[Bitwa NB] 36 |
Autor |
Wiadomość |
Rexu
Bohater
 
Główny edytor: 
Pojedynki: być może
Posty: 206
22306 Prestiż
|
Wysłany: 04-10-2014, 12:40
|
|
|
Czas pokazać Earth Climber -- Gra na 36 bitwę NB.
Opis:
Jako poszukiwacz, wszedłeś w głębiny wulkanu, lecz on, po długowiecznym czasie nieaktywności, zaczął żyć, musisz wydostać się jak najszybciej!
Linki:
Bez pobierania
Windows / Linux + osx |
_________________ Communities so toxic i forgot to take my hazmat gear off. |
|
|
|
 |
Sasiacz
Plutonowy
 
Główny edytor: 
Pojedynki: być może
Posty: 77
6603 Prestiż
|
Wysłany: 05-10-2014, 17:18
|
|
|
Ostatni Kurier
Opis:
Wcielamy się w tytułowego kuriera mającego za zadanie dostarczanie paczki doktorowi w strefie kwarantanny.
Linki:
Ostatni Kurier
(Standardowo pamiętajcie o zainstalowaniu czcionek z folderu fonts!) |
_________________ Więcej na temat moich projektów na stronie:
www.comisframestudio.cba.pl |
|
|
|
 |
wermi
Major Depressive Disorder
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Posty: 1011
15733 Prestiż
|
|
|
|
 |
BulletHead
Bohater
 
Główny edytor: 
Pojedynki: być może
Posty: 35
12825 Prestiż
|
Wysłany: 05-10-2014, 21:23
|
|
|
Tytuł: GLItCHskr
Gatunek: Bullet hell
Autor, kod, grafika, muzyka: BulletHead
Dźwięk: bfxr
Betatesty: Creesee, Jakub Tłuczek
Opis:
Bullet hellowy space shooter. Zawiera spore ilości glitcha. Starałem się stylizować grę na stare gry kartridżowe, wyszło jak wyszło.
W grze przyjdzie nam się zmierzyć z czterema całkiem trudnymi bossami i ogromną ilością pocisków. Kierujemy statkiem kosmicznym z arsenałem broni uproszczonym do minimum i zestawem tarcz regenerujących się co jakiś czas.
Obok walczenia z przeciwnikami próbujemy także uzyskać jak najlepszy wynik poprzez wygranie w jak najszybszym czasie.
Bossowie nie są twoją jedyną przeszkodą...
Sterowanie i reszta w readme, czytać.
Zrzuty ekranu:
http://i.imgur.com/YLARDh8.png
http://i.imgur.com/gXncpkj.png
http://i.imgur.com/bWUlInT.png
Download:
Mediafire (2.83 MB)
Dropbox
Uwagi:
Seizure warning dla epileptyków, dużo migających światełek. |
|
|
|
 |
delgado88a
Dezerter
 
Główny edytor: 
Pojedynki: tak
Posty: 87
6038 Prestiż
|
|
|
|
 |
Sporek
Bohater Producent Wody w Proszku
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pojedynki: być może
Posty: 348
15759 Prestiż
|
Wysłany: 05-10-2014, 21:48
|
|
|
grę zaczałem robić już od razu i nie skłamię, że sporo siedziałem nad animacjami i grafikami (mam nadzieje ze to widać xd) jak usłyszałem o konkursie ale przez problemy różne życiowe nie mialem czasu i doslownie dzisiaj i wczoraj konczylem I pełno bugów, nie wyszło jak chciaelm ale nie jest aż tak źle mam nadzieje http://przeklej.org/file/3js7z1/OVERKILL.WOJNA.rar macie |
_________________
 |
|
|
|
 |
duur
Starszy sierżant
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pojedynki: nie
Posty: 178
1622 Prestiż
|
Wysłany: 05-10-2014, 22:36
|
|
|
Tytuł: Bazook Silnia
Gatunek: platformowa / strzelanka / zręcznościowa
Leveldesign, kod, grafika: deerKP
Audio: brak
Betatesty: Jakim, Cootje, Wackyjackie i inni...
Opis:
Gra po części rimejkiem innej gry klikowej, całkowicie własne plansze, nowe rozwinięcia pierwotnej idei... bardziej w kierunku overkill. Zawiera 12 plansz o rosnącym stopniu trudności, easteregga i bonusowy etap.
Sterowanie: info w menu gry.
Zrzuty ekranu:
brak
Download:
Bazook Silnia (jakieś pół megabajta)
Uwagi:
Kłania się stara szkoła, do gry dobrze podejść mając dużo czasu - przechodzić za jednym zamachem do końca :--P
Gra używa fullscreen / 640x480. |
|
|
|
 |
strzelec
Bohater
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pojedynki: być może
Posty: 12
7810 Prestiż
|
Wysłany: 05-10-2014, 23:01
|
|
|
Uff, rzutem na taśmę
Tytuł: Grum
Gatunek: platformowa / zręcznościowa
Kod, gfx, dźwięki: strzelec
Muzyka: Rolemusic (z internetu)
Opis:
Jesteś orkiem który musi się wydostać z lochów złego króla.
Sterowanie: kalwisze kierunkowe i skok (Z lub strzałka w górę, do zmiany po naciśnięciu ESC w trakcie gry)
Zrzuty ekranu: http://i57.tinypic.com/143qjra.jpg
Download:
http://speedy.sh/YqdQj/Grum-by-Strzelec.exe (kliknij w slow download) |
|
|
|
 |
delgado88a
Dezerter
 
Główny edytor: 
Pojedynki: tak
Posty: 87
6038 Prestiż
|
|
|
|
 |
strzelec
Bohater
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pojedynki: być może
Posty: 12
7810 Prestiż
|
Wysłany: 05-10-2014, 23:34
|
|
|
kurde, masz rację! Może Fadex przedłuży bitwę o 2 minuty? |
|
|
|
 |
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
 
Główny edytor: 
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
|
Wysłany: 05-10-2014, 23:38
|
|
|
Nie no już tak długo przedłużałem
Oczywiście że przedłużam o 2 minuty nie można pozbywać się faworyta :]
Tradycyjnie przymykamy oko na niewielkie opóźnienia w wysyłaniu prac, gdyż wiadomo że prawa Murphy'ego na ostatnią chwilę działają. Jeśli dobrze pamiętam to rekordziści siedzieli do trzeciej nad grą i dało się ich jeszcze wepchnąć jeśli nie było większych protestów. |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
 |
delgado88a
Dezerter
 
Główny edytor: 
Pojedynki: tak
Posty: 87
6038 Prestiż
|
|
|
|
 |
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
 
Główny edytor: 
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
|
Wysłany: 06-10-2014, 15:28
|
|
|
Oto oficjalne podsumowanie trzydziestej szóstej Bitwy NukeBoards!
Do udziału zostało zakwalifikowane aż 8 prac, w tym:
Jedna praca została zdyskwalifikowana, mianowicie:
- Worm - Fadex Hell - nie wpisuje się w temat bitwy (żadna ilość Fadexa nie jest overkillem
).
Przed oddaniem głosu należy zapoznać się ze wszystkimi produkcjami. Proszę o pisanie poniżej komentarzy i głosowanie w systemie 3-2-1, tj. 3 punkty na jednego zawodnika, 2 na innego i 1 na następnego. Wszystkie punkty muszą być przydzielone i odbiorca punktów nie może się powtarzać w jednym zestawieniu. Uczestnicy bitwy mogą i muszą głosować na siebie - przyznają sobie automatycznie 3 punkty podchodząc do głosowania, więc mogą rozdać tylko kolejno 2 i 1 punkt. Nie można zrzec się głosu na siebie na rzecz innego autora. Nie można głosować na zdyskwalifikowane prace. Nieregulaminowe głosy nie będą brane pod uwagę.
Najlepiej aby wraz z oddanymi głosami zostawić krótki komentarz skąd taki a nie inny wybór, jednak nie jest to wymagane. Po głosowaniu trwającym kilka dni wyłonimy zwycięzcę.
Jak widać sporo uczestników, więc pora wyłonić najlepszych!
Powodzenia! |
|
|
|
 |
Oskar1101
Sierżant
 
Główny edytor: 
Pojedynki: być może
Skype: 
Posty: 133
928 Prestiż
|
Wysłany: 06-10-2014, 15:44
|
|
|
3 punkty dla gry BulletHeada o nazwie "GLItCHskr". Gra jest świetnie wpasowana w temat "overkill" oraz zadziwiająco dopracowana.
2 punkty dla gry "Grum" do Strzelca. Gra bardzo ładna, humorystyczna i dobrze dopracowana. Niestety gdzieś zatracił się motyw overkilla.
1 punkt dla gry deerKP o nazwie "Bazook Silnia". Gra z pomysłem na siebie, trudna, ale brak audio oraz "overkill" mocno naciągany.
Zaznaczam że wszystkie ocenione gry bardzo mi się podobały. Gry które otrzymały 2 i 1 punkt wcale nie są słabe ale wiadomo że trzeba było jakoś głosy podzielić. |
|
|
|
 |
adrian09_01
Dezerter Babcia Frania
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pojedynki: tak
Posty: 228
3 Prestiż
|
Wysłany: 06-10-2014, 16:41
|
|
|
3 - adrian09_01 "An Espionage Game" - zgodnie z zasadami głosuję na siebie.
2 - BulletHead - "GlitchSkR" - fajny space shooter z 8-bitową grafiką, w który się fajnie grało, choć nie wiedziałem, dlaczego miałem błąd odczytu Overkillem w tym przypadku były tony pocisków ala Touhou. No dobra, ale jeśli Touhou różni się od tej gry tylko brakiem glitcha i tym, że zamiast statków są dziewczynki, to nie zagram. 2 punkty za ładną grafikę, muzykę i ciekawy pomysł.
1 - Sporek - "Overkill Wojna" - Wojna Misia Uszatka z Dziecinną Grafiką: The Game
https://www.youtube.com/watch?v=By4k6hddP4I
Streszczenie gry: W tle leci piosenka z Misia Uszatka "Mówią o mnie - Miś Uszatek", walczymy jakimiś dziwacznymi ludkami w stylu gier Ikikiego, m.i.n dinozaurami, latającymi kobietami (sic!), syrenami, i innymi dziwactwami. Gra jest bardzo zbugowana. Rozumiem że to miał być ten overkill? Punkt za rozbawienie mnie do łez, mimo że Sporek tworzył kiedyś lepsze gry.
byłby 1 - deerKP "Bazook Silnia" - gra napraaaaaaaaaaaaawdę fajna, ale nie ma muzyki i sejwów. Niestety. Poza tym, Sporek strasznie mnie rozbawił. |
|
|
|
 |
|