szkolenie w fusion na skype lub stacjonarne |
Autor |
Wiadomość |
avagames
Starszy szeregowy
Główny edytor:
Posty: 7
86 Prestiż
|
Wysłany: 03-01-2015, 11:42 szkolenie w fusion na skype lub stacjonarne
|
|
|
witam czy jest ktoś z was chętny sprostać nauczenia mnie fusion
posiadam 2,5 developer
nauka od podstaw do bardziej zaawansowanych czynności
pozdrawiam |
|
|
|
|
BROO
Pupogłowy Wizard x-)
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 37 razy Posty: 502
31680 Prestiż
|
Wysłany: 03-01-2015, 12:22
|
|
|
Czy wiesz czego chcesz się nauczyć? Nie jestem chętny na uczenie "wszystkiego", bo takie rzeczy trudno się przekazuje. |
|
|
|
|
avagames
Starszy szeregowy
Główny edytor:
Posty: 7
86 Prestiż
|
Wysłany: 03-01-2015, 12:34
|
|
|
ja jestem z wawy,
a czego bym chciał się naucyć przede wszystkim, podstaw typowych dla gier platformowych
obecnie siedze nad wideotutorialami, z dwa dni mi zejdie aby nie być maksymalnym leszczem do nauki
|
|
|
|
|
Aleks
Moderator Wilczek
Główny edytor:
Skype:
Pomógł: 78 razy Posty: 636
28588 Prestiż
|
Wysłany: 03-01-2015, 12:59
|
|
|
Kliki to nie programowanie, że musisz się uczyć na pamięć metod i wszelkich właściwości.
Tutaj masz takie ułatwienie, że umieszczasz plugin i od razu masz dostępne wszystkie opcje z menu kontekstowego.
Każdy uczył się klików indywidualnie próbując zrobić prostą grę a jak miał z czymś problem to pisał na forum. Jakieś
korepetycje z klików to dziwny pomysł. Najlepsza nauka to rozwiązywanie napotkanych problemów podczas tworzenia,
tutaj logiczne myślenie najwięcej znaczy. |
_________________ ( Przystan Ocalenie | Centaurus | Skrzydlaty Pies | WWF | Nakarm Psiaka ) |
|
|
|
|
Wackyjackie
Bohater Starszy Chorąży Sztabowy Randomu
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 69 razy Posty: 717
36331 Prestiż
|
Wysłany: 03-01-2015, 15:19
|
|
|
A co my z tego będziemy mieli? |
_________________
|
|
|
|
|
avagames
Starszy szeregowy
Główny edytor:
Posty: 7
86 Prestiż
|
Wysłany: 03-01-2015, 16:20
|
|
|
podstawwa to umiejętność dogadania się
jak masz propozycje to na prywatną wiadomosć proszę |
|
|
|
|
gilos99
Sierżant
Główny edytor:
Pojedynki: tak
Pomógł: 2 razy Posty: 104
2371 Prestiż
|
Wysłany: 03-01-2015, 17:08
|
|
|
Ja uczyłem się mmf2 (poprzednika fusiona2.5) z poradników a przede wszystkim próbowałem logicznie myśleć a ułatwiał mi to intuicyjny interfejs. W necie jest dużo poradników po polsku do mmfa2 tgf2 które pewnie sprzydadzą się do f2.5. Miłego szukania! Pozdrawiam. |
_________________
|
|
|
|
|
Kyogi
Starszy sierżant
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 5 razy Posty: 187
2933 Prestiż
|
Wysłany: 04-01-2015, 12:23
|
|
|
Jeśli fusion jest bardzo podobne do MMF2 lub TGF2 to ja chętny XD |
_________________ wracam tu co parę lat |
|
|
|
|
Minty
Stwórczyni omc dr fizyki
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy Posty: 3446
33789 Prestiż
|
Wysłany: 08-01-2015, 14:20
|
|
|
Poszukaj w Google tutoriali nie do Fusion, ale do MMF 1/2 i TGF. Jest ich mnóstwo, a podstawy sąw zasadzie identyczne. TGF korzysta bardziej intensywnie z dodatków i ma spore ograniczenia, za to w Fusion te dodatki są zintegrowane w sam edytor, a ograniczenia sąpomijalne. Znaczy, tutoriale do TGF bez dodatków będąidealne do nauki podstaw. |
|
|
|
|
|