NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Fusion] Dzine zachowanie grup
Autor Wiadomość
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pomógł: 82 razy
Posty: 1732

37281 Prestiż
Wysłany: 15-01-2018, 22:21   [Fusion] Dzine zachowanie grup

Chciałem zrobić prosty silnik platformowy "na wektorach". Zdarzenia dotyczą wyłącznie grup obiektów.

Sterowanie: strzałki lewo/prawo - ruch, góra - skok

Frame 1: Wszystko działa do momentu wejścia w schodki - gracz nagle spada w dół
Frame 2: Dodatkowy obiekt swobodnie opada i zatrzymuje się na platformie. Ale jak gracz wejdzie w schody, to również zaczyna spadać, mimo, że jego stan nie powinien się zmienić
Frame 3: Jeśli dołożę dwa dodatkowe obiekty, to fizyka całkowicie przestaje na nie działać i silnik przestaje wykrywać, że gracz stoi na podłożu oraz grawitacja działająca na gracza wydaje się być większa.

Macie jakieś pomysły dlaczego tak się dzieje?
[link wycięty]

[ Dodano: 17-01-2018, 22:47 ]
Sam już zrozumiałem swój błąd ;)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group