NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
One hour compo [shoutbox edition]

One-hour-compo...
...było fajne tylko dlatego że było spontaniczne.
28%
 28%  [ 4 ]
...nie było fajne w ogóle.
0%
 0%  [ 0 ]
...było fajne ale przydałaby się organizacja i reguły.
14%
 14%  [ 2 ]
...lubię kisiel
57%
 57%  [ 8 ]
Głosowań: 14
Wszystkich Głosów: 14

Autor Wiadomość
Natie 
Bohaterka

Pojedynki: nie
Posty: 380

Prestiż
  Wysłany: 24-01-2016, 19:18   One hour compo [shoutbox edition]

Powiecie że to w sumie niepotrzebny temat, ale czemu właściwie ma zniknąć wraz z historią shouta? Był to chyba jednak miły przerywnik od każdej pierdoły którą w tym czasie robiliście.

Mówię o tych przyzwoitych pierdołach...nie o programowaniu dla korpo, świntuchy!

Zaczęło się od BROO...

"Zrobiłem grę w 15-20 minut".

Opatrzona pięknym profesjonalnym plakatem gra, została pokazana publiczności, która oniemiała z zachwytu!

Znajdź cuda by BROO

I zaczęło się od walki - kto pierwszy znajdzie ciastko. Ale co to? Nagle ktoś rzucił temat - robimy grę 15 minut! Niektórzy podeszli do tego całkiem serio, inni wystartowali z opóźnionym zapłonem a jeszcze inni - zrobili produkcje pół-serio. Ale frekwencja przeszła najśmielsze oczekiwania!
Zasad w zasadzie nie było. Chyba nikt nie wyrobił się [poza Fadexem] w teoretycznych piętnastu minutach, ale przecież liczyła się zabawa prawda?

Gry w większości miały kilka wspólnych cech - chwilową grywalność opatrzoną prostymi niedopatrzeniami i błędami, tajemniczy napis w obiekcie STRING który pierwszy zwycięzca owej gry cytował na shoutboxie i straszące ikony MMF/CF z defaultowym oknem gry.

Nie mam zamiaru oceniać gier. Były to mniej i bardziej chwytliwe pomysły, lub ciekawe code-joke'i. Oto lista uczestników wraz z produkcjami :

Fadex - Klikacz
Link do gry
Przyznam szczerze że kod musiał być bezczelnie zerżnięty od BROO - sugerowałby to ten smutny uśmiech. Ale twórcy tak mają, zżynają od siebie kilometry kodu, a biedny BROO który nad tym siedział kilka godzin, nie został nawet wspomniany w creditsach. W ogóle nie było creditsów. Czyżby Fadex nie miał szacunku nawet do samego siebie?
Gra jednak rekompensuje to prostą i przejrzystą grafiką i może wciągnąć przeciętnego szympansa na długie godziny gry. Przeciętny człowiek zaś przejdzie ją...troszkę szybciej.
Duży minus za monotonną muzyczkę zerżniętą z internetu skomponowaną przez znanego filmowego kompozytora Hansa Christiana Andersena.

Pikor vel duur - 15min
Link do gry
onehourgame - poprawiona wersja 15min
Bardzo wciągająca strzelanka, widać że Pikor postarał się wycisnąć z Cry-engine ile się tylko da. Niestety, straciła na tym fabuła, która odstaje reszty produkcji. Postacie są drętwe i mają wymuszone dialogi, patch "onehourgame" nie wniósł wiele więcej do rozgrywki poza odświeżonymi teksturami.

Halamix2 - 15 minut do zagłady
Link do gry
Kino grozy zaczyna zalewać także rynek gier - mamy tutaj tego ewidentny przykład. Napięcie związane z upływającym czasem potrafi zarysować na naszych twarzach wyraźne żyłki [co to w ogóle za metafora!?]. Gra wbija w fotel i nie pozwala usiedzieć na miejscu. Absolutny hit! Ktoś mógłby się przyczepić że pewne motywy już były - ale są za to w nowej odsłonie!

Wackyjackie - 15minut vel 30minut
Link do gry 15 minut
Link do gry 30 minut
Twórca poszedł o krok dalej niż pozostali. W 30 minut wydał dodatek do gry który zupełnie zmienia jej oblicze! Nadal nie wiadomo o co w niej chodzi ale z nowej perspektywy!
Ale tak naprawdę jest pełna prawdziwej rozrywki. Bohaterem gry jest Johny, który pracując w wielkiej korporacji, wspina się po szczeblach kariery po trupach swoich współpracowników. Gdy dodamy do tego znakomitą narrację duetu Morgan Freeman - Krystyna Czubówna, mamy receptę na hit tej zimy!

Crazy - cos
Link do pierwszej wersji gry
Link do rzekomo poprawionej wersji
Jako że w ostatnim numerze CD-Action, gra została pozytywnie zrecenzowana przez 9kier, nasza redakcja ogłosiła bojkot produkcji i nie przyznamy jej żadnej oceny.
:madugly:

masterjayz - 15minut
Link do gry
Gra jest dowodem na to że nie tylko sir H.P. Lovecraft przelewał swoje sny na papier. Twórca tego cuda postanowił przelać swój najgorszy koszmar na grę komputerową. Gra symuluje trafianie kluczem w dziurkę od klucza lub odblokowywanie telefonu celem oddzwonienia w stanie wskazującym na spożycie...no kubusiów i tym podobnych radioaktywnych napojów skokowych. Przyzwoity twór na starym silniku HL1. Not bad.

Dziękujemy uczestnikom! Jeśli kogoś pominęłam, to znaczy że ma mało fame'u i pasków na dresie. W celu rozdania nagród skontaktujemy się z wami telefonicznie.

https://www.youtube.com/watch?v=vgn1LFNZ-ug

:shrug:


Please. Don't take it serious.
_________________
...
 
     
Halamix2 
Ahegao


Steam:
Posty: 99

Prestiż
Wysłany: 24-01-2016, 19:26   

Hej, ja też wyrobiłem się w 15 minut, ale nie od ogłoszenia, tylko od rozpoczęcia prac z powodu problemów z uruchomieniem tgf2
Ale pomysł bardzo ożywczy, z d... "robimy" i tadam, 7 osób ogarnął szał bitewny
_________________
Mój keybase (GPG w środku)
 
     
msg 
Pupogłowy
~~~~~~~~~~~


Posty: 1411

Prestiż
Wysłany: 24-01-2016, 20:02   

Pomysł z SB wkracza na salony. Chcę zrobić mini-bitwę trwającą krótki czas, z nagrodami rzeczowymi (czy tam kluczami do Steam, jak kto woli). Jakie będą nagrody? Nie wiem, ale na pewno jakieś drobiazgi będą.

Będzie to superszybki konkurs, gdzie nie ma czasu na zwłokę czy nudzenie się. Każda minuta jest na wagę złota:

An Hour And a Bit Indie Game Creating Yawnless Competition (AHA BIG CYC aka ABC)

Najbliższy termin, jaki planuję to:

30 stycznia 2016, 18:00 - 19:09.

Tworzymy grę przez 69 minut na temat, który podam minutę przed rozpoczęciem bitewki w nowym temacie. Po tym czasie macie 5 minut na umieszczenie posta w tamtym temacie z linkiem do waszej gry. Potem głosujemy, jak w normalnej bitwie. Kto ma najwięcej punktów - wygrywa. Żebyście nie ostygnęli (albo żeby każdy miał szanse na udział) takie konkursy mogą być często, ale to głównie zależy od ich popularności.

Słucham waszych komentarzy: czy pomysł jest OK, czy termin jest OK etc. Po poważnym namyśle nie chcę, żeby czas na wykonanie gry był ani trochę dłuższy, żeby nie było tak jak to zwykle jest z bitwami - że prace są super, ale są dwie...
_________________
:razzugly:
 
     
Sporek 
Bohater
Producent Wody w Proszku


Pojedynki: być może
Steam:
Posty: 349

Prestiż
Wysłany: 24-01-2016, 20:06   

Pomysł ok, termin nie wiem bo to zależy od każdego, może by zrobić tak żeby każdy się wpisywał kto może przed bitwą i czy się zgadza, a jak nie to się przeniesie, bitwy chwilowe są trudne do zorganizowania.
_________________
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Posty: 1731

Prestiż
Wysłany: 24-01-2016, 21:20   

Jeśli to ma być weekend, to pasuje mi o prawie każdej godzinie. Data jak najbardziej.
Ogólnie jestem ciekaw, co z tego wyniknie, aczkolwiek sam nie wiem, czy jestem w stanie zrobić grę w godzinę :P
 
     
Sporek 
Bohater
Producent Wody w Proszku


Pojedynki: być może
Steam:
Posty: 349

Prestiż
Wysłany: 24-01-2016, 21:29   

jarlfenrir napisał/a:
Jeśli to ma być weekend, to pasuje mi o prawie każdej godzinie. Data jak najbardziej.
Ogólnie jestem ciekaw, co z tego wyniknie, aczkolwiek sam nie wiem, czy jestem w stanie zrobić grę w godzinę :P

Hehe :D Ja pewnie jestem, ale znając mnie wymyślę takie coś wielkiego, że przedobrzę i nie zrobię xd
_________________
 
     
Neoqueto 
Moderator
Akcelerator


Pojedynki: być może
Skype:
Posty: 537

Prestiż
Wysłany: 24-01-2016, 23:01   

Po ujrzeniu Waszych zmagań z 15-minutowym limitem wziąłem się za robienie gry, tylko jak już miałem ruch, strzelanie, grafiki i ruch jednego przeciwnika, to zorientowałem się, że zostało mi mniej niż 5 minut (19:08?), a tu nic nie dokończone xD. Więc posiedziałem dłużej i to dłużej zamieniło się w parę godzin, chociaż przyznam nieskromnie, że gra była grywalna już po godzinie, a pozostałem 5 czy ileś zajęło mi balansowanie poziomu trudności (który nadal jest daleki od perfekcji, zważywszy na prostotę gry), tworzenie dźwięków, szukanie muzy i ogólne "finishing touches" i "polishing" jak dodawanie shaderów czy tekstów itp. Ale co tam, w sumie trochę rozruszałem kości: https://www.dropbox.com/s...icscum.exe?dl=1
_________________
Jeśli otrzymałeś pomoc - pamiętaj o przyznaniu punktu Pomógł!
 
     
Natie 
Bohaterka

Pojedynki: nie
Posty: 380

Prestiż
Wysłany: 24-01-2016, 23:24   

Neo : chyba mignęła mi ta nazwa na szucie ale nie skojarzyłam że to też Twoja praca, wybacz pominięcie ;p
Super oldskul ale wyłącz tego directa 9 bo jest blurzaste mleko jak nie powiem co ;p
_________________
...
 
     
Neoqueto 
Moderator
Akcelerator


Pojedynki: być może
Skype:
Posty: 537

Prestiż
Wysłany: 24-01-2016, 23:30   

To shader, miało być celowe, ale trochę nie wyszło, bo w sumie rozdzielczość za mała :<
_________________
Jeśli otrzymałeś pomoc - pamiętaj o przyznaniu punktu Pomógł!
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Pojedynki: nie
Steam:
Posty: 1773

Prestiż
Wysłany: 25-01-2016, 05:43   

Najlepsze gry evah.
Cytat:
Jako że w ostatnim numerze CD-Action, gra została pozytywnie zrecenzowana przez 9kier, nasza redakcja ogłosiła bojkot produkcji i nie przyznamy jej żadnej oceny.

:D
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Pojedynki: być może
Steam:
Posty: 3446

Prestiż
Wysłany: 25-01-2016, 09:57   

Bo kto nie lubi kiślu?!
 
     
masterjayz 
Bohater


Pojedynki: być może
Posty: 228

Prestiż
Wysłany: 25-01-2016, 12:08   

Pomysł fajny, na pewno wezmę udział a przynajmniej planuje. Takie mini bitwy to wg mnie super pomysł na utrzymanie twórczej atmosfery! Jak dla mnie to było ekstra i pomysł msg świetny.
Sne, ja nie lubię kiślu :D
 
     
Natie 
Bohaterka

Pojedynki: nie
Posty: 380

Prestiż
Wysłany: 25-01-2016, 12:19   

Jeśli msg nie wycofa się z tego co pisał na shoucie - że przemyślał to co wczoraj pisaliśmy na shoucie i 3 godziny będą idealne, to może wyjść z tego coś całkiem ciekawego, jeśli frekwencja dopisze. :) A sobota wieczór to wydaje mi się bardzo dobry termin. Ja osobiście mam wolne i wezmę udział na 100%.
_________________
...
 
     
Sporek 
Bohater
Producent Wody w Proszku


Pojedynki: być może
Steam:
Posty: 349

Prestiż
Wysłany: 25-01-2016, 13:50   

Crazy napisał/a:
Jeśli msg nie wycofa się z tego co pisał na shoucie - że przemyślał to co wczoraj pisaliśmy na shoucie i 3 godziny będą idealne, to może wyjść z tego coś całkiem ciekawego, jeśli frekwencja dopisze. :) A sobota wieczór to wydaje mi się bardzo dobry termin. Ja osobiście mam wolne i wezmę udział na 100%.

3 to moja ulubiona liczba, jestem za ! w tym czasie można ewrifing.
_________________
 
     
BROO 
Pupogłowy
Wizard x-)


Pojedynki: nie
Posty: 502

Prestiż
Wysłany: 25-01-2016, 13:51   

69 minut proponuję zamienić na 70.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group