NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
SLENDER
Autor Wiadomość
gilos99 
Sierżant


Główny edytor: GameMaker
Pojedynki: tak
Pomógł: 2 razy
Posty: 104

2371 Prestiż
  Wysłany: 29-10-2016, 16:40   SLENDER

Tytuł: SLENDER
Witam! Ostatnio trochę bawiłem się Game Makerem i wyszło to coś :D
Gatunek: Horror
Autor: gilos99
Grafika: gilos99/internet
Dźwięk: internet
Muzyka: internet

Opis:
Zbierz 8 kartek zanim dopadnie cie Slenderman, tym razem z innej perspektywy.
Fabuły nie ma (i nie będzie) :shrug:
Zrzuty ekranu:



Download:
Slender 1.5.exe


VirusTotal:
WIRUS
Uwagi:
Gra jest praktycznie ukończona muszę ją tylko ostatecznie przetestować i naprawić ewentualne błędy.Sam jeszcze jej nie przeszedłem. Finalne wersja powinna wyjść w poniedziałek.
_________________
Ostatnio zmieniony przez gilos99 16-06-2017, 15:37, w całości zmieniany 6 razy  
 
     
wermi 
Major
Depressive Disorder


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Pomogła: 53 razy
Posty: 1015

15748 Prestiż
Wysłany: 29-10-2016, 18:29   

 
     
gilos99 
Sierżant


Główny edytor: GameMaker
Pojedynki: tak
Pomógł: 2 razy
Posty: 104

2371 Prestiż
Wysłany: 29-10-2016, 18:35   

worm napisał/a:
Obrazek
rzeczywyscie xd nie to miałem na myśli
poprawię
_________________
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pomógł: 82 razy
Posty: 1731

37283 Prestiż
Wysłany: 29-10-2016, 21:16   

Coś za duży ten las. Nie udało mi się znaleźć absolutnie nic po kilku minutach gry.
 
     
gilos99 
Sierżant


Główny edytor: GameMaker
Pojedynki: tak
Pomógł: 2 razy
Posty: 104

2371 Prestiż
Wysłany: 30-10-2016, 06:29   

jarlfenrir napisał/a:
Coś za duży ten las. Nie udało mi się znaleźć absolutnie nic po kilku minutach gry.

Tip: Wystarczy iść po ścieżce
_________________
 
     
kamiledi15 
Kapitan


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 846

8519 Prestiż
Wysłany: 30-10-2016, 16:04   

Ruch postaci jest zbugowany. Szedłem po tej ścieżce półtorej minuty, zanim znalazłem pierwszą kartkę (trochę za długo). Okazało się, że dalsza ścieżka jest zamknięta. Chciałem więc się cofnąć, ale... postać utknęła w przeszkodzie i nie dało się jej już stamtąd wyciągnąć.
Półtorej minuty chodzenia to może nie jest jakoś bardzo długo, ale jednak zdążyło mnie już trochę znudzić. A jak patrzę na komentarz Jarlfenrira, że chodził po lesie parę minut i nic nie znalazł (a po pierwszej kartce chyba trzeba zejść ze ścieżki), to trochę mi się nie chce dalej grać.
Może trochę zagęść tą akcję.
EDIT
Pograłem jeszcze trochę. Po pierwszej kartce zszedłem w dół, tam był Slenderman, więc poszedłem na górę, a tam droga zamknięta, Slenderman mnie złapał, koniec. Nie bardzo wiem, gdzie mam dalej iść.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
gilos99 
Sierżant


Główny edytor: GameMaker
Pojedynki: tak
Pomógł: 2 razy
Posty: 104

2371 Prestiż
Wysłany: 31-10-2016, 07:41   

Grał ktoś kiedyś w normalnego slendera? Tam też nie wiadomo było gdzie iść. Fakt las zrobiłem duży to trochę błąd.
@EDIT
Może wam to ułatwi rozgrywkę:

@EDIT
Nowy download:
Slender 1.1.exe

@EDIT Kolejny Update:
-Poprawiłem kolizje, gracz nie przykleja się do ściany
Slender 1.2.exe
_________________
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pomógł: 82 razy
Posty: 1731

37283 Prestiż
Wysłany: 31-10-2016, 12:35   

gilos99 napisał/a:
Grał ktoś kiedyś w normalnego slendera? Tam też nie wiadomo było gdzie iść.

Próbowałem grać I również po jakimś czasie się zniechęciłem. Nie znalazłem ani jednej karteczki (ani nawet slendera).
To, że ktoś nie najlepiej zaprojektował swoją grę, nie znaczy, że trzeba to powtarzać ;)
 
     
Kyogi 
Starszy sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 5 razy
Posty: 187

2933 Prestiż
Wysłany: 01-11-2016, 02:04   

Grałem ponad 4 minuty i nic się nie stało, poza znalezieniem kartki. Gra powinna się nazywać "Game without Slender"
_________________
wracam tu co parę lat
 
     
kamiledi15 
Kapitan


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 846

8519 Prestiż
Wysłany: 01-11-2016, 13:23   

Zebrałem 3 kartki i ziewałem z nudów, a tu nagle mega głośny dźwięk i goni mnie Slender. Jak już zacznie nas gonić, to niewiele można zrobić, niby jesteśmy od niego minimalnie szybsi, ale nie da się już przed nim uciec. Pauzy też nie ma i po chwili kręciłem się w kółko, aż w końcu dałem się złapać. Przydałaby się opcja biegu i minimapa (wcześniej zerkałem sobie na wstawioną przez Ciebie mapę, ale jak zaczął mnie gonić, to już się nie dało). Gra jest trochę za nudna, w oryginalnego Slendera nie grałem, ale jeśli tam też tak jest, to odpuszczę sobie.
Nie mam nic przeciwko powolnym horrorom, bo bardzo lubię serię Silent Hill, która też zbyt dynamiczna nie była. Ale ciągle te same drzewa (nie wiedziałem, czy w danym miejscu jestem po raz pierwszy, czy już któryś raz), ciągle te same dźwięki, zanim spotkamy Slendera mija dobre 5 minut, a potem już goni nas cały czas - to wszystko zniechęca. Co bym zmienił? Na pewno dodałbym opcję biegu, żeby dało się szybciej po tym lesie chodzić, no i oddalić się od Slendera.
Ale na plus jest muzyka i dźwięki otoczenia, które potęgują się w miarę zbierania kolejnych kartek.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
gilos99 
Sierżant


Główny edytor: GameMaker
Pojedynki: tak
Pomógł: 2 razy
Posty: 104

2371 Prestiż
Wysłany: 01-11-2016, 14:09   

Kyogi napisał/a:
Grałem ponad 4 minuty i nic się nie stało, poza znalezieniem kartki. Gra powinna się nazywać Game without Slender

Slender dopiero zaczyna nas gonić gdy weźmiemy pierwszą kartkę.
Przed zebraniem kartki ma nas gdzieś. :D

[ Dodano: 01-11-2016, 14:20 ]
kamiledi15 napisał/a:
Zebrałem 3 kartki i ziewałem z nudów, a tu nagle mega głośny dźwięk i goni mnie Slender. Jak już zacznie nas gonić, to niewiele można zrobić, niby jesteśmy od niego minimalnie szybsi, ale nie da się już przed nim uciec. Pauzy też nie ma i po chwili kręciłem się w kółko, aż w końcu dałem się złapać. Przydałaby się opcja biegu i minimapa (wcześniej zerkałem sobie na wstawioną przez Ciebie mapę, ale jak zaczął mnie gonić, to już się nie dało). Gra jest trochę za nudna, w oryginalnego Slendera nie grałem, ale jeśli tam też tak jest, to odpuszczę sobie.
Nie mam nic przeciwko powolnym horrorom, bo bardzo lubię serię Silent Hill, która też zbyt dynamiczna nie była. Ale ciągle te same drzewa (nie wiedziałem, czy w danym miejscu jestem po raz pierwszy, czy już któryś raz), ciągle te same dźwięki, zanim spotkamy Slendera mija dobre 5 minut, a potem już goni nas cały czas - to wszystko zniechęca. Co bym zmienił? Na pewno dodałbym opcję biegu, żeby dało się szybciej po tym lesie chodzić, no i oddalić się od Slendera.
Ale na plus jest muzyka i dźwięki otoczenia, które potęgują się w miarę zbierania kolejnych kartek.


Gra jest zrobiona na szybko i jest przeznaczona dla osób, które miały już styczność z grami o slenderze. Moja gra jest bardzo podobna do oryginalnego slendera jeśli chodzi o dynamikę akcji, nawet muzyka jest taka sama. Faktycznie slender jest za szybki i dużo można by tu (a nawet trzeba ) zmienić. Postaram się nieco zmienić sposób poruszania slendermana. Sam pomysł z minimapą nie jest zły ale gra już nie miała by żadnego sensu wiedziałbyś od początku gdzie są kartki. Postaram się żeby od następnego update gra była już całkiem grywalna.
_________________
 
     
kamiledi15 
Kapitan


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 846

8519 Prestiż
Wysłany: 01-11-2016, 14:24   

A może minimapa niech pokazuje tylko, w którym miejscu lasu się znajdujemy, bez pokazywania rozmieszczenia kartek? Bo tak jak pisałem, kręcę się w kółko i nie wiem, czy byłem już w danym miejscu, czy nie. Ale przez to, że wstawiłeś mapę do tematu, to musiałbyś zmienić ich rozmieszczenie.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
gilos99 
Sierżant


Główny edytor: GameMaker
Pojedynki: tak
Pomógł: 2 razy
Posty: 104

2371 Prestiż
Wysłany: 02-11-2016, 08:14   

Nowy update jeszcze bez minimapy ale znacznie zmieniłem poruszanie się slendera, od teraz nie jest aż tak napalony na nas.
Slender 1.3.exe

[ Dodano: 02-11-2016, 12:54 ]
Wypuszczam już chyba ostatni update. Wersja która nie zawiera bugów z poprzednich update'ów. Da się ją spokojnie przejść, ja zrobiłem to w 9min. Miejscówek nie zmieniałem także mapa, którą wrzuciłem jest jak najbardziej aktualna. Gra nie jest trudna, pewnie każdy ją przejdzie.
Slender 1.4.exe
Zmiany co do poprzedniego update:
-slender jest szybszy (wersji 1.3 zbytnio nie przetestowałem i jest bardzo prosta z uwagi na to, że slender prawie w cale nie jest nami zainteresowany)
-usunąłem bug z zakończeniem, wcześniej po zebraniu 8 kartek pojawiał się komunikat z błędem.
_________________
 
     
kamiledi15 
Kapitan


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 846

8519 Prestiż
Wysłany: 02-11-2016, 18:45   

Slender nadal jest bardzo szybki, chyba ma taką samą prędkość, jak nasza postać, więc jest nawet szybszy, niż wcześniej. Ale jest teraz też głupszy, bo nie wyrabia się na zakrętach - wystarczy zmienić kierunek, a on przez chwilę jeszcze idzie tą trasą, z której skręciliśmy. Nie daje to zbyt wiele, ale przynajmniej ma się czas, żeby zminimalizować grę i szybko rzucić okiem na mapę.
Grałem 18 minut. Nie ma licznika kartek, więc po chwili nie byłem pewien, ile ich już mam. Zebrałem chyba wszystkie i po wzięciu ósmej pojawiły się zakłócenia i gra się skończyła tak, jakby Slender mnie złapał, ale to chyba niemożliwe, bo był dość daleko. Tak się ta gra kończy?
Z tego budynku, który jest mniej więcej na środku, jest tylko jedno wyjście. To właśnie tam wziąłem ostatnią kartkę, ale ponieważ Slender za mną wlazł, to nie dało się uciec. Ale tak jak pisałem, był dość daleko, a zakłócenia pojawiły się w momencie dotknięcia kartki, więc wnioskuję, że tak gra się kończy. Ale jeśli zakończenie gry jest takie same jak animacja zwykłej śmierci, no to trochę rozczarowujące to jest :/
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
gilos99 
Sierżant


Główny edytor: GameMaker
Pojedynki: tak
Pomógł: 2 razy
Posty: 104

2371 Prestiż
Wysłany: 02-11-2016, 19:02   

Slender nas łapie gdy mamy 8 kartek, takie jest zakończenie.
Nie spodziewałeś się chyba że główny protagonista (dzięki msg:D)tej gry zginie po wzięciu kilku kartek :D Przed przeznaczeniem nie da się uciec.
Dobre tłumaczenie tego że się nie miało oryginalnego pomysłu ? :-)
_________________
Ostatnio zmieniony przez gilos99 03-11-2016, 21:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group