NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Silnik source 2d
Autor Wiadomość
kacperowski2
Kapral


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: GameMaker Studio 2
Pojedynki: być może
Posty: 27

429 Prestiż
  Wysłany: 07-05-2018, 18:47   Silnik source 2d

Tytuł: Source 2d engine

Gatunek: Silnik

Autor: wszystko robie ja :P

Opis:
Jest to w pełni modyfikowalny silnik do gier 2d bedzie miał odrazu wbudowane wiele funkcji.
Nie ma on jeszcze jakiegoś wykorzystania bo dopiero jest w trakcie tworzenia.
Silnik nie bedzie najładniejszy jeśli chodzi o podstawowe assety ale powtarzam silnik
da sie modyfikować w łatwy sposób nie ma bałaganu w kodzie.Jest on dla click team fusion 2.5
ze względu na wsparcie fizyki nie odpali się na mmf2

Zrzuty ekranu:
Jest za prosty żeby coś pokazywać :P
Uwagi:
Nie ma :P
_________________
Takie tła do gier najlepsze
 
     
Kalon 
Pupogłowy


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: być może
Pomógł: 1 raz
Posty: 29

331 Prestiż
Wysłany: 07-05-2018, 19:33   

Chodzi ci o jako tako silnik fizyki? Przecież CF 2.5 ma od razu go wbudowany, chyba że będzie fizyka ragdoli to tak.
 
     
kamiledi15 
Kapitan


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 835

8474 Prestiż
Wysłany: 07-05-2018, 22:10   

Robić silnik do tworzenia gier w programie do tworzenia gier - nie wiem, czy ma to sens szczerze mówiąc. I co, to będzie jeden silnik do wszystkich możliwych rodzajów gier?
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pomógł: 82 razy
Posty: 1731

37283 Prestiż
Wysłany: 08-05-2018, 07:58   

Może jakiś opis co silnik już potrafi i co będzie potrafił? Wyobrażam sobie, że silnik robiony w programie, który... jest silnikiem 2D będzie bardzo wyspecjalizowany.
 
     
kamiledi15 
Kapitan


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 835

8474 Prestiż
Wysłany: 08-05-2018, 09:18   

Może on robi klon CF2 w CF2 :p Ale serio, nie wiem, czego się po tym spodziewać.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
kacperowski2
Kapral


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: GameMaker Studio 2
Pojedynki: być może
Posty: 27

429 Prestiż
Wysłany: 08-05-2018, 13:23   

kamiledi15 to silnik do gry którą kiedyś może stworze bedzie obsługiwał ragdolle itp itd poza tym to ine jest klon cf2 :P
to bedzie zestaw takich miliona silników od nuke softu tylko w moim wykonaniu :P . Będzie to pewnego rodzaju ułatwiacz do ctf :P
_________________
Takie tła do gier najlepsze
 
     
kamiledi15 
Kapitan


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 835

8474 Prestiż
Wysłany: 08-05-2018, 13:33   

Zestaw miliona silników? To chyba trochę Ci to zajmie :P No ale zobaczymy, nie bardzo wiem, jak to ma wyglądać.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
kacperowski2
Kapral


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: GameMaker Studio 2
Pojedynki: być może
Posty: 27

429 Prestiż
Wysłany: 08-05-2018, 15:23   

może troche przemyślałem i jak ktoś da mi jakiś silnik zapisu to moge zrobić wzór prostego edytora.Z wbudowanymi kilkoma obiektami i możliwoscią tworzenia własnych.Kiedyś próbowałem coś takiego zrobić ale.... zapis.
_________________
Takie tła do gier najlepsze
 
     
kamiledi15 
Kapitan


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 835

8474 Prestiż
Wysłany: 08-05-2018, 15:38   

Chodzi Ci o zapisywanie postępów w grze? Plik ini pozwala na to w prosty sposób.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
kacperowski2
Kapral


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: GameMaker Studio 2
Pojedynki: być może
Posty: 27

429 Prestiż
Wysłany: 08-05-2018, 15:45   

Chyba wróce do poprzedniego pomysłu bo z tym żeby obiekty dało się programować w silniku mnie przerasta :P

Może po ukończeniu silnika powróce do mojego pomysłu z edytorem własnym :p

[ Dodano: 19-05-2018, 20:46 ]
Na chwile pozostawiam prace i skupiam sie na silniku do gry New Super Mario Bros którą jusz chyba zrobie. Silnik ten posiada niszczenie cegieł(za pomocą cząsteczek) oraz dzwignie(nie ma ich w orginalnej grze)
_________________
Takie tła do gier najlepsze
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group