NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Zepsute wejście pod ładowarkę do laptopa
Autor Wiadomość
DFSTR 
Dezerter


Pojedynki: tak
Posty: 177

Prestiż
Wysłany: 08-09-2016, 19:47   Zepsute wejście pod ładowarkę do laptopa

Witam
Mam pewien problem. Robiłem grę na bitwę i zapisując ją do .mfa wszystko było cacy. Tylko że rano właczając laptopa stan baterii był niski. To podłączam ładowarkę i nadal pokazuje mi że stan niski. Póżniej próbując włączyć laptopa okazało się ze jest rozładowany, a ładowarka była cały czas podłączona. Więc okazuje się że wtyczka jest popsuta. Kiedy wyciągając wtyczkę w środku była taka metalowa koncówka, więc zakladam że te gdzieś w środku laptopa się zepsuło. Więc przechodząc do rzeczy, da uratować się jakoś tą grę na bitwę albo podładować laptopa?
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Pojedynki: nie
Steam:
Posty: 1773

Prestiż
Wysłany: 08-09-2016, 19:58   

Możesz oddać laptopa do serwisu. Jeśli ktoś ma podobny model laptopa ze znajomych to możesz go poprosić, by podładował baterię z Twojego laptopa. Możesz wykręcić dysk i podłączyć do innego komputera.
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
GHPL 
Starszy chorąży


Pojedynki: nie
Posty: 386

Prestiż
Wysłany: 08-09-2016, 20:46   

http://forum.komputerswia...-inny-komputer/
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1080391.html
i może to: https://support.microsoft.com/pl-pl/kb/976582
 
     
Neoqueto 
Moderator
Akcelerator


Pojedynki: być może
Skype:
Posty: 537

Prestiż
Wysłany: 09-09-2016, 00:32   

Na pewno gniazdo jest uszkodzone, a nie wtyczka w zasilaczu? Podejdź do komputerowego i spytaj się o kabel do twojego zasilacza (przyjdź z nim).
_________________
Jeśli otrzymałeś pomoc - pamiętaj o przyznaniu punktu Pomógł!
 
     
DFSTR 
Dezerter


Pojedynki: tak
Posty: 177

Prestiż
Wysłany: 09-09-2016, 18:34   

Fadex napisał/a:
Możesz oddać laptopa do serwisu. Jeśli ktoś ma podobny model laptopa ze znajomych to możesz go poprosić, by podładował baterię z Twojego laptopa. Możesz wykręcić dysk i podłączyć do innego komputera.
Nikt nie ma takiego samego laptopa jak ja (w okolicy), a słowo "wykręcić" źle mi się kojarzy.
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Pojedynki: nie
Steam:
Posty: 1773

Prestiż
Wysłany: 09-09-2016, 18:41   

To nie wykręcaj, tylko wyjmij :|
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
DFSTR 
Dezerter


Pojedynki: tak
Posty: 177

Prestiż
Wysłany: 09-09-2016, 18:52   

Fadex napisał/a:
To nie wykręcaj, tylko wyjmij :|
Nie wiem czy powinienem, laptop jest współdzielony.
 
     
msg 
Pupogłowy
~~~~~~~~~~~


Posty: 1411

Prestiż
Wysłany: 09-09-2016, 19:17   

Karikk napisał/a:
Nie wiem czy powinienem, laptop jest współdzielony.

W tej chwili jest bezużyteczny. Przydałby się zdrowy rozsądek w rozwiązywaniu twojego problemu, np. oddanie laptopa do serwisu, zamiast odrzucać wszystkie logiczne propozycje ludzi online. Serwis bez większego wysiłku wyciągnie dysk (chyba, że masz jakiś nowy biedaptop, w którym dysk jest pod klawiaturą) a z większym wysiłkiem wymieni złącze zasilacza.
_________________
:razzugly:
 
     
DFSTR 
Dezerter


Pojedynki: tak
Posty: 177

Prestiż
Wysłany: 09-09-2016, 19:20   

msg napisał/a:
Karikk napisał/a:
Nie wiem czy powinienem, laptop jest współdzielony.

W tej chwili jest bezużyteczny. Przydałby się zdrowy rozsądek w rozwiązywaniu twojego problemu, np. oddanie laptopa do serwisu, zamiast odrzucać wszystkie logiczne propozycje ludzi online. Serwis bez większego wysiłku wyciągnie dysk (chyba, że masz jakiś nowy biedaptop, w którym dysk jest pod klawiaturą) a z większym wysiłkiem wymieni złącze zasilacza.
Laptop był kupiony z jakieś pół roku temu, nie powinna być co najmniej gwarancja? Mój laptop to Lenovo.
 
     
msg 
Pupogłowy
~~~~~~~~~~~


Posty: 1411

Prestiż
Wysłany: 09-09-2016, 19:33   

Karikk napisał/a:
Mój laptop to Lenovo.

To masz przewalone. I tym akcentem temat uważam za zamknięty.
_________________
:razzugly:
 
     
Neoqueto 
Moderator
Akcelerator


Pojedynki: być może
Skype:
Posty: 537

Prestiż
Wysłany: 10-09-2016, 03:02   

Powinna być gwarancja, ale na 99% usterka będzie uznana za uszkodzenie mechaniczne wynikłe z twojej winy, tak więc raczej w twoim wypadku gwarancja straciła ważność. Idź do jakiegoś serwisu laptopów w twoim mieście z dobrymi opiniami, zrobią to w przeciągu tygodnia za 100 - 200 zł albo i taniej.
_________________
Jeśli otrzymałeś pomoc - pamiętaj o przyznaniu punktu Pomógł!
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Pojedynki: nie
Steam:
Posty: 1773

Prestiż
Wysłany: 10-09-2016, 11:10   

Neoqueto napisał/a:
Powinna być gwarancja, ale na 99% usterka będzie uznana za uszkodzenie mechaniczne wynikłe z twojej winy, tak więc raczej w twoim wypadku gwarancja straciła ważność.

To nie znaczy, że nie warto oddawać na gwarancję. Zawsze można oszczędzić te "100-200zl", producent nie zawsze zachowuje się jak małpa. W przypadku lenovo nie liczylbym na wiele, ale to inna kwestia.
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Neoqueto 
Moderator
Akcelerator


Pojedynki: być może
Skype:
Posty: 537

Prestiż
Wysłany: 10-09-2016, 11:33   

Wiesz - tracisz czas na cały proces reklamacji. Wysyłka to 2-3 dni, diagnoza to dwa tygodnie (wg. prawa, ale NIGDY się nie zdarzyło, abym dostał decyzję wcześniej), wysyłka do serwisu, serwis, wysyłka do klienta to zapewne ponad tydzień. Nie do końca zrozumiałem zdanie
Karikk napisał/a:
Kiedy wyciągając wtyczkę w środku była taka metalowa koncówka
więc jeśli bez rozkręcania nie da się poznać, czy cokolwiek jest uszkodzone, to warto oddać na gwarancję, ale jeżeli metalowa końcówka urwała się z gniazda w laptopie, to moim zdaniem reklamacja jest stratą czasu.
_________________
Jeśli otrzymałeś pomoc - pamiętaj o przyznaniu punktu Pomógł!
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Pojedynki: nie
Steam:
Posty: 1773

Prestiż
Wysłany: 10-09-2016, 11:54   

Jak już mówiłem, to zależy od producenta. Wysyłanie na gwarancję nigdy nie jest stratą czasu, jeśli można oszczędzić. Nawet jeśli naprawa okaże się płatna, to mogą ją wykonać w serwisie gwarancyjnym, przez co laptop nie utraci swojej gwarancji jakby coś innego było nie tak.
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
DFSTR 
Dezerter


Pojedynki: tak
Posty: 177

Prestiż
Wysłany: 10-09-2016, 12:17   

Bo papierów nie mam pod ręką, w pudłach pewnie zostały. Jedyne co najważniejsze to moja gra na bitwę, a robiłem ją długo.

[ Dodano: 10-09-2016, 13:21 ]
Bo ja już nie chce być pupogłowym :(
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group