NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Pixel Shooter
Autor Wiadomość
Ishimura 
Chorąży


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 11 razy
Posty: 299

4531 Prestiż
  Wysłany: 26-02-2016, 15:14   Pixel Shooter



Tytuł: PIXEL SHOOTER

Gatunek: ARCADE

Autor: ISHIMURA
Grafika: ISHIMURA
Dźwięk: ISHIMURA
Muzyka: BRAK

Opis:
Siemka, zakończyłem prace nad moim drugim projektem i cieszę się że nie wysiadłem w połowie tworzenia. Gra jest mechanicznie ukończona w 100%, lecz nie posiada muzyki i kilku dźwięków, ponieważ dźwiękowiec ze mnie lipny, tak więc przepraszam za jej brak.
Całośc zajęła mi jakieś 4 tygodnie, tak po 3 godz dziennie, w weekendy trochę więcej.

Pixel Shooter to taki arcade, w którym używamy Spacji aby strzelać do przeciwników.
Nie chodzi tutaj jednak o celność, ale o szybkość z jaką strzelamy. Inspirowałem się tutaj pojedynkami rewolwerowców z różniastych westernów, chyba każdy wie o co chodzi.


Wrzucam kilka screenów i trochę je opisze, może to kogoś zainteresuje:

@@@EKRAN POWITALNY @@@



@@@ EQ i miejsce wyboru trybu gry, a także wejście do sklepiku. @@@



TRYBY GRY:

QUICK DUEL - szybki pojedynek do utraty żyć, z losowo dobieranym przeciwnikiem, z poziomem dopasowanym do aktualnych ulepszeń. Oczywiście trzeba się trochę postarać i uważać żeby wygrać. Nagrody za ten tryb obliczane są względem poziomu bohatera i nie mogą przekroczyć jednorazowo 999 dolarów i expa.

SURVIVAL - czyli przetrwanie, zaczynamy od Stage 1 i lecimy coraz wyżej. Na początku może wydawać się łatwo, ale poziom zwiększa się z kolejnymi Stageami. Tryb ten dostępny jest po wbiciu 3 lvla. Łatwo można zarobić sporo golda i expa.

BLACK LIST - tutaj chyba nie muszę tłumaczyć. Mamy 10 typów do pokonania, co jeden to szybszy. Za każdego mamy określoną nagrodę na liście gończym i możemy go pokonać tylko raz. W tym trybie każdy z "bossów" 5 punktów życia zamiast 3. Tryb dostępny od 10 poziomu.


@@@ SKLEPIK Z OUTFITAMI @@@



Tutaj zwykły sklepik, w którym możemy kupić i zmienić outfit naszej postaci.


@@@ SCREEN Z GRY: @@@



Tutaj macie screen z pojedynku. Widać na nim że wygrałem, gdyż miałem niższy czas niż przeciwnik. OBLICZANIE OPÓŹNIENIA DZIAŁA W TEN SPOSÓB ŻE, WASZ CZAS REAKCJI NACIŚNIĘCIA SPACJI JEST DODAWANY DO CAŁKOWITEGO OPÓŹNIENIA JAKIE MACIE NA BRONI CZYLI: AMMO + 0.10 , PISTOLET + 0.15, WASZ CZAS TO + 0.20 = 0,45s CZYLI TO CO SIĘ POKAŻE NA LICZNIKU.

PERFECT SHOT: - moment w którym wasz czas reakcji jest mniejszy niż 0.10s, a animacja zegara prawie nie zdąży się zmienić. Wtedy macie takie złoty napis PERFECT SHOT. Jest on niezależny od opóźnienia broni, brana jest pod uwagę tylko szybkość reakcji na Spacji.

@@@ EKRAN POSUMOWUJĄCY @@@



Tutaj mamy pokazane jakie nagrody dostaliśmy i ile jeszcze brakuje na expa do kolejnego poziomu.

@@@ BOSS FIGHT @@@



Screen z pojedynku z czarnej listy, bodajże pierwszy boss którego musimy pokonać. Tak jak widać ma 5 punktów życia, a plansza jest w czerwonych kolorach. W normalnych pojedynkach plansze są 3 i losują się na początku każdej klatki.


PODSUMOWANIE

Mam nadzieję, że zainteresowałem was grą, zapraszam do zagrania. Tym razem podrzucam wam link do GameJolt gdzie można ściągnąś wersję 1.0, ponieważ na jakichś
dupnych hostach usuwają pliki i trzeba pliki refreshować. A no i sobie trochę statsów nabije ;) Pozdrówka.


Download:(GAMEJOLT)

http://gamejolt.com/games/pixel-shooter/128900
 
     
Neoqueto 
Moderator
Akcelerator


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 60 razy
Posty: 537

7976 Prestiż
Wysłany: 26-02-2016, 15:27   

Zrób update i dodaj utwór GOTO80 - Bullcactus!
_________________
Jeśli otrzymałeś pomoc - pamiętaj o przyznaniu punktu Pomógł!
 
     
Ishimura 
Chorąży


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 11 razy
Posty: 299

4531 Prestiż
Wysłany: 26-02-2016, 15:38   

Rozważę tę propozycję, przesłuchałem, brzmi fajnie :)
 
     
GHPL 
Starszy chorąży


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 18 razy
Posty: 386

6075 Prestiż
Wysłany: 26-02-2016, 18:49   

Fajne, dodaj więcej rzeczy i wrzucaj na Steam
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pomógł: 82 razy
Posty: 1731

37283 Prestiż
Wysłany: 26-02-2016, 20:24   

Pograłem dosłownie chwilkę, ale już dwie uwagi:
W grze jest zbyt cicho. Jedyny dźwięk, to odgłos strzału. Przydałoby się dodać choćby dźwięki przy wybieraniu różnych opcji w menu itp.
Denerwuje trochę, że w zasadzie wszystko robi się myszką poza momentami, gdzie każe wcisnąć enter lub spację. Dlaczego nie można całej gry sterować po prostu myszką?
A jak już się upierasz przy pozostawieniu strzału na spacji, to niech inne rzeczy też się pomija spacją, a nie enterem...
 
     
Ishimura 
Chorąży


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 11 razy
Posty: 299

4531 Prestiż
Wysłany: 26-02-2016, 20:33   

Przecież dźwięki w menu są, przy każdym przycisku w eq. Dodam niedługo jakąś muzykę muzykę. Co do sterowania to enter używamy w grze raptem 2 razy reszta to myszka i spacja do strzału. Mi tam nie przeszkadza takie sterowanie
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pomógł: 82 razy
Posty: 1731

37283 Prestiż
Wysłany: 26-02-2016, 20:39   

Faktycznie są odgłosy. Z jakiegoś powodu przy pierwszym uruchomieniu nic nie słyszałem.
Co do sterowania, to zawsze możesz zrobić opcję - w sensie, żeby można było strzelać i spacją i myszką.
Póki co mi w tej grze w ogóle nie idzie - nie mogę pokonać pierwszego przeciwnika, ale próbuję ;)

EDIT:
nie wiem też, czy to tak ma być, ale jak przegram, w ekranie podsumowującym niby pojawia się pewna sumka, którą zarobiłem, ale po wejściu do menu głównego stan mojego konta nadal wynosi zero...
Doświadczenie natomiast wygląda jakby doliczało się prawidłowo.

EDIT2: jeszcze mam pytanie. Skoro mój czas reakcji jest od razu zwiększony o pół sekundy... to czy jest możliwość oddania strzału pół sekundy PRZED czasem? tzn. naciskam spację 0.2 przed czasem, ale ponieważ moje opóźnienie wynosi 0.5, to strzał zostaje oddany prawidłowo, a czas całkowity wynosi 0.3s.
 
     
Ishimura 
Chorąży


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 11 razy
Posty: 299

4531 Prestiż
Wysłany: 26-02-2016, 21:16   

Co do pieniędzy to dość dziwne, u mnie wszystko działa, jeśli exp jak i pięniądze w podsumowaniu nie pokazuje zero, to już w tym podsumowaniu powinieneś mieć swoją sumę na tym liczniku obok woreczka z dolarem. Save zapisuje się do jednego ini, tak więc nie wiem czemu exp się nalicza a pieniądze nie :/

Z tym czasem reakcji chodziło mi o to że twój całkowity czas reakcji, to czas opóźnienia (niedoskonałości broni, jeśli można to tak nazwać) + twój czas reakcji. Nie można wykonać strzału chwilę wcześniej bo to jest już fail. Można powiedzieć że twoim przeciwnicy też mają takie opóźnienie broni, gdyż ich czas reakcji jest obliczany według twoich ulepszeń. Po prostu strzelaj jak najszybciej, kiedy ulepszysz sprzęt na +10 to opóźnienie z nim związane jest równe 0 i wtedy pokazywany jest tylko twoj czas reakcji.
 
     
duur 
Starszy sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: nie
Pomógł: 2 razy
Posty: 178

19 Prestiż
Wysłany: 01-03-2016, 22:17   

masz talent! naprawdę porządna robota! podoba mi się ;--)

moje najlepsze trzy PERFECT SHOOTy: 0,02s... 0,04s... 0,06s

piąty boss już wymagający, w ogóle gra przemyślana, wyważona... grało mi się super, poodhaczałem co się dało - utrzymałeś mnie dłużej nad rozgrywką. ale dojście do 10ego poziomu w którymś momencie było monotonne, jednak z każdą serią przetrwania coraz szybciej.

graficznie powalają postacie, fajne, różnorodne i zabawne, ładne tła, w ogóle dużo staranności, ale te naboje jako życia przez dłuższy czas były dla mnie mylące, ale szło potem się przyzwyczaić, że to "życia". jest jeszcze chyba mały bug, kiedy nie oddam strzału (zaspanie) to pojawia się napis perfect shoot.

to co widzę, pasuje na mobilne platformy :--) i z niecierpliwością czekam na kolejną grę!
 
     
Ishimura 
Chorąży


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 11 razy
Posty: 299

4531 Prestiż
Wysłany: 01-03-2016, 22:31   

Dzięki za miły komentarz. Pracowałem nad grą jakieś 4 tygodnie, tak więc jest trochę niedoszlifowana. Przy następnej mam zamiar wsiąknąć na dłużej, chciałbym coś wydać na Steama.

Co do tego buga z napisem, to rzeczywiście jest, jak zawsze zabrakło 1 warunku :P
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group