NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Bitwa NB] 35
Autor Wiadomość
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
  Wysłany: 03-05-2014, 16:39   [Bitwa NB] 35

Ogłaszam trzydziestą piątą BITWĘ NUKEBOARDS!

:arrow: Temat: Apokalipsa!
Świat się kończy! Czy to meteor zagraża cywilizacji? Szalony eksperyment? A może cywilizacja zamieniła się w fale nieumarłych?
Czy uda Ci się ochronić świat przed niebezpieczeństwem - a może jest już za późno i jedynym wyjściem jest zatroszczenie się o własną skórę?

Linki pomocnicze:
-Koniec świata na wikipedii
-Koniec świata w grach wideo - artykuł (zawiera pewne spoilery)
-Zombie Hunterz autorstwa Pentagrafa (mirror)

:arrow: Wytyczne:
- limit wielkości pracy: 100 MB, ale muzyka w .wav jest niedozwolona,
- maksymalna dozwolona rozdzielczość to 1024x768 (w przypadku aspektu 4:3) lub 1280x720 (w przypadku aspektu 16:9),
- dozwolone programy: KNP, TGF, MMF, GM, Construct, Game Develop, Game Editor, Novelty, Ren'Py, RPG Maker, Stencyl, Unity 3D (wszystkie wersje; brak Twojego edytora? Spytaj!),
- plik gry nie musi być odblokowany,
- główny kod pracy musi być tworzony specjalnie na Bitwę i tylko przez jedną osobę,
- jeśli korzystasz ze starszych edytorów to wszystkie niezbędne biblioteki DLL powinny być dołączone,
- praca musi być zapisana bez instalatora, jako plik wykonywalny (EXE) lub otwieralny w przeglądarce (jak SWF czy HTML5) i powinna być zarchiwizowana.

:arrow: Przewidywane nagrody:
I miejsce:
- 2 tytuły z listy nagród!
- 3000 Punktów Prestiżu!
- przynależność do grupy Bohaterowie (i wyżej)!
- specjalny kolor użytkownika!

II miejsce:
- 1 tytuł z listy nagród!
- 2250 Punktów Prestiżu!

III miejsce:
- 1 tytuł z listy nagród!
- 1500 Punktów Prestiżu!

Dla wszystkich uczestników:
- 750 Punktów Prestiżu!
- Kopia prac na wieczność!

:arrow: Nadsyłanie prac:
Link do pracy należy umieścić w wiadomości w tym temacie do dnia 08.06.14 (niedziela), godziny 23:59. Macie aż 36 dni na wykonanie! Następnie odbędzie się trwające kilka dni głosowanie.
Wiadomość zgłoszeniowa powinna zawierać nazwę pracy.

UWAGA! Tylko pierwszy post się liczy, o ile jury nie zadecyduje inaczej (jedynie specjalne okoliczności).

Do Bitwy, gotowi... START!
Ostatnio zmieniony przez Minty 19-05-2015, 12:51, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
     
wermi 
Major
Depressive Disorder


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Posty: 1015

15748 Prestiż
Wysłany: 03-05-2014, 17:37   

Wezmę udział, bo zależy mi na Wormsach c:
 
     
Sporek 
Bohater
Producent Wody w Proszku


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: być może
Posty: 349

15764 Prestiż
Wysłany: 03-05-2014, 18:13   

No nareszcie coś ciekawego gdzie dobrze się czuje, uwielbiam postapokalipsy :) Ok, to chyba na prawdę nie zrobię gry na pojedynek tylko od razu na bitwę lub dam to co mam tam, bo tutaj fajniejszy temat xD
_________________
 
     
Rexu 
Bohater


Główny edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 206

22306 Prestiż
Wysłany: 03-05-2014, 18:21   

Pytanie: Mogę użyć mojej aktualnej gry z zapowiedzi??
_________________
Communities so toxic i forgot to take my hazmat gear off.
 
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 03-05-2014, 18:26   

Gra musi być tworzona specjalnie na bitwę.

Możesz wykorzystać niektóre elementy ze swoich wcześniejszych produkcji - niektóre grafiki, czy części silnika - ale nie może być wątpliwości że praca na bitwę jest czymś zupełnie osobnym, tworzonym wyłącznie na tę okoliczność.
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Sasiacz 
Plutonowy


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: być może
Posty: 77

6603 Prestiż
Wysłany: 04-05-2014, 17:51   

Fajny temat :P . Zobaczę może coś zrobię tym bardziej że są całkiem fajne nagrody.
 
 
     
duur 
Starszy sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: nie
Posty: 178

19 Prestiż
Wysłany: 04-05-2014, 22:38   

mam przeczucie, że ten temat już na jakiejś bitwie klikowej był... może na innym forum typu CP? w każdym razie - pospolity i wymaga wysiłku, by wyskoczyć poza utarte schematy :--) powodzenia z twórczością życzę! i nie odkładajcie roboty na ostatnią chwilę... małymi kroczkami, dzień po dniu aż do celu. bym nawet zrobił grę... ale nie mam na to pieniędzy!
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 04-05-2014, 22:57   

Możliwe że kiedyś był. Wbrew pozorom nie pamiętam wszystkich :P choć *staramy się* nie powtarzać :)
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Vader 
Chorąży
Nastoletni emeryt


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: być może
Posty: 342

3177 Prestiż
Wysłany: 06-05-2014, 16:46   

Biorę udział.
 
     
delgado88a 
Dezerter


Główny edytor: Construct
Pojedynki: tak
Posty: 87

6038 Prestiż
Wysłany: 06-05-2014, 19:05   

Wchodzę to moj temat

Czy wystarczy jesli podeslę link do gry tu na forum?
Bede pracował w Construct 2 ??
_________________
www.facebook.com/IndependentGamedeveloper

www.rtypegear.pl
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 06-05-2014, 20:11   

delgado88a napisał/a:
Czy wystarczy jesli podeslę link do gry tu na forum?

Tak, podesłanie linka do gry jest wystarczające - zawsze tak było.
Sugerujemy żeby raczej była zarchiwizowana (zip/rar/7z...), nawet jeśli jest typem gry którą można bez problemu wstawić na stronę - czy to we flashu czy html5 (można wtedy dać dwa linki).
delgado88a napisał/a:
Bede pracował w Construct 2 ??

Nie mam informacji na temat tego w czym będziesz pracował :P jeśli pytasz czy Construct 2 jest dozwolony to tak, jest - lista na górze z dopiskiem wszystkie wersje.
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
delgado88a 
Dezerter


Główny edytor: Construct
Pojedynki: tak
Posty: 87

6038 Prestiż
Wysłany: 06-05-2014, 21:25   

@Fadex osobiście wolął bym zrobic grę dla wersji przegladarkowej bez plikow exe
_________________
www.facebook.com/IndependentGamedeveloper

www.rtypegear.pl
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 06-05-2014, 21:27   

I nikt tego nie zabrania, sugerowałem tylko umieszczenie jej również w archiwum. Wersji przeglądarkowej, niekoniecznie exe.
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
needplayboyed 
Kapral


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: nie
Posty: 24

411 Prestiż
Wysłany: 06-05-2014, 22:28   

A wezmę udział. Co mi szkodzi :D

[ Dodano: 07-05-2014, 19:53 ]
Mam takie pytanie... Czy fabuła w grze musi być wykwitnie rozbudowana ?
_________________
;)
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 07-05-2014, 22:16   

Nie, nie musi. Powiedziałbym raczej że poprzednia bitwa była wyjątkowa pod tym względem.

Chodzi po prostu o to żeby gra była zgodna z tematem, fabuły może nie być nawet wcale ;)
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group