PIDŻAMA #2 |
Autor |
Wiadomość |
Herrios
Sierżant
Główny edytor:
Drugi edytor:
Skype:
Posty: 106
5532 Prestiż
|
Wysłany: 28-03-2016, 14:01
|
|
|
1oolec napisał/a: | Niestety nie klikam na co dzień i poświeciłem 15-20 min na stworzenie silnika gry. |
No to co narzekasz jak inni poświęcili na to 3 godziny |
|
|
|
|
Wackyjackie
Bohater Starszy Chorąży Sztabowy Randomu
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 717
36331 Prestiż
|
Wysłany: 28-03-2016, 19:17
|
|
|
3pkt. - Rexu
2pkt. - worm
1pkt. - Natie
potem:
Jarlfenrir,
Malin,
BROO |
_________________
|
|
|
|
|
jarlfenrir
Generał brygady
Główny edytor:
Drugi edytor:
Posty: 1731
37283 Prestiż
|
Wysłany: 28-03-2016, 19:28
|
|
|
1oolec napisał/a: | I tak zjadłem was dizajnem i własnorecznie skomponowanym OST Skomponujcie 3 utwory w godzine ) | Szacun, ja skomponowałem tylko jeden utwór Ale to i tak nieźle jak się weźmie pod uwagę fakt, że zacząłem godzinę później. |
|
|
|
|
1oolec
Kapral
Główny edytor:
Pojedynki: tak
Posty: 37
221 Prestiż
|
Wysłany: 28-03-2016, 19:59
|
|
|
jarlfenrir napisał/a: | 1oolec napisał/a: | I tak zjadłem was dizajnem i własnorecznie skomponowanym OST Skomponujcie 3 utwory w godzine ) | Szacun, ja skomponowałem tylko jeden utwór Ale to i tak nieźle jak się weźmie pod uwagę fakt, że zacząłem godzinę później. |
Muszę poćwiczyć więcej bo silnik to mi najwolniej idzie Tak to jest jak się nie klika pare lat |
_________________ STOLEC STUDIO - gry nie dla lamusów
STOLEC STUDIO - it's not a bug it's a feature
xD
|
|
|
|
|
BROO
Pupogłowy Wizard x-)
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 502
31680 Prestiż
|
Wysłany: 28-03-2016, 20:17
|
|
|
Niestety większość z nas nie robiła na bieżąco (widać było na streamach kasowane i robione od nowa tematy). Przygotuj się lepiej to zrobisz lepsze gry, filozofii tu nie ma EZ-ImageManipManip. |
|
|
|
|
duur
Starszy sierżant
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 178
19 Prestiż
|
Wysłany: 28-03-2016, 20:22
|
|
|
byłem najlepiej przygotowanym z nas wszystkich tutaj. podobnie jak BulletHead byłem skupiony, zamyślony i rozgrzany do walki... ale pomysł mi o dziwo nie zatrybił. więc gamemachinemadespeed OFF. |
|
|
|
|
Sporek
Bohater Producent Wody w Proszku
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 349
15764 Prestiż
|
Wysłany: 29-03-2016, 13:43
|
|
|
3 - Sporek. W pełni zasługuje na 3 punkty, pomysłowa gra, idealnie trzymająca się tematu. Polecam.
2 - Yazir. Mimo, że podróba superhota, to fajnie mi się w to grało.
1 - 1oolec i tu mam problem, bo władca czasu ma fajną grafikę, a gry broo i natie się trzymają tematu na 1 rzut oka, ale gry są obie podobne i nie widzę w nich czegoś co mogłoby mnie przekonać. Neo w sumie ma podobną grę do mojej, tylko, że bez grafiki i trochę na innej zasadzie. W sumie 1oolec ma fajny pomysł i też trzyma się tematu, bo w końcu trzeba łapać skrzynki zanim się rozbiją. W sumie mimo prostoty to i tak oryginalny pomysł, masz jeden punkt ode mnie. |
_________________
|
|
|
|
|
pogromca909
Głupiec
Główny edytor:
Drugi edytor:
Skype:
Posty: 147
1212 Prestiż
|
Wysłany: 29-03-2016, 15:13
|
|
|
Worm 3pkt
Broo 2 pkt
Neo 1 pkt |
_________________
|
|
|
|
|
msg
Pupogłowy ~~~~~~~~~~~
Główny edytor:
Drugi edytor:
Posty: 1411
40082 Prestiż
|
Wysłany: 29-03-2016, 19:33
|
|
|
3 pkt - worm
2 pkt - Natie
1 pkt - masterjayz |
_________________ |
|
|
|
|
Ayth
Podporucznik
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 686
7700 Prestiż
|
Wysłany: 30-03-2016, 22:10
|
|
|
3 - Sporek - te pościgi, te wybuchy
2 - masterjayz - niewiarygodne władanie czasem
1 - 1oolec - niesamowita grywalność |
|
|
|
|
duur
Starszy sierżant
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 178
19 Prestiż
|
Wysłany: 30-03-2016, 23:13
|
|
|
3pkt - BROO - za ten niesamowity nick (powinna być z automatu dziesiątka)
2pkt - BROO - trzy punkciki to za mało jak na taki geniusz! na wszelki wypadek dodam i te punkty...
1pkt - BROO - bo zrobił grę, której miał nie robić. punkt za strategiczny zabieg, co mnie w pole wyprowadził. |
|
|
|
|
masterjayz
Bohater
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 228
10209 Prestiż
|
Wysłany: 31-03-2016, 17:32
|
|
|
3 pkt - masterjayz - geniusz tej pidżamy, nie da się zaprzeczyć!
2 pkt - BROO - sztuka sama w sobie, niby proste, banalne, a jednak zaskakuje na każdym kroku!
1 pkt - Rexu/Yazir - przyjemnie się gra, niczym w pierwowzór
Fajna ta pidżama była, szkoda, ze źle czasem zarządzałem i mogłem coś zaplanować a nie zerwać się do edytora i zacząć tworzyć od tak xD
Fajne prace były, polecam |
|
|
|
|
Cootje
Legenda
Główny edytor:
Drugi edytor:
Posty: 644
18047 Prestiż
|
Wysłany: 31-03-2016, 18:08
|
|
|
No to przegapiłem Zaraz ocenie gierki tylko znajdę paczkę
@Edit:
Stolec - Plus za grafikę, ale minus za unikanie zamiast łapania skrzynek w ogóle NIE WIEM jak zdobywać punkty minus za brak nawiązania do tematu
Herios- Latające aktywy w rytm muzyki, brak możliwości grania za wyjątkiem chodzenia ogólnie próba sklonowania Crypt Of The NecroDancer (Mogłeś tu dobrać skoczniejsze kawałki) Nie widzę nawiązania do tematu plus zero grywalności
Jarfenrir- Pomysł ze sterowaniem innowacyjny, ale ogólnie gra mnie nie porwała no i znów brak nawiązania do tematu
Broo- Raz dwa trzy babajaga patrzy Można w to trochę pograć, ale też szybko się nudzi no i słabe nawiązanie do tematu
Malin- Fajna oprawa graficzna i wykonanie nie wiem czemu znika mi muzyka po restarcie poziomu ale to coś w co można pograć. Niestety gra ma minimalne nawiązanie do tematu
Natie- Na pierwszy rzut oka to zręcznościowy saper! Na to ludzie czekali od czasów win3.11 Podobne do gry Broo, ale obie bardziej pasowałyby do tematu "Na ślepo", a nie w oka mgnieniu
Neoqueto- Brak muzyki i słaby układ sterowania dobija, gra przypominająca guitar hero nie wgryzająca się w temat
Sporek- Pomysłowe, ale nie na temat chyba każda Twoja gra opiera się na podobnym silniku od czasów 20game event
Władcza czasu - Fajnie się zapowiadało, ale skończyło się tak jak sam to podsumowałeś
Worm - Fajna gierka logiczna z niby innowacyjnym sterowaniem, ale i tak wychodzi na ruch w 4 kierunkach no i nie widzę tu za dużo powiązania z tematem
Malin - 3pk
Worm - 2pk
Broo - 1pk |
_________________ Mój klucz publiczny PGP |
Ostatnio zmieniony przez Cootje 01-04-2016, 01:50, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
kamiledi15
Kapitan
Główny edytor:
Drugi edytor:
Posty: 846
8524 Prestiż
|
Wysłany: 01-04-2016, 00:25
|
|
|
Cytat: | i tak wychodzi na ruch w 4 kierunkach |
Można też chodzić po skosie, dojechać powoli do krawędzi i wtedy puścić strzałkę skośną, ale jest to sporo trudniejsze. |
_________________ Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
|
|
|
|
|
wermi
Major Depressive Disorder
Główny edytor:
Drugi edytor:
Posty: 1015
15748 Prestiż
|
Wysłany: 01-04-2016, 07:21
|
|
|
Cootje napisał/a: | niby innowacyjnym sterowaniem, ale i tak wychodzi na ruch w 4 kierunkach |
No fakt, miałem bardziej rozbudowany pomysł, ale nie było czasu na szlifowanie mechaniki muszę to kiedyś przepisać i rozbudować. |
|
|
|
|
|