NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
duur
Autor Wiadomość
duur 
Starszy sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: nie
Posty: 178

19 Prestiż
Wysłany: 06-01-2014, 18:11   duur

sieman! w tym narożniku najkibołders macie ze mną styczność. pozostawię od czasu do czasu swój ślad. pytania co mnie gnębią, może obrazka jakiego na żer rzucę... czy ogłoszę ważne milestone'y moich produkcji. zaznaczę w najciemniejszym zakamarku forum... śmierdzącym moczem ważny sygnał: od tego roku 2014 pracuję codziennie! bolało?
Ostatnio zmieniony przez Fadex 03-12-2015, 16:10, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
msg 
Pupogłowy
~~~~~~~~~~~


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: KNP
Posty: 1411

40082 Prestiż
Wysłany: 06-01-2014, 18:23   

Jest to również temat do dyskusji.
Dlaczego upierasz się w występowaniu z dwóch kont? Publikacje też masz zamiar prezentować jako dwójka twórców?
_________________
:razzugly:
 
     
duur 
Starszy sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: nie
Posty: 178

19 Prestiż
Wysłany: 06-01-2014, 20:26   

gry publikować zamierzam już wyłącznie pod swoim imieniem i nazwiskiem (a na forum figuruję pod postacią deerKP) i uszanujcie moją wolę ;--D
 
     
fil 
Kapral


Główny edytor: Unity
Drugi edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 19

1889 Prestiż
Wysłany: 08-01-2014, 00:16   

fajoosko, czekam na jakieś skrinszoty C=
 
     
zetcom 
Młodszy chorąży
2D Artist


Główny edytor: Inny
Drugi edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 231

3194 Prestiż
Wysłany: 11-01-2014, 17:19   

deerKP napisał/a:
od tego roku 2014 pracuję codziennie! bolało?
Bolało, trzymam kciuki i podobnie jak fil czekam na moment, gdy pojawią się skrinszoty bądź milestone'y (:
 
     
duur 
Starszy sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: nie
Posty: 178

19 Prestiż
Wysłany: 17-02-2014, 21:43   

160x120 small cool games

cześć, dużo krwi przepompowałem, ale pora ruszyć do przodu ten kącik: ogłaszam małą rzecz - co powinna cieszyć grube ryby tutaj - darmowe minigierki, o charakterze platformowym na calutkim ekranie... uwaga! rozciągam aż do bólu oczu zbiór pixeli, pięciokrotnie!, sprites & tilesets na siatce 10x10 (5x5) zgromadzonych na niewielkim obszarze 160x120 pix! co daje jedną czwartą 640x480. w sam raz na bolesny trening pixelartu!

<3 tak! zbiorę do kupy kilka moich gier, udostępnię za darmo, bez audio, z passwordem. samo exe do kolekcjonowania!
<3 zrobię pożytek z wielu ciekawych silniczków, między innymi mini-engine TM
<3 najbardziej zwariowane pomysły znajdą w tym ujście, ale gołych bab nie przewiduję!
<3 z racji braku miejsca na dialogi... tekstu znajdziecie co kot napłakał i uwaga! sporą część komunikatu przejmą obrazki - symbole.

jeśli dostawa coke i pączków na najbliższe dni nie ustanie, a najlepiej się niechajże wzmoży: szansa że pierwsza gra z tego zbioru... wskoczy na początku marca do boju o bohaterską barwę :--P do trzech razy sztuka! (w bitwie #19 drugi, a w #29 drugi wrr, a to że raz byłem na ostatniej pozycji, nie chcę nawet pamiętać - winię drobne niechciejstwo heh)
Ostatnio zmieniony przez duur 18-02-2014, 16:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
BulletHead
Bohater


Główny edytor: MMF2
Posty: 36

12825 Prestiż
Wysłany: 18-02-2014, 16:36   

Coś pokroju ikonkowych gier od Nitrome? Pamiętam jak coś o tym kiedyś wspomniałeś. Czekam na bitewną gierkę. Masz wygrać! ; )
 
     
duur 
Starszy sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: nie
Posty: 178

19 Prestiż
Wysłany: 18-02-2014, 17:04   

w nitrome gieraski ikonkowe miały 50x50 pix, a graficzki ledwie 5x5 pix - ostro! i efektownie jak dla mnie. może kiedyś pokuszę się o taką formułę. przyznam, pracując teraz nad małymi gierkami, odczuwam braki w pixelartowaniu... gdzieś mi się ulotniły błyskotliwe pomysły na graficzki.

uuuh!

gruby czas spaliłem, lepiej dam tu znak... hmmm! wiecie, trzecie podejście na bitwie NB, ostatnie... również porażka! heheh z kolorkiem, znów drugi na podium i niech tak zostanie :--)

Bazook Silnia (poprawny do bólu przy BulletHeadowej grze) ukończę w dalszym terminie, na obecną chwilę odrzuca mnie od tego projektu (jak Zetcom wytrzymuje ze swoim Dewastatorem, zaiste nie wiem!)... znalazło się nieco ostatnio odprężenia, rozmyślunku i porządkowania w swoich przepastnych folderach z projektami. pracuję nad homepage, a żeby premiera nie była goła, szykuję już parę dopracowanych archiwaliów... które z czasem uzupełnię o kolejne (stare i nowe) pozycje.

ponadto. zaczynam na serio pracę nad swoją pierwszą grą mobilną.

mało tego? zgrupowałem pewną liczbę projektów... o specyficznych wspólnych cechach - zamierzam upchnąć do jednego worka na swoim hołpejżu pod tajemniczą nazwą: 240q

dziękuję za uwagę!
 
     
duur 
Starszy sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: nie
Posty: 178

19 Prestiż
Wysłany: 28-11-2014, 00:07   

Powróciłem do codziennej pracy nad MMF2dev... na około 2-4h siadam każdego wieczoru, czasem poranka i sukcesywnie wykańczam zaległe lepsze projekty oraz pracuję nad mobilną gierką inspirowaną jedną z pozikowych legend :--)

Pamiętacie projekt Sina Morda??? Było 5 plansz na 10... teraz komplet! Pozostały mi już drobne poprawki i zabawa z INI. Grze nadałem nową nazwę Senum. Nową wersję opublikuję w początkach 2015, kiedy... ruszy mój hołmpejdż :--)

Dużo starych produkcji lat 2004 - 2010 ulega odświeżaniu i w wypolerowanej odsłonie wrócą na internety moje perełeczki: THUD, Rawtank, Cublog, Robopack, Diamenciarz...

uhm.......

Z braku czasu, życzę ostro naprzód: Wesołych Świąt! Dla mnie to zawsze był pracowity czas w klikach! ^^
 
     
zetcom 
Młodszy chorąży
2D Artist


Główny edytor: Inny
Drugi edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 231

3194 Prestiż
Wysłany: 01-12-2014, 09:01   

Czyli taka trochę rekonstrukcja, dostosowanie do dzisiejszych możliwości i pomysłów twórcy. Świetny pomysł z tym odkurzaniem swoich produkcji. Powodzenia i dużo twórczej mocy życzę! Wesołych Świąt!
 
     
duur 
Starszy sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: nie
Posty: 178

19 Prestiż
Wysłany: 01-02-2015, 23:48   

game over

o tej porze roku miałem pisać piękną deklarację, zaskoczyć rozmachem planów i zamierzeń...
właściwie całość poszła nie po mojej myśli, którym prąd odcięło.

nie mam serca. zimna cegła. skruszona, szara taka, nie narysujesz.

kilka dni temu przeszedłem ciekawą, skromną gierkę logiczno / platformową - radość się znalazła. chwilowa.
ale inna taka, o dziwo! gracza raczej niż twórcy szukającego inspiracji...

oddaję notatki i ołówki na przemiał siedmiu narwanym myszakom w klatce pod biurkiem. większy z tego pożytek!
 
     
BROO 
Pupogłowy
Wizard x-)


Główny edytor: TGF
Pojedynki: nie
Posty: 502

31680 Prestiż
Wysłany: 02-02-2015, 07:50   

Game over? Zobaczymy.
 
     
zetcom 
Młodszy chorąży
2D Artist


Główny edytor: Inny
Drugi edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 231

3194 Prestiż
Wysłany: 02-02-2015, 08:47   

Po Game Over jest zawsze Press X to try again ;D

Walczyć trzeba nie poddawać nadto. Co do grania w gry a nie ich tworzenia - bądź co bądź to inspiruje chodź może nie zauważalnie. Ciężko coś tworzyć w coś nie grając, tak jak pisać książkę żadnej nie czytając. Co zapewne doskonale wiesz. Regeneracji widać potrzeba, nalotu świeżych pomysłów.
 
     
duur 
Starszy sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: nie
Posty: 178

19 Prestiż
Wysłany: 02-02-2015, 14:23   

Nikas napisał/a:
Zaczęliśmy brać jeszcze więcej narkotyków i regularnie jeździć na kobiety lekkich obyczajów. Zarobiliśmy w końcu grube miliony. Poza tym gry robimy w tym samym składzie i zaraz zabieramy się za nowy projekt. B)


nie chcę tak skończyć :--P
 
     
Jakim 
Młodszy chorąży
Mjuzik Mejker


Główny edytor: GameMaker
Pojedynki: tak
Steam:
last.fm:
Posty: 263

21763 Prestiż
Wysłany: 03-02-2015, 03:53   

Chciałeś napisać: zacząć! Dopiero się zaczyna :) .
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group