[Przygodowa] Historia Zaginionej Marchewki [RM2k3] |
Autor |
Wiadomość |
CrasheR
Starszy kapral
Główny edytor:
Drugi edytor:
Posty: 50
Prestiż
|
Wysłany: 02-05-2015, 01:16 [Przygodowa] Historia Zaginionej Marchewki [RM2k3]
|
|
|
Z lekkim opóźnieniem, ale udało się ukończyć projekt. Mam nadzieję, że wersja finalna przypadnie wam do gustu. Życzę miłej gry!
Dawno dawno temu w odległej galaktyce...
To chyba nie ta opowieść... Zacznijmy, więc jeszcze raz.
Pewnego dnia główny bohater gry o imieniu Bartek, który jest wegetarianinem wyrusza do miasteczka po codzienną dostawę swoich ukochanych warzyw. Niestety na miejscu okazje się, iż wszystkie warzywa zniknęły i nikt nie wie, co się z nimi stało. Bartek postanawia poruszyć swoje szare komórki, zakłada czapkę detektywa, a następnie wyrusza w drogę za złodziejem warzyw. Czy uda mu się znaleźć odpowiedni dowody i odkryć bandytę?
Jak wiadomo od dawna w majkerze najlepiej sprzedają się przygodówki, gry które opierają się raczej o eksplorowanie terenu, a więc w tym przypadku nie będzie inaczej. Projekt zawiera CustomMenu, które odpalane jest za pomocą klawicza 0 (zero). Pojawiać się będą w nim przedmioty, które do użycia będą potrzebowały uprzedniego przypisania jako przedmiot interaktywny. Dodatkowo w sekcji items znajdziecie każdy przedmiot z dokładnym opisem.
Za wskazówki i rady bardzo dziękuję Sojicie oraz Prekiemu, a Kleo za wytrwałą i krwiożerczą walkę z bugami! Jesteś kochana, bardzo, bardzo dziękuję!
Ukończone:
HZM - Mediafire
HZM - Zippyshare
Gra zawiera wszystkie pliki potrzebne do odpalenia
(w tym RTP 2k3)
|
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez CrasheR 03-05-2015, 17:10, w całości zmieniany 4 razy |
|
|
|
|
Cootje
Legenda
Główny edytor:
Drugi edytor:
Posty: 644
Prestiż
|
Wysłany: 02-05-2015, 01:45
|
|
|
Wow, to jeden z niewielu projektów, który po tak długim czasie został jednak ukończony
[ Dodano: 02-05-2015, 05:20 ]
Niestety utkwiłem na studni... Podnoszę kamienie aby wrzucić je do studni podchodzę do niej i i mam tylko tekst "Powinienem tu wrzucić kamień" czy jakoś w ten deseń. |
_________________ Mój klucz publiczny PGP |
|
|
|
|
CrasheR
Starszy kapral
Główny edytor:
Drugi edytor:
Posty: 50
Prestiż
|
Wysłany: 02-05-2015, 12:30
|
|
|
Cytat: | Projekt zawiera CustomMenu, które odpalane jest za pomocą klawicza 0 (zero). Pojawiać się będą w nim przedmioty, które do użycia będą potrzebowały uprzedniego przypisania jako przedmiot interaktywny. Dodatkowo w sekcji items znajdziecie każdy przedmiot z dokładnym opisem. |
Pierwszy post - opis mechaniki.
Wejdź w menu, ustaw kamień jako przedmiot aktywny i wtedy podejdź do studni. |
_________________
|
|
|
|
|
Cootje
Legenda
Główny edytor:
Drugi edytor:
Posty: 644
Prestiż
|
Wysłany: 02-05-2015, 14:25
|
|
|
Tak to jest jak się nie czyta opisu:P W grze wcześniej szukałem menu i wciskałem co popadnie, ale nie przyszło mi na myśl, że menu może być pod cyfrą 0 Może lepiej ustawić to pod innym klawiszem?
Co do gry to bardzo mi się podoba, dialogi nie są sztuczne jak w niektórych klikowych grach rpg. Jednak nie pchaj za dużo humorystyki na siłę ja osobiście wolę gry z odpowiednim dawkowaniem dowcipów. Bardzo fajnie z prostego pomysłu zrobiłeś grywalną grę, w której dodałeś sporo elementów interaktywnych co jest kolejnym dużym plusem! |
_________________ Mój klucz publiczny PGP |
|
|
|
|
wermi
Major Depressive Disorder
Główny edytor:
Drugi edytor:
Posty: 1015
Prestiż
|
Wysłany: 02-05-2015, 15:17
|
|
|
Cytat: | The file you requested has been blocked for a violation of our Terms of Service. |
Ale mam już ściągnięte to gdzieś, wypowiem się o tym jak zagram. |
|
|
|
|
Cootje
Legenda
Główny edytor:
Drugi edytor:
Posty: 644
Prestiż
|
Wysłany: 02-05-2015, 15:24
|
|
|
Napisz im, że jesteś autorem gry i się pomylili. |
_________________ Mój klucz publiczny PGP |
|
|
|
|
CrasheR
Starszy kapral
Główny edytor:
Drugi edytor:
Posty: 50
Prestiż
|
|
|
|
|
wermi
Major Depressive Disorder
Główny edytor:
Drugi edytor:
Posty: 1015
Prestiż
|
Wysłany: 02-05-2015, 20:06
|
|
|
Oto moja pseudorecenzja, lol.
Pierwsze co mi się rzuciło w oczy to pasek tytułowy gry.
Następne co się rzuciło w oczy (a raczej w uszy) to muzyka w midi. Czuję się jakbym grał w grę adriana. Chociaż w sumie w jego ostatniej grze nie ma midów.
Nieprzyjemnie się to czyta. Dialogi leżą interpunkcyjnie i nieco gramatycznie. Poza tym emotka w co drugim zdaniu, geez. Po co.
Ponieważ trudno mi się wypowiedzieć na temat gameplayu gry w którą grałem 5 minut napiszę tylko to, że jest ciekawsza niż najnowsze pokemony na 3dsa.
Na razie porzucam grę, bo nie wiem jak wejść do studni. |
|
|
|
|
CrasheR
Starszy kapral
Główny edytor:
Drugi edytor:
Posty: 50
Prestiż
|
Wysłany: 03-05-2015, 10:57
|
|
|
Worm napisał/a: | Na razie porzucam grę, bo nie wiem jak wejść do studni. |
Cootje napisał/a: | Niestety utkwiłem na studni... Podnoszę kamienie aby wrzucić je do studni podchodzę do niej i i mam tylko tekst Powinienem tu wrzucić kamień czy jakoś w ten deseń. |
CrasheR napisał/a: | Cytat: | Projekt zawiera CustomMenu, które odpalane jest za pomocą klawicza 0 (zero). Pojawiać się będą w nim przedmioty, które do użycia będą potrzebowały uprzedniego przypisania jako przedmiot interaktywny. Dodatkowo w sekcji items znajdziecie każdy przedmiot z dokładnym opisem. |
Pierwszy post - opis mechaniki.
Wejdź w menu, ustaw kamień jako przedmiot aktywny i wtedy podejdź do studni. |
|
_________________
|
|
|
|
|
Mateusz
Starszy chorąży GT member
Główny edytor:
Posty: 437
Prestiż
|
Wysłany: 03-05-2015, 12:26
|
|
|
CrasheR napisał/a: | Worm napisał/a: | Na razie porzucam grę, bo nie wiem jak wejść do studni. |
Cootje napisał/a: | Niestety utkwiłem na studni... Podnoszę kamienie aby wrzucić je do studni podchodzę do niej i i mam tylko tekst Powinienem tu wrzucić kamień czy jakoś w ten deseń. |
CrasheR napisał/a: | Cytat: | Projekt zawiera CustomMenu, które odpalane jest za pomocą klawicza 0 (zero). Pojawiać się będą w nim przedmioty, które do użycia będą potrzebowały uprzedniego przypisania jako przedmiot interaktywny. Dodatkowo w sekcji items znajdziecie każdy przedmiot z dokładnym opisem. |
Pierwszy post - opis mechaniki.
Wejdź w menu, ustaw kamień jako przedmiot aktywny i wtedy podejdź do studni. |
|
Dosyć powszechne w grach 'niekomercyjnych' że tak to nazwę z tego co zauważyłem jest zniechęcanie się użytkowników do nowych mechanik, a juz w szczególności nikt nie zagląda do instrukcji. O ile hamowanie w wyścgiówce masz pod H a nie pod spacją, a w strzelance strzelasz R zamiast enterem, to nikogo nie będzie to interesowało, że im ładnie na tacy podałeś to w instrukcji
Dobra rada na przyszłość, funkcje gry trzeba stopniowo wprowadzać w grze. Oprócz głównej historii dorobić tutorial, a najlepiej wplątać go w historię. Dla przykładu, 1/4 gry GTA 4 to tak naprawdę tutorial uczący gracza wszystkich nowych mechanik.
Sama gra mnie nie interesuje z tego względu, że nie cierpię gier na rpg makerze. Jakoś mam do niego prywatny uraz. Grafika jest Twoja czy to jakieś gotowe biblioteki? Podoba mi się w każdym razie. I gratuluję wytrwałości w ukończeniu projektu! |
_________________ http://romanx.webd.pl/kli...tle=Mateusz9206 Mój profil na Klikipedii.
|
|
|
|
|
wermi
Major Depressive Disorder
Główny edytor:
Drugi edytor:
Posty: 1015
Prestiż
|
Wysłany: 03-05-2015, 12:30
|
|
|
Kamień wrzuciłem, ale nie wiem co dalej. |
|
|
|
|
CrasheR
Starszy kapral
Główny edytor:
Drugi edytor:
Posty: 50
Prestiż
|
Wysłany: 03-05-2015, 12:58
|
|
|
Mateusz napisał/a: | Dobra rada na przyszłość, funkcje gry trzeba stopniowo wprowadzać w grze. Oprócz głównej historii dorobić tutorial, a najlepiej wplątać go w historię. Dla przykładu, 1/4 gry GTA 4 to tak naprawdę tutorial uczący gracza wszystkich nowych mechanik. |
Tutorial się nie pojawił, gdyż gra kierowana była głównie do ludzi, którzy mają jakąś tam wiedzę o RPG Makerze (forum.ultimateam.pl oraz tsukuru.pl/forum), a sterowanie jest oparte prawie całkowicie o ten program(kilka drobnych zmian). Grafiki to głównie te standardowe dołączone do programu, ale trochę rzeczy też narysowałem i poskładałem sam.
Worm napisał/a: | Kamień wrzuciłem, ale nie wiem co dalej. |
Musisz znaleźć linę. Pochodź po mieście. Chyba nie za często grywasz w gry przygodowe polegające na badaniu terenu
Kilka osób ukończyło już HZM bez mojej pomocy, więc się da.
Jeżeli nadal nie możesz trafić:
|
_________________
|
|
|
|
|
kamiledi15
Kapitan
Główny edytor:
Drugi edytor:
Posty: 846
Prestiż
|
Wysłany: 03-05-2015, 13:22
|
|
|
Miałem jeszcze poprzednie demo, więc grę wczytałem z ostatniego zapisu. Trafiłem do więzienia i chyba miała się zaraz zacząć walka ze strażnikiem, kiedy gra się skończyła komunikatem:
http://i.imgur.com/64nkUyd.jpg
Po czym uległa wyłączeniu. O co tu chodzi? |
_________________ Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
|
|
|
|
|
CrasheR
Starszy kapral
Główny edytor:
Drugi edytor:
Posty: 50
Prestiż
|
Wysłany: 03-05-2015, 13:51
|
|
|
Prawdopodobnie brakujcie ci jakichś kodeków. W tym miejscu powinien odpalić się filmik. |
_________________
|
|
|
|
|
kamiledi15
Kapitan
Główny edytor:
Drugi edytor:
Posty: 846
Prestiż
|
Wysłany: 03-05-2015, 14:04
|
|
|
Możliwe, nie wiem. Wszystkie formaty filmów mi śmigają, więc nie wiem, czego może brakować. |
_________________ Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
|
|
|
|
|
|