NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Logiczna] Naruto Puzzle v 1.0
Autor Wiadomość
Mr Knife 
Bohater

Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: tak
Pomógł: 2 razy
Posty: 266

13819 Prestiż
Wysłany: 05-03-2006, 20:15   [Logiczna] Naruto Puzzle v 1.0

Tytuł: Naruto Puzzle v 1.0

Gatunek: Logiczna

Autor: Mr Knife


Opis:

Oglądaliście kiedyś Naruto?? To takie niezłe anime, wiem sam nie przepadam za mangą, ale jakoś przypadkiem na to trafiłem. I spodobało mi się, jak diabli. Fabuła, humor i klimat, czyli mamy wszystko co potrzebne. Z braku motywu, postanowiłem " nieco " zaczerpnać z tego by wykorzystać je do mojej gry logicznej.

Zasady gry są banalne, mamy pole składające się z 25 kwadracików ( 5 x 5 ), nasze zadanie jest bardzo proste. Dwa różne kolory, musimy zdecydować się na jeden i całą planszę " zapełnić " tym kolorem. Jak to zrobić? Równie prosto, wystarczy wybrać odpowiedni klocek i wcisnąć SPACJE , a kolor zamieni się. Aby nie było jednak zbyt łatwo występuje jedno drobne utrudnienie. Sąsiednie klocki ( te przy ściankach ), również zmienią kolor. Nie muszę chyba mówić, że to skłoni nas do niemałego wysiłku intelektualnego. Pod względem graficznym gra powinna dobrze się prezentować, o ile ktoś nie ma alergi na mange ( ja już się chyba wyleczyłem ). Środowisko 3D, możliwość sterowania kamerą: zoom i kierunki, powinny każdemu umilić grę. Etapów też nie powinno zabraknąć ;) Maszyna losująca zapewni wam ich naprawdę ogromną ilość -> wszystkie możliwości. Zresztą co du dużo piasać, jak już ktoś widział zwiastun to już wie czego się spodziewać.

RUCH I AKCJA

kursory - wiadomo
spacja - zmiana koloru

KAMERA ( klawaitura numeryczna )

-+ - zoom
NUM4,NUM5,NUM2,NUM6 - sterowanie kamerą

MASZYNA LOSUJĄCA ( klawaitura numeryczna )

NUM0 - zmniejszenie liczby zmienianych kostek
./DEL - zwiększenie liczby zmienianych kostek
ENTER - twórz etap

Download: ok. 13MB
Wrzucam! Troche to potrwa, więc macie jeszcze raz zwiastun.

http://mrknife.ovh.org/zwiastun.part1.rar
http://mrknife.ovh.org/zwiastun.part2.rar
http://mrknife.ovh.org/zwiastun.part3.rar

Gra:
http://mrknife.ovh.org/naruto.part01.rar
http://mrknife.ovh.org/naruto.part02.rar
http://mrknife.ovh.org/naruto.part03.rar
http://mrknife.ovh.org/naruto.part04.rar
http://mrknife.ovh.org/naruto.part05.rar
http://mrknife.ovh.org/naruto.part06.rar
http://mrknife.ovh.org/naruto.part07.rar
http://mrknife.ovh.org/naruto.part08.rar
http://mrknife.ovh.org/naruto.part09.rar
http://mrknife.ovh.org/naruto.part10.rar

Wybaczcie za taki " rozrzut ", ale ułatwiło mi to wysyłanie pliku.

PS. http://mrknife.ovh.org/czytaj to!.txt tu macie jeszcze instrukcje, jakimś cudem uciekła mi z archiwum. Wystarczy tylko przekopjować ją do katalogu z grą.
Ostatnio zmieniony przez Mr Knife 05-03-2006, 22:47, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
Kaytek 
Chorąży


Pomógł: 1 raz
Posty: 293

6902 Prestiż
Wysłany: 05-03-2006, 21:24   

Nie można było wrzucić, a potem napisać temat?
_________________
 
 
     
Mr Knife 
Bohater

Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: tak
Pomógł: 2 razy
Posty: 266

13819 Prestiż
Wysłany: 05-03-2006, 22:23   

Nie moja wina, że mi się plik źle wgrał. Już kończyłem wysyłanie, kiedy zaciął się przy 83%, potem znów ruszył, ale i tak cały plik już się nie dograł. Pociełem na 10 części i wysyłam znowu. Sorry, że musicie czekać, ale już myślałem, że za pare minut wgra się.

Filmik był dość rozmazany, więc macie jeszcze screena:



i jeszcze 2:
http://mrknife.ovh.org/menu.png
http://mrknife.ovh.org/1.png
 
     
michal.10 
Starszy sierżant
Club to Death Angel


Główny edytor: MMF
Drugi edytor: MMF2 Dev
Pomógł: 1 raz
Posty: 180

2376 Prestiż
Wysłany: 06-03-2006, 13:57   

Eee...

_________________
"Nić życia jest mieszanym włóknem, dobro i zło przewijają się razem."
"Nie kocha się za, kocha się pomimo, że..."
 
 
     
pepe9donkey 
Bohater
Strup Parzyłapa


Główny edytor: MMF2 Dev
Pomógł: 3 razy
Posty: 216

18099 Prestiż
Wysłany: 06-03-2006, 16:45   

http://www.aateam.boo.pl/gry/naruto.rar

Spakowane w jednym kawałku, z dołączonym plikiem "czytaj to".
_________________
\,,/, (o_O) ,\,,/
 
 
     
Mr Knife 
Bohater

Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: tak
Pomógł: 2 razy
Posty: 266

13819 Prestiż
Wysłany: 06-03-2006, 17:53   

Uff... Pepe dzięki za ratunek . Tyle takich perypetii z żadną grą nie miałem: najpierw scan disk w kilku chwilach ją ładnie naprawia " usuwając ", teraz po zrobieniiu od nowa jeszcze ogromne problemy z wysyłaniem jej na serwer... dobrze, że mam już to za sobą. No to jak Pepe chcesz dostać 500 prestiżu czy 5 dodatkowych artów do następnego Ślimaczka :D za ten szlachetny czyn.

Mile widziany komentarz, bo to dopiero wersja 1.0, a mam w planach jeszcze dodatek tzn. wersje GOLD.
Ostatnio zmieniony przez Mr Knife 06-03-2006, 22:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
pepe9donkey 
Bohater
Strup Parzyłapa


Główny edytor: MMF2 Dev
Pomógł: 3 razy
Posty: 216

18099 Prestiż
Wysłany: 06-03-2006, 18:29   

to ja poproszę 5 artykułów :D .

A co do gry to nie przepadam za logicznymi, ale ta jest nawet ciekawa. Świetnie dobrana muzyka, cudowna oprawa graficzna. To środowisko 3D naprawdę robi duże wrażenie.
_________________
\,,/, (o_O) ,\,,/
 
 
     
msg 
Pupogłowy
~~~~~~~~~~~


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: KNP
Pomógł: 76 razy
Posty: 1389


39920 Prestiż
Wysłany: 06-03-2006, 19:13   

Bardzo fajna gierka. Grafika... wiadomo 3d to super. Tylko to nie jest obrót, tylko przesuwanie. Teraz powiem coś strasznego :P . Są błędy w engine. Grałem dłużej i z przykrością muszę stwiedziś że w końcu zamiast zaznaczać:
=X=
XXX
=X=

zaznaczałem
===
XXX
===

a potem tylko jedno pole:
===
=X=
===
więc znaznaczenie wszystkich klocków na 1 kolor był banalne :D .
Jak już wszystkie zaznaczyłem to nic sie nie stało.


Pomimo prostej sytuacji zostały zaznaczone tylko 3 klocki.

A oto efekty pojedynczego zaznaczania:



Poza tym po naciśnięciu "Pomoc" pojawia się plik tekstowy dwa razy.

Grywalność: 8/10 (bug)
Grafika: 9/10 (ładne menu i ofkorz klocuszki)
Muzyka: 9+/10

Ogół: +8/10
_________________
:razzugly:
 
     
Mr Knife 
Bohater

Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: tak
Pomógł: 2 razy
Posty: 266

13819 Prestiż
Wysłany: 06-03-2006, 20:53   

Do pepe9donkey:

A może jednak 500 prestiżu ;) ( joke )


Do misieksamgame:

Tak ma być, musisz tak kombinować by wszystkie klocki były szarego koloru. Naruto, Sasuke i Sakura pochodzą z wioski Ukrytego Liścia stąd to utrudnienie. Eksperymentuje nad wprowadzeniem kilku postaci, ale 1. Nie znam wszystkich ich ciosów, więc trudno mi przełożyć z tych, które widziałem 2. Wtedy to od postaci będzie zależeć jaki kolor, wiem, iż gra może się zepsuć przez wprowadzenie takich innowacji. Zobaczymy może coś jeszcze z tego będzie ( jakby co to 6 postaci z ciosem specjalnym spokojnie jestem wstanie zrobić ). Jeśli chodzi o to zanikanie zasięgu zmienianych kwadracików to gra specjalnie ci pomaga. Im dłuzej głowisz się nad etapem tym bardziej ci pomaga, że zawsze wygrasz. Dobra to był joke, tak naprawdę to nie zauważyłem by takie coś się działo. Grałem przez ok. 30 min nie wyłączając gry i oprócz losowych mignięć kwadratów nic nie zaobserwowałem. Może to od tego, że ściągniety plik gam, a ten z dysku różni się paroma KB. Chyba coś się zmutowało :lol:
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group