duur |
Autor |
Wiadomość |
duur
Starszy sierżant
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 178
19 Prestiż
|
Wysłany: 06-01-2014, 18:11 duur
|
|
|
sieman! w tym narożniku najkibołders macie ze mną styczność. pozostawię od czasu do czasu swój ślad. pytania co mnie gnębią, może obrazka jakiego na żer rzucę... czy ogłoszę ważne milestone'y moich produkcji. zaznaczę w najciemniejszym zakamarku forum... śmierdzącym moczem ważny sygnał: od tego roku 2014 pracuję codziennie! bolało? |
Ostatnio zmieniony przez Fadex 03-12-2015, 16:10, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
msg
Pupogłowy ~~~~~~~~~~~
Główny edytor:
Drugi edytor:
Posty: 1411
40082 Prestiż
|
Wysłany: 06-01-2014, 18:23
|
|
|
Jest to również temat do dyskusji.
Dlaczego upierasz się w występowaniu z dwóch kont? Publikacje też masz zamiar prezentować jako dwójka twórców? |
_________________ |
|
|
|
|
duur
Starszy sierżant
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 178
19 Prestiż
|
Wysłany: 06-01-2014, 20:26
|
|
|
gry publikować zamierzam już wyłącznie pod swoim imieniem i nazwiskiem (a na forum figuruję pod postacią deerKP) i uszanujcie moją wolę ;--D |
|
|
|
|
fil
Kapral
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 19
1889 Prestiż
|
Wysłany: 08-01-2014, 00:16
|
|
|
fajoosko, czekam na jakieś skrinszoty C= |
|
|
|
|
zetcom
Młodszy chorąży 2D Artist
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 231
3194 Prestiż
|
Wysłany: 11-01-2014, 17:19
|
|
|
deerKP napisał/a: | od tego roku 2014 pracuję codziennie! bolało? | Bolało, trzymam kciuki i podobnie jak fil czekam na moment, gdy pojawią się skrinszoty bądź milestone'y (: |
|
|
|
|
duur
Starszy sierżant
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 178
19 Prestiż
|
Wysłany: 17-02-2014, 21:43
|
|
|
160x120 small cool games
cześć, dużo krwi przepompowałem, ale pora ruszyć do przodu ten kącik: ogłaszam małą rzecz - co powinna cieszyć grube ryby tutaj - darmowe minigierki, o charakterze platformowym na calutkim ekranie... uwaga! rozciągam aż do bólu oczu zbiór pixeli, pięciokrotnie!, sprites & tilesets na siatce 10x10 (5x5) zgromadzonych na niewielkim obszarze 160x120 pix! co daje jedną czwartą 640x480. w sam raz na bolesny trening pixelartu!
tak! zbiorę do kupy kilka moich gier, udostępnię za darmo, bez audio, z passwordem. samo exe do kolekcjonowania!
zrobię pożytek z wielu ciekawych silniczków, między innymi mini-engine TM
najbardziej zwariowane pomysły znajdą w tym ujście, ale gołych bab nie przewiduję!
z racji braku miejsca na dialogi... tekstu znajdziecie co kot napłakał i uwaga! sporą część komunikatu przejmą obrazki - symbole.
jeśli dostawa coke i pączków na najbliższe dni nie ustanie, a najlepiej się niechajże wzmoży: szansa że pierwsza gra z tego zbioru... wskoczy na początku marca do boju o bohaterską barwę :--P do trzech razy sztuka! (w bitwie #19 drugi, a w #29 drugi wrr, a to że raz byłem na ostatniej pozycji, nie chcę nawet pamiętać - winię drobne niechciejstwo heh) |
Ostatnio zmieniony przez duur 18-02-2014, 16:50, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
BulletHead
Bohater
Główny edytor:
Posty: 36
12825 Prestiż
|
Wysłany: 18-02-2014, 16:36
|
|
|
Coś pokroju ikonkowych gier od Nitrome? Pamiętam jak coś o tym kiedyś wspomniałeś. Czekam na bitewną gierkę. Masz wygrać! ; ) |
|
|
|
|
duur
Starszy sierżant
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 178
19 Prestiż
|
Wysłany: 18-02-2014, 17:04
|
|
|
w nitrome gieraski ikonkowe miały 50x50 pix, a graficzki ledwie 5x5 pix - ostro! i efektownie jak dla mnie. może kiedyś pokuszę się o taką formułę. przyznam, pracując teraz nad małymi gierkami, odczuwam braki w pixelartowaniu... gdzieś mi się ulotniły błyskotliwe pomysły na graficzki.
uuuh!
gruby czas spaliłem, lepiej dam tu znak... hmmm! wiecie, trzecie podejście na bitwie NB, ostatnie... również porażka! heheh z kolorkiem, znów drugi na podium i niech tak zostanie :--)
Bazook Silnia (poprawny do bólu przy BulletHeadowej grze) ukończę w dalszym terminie, na obecną chwilę odrzuca mnie od tego projektu (jak Zetcom wytrzymuje ze swoim Dewastatorem, zaiste nie wiem!)... znalazło się nieco ostatnio odprężenia, rozmyślunku i porządkowania w swoich przepastnych folderach z projektami. pracuję nad homepage, a żeby premiera nie była goła, szykuję już parę dopracowanych archiwaliów... które z czasem uzupełnię o kolejne (stare i nowe) pozycje.
ponadto. zaczynam na serio pracę nad swoją pierwszą grą mobilną.
mało tego? zgrupowałem pewną liczbę projektów... o specyficznych wspólnych cechach - zamierzam upchnąć do jednego worka na swoim hołpejżu pod tajemniczą nazwą: 240q
dziękuję za uwagę! |
|
|
|
|
duur
Starszy sierżant
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 178
19 Prestiż
|
Wysłany: 28-11-2014, 00:07
|
|
|
Powróciłem do codziennej pracy nad MMF2dev... na około 2-4h siadam każdego wieczoru, czasem poranka i sukcesywnie wykańczam zaległe lepsze projekty oraz pracuję nad mobilną gierką inspirowaną jedną z pozikowych legend :--)
Pamiętacie projekt Sina Morda??? Było 5 plansz na 10... teraz komplet! Pozostały mi już drobne poprawki i zabawa z INI. Grze nadałem nową nazwę Senum. Nową wersję opublikuję w początkach 2015, kiedy... ruszy mój hołmpejdż :--)
Dużo starych produkcji lat 2004 - 2010 ulega odświeżaniu i w wypolerowanej odsłonie wrócą na internety moje perełeczki: THUD, Rawtank, Cublog, Robopack, Diamenciarz...
uhm.......
Z braku czasu, życzę ostro naprzód: Wesołych Świąt! Dla mnie to zawsze był pracowity czas w klikach! |
|
|
|
|
zetcom
Młodszy chorąży 2D Artist
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 231
3194 Prestiż
|
Wysłany: 01-12-2014, 09:01
|
|
|
Czyli taka trochę rekonstrukcja, dostosowanie do dzisiejszych możliwości i pomysłów twórcy. Świetny pomysł z tym odkurzaniem swoich produkcji. Powodzenia i dużo twórczej mocy życzę! Wesołych Świąt! |
|
|
|
|
duur
Starszy sierżant
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 178
19 Prestiż
|
Wysłany: 01-02-2015, 23:48
|
|
|
game over
o tej porze roku miałem pisać piękną deklarację, zaskoczyć rozmachem planów i zamierzeń...
właściwie całość poszła nie po mojej myśli, którym prąd odcięło.
nie mam serca. zimna cegła. skruszona, szara taka, nie narysujesz.
kilka dni temu przeszedłem ciekawą, skromną gierkę logiczno / platformową - radość się znalazła. chwilowa.
ale inna taka, o dziwo! gracza raczej niż twórcy szukającego inspiracji...
oddaję notatki i ołówki na przemiał siedmiu narwanym myszakom w klatce pod biurkiem. większy z tego pożytek! |
|
|
|
|
BROO
Pupogłowy Wizard x-)
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 502
31680 Prestiż
|
Wysłany: 02-02-2015, 07:50
|
|
|
Game over? Zobaczymy. |
|
|
|
|
zetcom
Młodszy chorąży 2D Artist
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 231
3194 Prestiż
|
Wysłany: 02-02-2015, 08:47
|
|
|
Po Game Over jest zawsze Press X to try again ;D
Walczyć trzeba nie poddawać nadto. Co do grania w gry a nie ich tworzenia - bądź co bądź to inspiruje chodź może nie zauważalnie. Ciężko coś tworzyć w coś nie grając, tak jak pisać książkę żadnej nie czytając. Co zapewne doskonale wiesz. Regeneracji widać potrzeba, nalotu świeżych pomysłów. |
|
|
|
|
duur
Starszy sierżant
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 178
19 Prestiż
|
Wysłany: 02-02-2015, 14:23
|
|
|
Nikas napisał/a: | Zaczęliśmy brać jeszcze więcej narkotyków i regularnie jeździć na kobiety lekkich obyczajów. Zarobiliśmy w końcu grube miliony. Poza tym gry robimy w tym samym składzie i zaraz zabieramy się za nowy projekt. B) |
nie chcę tak skończyć :--P |
|
|
|
|
Jakim
Młodszy chorąży Mjuzik Mejker
Główny edytor:
Pojedynki: tak
Steam:
last.fm:
Posty: 263
21763 Prestiż
|
Wysłany: 03-02-2015, 03:53
|
|
|
Chciałeś napisać: zacząć! Dopiero się zaczyna . |
|
|
|
|
|