NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Zręcznościowa] Shadow Hand
Autor Wiadomość
draq 
Bohater

Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2 Dev
Pomógł: 1 raz
Posty: 123

13916 Prestiż
Wysłany: 19-04-2016, 19:22   [Zręcznościowa] Shadow Hand

Tytuł: Shadow Hand

Gatunek: Zręcznościowa

Autor: Mateusz Dragwa

Opis:
Wciel się w cień ręki, pokonuj przeszkody i pobijaj rekordy! Gra Zawiera 3 tryby:
Survival - 4 życia, nieograniczony czas.
Free Mode - Nielimitowane życia, ograniczony czas.
Level mode - Gotowe plansze.


Zrzuty ekranu:




https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be


Download:
http://ludumdare.com/comp...eview&uid=90217
https://dragwa.itch.io/shadowhand

Uwagi:
Gra została stworzona w jeden dzień na Ludum Dare 35, w związku z tym nie zawiera wielu zaplanowanych elementów, takich jak np. królik, rybka, czy kolejne levele. Nowsze wersje będą systematycznie powstawać.
Zachęcam do gry, komentowania i dzielenia się uwagami!
 
     
Ishimura 
Chorąży


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 11 razy
Posty: 299

4531 Prestiż
Wysłany: 19-04-2016, 21:26   

Jak na jeden dzień to spoko, wbilem 27600 dalej już za szybko leci. Z ciekwości zapytam.
Ręcę to sam nagrywałeś na jakiejś ścianie i potem tylko wycinałeś z klatek? Czy może narysowane? Wyglądają ładnie :P Choć ten palec wskazujący podczas skoku potrafi czasami skusić nam życie.

40600 :P
 
     
draq 
Bohater

Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2 Dev
Pomógł: 1 raz
Posty: 123

13916 Prestiż
Wysłany: 20-04-2016, 01:40   

Tak, nagrywałem ręce na ścianie.
Ishimura napisał/a:
Choć ten palec wskazujący podczas skoku potrafi czasami skusić nam życie.

Co masz dokładnie na myśli? Kolizje są z detektorem a nie grafiką ręki. Jeżeli coś jest mocno irytujące i psuje zabawę to napiszcie.
Ishimura napisał/a:
40600

Gratuluję wyniku, po 60 000 zaczyna się jazda bo już obraz jest tak rozmazany, że ciężko jest rozróżnić kiedy skoczyć a kiedy przywalić. W pierwotnym zamyśle rozmazanie było adekwatne do życia, im było go mniej tym cień mniej wyraźny. Zastanawiam się czy nie był to lepszy pomysł, bo algorytm generowania przeszkód jest w tej wersji tak ubogi, że raczej nikt do tego momentu nie będzie chciał dojść.
 
     
masterjayz 
Bohater


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: być może
Pomógł: 6 razy
Posty: 228

10209 Prestiż
Wysłany: 22-04-2016, 17:45   

Ładnie wyglądająca gra! :D
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group