NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Symulator] Party Maker 2017
Autor Wiadomość
SpyCry 
Starszy szeregowy


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: GameMaker
Pojedynki: być może
Posty: 9

599 Prestiż
  Wysłany: 12-11-2016, 18:03   [Symulator] Party Maker 2017



Tytuł: Party Maker 2017

Gatunek: Symulator

Autor: SpyCry
Grafika: SpyCry
Dźwięk: SpyCry
Muzyka: KSZ

Opis:
Zastajesz słabą i nudną imprezę. Nikt się na niej dobrze nie bawi. Musisz to zmienić!
Dokup głośniki! Wynajmij DJ'a! Zamów przekąski, disco kulę, kolorowe lampy i wiele więcej!
Zaczynasz grę z tysiącem dolarów. Dodając głośniki musisz podłączyć je do prądu, sprzętu i ustawić głośność, ale nie przesadzaj bo możesz dostać mandat za zbyt głośne odtwarzanie muzyki. Możesz nawet wybrać między darmowymi piosenkami Royalty Free, a płatnymi na imprezę. Od twoich wyborów zależy, czy impreza się powiedzie.
Cała rozgrywka jest przeplatana takimi mini-grami jak ta z podłączaniem głośników!
W grze jest pikselowa, animowana grafika, edytor mapy, w którym możesz dodawać różne przedmioty np. głośniki, mikrofon do karaoke oraz wiele więcej!
Gra jest cały czas w procesie produkcji. Nowe przedmioty i idee pojawiają się w grze. Jeśli masz jakiś pomysł, daj znać!

Zrzuty ekranu:
Są to przykładowe grafiki z gry, które mogą się zmienić w ukończonym produkcie! Nie jest to zdjęcie z gry, tylko grafiki, które w niej będą!


Sklep:


Uwagi:
Proszę nie kopiować moich grafik lub pomysłu! Jeżeli macie jakieś pomysły, dajcie znać!
Grę zamierzam wydać w lutym lub marcu 2017 roku.
Ostatnio zmieniony przez SpyCry 15-11-2016, 17:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
DropboxKenshiro 
Plutonowy


Główny edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: nie
Pomógł: 4 razy
Posty: 66

2292 Prestiż
Wysłany: 13-11-2016, 10:17   

Dwa słowa:
Innowacyjny pomysł

Grafika widzę w stylu McPixel. Nawet ładna, ale ja tam nie jestem zbytnio fanem takiego stylu.

Może być ciekawie, powiem.
_________________
0123456789101112131415161718192021222324252627282930
 
     
Sne 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Skype:
Pomogła: 254 razy
Posty: 3382

35092 Prestiż
Wysłany: 13-11-2016, 10:44   

Mi się kojarzy z animacją z IT Crowd. Znaczy dobrze :) W każdym razie zastanawia mnie specyfika gry. Ekonomiczna, coś w tym rodzaju?
 
     
jarlfenrir 
Pułkownik


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pomógł: 73 razy
Posty: 1555

34083 Prestiż
Wysłany: 13-11-2016, 13:11   

DropboxKenshiro napisał/a:

Grafika widzę w stylu McPixel.

Pierwsze, co mi się rzuciło w oczy, to fakt, że różne elementy mają różną wielkość piksela.
Po bliższym przyjrzeniu się widzę też, że elementy mogą być przesunięte o ułamek piksela względem siebie... trochę dziwnie to wygląda. Bardzo niespójnie.
 
     
SpyCry 
Starszy szeregowy


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: GameMaker
Pojedynki: być może
Posty: 9

599 Prestiż
Wysłany: 13-11-2016, 14:47   

Sne napisał/a:
Mi się kojarzy z animacją z IT Crowd. Znaczy dobrze :) W każdym razie zastanawia mnie specyfika gry. Ekonomiczna, coś w tym rodzaju?


Można tak powiedzieć. Trzeba dobrze rozporządzać pieniędzmi, aby nie zabrakło najważniejszych rzeczy, ale też nie można przesadzać z ich ilością. :)

[ Dodano: 13-11-2016, 14:50 ]
jarlfenrir napisał/a:
DropboxKenshiro napisał/a:

Grafika widzę w stylu McPixel.

Pierwsze, co mi się rzuciło w oczy, to fakt, że różne elementy mają różną wielkość piksela.
Po bliższym przyjrzeniu się widzę też, że elementy mogą być przesunięte o ułamek piksela względem siebie... trochę dziwnie to wygląda. Bardzo niespójnie.


Wynikło to z tego, że robiłem te przedmioty w różnych czasach i projektach. Skalowałem je w CTF i przez to piksele mają różną wielkość. Przerysuję je od nowa na jednym projekcie, pododaję więcej rzeczy i zaktualizuję zdjęcie. :)
 
     
masterjayz 
Bohater


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: być może
Pomógł: 6 razy
Posty: 222

7179 Prestiż
Wysłany: 13-11-2016, 20:00   

Kojarzy mi się z jakąś grą ale nie wiem jaką :D
Powodzenia!
 
     
Temporal 
Podporucznik
CP user


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pomógł: 1 raz
Posty: 587

393 Prestiż
Wysłany: 15-11-2016, 15:56   

biała czcionka na jasnym żółtym tle :( BTW drzewko ma wiecej "detalu" niż postacie :P Tyle mojego czepiania, za mało by napisać coś więcej.
_________________
Tajemnica 4

Soundcloud
 
     
SpyCry 
Starszy szeregowy


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: GameMaker
Pojedynki: być może
Posty: 9

599 Prestiż
Wysłany: 15-11-2016, 17:14   

Temporal napisał/a:
biała czcionka na jasnym żółtym tle :( BTW drzewko ma wiecej detalu niż postacie :P Tyle mojego czepiania, za mało by napisać coś więcej.


Najbardziej mi pasował do tego kolor biały, ale tego i tak nie będzie w grze. Z ludzikami postaram się jeszcze pobawić i dodać detali. :)

[ Dodano: 15-11-2016, 17:19 ]
Nowy update! Screenshot ten przedstawia jak kupuje się przedmioty.
 
     
Ishimura 
Chorąży


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 11 razy
Posty: 288

4381 Prestiż
Wysłany: 15-11-2016, 18:11   

Czekam na ten kawałek w grze :D

https://www.youtube.com/watch?v=qomoxbo3v-I
 
     
SpyCry 
Starszy szeregowy


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: GameMaker
Pojedynki: być może
Posty: 9

599 Prestiż
Wysłany: 15-11-2016, 19:05   

Ishimura napisał/a:
Czekam na ten kawałek w grze :D

https://www.youtube.com/watch?v=qomoxbo3v-I


Po części to dzięki tej piosence wpadłem na pomysł z tą grą. Jeżeli dostanę zgodę od jej twórców to będzie na 100%. :)
Ostatnio zmieniony przez SpyCry 03-01-2017, 21:21, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
masterjayz 
Bohater


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: być może
Pomógł: 6 razy
Posty: 222

7179 Prestiż
Wysłany: 01-01-2017, 12:14   

Fajne nawet, może daj też disco polo xD

Ps. Pierwszy post w tym roku!
 
     
Malin 
Młodszy chorąży

Główny edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: tak
Skype:
Pomógł: 3 razy
Posty: 235

4732 Prestiż
Wysłany: 01-01-2017, 12:19   

Ups, nie wygląda to najlepiej. Staraj się trzymać wszędzie jednej "wielkości piksela", w dodatku krzywe te napisy są (niech zgadnie, to stringi?). Weź nad tym popracuj, bo pomysł na grę świetny.
_________________

 
     
SpyCry 
Starszy szeregowy


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: GameMaker
Pojedynki: być może
Posty: 9

599 Prestiż
Wysłany: 01-01-2017, 13:54   

Malin napisał/a:
Ups, nie wygląda to najlepiej. Staraj się trzymać wszędzie jednej wielkości piksela, w dodatku krzywe te napisy są (niech zgadnie, to stringi?). Weź nad tym popracuj, bo pomysł na grę świetny.


Ok, poprawię to. Ten sklep póki co zrobiłem, żeby działał. Jeszcze się zmieni. Chciałem coś szybko wrzucić na te forum, ponieważ dawno nic tu nie pisałem. :) Akurat to nie są stringi tylko Text Blitter. Zrobię też, żeby w sklepie podgląd przedmiotów był wszędzie jednakowej wielkości. Postaram się wrzucić poprawki jutro lub pojutrze.

[ Dodano: 01-01-2017, 13:55 ]
masterjayz napisał/a:
Fajne nawet, może daj też disco polo xD

Ps. Pierwszy post w tym roku!


Jak uda się przekonać jakiegoś artystę, żeby dał pozwolenie na wykorzystanie jego utworu w grze, to czemu nie? :P
Ostatnio zmieniony przez SpyCry 01-01-2017, 19:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Malin 
Młodszy chorąży

Główny edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: tak
Skype:
Pomógł: 3 razy
Posty: 235

4732 Prestiż
Wysłany: 01-01-2017, 14:23   

A pisałeś już do autorów "Party Maker"?
_________________

 
     
SpyCry 
Starszy szeregowy


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: GameMaker
Pojedynki: być może
Posty: 9

599 Prestiż
Wysłany: 01-01-2017, 19:01   

Malin napisał/a:
A pisałeś już do autorów Party Maker?

Nie udało mi się znaleźć prawdziwych twórców tej piosenki, więc postanowiłem użyć do gry jej remiksu, do którego mam już zgodę na użycie.

[ Dodano: 03-01-2017, 21:23 ]
Jednak wygląd sklepu się zmieni na bardziej ten z projektu, który możecie zobaczyć w pierwszym poście. Przygotowałem też szkic menu głównego, więc jak go zrobię w programie graficznym to sięz wami podzielę.

[ Dodano: 12-02-2017, 21:18 ]
Niestety, ale wydanie bety zostanie opóźnione o miesiąc lub dwa, ponieważ przez szkołę i późne godziny kończenia lekcji mam bardzo ograniczony czas na robienie tej gry. Jak znajdę jakieś wolne chwile to będę kończyć tą grę i podzielę się z wami jakie zmiany zaszły. Mam wiele nowych, ciekawych koncepcji, które niedługo mogęwam ujawnić.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group