NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[gra bitewna] Strategy Strike - tytuł roboczy
Autor Wiadomość
Kaytek 
Chorąży


Pomógł: 1 raz
Posty: 293

6902 Prestiż
Wysłany: 17-03-2006, 21:20   [gra bitewna] Strategy Strike - tytuł roboczy

Mam pomysł/plan( póki co plan, ponieważ jeszcze nic oprócz kilku opisów i notatek nie zrobiłem).

Otóż mamy do czynienia ze strategią turową (prawdopodobnie dla dwóch graczy via sieć), będącą połączeniem szachów, tworzenia planów bitewnych i kości/innych gier losowych. Mamy mapę podzieloną na kratki, kilka kwadratów o różnych kolorach i jeden ruch na turę. Przypomina to nieco (jeśli chodzi o wygląd) pierwsze Close Combat. Aktualnie stworzyłem 4 grupy jednostek:

Wodne
-łodzie
-łodzie podwodne
-statki zwiadowcze
-lądowniki (duże / dla samolotów i helikopterów)
-lądowniki (małe/ dla helikopterów)

Naziemne
a) ciężkie
-czołgi
-ciężarówki (tylko do transportu lekkich jednostek lądowych)
-rakiety mobilne (głupio brzmi, ale nie wiedziałem jak to nazwać)
-dżipy
b) lekkie
-żołnierz
-operator ciężkiej broni
-mechanik/kierowca

Powietrzne
-helikoptery (atakują podczas ruchu i postoju, ale są wolniejsze i mniej mobilne od samolotów)
-samoloty (atakują tylko podczas ruchu)
-helikoptery/samoloty transportowe
-samoloty zwiadowcze

Obronne
-działko przeciwlotnicze
-bunkry
-pola minowe
-miny podwodne

(Specjalne)
-zostaną ujawnione w grze-

To taki wstępny podział. Zbudowanie danej jednostki wymaga kilku punktów ruchu, a na turę dodawany jest nam tylko jeden. Należy zdecydować, czy np. bardziej opłaca się zrobić 10 helikopterów w krótszym czasie, czy 5 samolotów w dłuższym (którego to czasu możemy nie przetrwać :) ).

Czekam na wasze propozycje jednostek i w ogóle pomysły. Nie widzę żadnych większych przeszkód technicznych (poza połączeniem dwóch graczy), więc stworzenie gry jest kwestią czasu/chęci. W razie, gdybym nie podołał temu zadaniu: przekażę projekt komuś innemu.
 
 
     
Temporal 
Podporucznik
CP user


Główny edytor: GameMaker Studio 2
Pomógł: 1 raz
Posty: 674

334 Prestiż
Wysłany: 17-03-2006, 21:44   

Cytat:
W razie, gdybym nie podołał temu zadaniu: przekażę projekt komuś innemu.

Ten fragment jest najlepszy :lol: . Nic do ciebie nie mam ale to brzmi tak lamersko. Mam pomysł na grę ale może jej nie zrobię ale przekaże projekt komuś innemu i ta osoba za mnie to zrobie :D .
_________________
Tajemnica 4

Soundcloud

msg napisał/a:
Temporal, fakt, jest bardzo wyluzowany. Ale to taki człowiek, który będzie chichotał na pogrzebie własnej matki. A to z kolei albo doskonałe aktorstwo albo bycie przygłupem.
 
     
Kaytek 
Chorąży


Pomógł: 1 raz
Posty: 293

6902 Prestiż
Wysłany: 17-03-2006, 21:51   

Sorry Temp, ale wiesz jak to bywa. Brak chęci/czasu, a szkoda, żeby zaprzepaścić fajny IMO pomysł. :)
_________________
 
 
     
Dominika 
Sierżant


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: KNP
Posty: 121

6568 Prestiż
Wysłany: 17-03-2006, 23:24   

Czy to nie jest wzorowane na grze "Wojna".

Ciekawa ta gierka "Wojna" polecam.
Oprócz kilku notek nie zrobiłeś nic ? Hm... to co tu można komentować tylko notatki
 
 
     
Temporal 
Podporucznik
CP user


Główny edytor: GameMaker Studio 2
Pomógł: 1 raz
Posty: 674

334 Prestiż
Wysłany: 17-03-2006, 23:56   

No pomysł nienajgorszy ale wiadomo jak u klikowców z realizacją. Cóż mogę życzyć tylko powodzenia w projekcie. Wkońcu jeden klikowiec na 100 wydaje swoją zapowiedzianą grę :D .
_________________
Tajemnica 4

Soundcloud

msg napisał/a:
Temporal, fakt, jest bardzo wyluzowany. Ale to taki człowiek, który będzie chichotał na pogrzebie własnej matki. A to z kolei albo doskonałe aktorstwo albo bycie przygłupem.
 
     
k@rgul 
Sierżant

Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 2 razy
Posty: 123

3999 Prestiż
Wysłany: 18-03-2006, 11:50   

KK a w czym robisz ową strategię ??
 
 
     
Kaytek 
Chorąży


Pomógł: 1 raz
Posty: 293

6902 Prestiż
Wysłany: 18-03-2006, 16:43   

W TGFie, myślę, że uda mi się skończyć w przeciągu niecałego miesiąca.
_________________
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group