodami :) Mógłbyś trochę poprawić nogi, bo wyglądają, jakby siedzieli na krzesłach.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Sporek 
Bohater
Producent Wody w Proszku


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: być może
Pomógł: 2 razy
Posty: 349

15764 Prestiż
Wysłany: 29-05-2013, 21:38   

kamiledi15 napisał/a:
Cytat:
Gra z Silent Hillem i Braidem oprócz widoku 2D ma niewiele wspólnego

No spoko, chodziło mi o sposób poznawania fabuły, a nie o samą fabułę.
Postacie fajne, tak jak pisałem podoba mi się panująca ostatnio moda na taką grafikę. Trochę wyglądają jak Żydzi, z tymi kapeluszami i brodami :) Mógłbyś trochę poprawić nogi, bo wyglądają, jakby siedzieli na krzesłach.

Hehe, ja już lubiłem taki styl zanim była na to moda, ale nie miałem komputera więc gry zrobić nie mogłem :) Nóg nie poprawie, bo mi się podobają (tą grę robię też troszkę dla siebie, tzn. jeśli mi się coś nie podoba, to nie dodaję). Co do tych żydów - co prawda nie są to żydzi, ale skojarzenie dobre, bo właśnie taki efekt miał być, czyli dobrze narysowałem :) Niedługo udostępnię troszkę więcej informacji, o wiele więcej, bo w końcu coś co jest na początku gry mogę zdradzić, bo większość może się domyśleć ;) A jak nie, to przynajmniej się dowie ode mnie :) Gif usunąłem bo był zbyt mało przejrzysty, i pojawi się kiedy indziej w formie obrazkowej z numerkami która wersja była pierwsza i z dokładnym opisem ;)
_________________
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group