NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Strzelanka] Necro Fighter 2
Autor Wiadomość
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pomógł: 82 razy
Posty: 1731

37283 Prestiż
Wysłany: 25-02-2018, 15:46   [Strzelanka] Necro Fighter 2

Tytuł: Necro Fighter 2

Gatunek: Strzelankosurvival

Autor: Jarl Fenrir
Grafika: j.w.
Dźwięk: trochę ja, trochę sample z soundbible.com
Muzyka: ja

Opis:
Druga część świetnego survivala, gdzie walczymy z zombiakami i musimy uważać na cywili. Punkty dostaje się nie tylko za zabite zombiaki, ale również za czas gry.
Jeśli gracz zabije cywila, traci kilka punktów. Jeśli zombiak zabije cywila, cywil ma szansę upuścić amunicję.
Broni mamy o jedną mniej, niż w jedynce (czyli dwie), bo po co komu pistolet maszynowy i karabin, jeśli gameplayowo się nie różnią znacząco?

Cel gry, to po prostu zdobyć jak najwięcej punktów.
Gameplay:
https://www.youtube.com/watch?v=HX_hA-KH9oY
(niby obciąłem film na youtubie po wrzuceniu, a u mnie nadal wyświetla wersję oryginalną...)

Download:
https://www.dropbox.com/s...545/NF.exe?dl=0

Uwagi:
Sterowanie:
Strzałki - ruch
Z - strzał
X - zmiana broni
 
     
kamiledi15 
Kapitan


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 846

8519 Prestiż
Wysłany: 06-03-2018, 09:56   

Pograłem chwilę, ale szczerze mówiąc wydaje mi się, że jest to krok w tył w stosunku do jedynki. Grafika jest mniej mroczna, zachowanie cywili chyba uproszczone (w jedynce miałem wrażenie, że ciągle kierują się w moją stronę, pchając się pod lufę, co było fajne, bo spanikowany cywil szukał pomocy, jednocześnie narażając się na strzał), a w dwójce zdają się wcale na mnie nie reagować. Amunicja uzupełnia się chyba sama, co parę sekund przybywają mi nowe naboje, więc po chwili mam ich bardzo dużo, a w jedynce ciągle mi ich brakowało. Da się wyjść za planszę, wtedy zombiaki nic mi nie zrobią i mogę nabijać punkty w nieskończoność. Tak więc, w dwójce nie widzę żadnych udoskonaleń, a jedynie uproszczenia, które moim zdaniem pogarszają grę.
W dodatku po paru strzałach nie da się strzelać - być może trzeba jakoś przeładować broń, ale w instrukcji sterowania tego nie napisałeś.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pomógł: 82 razy
Posty: 1731

37283 Prestiż
Wysłany: 06-03-2018, 10:16   

Naboje nie dodają się same, ale często dropią. Nie rozumiem dlaczego miałoby się nie dać strzelać? Mi przy testowaniu nic takiego się nie zdarzyło. Co do wyjscia za planszę - nawet jak wyjdziesz, to nie powinieneś być nieśmeirtleny - a wręcz powinieneś szybciej zginąć, bo stoisz na spawmpoincie, będę musiał się temu przyjrzeć.
 
     
kamiledi15 
Kapitan


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 846

8519 Prestiż
Wysłany: 06-03-2018, 10:23   

Wszystko jasne - pomyliłem licznik punktów z ilością naboi :D Dlatego nie dało się strzelać, bo po prostu mi się skończyły.
Z wychodzeniem też faktycznie - może poprzednio miałem farta, że akurat w tym miejscu zombiaki się nie spawnowały. Ale i tak jest to błąd, że da się tam wyjść.
Tak czy inaczej, nie widzę żadnych zmian w stosunku do jedynki, jedynie pogodniejszą grafikę i uproszczone zachowanie cywili.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pomógł: 82 razy
Posty: 1731

37283 Prestiż
Wysłany: 06-03-2018, 10:33   

Co do grafiki - początkowo projektowałem grę, by wyglądała 8-bitowo, ale potem zmieniłem koncepcję. Może to ma tu jakiś wpływ.

Odnośnie braku ulepszeń względem jedynki: utwierdzam się tylko w przekonaniu, że zapomniałem jak robić gry i w zasadzie teraz uczę się klików od nowa :P
 
     
kamiledi15 
Kapitan


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 846

8519 Prestiż
Wysłany: 06-03-2018, 10:36   

Włączyłem sobie jeszcze raz jedynkę i chyba mam rację z tym zachowaniem cywili - może nie pchają się cały czas, ale widać wyraźnie, że starają się trzymać blisko mnie, a w dwójce mnie zupełnie olewają. W dodatku w jedynce dało się ich fajnie popychać, a w dwójce nie ma z nimi żadnych kolizji.
Kolejnym problemem jest to, że w dwójce zombiaki są szersze, więc ruch 8-kierunkowy wygląda dość brzydko. Mogłeś to zrobić kątami, żeby te obroty były płynne. W jedynce każdy kierunek miał swoją własną animację, w dwójce animacja jest jedna wspólna i zmienia się tylko obrót, więc w jedynce znacznie lepiej to wyglądało.
Grafika, muzyka - też znacznie mroczniejsze i bardziej klimatyczne w jedynce, niż w dwójce, która jest bardzo jasna, a w tle gra rockowa muzyczka, zamiast takiej horrorowej jak w jedynce. Brak też latających ptaków i ich dźwięków z jedynki.
Tak więc wygląda mi to raczej jak Necro Fighter 0,5, a nie 2 :D Bo oprócz jaśniejszej grafiki i wycięcia paru rzeczy z kodu nie widzę żadnych zmian.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pomógł: 82 razy
Posty: 1731

37283 Prestiż
Wysłany: 06-03-2018, 12:51   

kamiledi15 napisał/a:
Brak też latających ptaków i ich dźwięków z jedynki.
Ciekawostka: ptaka dało się zestrzelić dla dodatkowych punktów, ale... było to bardzo trudne.
 
     
kamiledi15 
Kapitan


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 846

8519 Prestiż
Wysłany: 07-03-2018, 10:28   

Fabuła w grze: Hm, ze wszystkich stron atakują mnie zombiaki, co by tu porobić? Wiem, postrzelam do ptaków :D
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group