NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Randomrambler
Autor Wiadomość
Rexu 
Bohater


Główny edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomógł: 1 raz
Posty: 206

22306 Prestiż
  Wysłany: 09-08-2016, 18:22   Randomrambler

Tytuł: Randomrambler

Gatunek: Multiplayer arcade shooter

Autor: Rexu
Grafika: Rexu
Dźwięk: Brak
Muzyka: Brak

Opis:
Mała gierka zrobiona w parę dni.

Zrzuty ekranu:
http://imgur.com/a/2xg5e

Download:
https://yazir.itch.io/randomrambler?secret=gK4PpKC7VK5R4VNxaknQ3S1XCSw

Uwagi:
Pierwsze połączenie jest zawsze hostem, pokój jest jeden. Jeśli host chcę grać, musi otworzyć nową kartę i nie może zamknąć karty hosta. Nikt nie może zostać hostem do momentu wyjścia aktualnego hosta.
Constructowy multiplayer ma problem z NAT'em, więc jeżeli połącznie nie działa, najlepiej, żeby grę zahostował ktoś inny.

Broń jest jedna i to słabo zrobiona - łuk. Na górze po prawej jest tabela sortowana wg. wyniku (zabójstwa*2-śmierci).

Jeżeli ktoś chciałby w więcej osób pograć, można by się umówić na którąś godzinę.
_________________
Communities so toxic i forgot to take my hazmat gear off.
Ostatnio zmieniony przez Minty 06-02-2018, 17:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
DFSTR 
Dezerter


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: tak
Pomógł: 1 raz
Posty: 177

308 Prestiż
Wysłany: 09-08-2016, 19:01   

Jakaś instrukcja, cokolwiek? Bo tylko widzę przycisk.

[ Dodano: 09-08-2016, 20:02 ]
Połączyłem się chyba sam ze sobą.

[ Dodano: 09-08-2016, 20:03 ]
Strzały dziwnie zatrzymują się na ścianach.

[ Dodano: 09-08-2016, 20:07 ]
Po zamknięciu hosta wyświetla komunikat "not in the room", ale nie wyrzuca z serwera.

[ Dodano: 09-08-2016, 20:07 ]
Zauważyłem że każdy ma inny kolor głowy, to nawet fajne.

[ Dodano: 09-08-2016, 20:09 ]
Nawet fajna gierka, jeżeli ktoś już założył host można spokojnie dołączyć nie martwiąc się, a jak nie to ktoś założy. W sumie ten host zbytnio nic nie daje.
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pomógł: 82 razy
Posty: 1732

37281 Prestiż
Wysłany: 09-08-2016, 21:28   

Ja widzę tylko napis, że jest jeden gracz. Nie da się grać, jak się jest samemu?
 
     
Rexu 
Bohater


Główny edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomógł: 1 raz
Posty: 206

22306 Prestiż
Wysłany: 09-08-2016, 22:25   

Zartek, pierwszy gracz w pokoju to host, a host nie jest połączeniem grywalnym, tylko on jest pewnego rodzaju serwerem.

jarlfenrir, jeden peer osnacza jedno połączenie, które jest hostem. Otwórz jeszcze jedną lub więcej kart, żeby można było "grać" samemu lub z kimś, jeśli dołączy.
_________________
Communities so toxic i forgot to take my hazmat gear off.
 
 
     
DFSTR 
Dezerter


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: tak
Pomógł: 1 raz
Posty: 177

308 Prestiż
Wysłany: 10-08-2016, 09:25   

Akurat projekt gry jest dość interesujący, nie widziałem jeszcze takiej gry multiplayer w widoku 2,5D.
Tylko nie podoba mi się fakt, że na start gry widać białe menu główne. Ja bym trochę tę produkcję ulepszył dodając bronie co się regenerują co jakiś czas na ziemi i parę map.
 
     
Rexu 
Bohater


Główny edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomógł: 1 raz
Posty: 206

22306 Prestiż
Wysłany: 10-08-2016, 13:02   

Da się zrobić. Poświęcę jeszcze trochę czasu, ale nie za wiele, bo mam główny projekt.
_________________
Communities so toxic i forgot to take my hazmat gear off.
 
 
     
DFSTR 
Dezerter


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: tak
Pomógł: 1 raz
Posty: 177

308 Prestiż
Wysłany: 10-08-2016, 13:11   

Ta gra ma wielki potencjał. Dodałbym ją nawet jako minigra do jakiejś gry.
 
     
Rexu 
Bohater


Główny edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomógł: 1 raz
Posty: 206

22306 Prestiż
Wysłany: 10-08-2016, 13:15   

"Nawet"? Nie brzmi zachęcająco. Dzisiaj popracuję, dodam kilka nowych broni i może map.
_________________
Communities so toxic i forgot to take my hazmat gear off.
 
 
     
DFSTR 
Dezerter


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: tak
Pomógł: 1 raz
Posty: 177

308 Prestiż
Wysłany: 10-08-2016, 13:46   

Gra na pewno zasługuje na więcej, niż obecnie oferuje.
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pomógł: 82 razy
Posty: 1732

37281 Prestiż
Wysłany: 10-08-2016, 17:15   

No cóż... mogę otworzyć nawet kilka kart i w żadnej nie ma żadnej gry. Po prostu żółte tło i jakieś żółtopomarańczowe prostokąty wszędzie.
 
     
DFSTR 
Dezerter


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: tak
Pomógł: 1 raz
Posty: 177

308 Prestiż
Wysłany: 10-08-2016, 17:51   

Dlaczego czasami jak idę to tak jakby coś nie pozwala mi przejść? poza tym natrafiłem na chyba bug że jak się prze do przodu na bloku to wypycha i daję mega szybkość.

[ Dodano: 10-08-2016, 19:08 ]
Czasami po respawn można przenikać przez bloczki. Raz widziałem jak osoba która zgineła nadal strzelała. Raz zaciąłem się na skrzyżowaniu bloczków.
 
     
Rexu 
Bohater


Główny edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomógł: 1 raz
Posty: 206

22306 Prestiż
Wysłany: 10-08-2016, 18:19   

Wiem, jest problem z synchronizacją a dokładniej z interpolacją. Byłem i grałem z Tobą, bo akurat testowałem nową broń :P .
_________________
Communities so toxic i forgot to take my hazmat gear off.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group