NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Strzelanka] DeathMaze Dungeon Crawler
Autor Wiadomość
Byaly7 
Kapral


Główny edytor: Construct
Posty: 16

239 Prestiż
  Wysłany: 14-07-2020, 19:33   [Strzelanka] DeathMaze Dungeon Crawler

Tytuł: DEATH MAZE

Gatunek: Dungeon crawler, zręcznościowa strzelanka

Autor: byaly7
Grafika: byaly7

Opis:
DEATH MAZE. To gra typu dungeon crawler. Zręcznościowa, trzeba dobrze używać broni do sytuacji w której się znajduje. Refleksu i opanowania arsenału, szybkiego zmieniania nie zabraknie. Nie jest to łatwa gra. Nie tworzę łatwych gier bo po prostu są nudne. DEATH MAZE to gra w którą gram codziennie i tylko na najtrudniejszym poziomie trudności, ponieważ to tam dzieje się najwięcej. Przejście gry na tym poziomie trudności (koszmarze) to naprawdę wyczyn. Ja sam jeszcze tego nie dokonałem. Codziennie próbuję, idzie mi coraz lepiej. W grze robi się rekordy. Najważniejsze jest pokonanie bossa jak najszybciej, nawet na pierwszym zaczętym labiryncie. Taki wyczyn jest bardzo mało prawdopodobny z racji, iż mapa jest generowana losowo a pokonania DEMONA potrzeba zebrać/zdobyć 3 jego księgi. A i jeszcze trzeba znaleźć lustro które posłuży nam jako portal. Zbyt szybkie wychodzenie z labiryntu to błąd. Trzeba otrzepać wszystkie pokoje i zebrać wszystko aby później było łatwiej. Gra teoretycznie jest skończona ale nie do końca. Muszę jeszcze jakoś zaimplementować elementy fabuły, ponieważ jest ciekawa i pasuje do mojej gry. Grę wymyśliłem dwa lata temu, a tworzyć zacząłem 6 miesięcy temu. Miałem wizję, chodzenia po korytarzach w których szwendają się różnorakie potwory i zbierania itemów. I o to jest! DEATH MAZE!


"Zrobiłeś coś przez co zostałeś ukarany. W Twoim przypadku, śmierć to była by zbyt słaba i jednorazowa kara. Zostałeś przeniesiony do innego wymiaru, w którym są tylko ciemne, słabo oświetlone korytarze i pokoje z łupem. Twój cel jest jasno określony. Musisz przetrwać. Tym głębiej wejdziesz w niekończące się labirynty, to po chwili zaczniesz dostrzegać, iż jest coraz trudniej. Używaj broni mądrze. Bez umyślne marnowanie amunicji tylko zbliży Cię do twojego końca. Ty nie chcesz tego końca. Jest ktoś na kim bardzo Ci zależy. Zabij go. Zabij tego kto wsadził Cię do tego wymiaru w którym są potwory. Te potwory były kiedyś jak Ty. Jesteś tutaj świeży, oni są tutaj nieco dłużej od Ciebie. Zbierz trzy książki jego, użyj lustra i zrób to. Pamiętaj, nie patrz się w lustro. Twoje odbicie nienawidzi Cię. Może się wydostaniesz..."

Zapraszam do grania w moją grę. Gra tak jak wspomniałem wyżej jeszcze nie jest na 100% gotowa, brak ukazanej fabuły w grze. Nawet jak będzie fabuła, to gra i tak w 90% skupia się na gameplay.

SCREENSHOT:
https://paste.pics/ca0899185f67e914958ff4490f2f9e23

TRAILER:
https://www.youtube.com/w...fxTBvrII-Y&t=1s

TRAILER 2:
https://www.youtube.com/watch?v=dc5IZlFzhSs

Download:
https://gamejolt.com/games/deathmaze/504286
Ostatnio zmieniony przez Byaly7 31-08-2020, 12:11, w całości zmieniany 8 razy  
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 818

8347 Prestiż
Wysłany: 15-07-2020, 08:09   

Fajny pomysł, ale brakuje mi minimapy. Dlatego nie ukończyłem pierwszego Wolfensteina, bo w połowie gry zaczęły się tworzyć takie labirynty, że się gubiłem i wracałem ciągle do tych samych pokojów, więc rzuciłem to w diabły. Gdybyś dodał aktywną minimapę, która odsłania się w miarę przechodzenia labiryntu to byłoby fajnie, ale tak to trochę nie chce mi się błądzić znowu po omacku.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Byaly7 
Kapral


Główny edytor: Construct
Posty: 16

239 Prestiż
Wysłany: 15-07-2020, 09:43   

Wyjście jest zawsze w kątach mapy. Labirynty nie są aż tak rozbudowany aby się gubić. Jasne, zdarzało mi się chodzić ciągle w to samo miejsca ale właśnie o to chodzi. Trzeba szybko zebrać dropy i szybko do next maze. Potwory się ciągle pojawiają i aktywnie losowo poruszają po całym labiryncie. Tym dłużej będziesz zwlekał z wyjściem tym gorzej. I na odwrót, szybkie wyjście bez zebrania dropów jest na twój minus. Nad minimapą myślałem i też miałem już takie propozycję, ale jakoś nie pasuje mi :|
Spróbuj na koszmarze, na EASY jest więcej chodzenia niż strzelania. Dzięki za zagranie! :)
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 818

8347 Prestiż
Wysłany: 29-07-2020, 00:24   

Szczerze mówiąc jeszcze nie grałem w tą grę, poprzedni komentarz napisałem na podstawie opisu i zdjęć. Dziś chciałem odpalić i niespodzianka:

O co tu chodzi? Na komputerze mam Windows 10 z DirectX 12. Gdy klikam ok, to odsyła mnie do strony Microsoftu, gdzie są do ściągnięcia nowe DirectXy, ale i tak starsze niż ten, co mam.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Byaly7 
Kapral


Główny edytor: Construct
Posty: 16

239 Prestiż
Wysłany: 29-07-2020, 14:22   

Nie posiadasz w bibliotece starszej wersji directa. Trzeba manualnie go pobrać:
https://www.microsoft.com...ls.aspx?id=6883
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 818

8347 Prestiż
Wysłany: 29-07-2020, 23:00   

Dzięki, teraz działa. Pierwszy raz się spotykam, żeby do nowej wersji DirectX trzeba było dodawać starszą. Ale widocznie jeszcze mało w życiu widziałem.
Szkoda, że nie podałeś sterowania. Odkryłem parę przycisków, ale nie wiem na przykład, jak się zmienia broń. Znalazłem miecz, ale nie wiem, jak go użyć, więc chodzę z kijem. F gasi się i zapala latarkę, X to rzucenie flary, alt to pauza? Tabem otwieram jakieś okno ulepszeń. Przycisków jest sporo i nie wiem, jakie jeszcze są, więc podaj proszę klawiszologię.
Cytat:
trzeba dobrze używać broni do sytuacji w której się znajduje

Może masz jakieś wskazówki? Skąd mam wiedzieć, która broń kiedy się przyda?
Nie wiedziałem, jak otworzyć skrzynię, więc waliłem w nią kijem. Otworzyła się, ale przy okazji straciłem połowę życia, nie bardzo wiem dlaczego - była w niej jakaś pułapka? Jest inny sposób na ich otwieranie?
Cytat:
Najważniejsze jest pokonanie bossa jak najszybciej, nawet na pierwszym zaczętym labiryncie.

Rozumiem, że na każdym labiryncie jest boss? Jest ograniczona ilość poziomów, czy generują się losowo w nieskończoność?
Gra ma potencjał i zapowiada się bardzo fajnie, ale przez brak odpowiedzi na takie podstawowe pytania muszę poczekać z dalszą rozgrywką. W dodatku w menu jest przycisk "History/Help", który nie działa.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Byaly7 
Kapral


Główny edytor: Construct
Posty: 16

239 Prestiż
Wysłany: 30-07-2020, 14:31   

Szczerze, to też nigdy się z tym nie spotkałem. Zależy jakiego directa się używa. Najnowszy direct nie ma zapewne starszych bibliotek tylko nowe.

Sterowanie podałem na stronie gdzie się pobiera grę :)
*
In-game controls

WASD - Movement
LMB - Shoot, attack / use
RMB - Second attack
SCROLL - Sword interaction / Weapon select
Q - Hide weapon / hand
X - Flares
E - Open doors / interaction
1-7 Weapon select
TAB - Upgrade menu
ESC - Exit to game menu

[ Dodano: 30-07-2020, 15:44 ]
Tylko jedną skrzynię się otwiera, resztę rozwala. Rozwaliłeś skrzynkę która da Ci dwa losowe przedmioty w zamian za 25 punktów twojego zdrowia. Jest to skrzynka ryzykowna do użycia. Ją rozwala się w odpowiednich warunkach jak (np. w tym samym pokoju jest jeszcze potka zdrowia) Raz może dać dobre rzeczy ale może też nic nie dać. Wtedy będziesz na minusie. Nie ma bossa na każdym labiryncie. Poziomy generują się w nieskończoność, ale w pewnym momencie nadejdą tak trudne poziomy, że się zginie :)
Jeśli chodzi o bossa, to jest on w labiryncie demona. Aby wejść do labiryntu, trzeba posiadać trzy książki demona, następnie podejść do lustra i użyć je jako portal. Informacje dotyczące sterowania pojawią się w menu gry. Przycisk "History/Help" będzie aktywny w następnej aktualizacji!

Wskazówki. Nie ma ich zbyt wiele i jest to celowo zrobione. Aby gracz uczył się na próbach-błędach. Mechanika nie jest skomplikowana. Gra zaś wymaga od gracza szybkiego opanowania klawiatury oraz zarządzania arsenałem. Bez tego, nie ma opcji daleko zajść. Gdy się to wszystko opanuje, gracz dostrzeże co ta gra potrafi robić :>
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 818

8347 Prestiż
Wysłany: 30-07-2020, 16:51   

Fakt, mój błąd. Grę ściągnąłem już jakiś czas temu i zapomniałem, że w ogóle jest strona z informacjami o niej. Choć o skrzyni chyba tam nie napisałeś :p
To jeszcze jedno pytanko - czy te książki, które pozwalają się dostać do demona, są wszystkie w jednym labiryncie, czy w każdym jest po jednej? Pytam, żeby nie szukać niepotrzebnie tam gdzie ich nie będzie.
Przy okazji, ekran mi się rozjeżdża po wyborze najwyższej rozdzielczości. Może to wina monitora. Ale gram na tej średniej i tam jest ok.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Byaly7 
Kapral


Główny edytor: Construct
Posty: 16

239 Prestiż
Wysłany: 30-07-2020, 17:50   

Jaką rozdzielczość ma twój monitor? Książki są losowo, jest 1,5% na pojawienie się książki w pokoju. 5% ze skrzynki oraz 100% że wyleci z lustra w które się wcześniej popatrzyłeś, i je rozwalisz. Lustro ma kilka zastosowań, wkuwając w nie miecz możesz się uleczyć. Nie patrz się w nie z włączoną latarką!
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 818

8347 Prestiż
Wysłany: 30-07-2020, 19:02   

Ale jak rozbiję lustro, to chyba już nie będzie mogło służyć jako portal do bossa? Co wtedy?
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Byaly7 
Kapral


Główny edytor: Construct
Posty: 16

239 Prestiż
Wysłany: 30-07-2020, 22:34   

Aby wejść do labiryntu demona, musisz posiadać 3 książki. Podchodzisz do lustra z wyciągniętą książką (musi mieć 99 użyć, więc jeśli chcesz przejść grę to nie używaj jak zdobędziesz je chyba, że robisz rekord to pomoże Ci w tym) i naciskasz 'E'
W labiryncie demona musisz znaleźć żółty pentagram, jest tylko jeden i zawsze w pokoju. Używasz go do przywołania demona. Aby demona wykończyć jak będzie już miał mało punktów zdrowia, wbijasz miecz. Później szukasz wyjścia i boom. Zrób zdjęcie wyniku i wyślij na email podany w rekordach. Może się załapiesz tam! Odnośnie wbicia miecza w demona w celu jego wykończenia, bez niego nie ma co wchodzić do labiryntu demona. Chyba, że zaryzykujesz i znajdziesz go tam :D
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 818

8347 Prestiż
Wysłany: 01-08-2020, 01:02   

Pograłem trochę. Ta gra jest CHOLERNIE trudna. Nawet na Easy. Doszedłem do czwartego labiryntu, nie znajdując ani lustra, ani żadnej księgi. Za to dość szybko zużyły mi się wszystkie bronie i zostałem z gołymi pięściami, a potem już szybko zginąłem, bo przez krótki zasięg pięści bardzo trudne jest unikanie ciosów potworów. A czasami nawet niemożliwe, gdy niektóre biegną sprintem. Potem na próbę wziąłem poziom Nightmare i tam już byłem martwy po pół minuty. Po otwarciu srebrnej skrzyni wyleciały z niej jakieś duchy i rozbiegły się po całej planszy? Potem wchodziły we mnie, a ja traciłem życie, bo broń nic im nie robiła. Poza tym w pewnym momencie nagle dostałem taki komunikat:

I kompletnie nie wiedziałem, o co w nim chodzi. Machałem tym mieczem i nic się nie działo.
Nadal trochę tej gry nie ogarniam. Potwory zabierają mnóstwo życia nawet na Easy i czasem nie da się uniknąć ich ciosów. Najgorsze są te strzelające, które strzelają zanim jeszcze pojawią się w zasięgu wzroku, więc strzał leci prosto we mnie. Nadal też brakuje mi minimapy, bo strasznie błądzę po tych labiryntach, a pojawiające się co chwilę potwory wcale nie pomagają. Zwłaszcza, że potrafią się nagle zespawnować za moimi plecami albo wyskoczyć zza rogu, nie pozostawiając czasu na reakcję. Nie wiem też, o co chodzi z tymi duchami.
Gra jest fajna i lubię trudne gry, ale brak minimapy moim zdaniem trochę niepotrzebnie ją komplikuje. Dodałbym ją przynajmniej na niższych poziomach trudności. Ciężko się skupić na tym, czy byłem już w danym miejscu, czy jeszcze nie, gdy co chwilę wyskakują na mnie nowe potwory, które teleportują się z nicości. Choć podejrzewam, że flary mogą służyć do oznaczania, czy już byłem w danym miejscu? Musiałbym przetestować, czy one gasną po jakimś czasie, bo jeśli tak, to raczej się do tego nie przydadzą. Ale nie widzę, do czego innego mogłyby mi się przydać, bo po co oświetlać miejsce, z którego wychodzę? Nie wiem też, czemu nie znalazłem ani jednej księgi ani lustra, choć wydaje mi się, że obszedłem wszystkie pokoje, bo te labirynty nie są jakieś bardzo duże, ale mimo wszystko łatwo się w nich zgubić. Nie wiem za bardzo, co robię źle. Na Nightmare miałem wrażenie, że tracę życie bez powodu, nawet gdy obok nie było żadnego potwora.
Cytat:
Podchodzisz do lustra z wyciągniętą książką (musi mieć 99 użyć, więc jeśli chcesz przejść grę to nie używaj jak zdobędziesz je chyba, że robisz rekord to pomoże Ci w tym) i naciskasz 'E'

Tego zdania zupełnie nie rozumiem :P "Musi mieć 99 użyć, więc nie używaj jej"??? Mam użyć książki 99 razy zanim dojdę do demona? Ale jak, skoro z tego co rozumiem jedyne jej zastosowanie to użycie przy lustrze w celu otwarcia portalu?
Nie odpowiedziałeś też na pytanie, co w przypadku, gdy rozbiję lustro. Jest jedno lustro, czy więcej?
Nie ogarnąłem też, o co chodzi w menu ulepszania. Domyślam się, że zdobywa się jakieś doświadczenie i po zebraniu odpowiedniej ilości będę mógł coś ulepszyć?
W niektórych pokojach są też kwadratowe skrzynki. Jest sens je rozwalać? Chyba nigdy nic z nich nie wypada, tylko niszczy się na nich broń.
Czy w ogóle da się jakoś naprawić broń? Szybko się niszczy, a po całkowitym zużyciu zostaję praktycznie bezbronny.
Mylące jest też to, że zarówno rany przeciwnika, jak i moje powodują pojawienie się czerwonego filtra na ekranie. Nie wiem wtedy, czy to ja oberwałem, czy wróg.
Co do rozdzielczości mojego monitora, to 1680x1050. Gdy wybrałem wyższą rozdzielczość w grze, to ekran się rozjechał. Ale i tak nie widziałem za bardzo różnicy w jakości, bo gra ma styl graficzny z wielkimi pikselami, więc nie widzę za bardzo sensu zmiany rozdzielczości.
Przy którymś zagraniu na Easy w końcu w którymś labiryncie wyskoczył komunikat "There is large chest here", czy coś w tym rodzaju. Podchodząc do jednej ze skrzyń, gra domagała się klucza do niej. Ale to była chyba zwykła skrzynia, poza tym nie znalazłem ani dużej skrzyni, ani klucza, ani lustra, ani księgi, za to znalazłem parę potworów, które mnie wykończyły. Zapewne część z tych problemów to kwestia wprawy, ale albo trzeba osłabić potwory, albo spowolnić tempo zużywania broni, bo to absurd, żeby na Easy ginąć tak szybko. A uważam się za raczej dobrego gracza, który większość gier przechodzi na hardzie. Na trailerze widzę, że nawet Ty masz z tym problem - w 0:28 chwila nieuwagi i już pół życia nie ma. Raz znalazłem drugi kij - chyba dopiero po piątym zagraniu, w czwartym labiryncie. Przy poprzednich próbach w tym momencie zostawałem już bez broni z powodu jej zużycia. Jest to chyba zbyt losowe. Bo co ja mogę zrobić, jak zużyją mi się wszystkie bronie? Pozostają mi pięści, ale walka nimi dość szybko kończy się przegraną. I to wszystko na poziomie EASY.
Przy jednym zagraniu muszę chodzić przez 5 labiryntów z samym kijem, bo nie znajduję nic lepszego, a przy drugim w pierwszym labiryncie w pierwszym pokoju znajduję miecz i shotgun. Za dużo tu losowości. Potwory powinny też spawnować się dalej od gracza, bo wydaje mi się, że czasem potwory spawnują się na mnie, a wtedy uniknięcie trafienia jest niemożliwe. Trudne gry są fajne, ale gry, w których wygrana zależy od losowości, tylko frustrują.
Teraz na trailerze zobaczyłem też, jak wygląda lustro - trochę zlewa się z tłem, więc możliwe, że je ominąłem i nie zauważyłem. Tak ważny obiekt powinien być trochę bardziej widoczny.
Na trailerach widzę, że przez kolce trzeba przejść, idąc wolnym krokiem - jak to się robi? W klawiszologii nie podałeś, jak się zmienia tempo chodzenia.
Gra ma potencjał i wciąga, ale mam wrażenie, że tak naprawdę niewiele tu zależy ode mnie, a więcej od tego, co gra wygeneruje i oby nie był to potwór pojawiający się na mojej postaci. Muszę pograć dłużej, żeby się upewnić, czy rzeczywiście tak jest, ale na pewno czasem nie ma nawet możliwości, żeby nie oberwać. W grze, w której jeden cios potrafi zabrać pół życia.
PS. Skoro lubisz trudne gry, to może zainteresuje cię moja gra Pies Syrena - też jest trudna.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
msg 
Pupogłowy
~~~~~~~~~~~


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: KNP
Pomógł: 76 razy
Posty: 1401

40018 Prestiż
Wysłany: 01-08-2020, 09:57   

1. Dlaczego kij bejsbolowy ma tak małą wytrzymałość? Spróbuj uderzyć takim kijem w ścianę 60 razy, gwarantuję ci, że nie zrobi to na nim większego wrażenia. O zombiakach nie wspominając. Dlatego zwykle taka broń ma nieskończoną wytrzymałość. Podobnie z bronią białą.
1a. Co to za dubeltówka, która mieści 4 naboje? :D
2. Jak sobie poradzić z szarymi zjawami? ani shotgun ani bronie typu melee nie działają.
3. Menu pod Tab depikselizuje się zbyt wolno. Już chciałbym nacisnąć przycisk, ale jeszcze nie widzę jego etykiety.
4. Przez przypadek z Tab menu wyszedłem z gry escapem. Proponuję zmienić pytanie na coś z 'abandom game', wtedy jest jednoznaczne.

Trochę rozpraszają sample pożyczone z Quake'a. Ludzie za dobrze je znają, szczególnie te charakterystyczne NPCów i znajdźków. Troszkę mi brakuje muzyki w tle, albo może lepiej pogłosu otoczenia, szum ścieku, podmuch przeciągu, randomowy szelest pod butem, łoskot spadającej pochodni. Grafika jest raczej symboliczna, większość roboty robi cień i światło latarki, chętnie zobaczyłbym to w "odsłonie HD". Gra jest trudna, ma dość stromą, ale jednak ma krzywą uczenia się. Silnik jest sprawny i w miarę sprawiedliwy, podobnie jak cały gameplay, więc myślę, że z pewnością jeszcze do tego wrócę.
_________________
:razzugly:
 
     
Byaly7 
Kapral


Główny edytor: Construct
Posty: 16

239 Prestiż
Wysłany: 01-08-2020, 14:37   

1. Nie można patrzeć dosłownie na mechanikę działania np. kija bejsbolowego pod kątem realistyczności bo nie o to chodzi. Musi mieć swoje użycia, było by zbyt łatwo gdyby miała więcej. Nie zapominając, że można oszczędzać tzn. grać eco (bijesz z pałki następnie dobijasz ręką) :)
1a. W sensie po podniesieniu?
2. Moja wina, nigdzie nie poinformowałem gracza jak się z nimi zadawać. Tutaj też odpowiem 'kamiledi15' bo też o tym wspominał wyżej. Zrobię więcej informacji.
Są to zagubione dusze. Jak zwał tak zwał. Zabija się je pięścią lub mieczem. Ulepszona pałka na maksymalny poziom też pozwala na unicestwienie dusz. RodRifle jest bardzo skuteczna na zagubione dusze, duchy oraz zjawy. Zjawa to ten fioletowy stwór, nie wiem czy go spotkaliście ale pierwszy kontakt z nim nie należy do najciekawszych.
3. Menu ulepszeń nie depikselizuje się zbyt wolno, może u Ciebie występuje jakiś błąd z tym. Poprawię to.
4. To także zostanie zmienione. :D
Dzięki za informacje, na prawdę są mi bardzo pomocne!

[ Dodano: 01-08-2020, 15:51 ]
kamiledi15. Lustra pojawiają się losowo. Są dosyć rzadkie. Jeśli chodzi o wygląd, to rzucają się w oczy. Sam dźwięk który wydają jest charakterystyczny + wydobywają się z nich cząsteczki dusz (zielone kropki)

Huge chest. Pojawia się co 3 labirynty. To jest jedyna skrzynka którą się otwiera, resztę rozwala. Klucz do niej jest w labiryncie w którym się znajduje. Dropi z niej zawsze miecz i pałka + jedna rzecz dodatkowa.

Książka demona jest bronią, którą możesz używać. Dlatego napisałem aby jej nie używać, ponieważ wtedy nie będziesz miał pełnych użyć. Np. 3 książki to razem 99użyć (33 jedna) Aby wejść lustrem do labiryntu demona, musisz posiadać ich 99 użyć czyli inaczej 3 książki :)
Gracz gdy zbierze książki i zobaczy, aby wejść do labiryntu demona jest potrzebne 99 użyć książki a użył ją wcześniej, szybko ogarnie jaki zrobił błąd :D

Fakt. Zapomniałem dodać "L CTRL" jako 'kucanie' wtedy przejście po kolcach nie zabiera zdrowia.

Co do samej rozgrywki, to jest dopracowana. Jest naprawdę trudna i postaram się po raz trzeci ułatwić poziom EASY. Przeciwnicy na KOSZMARZE robią wszystko, aby Cię zabić. Same szkielety są mordercze. Co do szkieletów, to po powaleniu jednego pewnie zauważyłeś, że wstają. Podczas wstawania trzeba je uderzyć,strzelić. Lub po prostu potionem wysadzić leżące na ziemi kości.

MENU ULEPSZEŃ. Nie zdobywa się doświadczenia. Zdobywa się punkty ulepszeń. Są w pokojach jak inne itemy. Dwa punkty ulepszeń dropią ze złotej skrzynki. Punkt ulepszeń dropi także ze zjawy. Ale to już jest tajny sposób jak to zrobić, nie ujawniam go :)

(zjawa - ciemno fioletowy potwór, który mówi sam do siebie. Gdy się na niego nie patrzy z włączoną latarką, będzie podchodził. Jest bardzo trudny w połączeniu z innymi potworami. Najlepszy sposób na jego pokonanie to RodRifle, miecz oraz potion)

Co do unikania ciosów, to musisz mi wierzyć na słowo. Można uniknąć każde ciosy od przeciwników. To, iż obrywamy to nasza wina ;(
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 818

8347 Prestiż
Wysłany: 01-08-2020, 20:30   

Pograłem trochę i już mi lepiej idzie. Za którymś zagraniem w pierwszym labiryncie było lustro. Spojrzałem w nie i oberwałem, zostając z jednym punktem życia. Ok, ostrzegałeś, żeby w nie nie patrzeć. Ale jak w takim razie mam wbić w nie miecz, nie patrząc w nie?

EDIT

Teraz doszedłem dwa razy do siódmego labiryntu. Ponownie - żadnych luster, żadnych ksiąg. Na tyle zagrań tylko raz zobaczyłem jedno lustro i ani jednej księgi. Nie wiem ile czasu trzeba grać, żeby je wylosowało, ale trochę za długo to trwa.
Zwracam honor co do generowania potworów - nie generują się na mnie, choć bywa, że nagle dostaję gryza w plecy, nie widząc wcześniej przeciwnika.
Zielone kulki, które wypadają z potworów, nie zawsze dają życie - to chyba błąd.
Fajnie się gra, ale po pewnym czasie robi się to już trochę monotonne, bo w kółko robi się to samo. Chciałbym już wreszcie zobaczyć tego bossa. Ale jak mam zebrać 3 księgi, a nie znalazłem dotąd żadnej plus tylko jedno lustro, to trochę się odechciewa.
Jeśli jeszcze mogę się czegoś czepnąć :P To irytują mnie trochę samozamykające się drzwi. Ich monotonne skrzypienie po pewnym czasie wwierca się w mózg. Wolałbym sam decydować, kiedy mają się zamknąć.
Pytania, które pominąłeś:
- kwadratowe skrzynki, jest sens je rozwalać?
- komunikat, który pokazałem na screenie - o co w nim chodzi?
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group