Dobry pomysł żeby przerzucić się na Construct 2? |
Autor |
Wiadomość |
Frandzelek
Starszy szeregowy
 
Pojedynki: nie
Posty: 10
Prestiż
|
Wysłany: 21-08-2017, 00:38 Dobry pomysł żeby przerzucić się na Construct 2?
|
|
|
Siemka.
Czy po tym jak już wiele lat korzystam z programów kolejno tgf, tgf2, mmf2 a obecnie z Fusiona 2.5 dev, dobrym pomysłem byłoby przerzucenie się na Construct 2.
W necie nie moge wiele znaleźć ale wydaje mi się że posiada on troszkę więcej możliwości niż Fusion (Być może się mylę.)
Głównie chodzi o to czy szybko ogarnął bym Constructa skoro w Fusionie raczej bardzo znaczną większość się ogarnia? |
_________________ "Zdrowie twoje w gardło moje" |
|
|
|
 |
msg
Pupogłowy ~~~~~~~~~~~

Posty: 1411
Prestiż
|
Wysłany: 21-08-2017, 06:39
|
|
|
Nie wiem ile masz lat, ale w sumie każdy wiek jest dobry, żeby zacząć myśleć o przyszłości. Jeśli chcesz robić gry mobilne i przeglądarkowe - przesiądź się. Jeśli bardziej zależy ci na produkcjach na PC, ew. konsole - zapomnij o Construct 2. Wtedy rozważ Game Maker Studio 2 albo od razu Unity. |
_________________
|
|
|
|
 |
wermi
Major Depressive Disorder
 
Posty: 1015
Prestiż
|
Wysłany: 21-08-2017, 10:20
|
|
|
Do mobilnych Construct 2 też się nie nadaje, nawet CF2.5 ma lepszy eksporter, bo nie używa wrappera HTML5. No chyba, że coś się zmieniło w ostatnim czasie, a ja o tym nie wiem. |
|
|
|
 |
Frandzelek
Starszy szeregowy
 
Pojedynki: nie
Posty: 10
Prestiż
|
Wysłany: 21-08-2017, 14:35
|
|
|
Dobra dzięki no to zostanę przy Fusionie. Nie znalazłem dużo informacji na temat Constructa dlatego się chciałem zapytać na forum. |
_________________ "Zdrowie twoje w gardło moje" |
|
|
|
 |
gilos99
Sierżant
 
Pojedynki: tak
Posty: 104
Prestiż
|
Wysłany: 24-08-2017, 12:45
|
|
|
Mogę polecić Tobie, na początek Game Makera. Jednak wersja pozwalająca na eksport na androida kosztuje. Jak chcesz tworzyć gierki 3d no to unity, ale będziesz musiał nauczyć się C# albo javascript. Mam nadzieję, że pomogłem , jak masz jakieś pytania odnośnie Unity to pytaj śmiało |
_________________
 |
|
|
|
 |
|