NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[SHOOTER] Zombie Apocalypse
Autor Wiadomość
ChickenGames 
Plutonowy


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: być może
Posty: 69

2469 Prestiż
  Wysłany: 23-11-2016, 20:49   [SHOOTER] Zombie Apocalypse

Tytuł: ZOMBIE APOCALYPSE

Gatunek: Strzelanka z lotu ptaka

Autor: JA
Grafika: http://opengameart.org/
Dźwięk: Clickteam fusion 2.5 dev, biblioteka cfa, cs:go
Muzyka: kevinmacleod

Opis:
W Grze wcielamy się w typowego "hardcora" który postanowił wejść do opuszczonego szpitala. Niestety spotkał tam zmutowanych ludzi czyli zombie, giganty i inne potwory.
Człowiek ten musi przetrwać jak najwięcej fal zombie. Gra jest odnowiona i praktycznie nie przypomina poprzednika.

Zrzuty ekranu:
https://scr.hu/21lz61
https://scr.hu/zM9Z3d


Download:
http://www.mediafire.com/...lypse_1.3.2.exe

Uwagi:
Proszę o usunięcie tematu "ZOMBIE APOCALYPSE" w dziale Zapowiedzi, gdyż tamten temat jest nieaktualny.
Sterowanie:
WSAD - Chodzenie
TAB - Sklep (musisz byc w BUY ZONE)
LPM - Strzelanie
PPM - zmiana broni na nóź
R - Przeładowanie
SHIFT - Sprint
1 - Rzucenie granatu wybuchowego
2 - Rzucenie wabika
Omówienie pasków:
Czerwono/Zielony = Życie
Fioletowy = Ochrona przed zombie
Brązowy = Tarcza
Niebieski = Sprint
_________________
Ostatnio zmieniony przez ChickenGames 24-11-2016, 16:41, w całości zmieniany 4 razy  
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 803

8267 Prestiż
Wysłany: 23-11-2016, 21:46   

Przeszedłem 4 fale, po czym skończyły mi się naboje. Jeszcze chwilę powalczyłem nożem i zginąłem.
Nie wpadłeś niestety na taki genialny pomysł, żeby podać sterowanie. Ogarnąłem, że strzał to LPM, zmiana broni to PPM, przeładowanie R, kolejna fala to spacja, chodzenie WSAD. Ale co to jest Buy Zone (domyślam się, że jakiś sklep) i jak tego używać? Co to są te kolorowe paski na górze po lewej? Jedno z nich to życie, ale pozostałe? Wciskanie Esc powoduje dziwny dźwięk bez żadnych efektów.
Gra do tej czwartej fali była banalnie prosta i nie zostałem nawet draśnięty, choć z czasem pojawiają się nowe rodzaje wrogów i jest ich więcej. Zginąłem, bo nie miałem już naboi i nie wiedziałem, jak je kupić, a chyba nie da się używać noża bez obrywania.
Na początku chodziłem tylko po zielonym polu i myślałem, że gra się zbugowała, bo kolejni wrogowie się nie pojawiali. Dopiero po paru restartach ogarnąłem, że to, co wygląda jak ściana, to jakaś dziwna granica, przez którą da się przejść na drugą część planszy.
Czasami naboje przelatują przez wrogów, nie raniąc ich.
Gra nie ma żadnych animacji. Postacie nie poruszają nogami, naboje lecą bez żadnego rozbłysku strzału, wrogowie znikają bez śladu, zostawiając jedynie plamę krwi. Dobrze chociaż, ze ta plama stopniowo znika. Rysunek ,,ran" na ekranie, gdy mamy mało życia, wygląda jak jakieś glizdy w ziemi.
Tak więc - do czwartej fali gra jest zbyt prosta. Może dalej robi się trudniej, nie wiem, ale początek powinien być jednak trudniejszy, bo trochę wieje nudą. Gra sprawia wrażenie niedopracowanej i robionej na szybko.
Chciałem sobie odpalić wersję z tematu z Zapowiedzi, bo napisałeś, że właściwie wszystko się zmieniło, ale niestety nie działa.
Nie bierz mi tej krytyki za złe, opisuję po prostu swoje wrażenia. Może w dalszych falach się rozkręca, ale bez podania, jak używać sklepu, nie mogę tego sprawdzić.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pomógł: 82 razy
Posty: 1732

37281 Prestiż
Wysłany: 23-11-2016, 22:38   

kamiledi15, nawet jak byś wiedział jak kupić amunicję, to by nic Ci to nie dało ;)
Kupiłem amunicję raz, bo na tyle kasy mi starczyło. Kiedy rozpoczęła się kolejna fala, ilość amunicji nadal wynosiła 0, jak klikałem R jakiś dźwięk przeładowania był... ale nadal nie mogłem strzelać.

Słaby kontrast, źle się patrzy. Buy Zone jest podpisany, ale nie widać tego, ze względu na kontrast. Trochę lepiej się gra na pełnym ekranie.

Dźwięki są trochę dziwne, nóż brzmi czasem jak bym strzelał, zombie, jak umiera, to brzmi jak by kto strzelał z większej giwery, niż moja.
Jak dla mnie gra nadal powinna być w zapowiedziach, bo się nieźle zapowiada... jeśli ją dokończysz/naprawisz.
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 803

8267 Prestiż
Wysłany: 23-11-2016, 22:58   

Chicken, dzięki za podanie sterowania.
Nauczyłem się, jak używać noża. Ma minimalnie większy zasięg niż wrogowie, więc można ich ciachać, celując w rękę i idąc do tyłu. W ten sposób przeszedłem 7 fal właściwie bez obrażeń, na samym nożu. A jak potem kupiłem miecz, który jest dużo dłuższy, to byłem już właściwie niezniszczalny. W dodatku, między falami życie się odnawia.
Kupowanie naboi mi działa, ale tak jak napisałem, nie ma właściwie potrzeby ich kupowania.
Tak więc, przeszedłem te 7 fal i były one niestety zdecydowanie zbyt proste. Co z tego, że wrogów jest coraz więcej, skoro przybywa ich powoli i i tak jest to zbyt proste. Widzę, że do kupienia są bronie nawet po 25000 i jest ich całkiem sporo, ale żeby uzbierać taką sumę, to musiałbym przejść pewnie ze 30 fal, a niestety nie chce mi się, gdy gra jest tak łatwa.
Pojawiły się też nowe bugi. Ekran z ranami pojawił się nie na środku ekranu, tylko trochę krzywo, a po wyjściu ze sklepu ceny zostały na ekranie.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pomógł: 82 razy
Posty: 1732

37281 Prestiż
Wysłany: 24-11-2016, 09:48   

Ceny zostają na ekranie jak będąc w sklepie naciśnie się spację.

Ja próbowałem przechodzić fale metodą: kupić rozszerzenie ilości amunicji, jeśli starczy kasy i amunicję do fulla.

Przy 7mej fali okazało się, że i tak amunicji mam ciągle za mało, a kasy jakby nie przybywa.
 
     
Kyogi 
Starszy sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 5 razy
Posty: 186

2928 Prestiż
Wysłany: 24-11-2016, 13:07   

Gdy skończą się naboje nie wiedziałem co zrobić, zrób jakiś komunikat.

Ceny zostają gdy będąc w sklepie naciśnie się spację.

Popraw dym w menu bo jest brzydki.

Nasza postać to detektor, kolizje powinny być oddzielnie. Zrobie do tego poradnik i ci podeśle.

Zombie powinny sie od siebie odbijać albo nie nachodzić na siebie.

Ciemność jest zawsze nad wszystkim. Skorzystaj z opcji "WARSTWY" aby dać HUD na samą górę aby cienie go nie przysłaniały.

Ściany nie zgadzają się perspektywą z naszą postacią.
_________________
wracam tu co parę lat
 
     
ChickenGames 
Plutonowy


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: być może
Posty: 69

2469 Prestiż
Wysłany: 24-11-2016, 15:42   

Kyogi napisał/a:
Gdy skończą się naboje nie wiedziałem co zrobić, zrób jakiś komunikat.

Ceny zostają gdy będąc w sklepie naciśnie się spację.

Popraw dym w menu bo jest brzydki.

Nasza postać to detektor, kolizje powinny być oddzielnie. Zrobie do tego poradnik i ci podeśle.

Zombie powinny sie od siebie odbijać albo nie nachodzić na siebie.

Ciemność jest zawsze nad wszystkim. Skorzystaj z opcji WARSTWY aby dać HUD na samą górę aby cienie go nie przysłaniały.

Ściany nie zgadzają się perspektywą z naszą postacią.

1. Wtedy jest taki dzwięk.
2. Naprawiam
3. OK
4. Nie trzeba, umiem.
5. To jest raczej "niemozliwe"
6. Gdyby nie ciemność, to ten hud tak by walił w oczy ze grac by sie nie dało, spróbuję przyciemnić i dać go na samą górę.

Za ok 10 min wyśle poprawioną wersję.
@edit Juz wysyłam. za 1-3 min można juz pobierać.
@edit2 Juz mozna pobierac.
_________________
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pomógł: 82 razy
Posty: 1732

37281 Prestiż
Wysłany: 24-11-2016, 20:29   

Odbijanie zombie od siebie jest niemożliwe? A to czemuż?
 
     
Kyogi 
Starszy sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 5 razy
Posty: 186

2928 Prestiż
Wysłany: 24-11-2016, 21:46   

2 błędy.



_________________
wracam tu co parę lat
 
     
ChickenGames 
Plutonowy


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: być może
Posty: 69

2469 Prestiż
Wysłany: 25-11-2016, 15:19   

jarlfenrir napisał/a:
Odbijanie zombie od siebie jest niemożliwe? A to czemuż?

są takie eventy w grze: https://scr.hu/jJAy13 ale nie działają. Z Collision with też próbowałem i też nie działało.
_________________
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pomógł: 82 razy
Posty: 1732

37281 Prestiż
Wysłany: 25-11-2016, 15:54   

Powinno być Collides with.
Jaki ruch użyłeś dla zombiech?
 
     
ChickenGames 
Plutonowy


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: być może
Posty: 69

2469 Prestiż
Wysłany: 25-11-2016, 18:31   

Cytat:
Powinno być Collides with.
Jaki ruch użyłeś dla zombiech?

Pisałem że próbowałem z kolizja a nie overlapp i nie działa, movement to bouncing ball
_________________
 
     
msg 
Pupogłowy
~~~~~~~~~~~


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: KNP
Pomógł: 76 razy
Posty: 1389

39920 Prestiż
Wysłany: 25-11-2016, 18:48   

I dobrze, że nie działa, bo na czas kolizji trzeba zaprzestać akcji "Podążaj za...". Najlepiej odwołać ją na pół sekundy i zatrzymać na ten czas jednego z dwóch zombie biorących udział w kolizji albo wysłać go w losowym kierunku.
_________________
:razzugly:
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group