[Zręcznościowa] Dark Dungeon of Souls III |
Autor |
Wiadomość |
masterjayz
Bohater
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Pomógł: 6 razy Posty: 228
10209 Prestiż
|
Wysłany: 18-06-2016, 12:05 [Zręcznościowa] Dark Dungeon of Souls III
|
|
|
Tytuł: Dark Dungeon of Souls III
Gatunek: Zręcznościowa, platformowa i minimalna wartość RPG
Autor: No ja czyli MasterjayZ lub AdamAk2K
Opis:
Na pewno większość kojarzy grę Dark Souls III. Ale poza tytułem ta gra nie ma za dużo wspólnego z moją grą :D
Gra Dark Dungeon of Souls III będzie bardzo prosta pod względem technicznym, ale wymagająca pod względem gameplay'u, a przynajmniej zakładam, że tak będzie. Sterowanie będzie, a w zasadzie jest intuicyjne. Jedna ręka na WASD i spację a druga na myszkę. Myszą atakujemy (kusza albo miecz), celujemy i bronimy się tarczą, a WASD'em chodzimy, skaczemy, kryjemy się i dokonujemy sekretnych zabójstw.
System sekretnych zabójstw działa sprawnie i polega na tym, że kryjemy się w skrytce (na podanym screenie jest to zielony krzew) i gdy przeciwnik jest w pobliżu to dusimy go wciskając "S". Trzeba też sobie zdać sprawę z tego, że nie wszędzie te ukrytki będą dostępne, można też się zabawić w swojego rodzaju assassina i po prostu omijać przeciwników za pomocą tych skrytek ale to zależy od gracza, każdy ma swój sposób gry.
W grze dodałem też takie jakby znajdźki w postaci ulów pszczół, które po strąceniu za pomocą kuszy spadają i wydobywają z siebie dodatkowe punkty. Są dwa typy przeciwników (na obecną chwilę): nietoperz i wojownik. Nietoperz to taka bardziej wkurzająca postać, bo albo musimy podejść obok niego (będąc pod nim) albo strzelić w niego z kuszy, żeby go przywołać i móc z nim walczyć. Możemy bronić się tarczą przed jego atakami a on może bronić się przed nami. Najlepszą metodą na jego zabicie jest walka kuszą na dystans. Wojownik jest ciekawszy jeśli chodzi o walkę. Jest bardzo wytrzymały, posiada tarczę i miecz, których używa w zwarciu. Walka z nim trwa dłużej, a zadawane przez niego obrażenia są większe. Najskuteczniejsza metoda to sekretne zabójstwo, jednak po pierwsze - nie zawsze jest jak to zrobić bo może nie być skrytki a po drugie - gdy w pobliżu jest drugi wojownik to zacznie nas atakować (ale dopiero, gdy do nas podejdzie).
Na razie to wszystko o tym projekcie. Być może w przyszłości, zanim go skończę napiszę coś jeszcze. :)
Zrzuty ekranu:
http://imgur.com/3dqBzMQ
Uwagi:
Mam taką ciekawostkę, że skrót tej gry to DDoS. Przed chwilą zdałem sobie z tego sprawę. |
|
|
|
|
Cootje
Legenda
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomógł: 35 razy Posty: 644
18047 Prestiż
|
Wysłany: 18-06-2016, 19:51
|
|
|
Część 3? Bawisz się w George Lucasa i zaczynasz od końca? |
_________________ Mój klucz publiczny PGP |
|
|
|
|
masterjayz
Bohater
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Pomógł: 6 razy Posty: 228
10209 Prestiż
|
Wysłany: 19-06-2016, 12:30
|
|
|
Nie, 3 to część tytułu.
[ Dodano: 22-06-2016, 10:28 ]
Kolejny wpis, kolejna nowość!
Dzisiaj do gry dodałem skrzydła. Będą dostępne do kupienia za punkty, które zdobędziemy pokonując przeciwników i zbierając znajdźki. Dzięki skrzydłom dostaniemy się w miejsca, gdzie normalnie nie mielibyśmy dostępu. Tak prezentują się w grze:
|
|
|
|
|
Cootje
Legenda
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomógł: 35 razy Posty: 644
18047 Prestiż
|
Wysłany: 22-06-2016, 12:57
|
|
|
To znaczy, że następna część będzie się nazywać: Dark Dungeon of Souls III 2? |
_________________ Mój klucz publiczny PGP |
|
|
|
|
msg
Pupogłowy ~~~~~~~~~~~
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomógł: 76 razy Posty: 1411
40082 Prestiż
|
Wysłany: 22-06-2016, 13:39
|
|
|
Cootje napisał/a: | To znaczy, że następna część będzie się nazywać: Dark Dungeon of Souls III 2? |
Prędzej Dark Dungeon of Souls IIII.
Albo Dark Dungeon of Souls: Artorias of the Abacus. |
_________________ |
|
|
|
|
Cootje
Legenda
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomógł: 35 razy Posty: 644
18047 Prestiż
|
Wysłany: 22-06-2016, 18:05
|
|
|
Raczej Dark Dungeon of Souls III: Artorias of the Abacus. Pamiętaj, że III to integralna część nazwy i nie można jej zwiększać dlatego dałem 2! No chyba, że będzie tak: Dark Dungeon of Souls III II |
_________________ Mój klucz publiczny PGP |
|
|
|
|
masterjayz
Bohater
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Pomógł: 6 razy Posty: 228
10209 Prestiż
|
Wysłany: 22-06-2016, 21:30
|
|
|
No ale wiecie, drugiej części nie będzie |
|
|
|
|
kamiledi15
Kapitan
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomógł: 8 razy Posty: 846
8524 Prestiż
|
Wysłany: 23-06-2016, 09:40
|
|
|
Odnośnie grafiki - przydałoby się zrobić kilka rodzajów krzaczków, bo jak stoją obok siebie, to rzuca się w oczy, że to ten sam obiekt. Podobnie z ogniem. No i te ostre przejście z żółtego podłoża do ciemnego też bije po oczach, może chociaż dodaj tam jakieś rozmycie. Reszta może nie jest szczytem techniki, ale wygląda nieźle.
Ciekaw jestem, jak będzie wyglądała walka wręcz, bo nic o niej nie napisałeś poza tym, że walczy się myszą (jakkolwiek dziwnie by to nie brzmiało).
Mam nadzieję, że te nietoperze nie będą tak wnerwiające, jak w starej dosowej grze Alladyn - szczerze ich nienawidziłem
Trochę sobie nie wyobrażam rycerza skradającego się w ciężkiej zbroi, która chyba jest dość hałaśliwa (tak się domyślam, bo nigdy nie chodziłem w zbroi), ale połączenie skradanki z takimi klimatami to chyba coś nowego. |
_________________ Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
|
|
|
|
|
|