[gra bitewna] Strategy Strike - tytuł roboczy |
Autor |
Wiadomość |
Kaytek
Chorąży
Pomógł: 1 raz Posty: 293
6902 Prestiż
|
Wysłany: 17-03-2006, 21:20 [gra bitewna] Strategy Strike - tytuł roboczy
|
|
|
Mam pomysł/plan( póki co plan, ponieważ jeszcze nic oprócz kilku opisów i notatek nie zrobiłem).
Otóż mamy do czynienia ze strategią turową (prawdopodobnie dla dwóch graczy via sieć), będącą połączeniem szachów, tworzenia planów bitewnych i kości/innych gier losowych. Mamy mapę podzieloną na kratki, kilka kwadratów o różnych kolorach i jeden ruch na turę. Przypomina to nieco (jeśli chodzi o wygląd) pierwsze Close Combat. Aktualnie stworzyłem 4 grupy jednostek:
Wodne
-łodzie
-łodzie podwodne
-statki zwiadowcze
-lądowniki (duże / dla samolotów i helikopterów)
-lądowniki (małe/ dla helikopterów)
Naziemne
a) ciężkie
-czołgi
-ciężarówki (tylko do transportu lekkich jednostek lądowych)
-rakiety mobilne (głupio brzmi, ale nie wiedziałem jak to nazwać)
-dżipy
b) lekkie
-żołnierz
-operator ciężkiej broni
-mechanik/kierowca
Powietrzne
-helikoptery (atakują podczas ruchu i postoju, ale są wolniejsze i mniej mobilne od samolotów)
-samoloty (atakują tylko podczas ruchu)
-helikoptery/samoloty transportowe
-samoloty zwiadowcze
Obronne
-działko przeciwlotnicze
-bunkry
-pola minowe
-miny podwodne
(Specjalne)
-zostaną ujawnione w grze-
To taki wstępny podział. Zbudowanie danej jednostki wymaga kilku punktów ruchu, a na turę dodawany jest nam tylko jeden. Należy zdecydować, czy np. bardziej opłaca się zrobić 10 helikopterów w krótszym czasie, czy 5 samolotów w dłuższym (którego to czasu możemy nie przetrwać ).
Czekam na wasze propozycje jednostek i w ogóle pomysły. Nie widzę żadnych większych przeszkód technicznych (poza połączeniem dwóch graczy), więc stworzenie gry jest kwestią czasu/chęci. W razie, gdybym nie podołał temu zadaniu: przekażę projekt komuś innemu. |
|
|
|
|
Temporal
Podporucznik CP user
Główny edytor:
Pomógł: 1 raz Posty: 674
334 Prestiż
|
Wysłany: 17-03-2006, 21:44
|
|
|
Cytat: | W razie, gdybym nie podołał temu zadaniu: przekażę projekt komuś innemu. |
Ten fragment jest najlepszy :lol: . Nic do ciebie nie mam ale to brzmi tak lamersko. Mam pomysł na grę ale może jej nie zrobię ale przekaże projekt komuś innemu i ta osoba za mnie to zrobie . |
_________________ Tajemnica 4
Soundcloud
msg napisał/a: | Temporal, fakt, jest bardzo wyluzowany. Ale to taki człowiek, który będzie chichotał na pogrzebie własnej matki. A to z kolei albo doskonałe aktorstwo albo bycie przygłupem. |
|
|
|
|
|
Kaytek
Chorąży
Pomógł: 1 raz Posty: 293
6902 Prestiż
|
Wysłany: 17-03-2006, 21:51
|
|
|
Sorry Temp, ale wiesz jak to bywa. Brak chęci/czasu, a szkoda, żeby zaprzepaścić fajny IMO pomysł. |
_________________
|
|
|
|
|
Dominika
Sierżant
Główny edytor:
Drugi edytor:
Posty: 121
6568 Prestiż
|
Wysłany: 17-03-2006, 23:24
|
|
|
Czy to nie jest wzorowane na grze "Wojna".
Ciekawa ta gierka "Wojna" polecam.
Oprócz kilku notek nie zrobiłeś nic ? Hm... to co tu można komentować tylko notatki |
|
|
|
|
Temporal
Podporucznik CP user
Główny edytor:
Pomógł: 1 raz Posty: 674
334 Prestiż
|
Wysłany: 17-03-2006, 23:56
|
|
|
No pomysł nienajgorszy ale wiadomo jak u klikowców z realizacją. Cóż mogę życzyć tylko powodzenia w projekcie. Wkońcu jeden klikowiec na 100 wydaje swoją zapowiedzianą grę . |
_________________ Tajemnica 4
Soundcloud
msg napisał/a: | Temporal, fakt, jest bardzo wyluzowany. Ale to taki człowiek, który będzie chichotał na pogrzebie własnej matki. A to z kolei albo doskonałe aktorstwo albo bycie przygłupem. |
|
|
|
|
|
k@rgul
Sierżant
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 2 razy Posty: 123
3999 Prestiż
|
Wysłany: 18-03-2006, 11:50
|
|
|
KK a w czym robisz ową strategię ?? |
|
|
|
|
Kaytek
Chorąży
Pomógł: 1 raz Posty: 293
6902 Prestiż
|
Wysłany: 18-03-2006, 16:43
|
|
|
W TGFie, myślę, że uda mi się skończyć w przeciągu niecałego miesiąca. |
_________________
|
|
|
|
|
|